ja die zijn heel leuk voor de streamersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg het nog maar een keertje: die 24-uurs weekopdrachten vind ik he-le-maal te gek
we hebben het ons hier al eerder afgevraagd, maar aangezien er SMSjes verstuurd zijn is de kans groot dat er gewoon een exit is, naast Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:41 schreef Marrije het volgende:
Maar wordt Tanja nu vervangen (door de volgende zwangere) omdat ze vrijwillig exit gaat en gaat Rob, Menno of Naat alsnog naar huis vanavond...
Of is de exit van Tanja omdat ze op de bank zit de exit van deze week en dus blijven Rob, Menno en Naat nog 2 weken..?
Nu je het zegt... Ze hebben inderdaad gisteren tijdens de uitzending gemeld dat je niet meer voor Tanja hoeft te sms'en... Als er verder niemand uit zou moeten dan had men ook niet meer hoeven sms'en voor de anderen... Hmm...ja....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:43 schreef Wup het volgende:
[..]
we hebben het ons hier al eerder afgevraagd, maar aangezien er SMSjes verstuurd zijn is de kans groot dat er gewoon een exit is, naast Tanja
[ de mensen die van de week al voor Tanja geld hebben weggegooid zijn natuurlijk al ernstig onblij]
nee ik denk niet dat er nog een nieuwe inkomt, idd. een kerel voor Chantal maar dat zal niet iemand zijn die meedingt naar de prijzenpotquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:46 schreef Marrije het volgende:
Nu je het zegt... Ze hebben inderdaad gisteren tijdens de uitzending gemeld dat je niet meer voor Tanja hoeft te sms'en... Als er verder niemand uit zou moeten dan had men ook niet meer hoeven sms'en voor de anderen... Hmm...ja....
Maaaaaaar dat betekent dan dat er dus een nieuwe inkomt...? Zo ja: ik zeg een andere zwangere of Leroy![]()
Ik hoop echt van niet. Ik denk trouwens dat Chantal ook redelijk boos gaat reageren op het idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:54 schreef NBW het volgende:
er staat in de regels dat bb ten alle tijden mensen erin kan plaatsen....
of ze het doen is een tweede....
Ben ik geheel met je eens. Ik vind het Tanja gebeuren ook al erg storend.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:57 schreef NBW het volgende:
ik vind niet dat zo'n chantal-lover kans moet maken op de 'pot'... in andere bb's waren er wel een paar reserve mensen als opgesloten in een appertement in spanje ofzo..... die waren dan ook al al die tijd van de buitenwereld afgesloten,.. dat vond ik nog wel fair.
Om er nu iemand in te plaatsen na 10 weken zou ik niet eerlijk vinden als die dan ook netzoveel kans maakt op de hoofdprijs.
dat zal de bedoeling ook zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:58 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop echt van niet. Ik denk trouwens dat Chantal ook redelijk boos gaat reageren op het idee.
Daar kon ze nog redelijk mee omgaan en om lachen. Maar om een nieuwe lover in je schoenen geschoven te worden.. Ik zou dat niet trekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat zal de bedoeling ook zijn
ze reageerde ook al zo enthousiast op die KI-kit:)
wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:04 schreef Zeehond het volgende:
koekoek, NBW??
zijn ze daar nu nog over aan het zeuren.. er gebeurt daar echt veel te weinig in dat huis da's wel duidelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:06 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die oneerlijkheid van Menno wel meevallen, gaat dit nu puur om het feit dat hij tegen Ing zei dat ie had geslapen terwijl hij alleen aan het werk was?
Ik reageerde op Ririquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:07 schreef Wup het volgende:
[..]
zijn ze daar nu nog over aan het zeuren.. er gebeurt daar echt veel te weinig in dat huis da's wel duidelijk
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:07 schreef Zeehond het volgende:
NBW, Tanja gaat morgen naar huis, ik begreep je verhaal over haar dus compleet niet
Ik denk dat bijna niemand haar die pot gunt inderdaad. Ze gaat nu naar huis en ik hoop echt dat maatschappelijk werkers haar in de gaten houden met haar kindje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:10 schreef NBW het volgende:
[..]
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!
Helemaal mee eens. Gisteren zei ik al dat het na dat gedonder met de arbeidsinspectie gepast zou zijn als Tanja vrijwillig het huis zou verlaten en voila! Kermis de Kikker goes home!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:10 schreef NBW het volgende:
[..]
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |