Haha, ja, die denkt dat er over hem gepraat is en wil weten wat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:20 schreef Zeehond het volgende:
Rob begint weer te flippen, ik ga pitten. Dag!
ondertitelen is ook goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
Ingrid wordt met de minuut onverstaanbaarder
daar mogen ze een volgende keer bij de selectie ook wel eens rekening mee gaan houden
Over wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:26 schreef Marrije het volgende:
Het zit Ing nogal dwars dat Menno totaal geen kutgevoel heeft over wat ie heeft gedaan.
Get over it!
Dat-ie in z'n eentje nog 2 uur doorging?quote:
Waarom zou hij er een kutgevoel over moeten hebben? De andere zouden zich schuldig moeten voelen, omdat iedereen op Menno na verzaakt hebben...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:26 schreef Marrije het volgende:
Het zit Ing nogal dwars dat Menno totaal geen kutgevoel heeft over wat ie heeft gedaan.
Get over it!
Neeeeeeee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Goedemorgen hopelijk een feestdag vandaag: Rob en Tanja eruit.
Er missen ook gewoon hele stukken uit de zinnen als ze iets verteld. En de rest brabbelt ze onsamenhangend aan elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
daar mogen ze een volgende keer bij de selectie ook wel eens rekening mee gaan houden
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
mmm jammer dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Rob heeft gisteren nog een laatste poging gedaan zijn *eer* te redden door Menno volledig af te branden in een betoog. Helaas voor hem neemt het Nederlandse volk hem dat kwalijk en kiest het massaal op Menno.
Laten we het hopen.
Wordt wel een leuke tv uitzending vanavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Rob heeft gisteren nog een laatste poging gedaan zijn *eer* te redden door Menno volledig af te branden in een betoog. Helaas voor hem neemt het Nederlandse volk hem dat kwalijk en kiest het massaal op Menno.
Laten we het hopen.
Je moet er niet storen ze is druk ingesprek met haar vriendenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:35 schreef stormiot het volgende:
Goedemorgen Tanja
uiteraard met peuk
ja met haar huisgenotenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet er niet storen ze is druk ingesprek met haar vrienden![]()
![]()
Ik ben benieuwd of ze zwijgplicht heeft naar de andere bewoners. Ik denk het wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
Da's lekker opstaan voor Tan vandaag, wetende dat 't d'r laatste dag is.
de groep weet nog van niks?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
`quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat-ie in z'n eentje nog 2 uur doorging?
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef regenworm het volgende:
de groep weet nog van niks?
wat heeft ze verteld?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoord
Dan heeft dido het niet door verteldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoord
dat ze afzwaait vandaag, nogmaals ik heb het niet zelf gehoord dus ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:43 schreef stormiot het volgende:
wat heeft ze verteld?
Die hoef je geen zwijgplicht te geven, die verrekt het uit zichzelf al om met iemand te praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zwijgplicht heeft naar de andere bewoners. Ik denk het wel...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Die hoef je geen zwijgplicht te geven, die verrekt het uit zichzelf al om met iemand te praten.
WRONGquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
ooohhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat tanja vanavond naar huis gaat
Lees ff het BB Blog of de stream verslagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
uit haarzelf of denkt ze dat ze weggestemd wordt?
doe ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Lees ff het BB Blog of de stream verslagen.
uit haar zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
Het eerste. Ze doet alsof het gaat om de arbeidsinspectie, dat ze thuis gewoon alleen in bad wil zitten en zo vaak naar buiten wil met Josc als ze wil....en niet beprekt wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |