Klopt ja, deze opdracht is gewoon moeiilijk haalbaar. Ook vind ik het echt apart dat als Nathalie zegt dat ze UFO's ziet en blauwe vlekken, BB niet ingrijpt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:57 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Yeps, ik denk dus ook dat ze het zo gaan uitzenden. Als BB nu gaat vertellen dat de opdracht haalbaar was, dan word ik een beetje BB moe.
Deze opdracht is echt niet haalbaar, lijkt me. Ik kan het wel begrijpen dat ze niet direct ingrijpen als iemand een beetje raar gaat doen, dat zou een beetje saai zijn. Ze grijpen alleen in als iemand zichzelf of iemand anders echt schade doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja, deze opdracht is gewoon moeiilijk haalbaar. Ook vind ik het echt apart dat als Nathalie zegt dat ze UFO's ziet en blauwe vlekken, BB niet ingrijpt.
stomme Dido, anders had hij Joost genomineerd, maar ja maakt toch niet meer uit zonder Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:04 schreef Zeehond het volgende:
En Roel nomineert Menno de volgende keer, te uwer informatie.
Ik zou ook vrij pissig worden als je weet dat je dagenlang bonen moet sorteren en dan hoort dat het niet genoeg was, terwijl je weet dat het niet te halen is. Maargoed, Dido heeft wel de juiste spirit nu, gewoon doorgaan en niet nadenken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:21 schreef NBW het volgende:
haalbaar of niet, ik vind wel dat ze te veel speculeren en rekenen ipv gewoon eens een keertje door te zetten.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:33 schreef Zeehond het volgende:
Dido daalde weer een paar puntjes nu door te zeggen dat ze liever een hond dan een kat wil.
4 katten? Ik ben jaloers! Ik denk over een katje nemen, maar ik woon in een flatje. Katten moeten gewoon lekker naar buiten kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:36 schreef NBW het volgende:
[..]
whahaha ik heb er 4 dus ja,.. puntje minder voor dido![]()
Nouja, ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, soms zijn ze wel erg negatief en willen ze het erg snel opgeven. Deze opdracht was echter onhaalbaar. En verder vind ik Dido inderdaad wel leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:42 schreef NBW het volgende:
nahja,.. we verschillen daarin een beetje van mening denk ik,.. want ik denk dat als ze alleen maar het idee hebben dat ze het wel zullen halen ze ook veel harder werken. Maar goed.. maakt ook niet uit. Ik hoop dat bb een beetje soepel is en ze wat te eten geeft, want dit is echt niets zo.
volgens mij vind je dido wel errug leuk!![]()
Ach, dit is een slowchat topicquote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:45 schreef NBW het volgende:
ja mijne kunnen ook naar buiten al moet ik zeggen dat ik best wel spijt heb dat ik de vierde genomen heb,.. had er iets meer ruimte voor moeten hebben,.. maar tis een beetje heeeeeel errug offtopic lol
Ik kan Menno gewoon niet goed inschatten en ik denk dat hij nog steeds bezig is met een toneelspel. Dat toneelspel is nu wel aan het instorten, maar ik vind hem niet veel leuker worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:03 schreef NBW het volgende:
ik denk het wel een beetje,... wat zou jij doen als je op die bank zou zitten. Ik denk dat ik het ook zou doen.
Soms lijkt menno erg schijnheilig maar ik denk dat hij echt zo is. Heb je dat gesprek vanavond gevolgd tussen hem en nathalie vanavond? Ik las het hier en daar terug een beetje uit het verband getrokken maar waar het op neer kwam was dat hij een hele andere 'ik' is tegen gekomen in dat huis. Wat ik op zich niet zo raar vind. Ik vind niet daarop iemand afgerekend moet worden.
Schandaligquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:08 schreef style het volgende:
Dit waren de sirene's die we net hoorden:
CNN:
-- A fire kills at least 10 people in a detention center at Amsterdam's Schiphol airport, news services report.
Watch CNN or log on to http://edition.cnn.com for the latest news.
Van mijn geboorte af aan kende ik maar 1 kat en die werd 22. Dat beestje luisterde naar haar naam en kon ook mee op vakantie en liep zelfs mee als we wandelden. Ze was echter compleet niet te mixen met een andere kat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:05 schreef NBW het volgende:
als je katten van jongs af aan 'traint' dan moet jij eens kijken.... ze luisteren alle vier ontzettend goed naar me, als je maar weet hoe je ze persoonlijk moet benaderen. Ze zijn allemaal anders.
nog ff over menno; van mij mag hij blijven. Ik zie liever rob vertrekken.
dat ben ik wel met je eens. ik kan hem ook maar moeilijk inschatten. en hij wordt er idd niet leuker op. Hij wordt wel fink aangevallen nu....quote:Ik kan Menno gewoon niet goed inschatten en ik denk dat hij nog steeds bezig is met een toneelspel. Dat toneelspel is nu wel aan het instorten, maar ik vind hem niet veel leuker worden.
ow heerlijk, de wijsheden van Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:19 schreef Marrije het volgende:
Chantal (tegen Menno): 'dan heb je misschien wel een goed woordje van BB gekregen, maar je ligt nu niet goed in de groep... Je manouvreert je in een gevaarlijke situatie!'
Je bent toch niet gek! Wie gaat er nou geld uitgeven aan SMSjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:21 schreef NBW het volgende:
owwww bah en chantal mag van mij ook eens op die bank..... man wat zal ik veel sms-en voor de anderen die dan naast haar zitten!!![]()
ja die zijn heel leuk voor de streamersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:39 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg het nog maar een keertje: die 24-uurs weekopdrachten vind ik he-le-maal te gek
we hebben het ons hier al eerder afgevraagd, maar aangezien er SMSjes verstuurd zijn is de kans groot dat er gewoon een exit is, naast Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:41 schreef Marrije het volgende:
Maar wordt Tanja nu vervangen (door de volgende zwangere) omdat ze vrijwillig exit gaat en gaat Rob, Menno of Naat alsnog naar huis vanavond...
Of is de exit van Tanja omdat ze op de bank zit de exit van deze week en dus blijven Rob, Menno en Naat nog 2 weken..?
Nu je het zegt... Ze hebben inderdaad gisteren tijdens de uitzending gemeld dat je niet meer voor Tanja hoeft te sms'en... Als er verder niemand uit zou moeten dan had men ook niet meer hoeven sms'en voor de anderen... Hmm...ja....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:43 schreef Wup het volgende:
[..]
we hebben het ons hier al eerder afgevraagd, maar aangezien er SMSjes verstuurd zijn is de kans groot dat er gewoon een exit is, naast Tanja
[ de mensen die van de week al voor Tanja geld hebben weggegooid zijn natuurlijk al ernstig onblij]
nee ik denk niet dat er nog een nieuwe inkomt, idd. een kerel voor Chantal maar dat zal niet iemand zijn die meedingt naar de prijzenpotquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:46 schreef Marrije het volgende:
Nu je het zegt... Ze hebben inderdaad gisteren tijdens de uitzending gemeld dat je niet meer voor Tanja hoeft te sms'en... Als er verder niemand uit zou moeten dan had men ook niet meer hoeven sms'en voor de anderen... Hmm...ja....
Maaaaaaar dat betekent dan dat er dus een nieuwe inkomt...? Zo ja: ik zeg een andere zwangere of Leroy![]()
Ik hoop echt van niet. Ik denk trouwens dat Chantal ook redelijk boos gaat reageren op het idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:54 schreef NBW het volgende:
er staat in de regels dat bb ten alle tijden mensen erin kan plaatsen....
of ze het doen is een tweede....
Ben ik geheel met je eens. Ik vind het Tanja gebeuren ook al erg storend.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:57 schreef NBW het volgende:
ik vind niet dat zo'n chantal-lover kans moet maken op de 'pot'... in andere bb's waren er wel een paar reserve mensen als opgesloten in een appertement in spanje ofzo..... die waren dan ook al al die tijd van de buitenwereld afgesloten,.. dat vond ik nog wel fair.
Om er nu iemand in te plaatsen na 10 weken zou ik niet eerlijk vinden als die dan ook netzoveel kans maakt op de hoofdprijs.
dat zal de bedoeling ook zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:58 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop echt van niet. Ik denk trouwens dat Chantal ook redelijk boos gaat reageren op het idee.
Daar kon ze nog redelijk mee omgaan en om lachen. Maar om een nieuwe lover in je schoenen geschoven te worden.. Ik zou dat niet trekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat zal de bedoeling ook zijn
ze reageerde ook al zo enthousiast op die KI-kit:)
wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:04 schreef Zeehond het volgende:
koekoek, NBW??
zijn ze daar nu nog over aan het zeuren.. er gebeurt daar echt veel te weinig in dat huis da's wel duidelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:06 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die oneerlijkheid van Menno wel meevallen, gaat dit nu puur om het feit dat hij tegen Ing zei dat ie had geslapen terwijl hij alleen aan het werk was?
Ik reageerde op Ririquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:07 schreef Wup het volgende:
[..]
zijn ze daar nu nog over aan het zeuren.. er gebeurt daar echt veel te weinig in dat huis da's wel duidelijk
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:07 schreef Zeehond het volgende:
NBW, Tanja gaat morgen naar huis, ik begreep je verhaal over haar dus compleet niet
Ik denk dat bijna niemand haar die pot gunt inderdaad. Ze gaat nu naar huis en ik hoop echt dat maatschappelijk werkers haar in de gaten houden met haar kindje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:10 schreef NBW het volgende:
[..]
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!
Helemaal mee eens. Gisteren zei ik al dat het na dat gedonder met de arbeidsinspectie gepast zou zijn als Tanja vrijwillig het huis zou verlaten en voila! Kermis de Kikker goes home!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:10 schreef NBW het volgende:
[..]
voordat er aangekondigd werd vond ik al dat tanja geen aanspraak meer op die pot mocht maken... ze zat hele dagen in die babykamer, deed niet meer aan de opdrachten en nog meer.... Ik ben blij dat ze zelf besloten heeft naar huis te gaan! Want ik gun het haar niet!
Nou, we hebben zoveel gemeen, gaan we nu daten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:20 schreef NBW het volgende:
ja heb ik ook gehoord en ik denk ook sterk dat het daar mee te maken heeft,... als moeder heb je liever dat je zwangere dochter in een huis zit waar ze voor haar zorgen dan in een sexboerderij, nietwaar?
enne ik zal proberen niet meer hetzelfde te zeggen wat jij denkt![]()
ja was het ook. Met een zwangerschap zou je toch denken dat iemand helemaal in de wolken is en dat was Tanja absoluut niet meer. Ja, weekie voor de bevalling, toen gedroeg ze zich ineens poeslief. en dat kwam allemaal echt niet alleen maar door de hormonen en eigenlijk wil ik haar er ook niet op aanvallen. Er zijn werkelijk waar mensen die net zo als haar zijn. Ik vind het alleen jammer dat juist zo'n type in het bb-huis is geplaatst.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:29 schreef Zeehond het volgende:
NBW, ik denk dat ze inderdaad behoorlijk hebben gefaald met de keuze van Tanja. Ik vond het best stuitend om te volgen eigenlijk.
Ja vooral omdat hij net daarvoor zei "Ik hoop dat Tanja het me niet kwalijk neemt over wat er allemaal gezegd is enzo"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef NBW het volgende:
nouw heeft joost helemaal gelijk in!!! vind ik...
Ook een beetje naief om te denken (van de groep) dat mevrouw Aso behoefte heeft aan een cadeautje van de Sociaaltjes. Daarnaast kan ik Tanja wel begrijpen dat als Ing haar genomineerd heeft, ze er geen zin in heeft dat juist zij haar gaat vertellen dat ze eencadeautje hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:43 schreef NBW het volgende:
-knip-
Enne, joost is in achting gedaald maar toen ik hoorde dat ingrid tanja had gezegd dat ze een kadootje voor haar hadden (dat babyboek) en dat tanja vroeg of het een andere keer kon.... blegh,.. toen had ik zoiets van; steek dat boek in de fik!
Tanja heeft geweigerd om met hem aan tafel te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:44 schreef stil het volgende:
Lees ik net dat Joost mee mocht eten met de genomineerden.
Ik had hem niet uitgekozen, dat gezeur steeds, had hij nog meer kunnen zeuren.
Welterustenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:46 schreef NBW het volgende:
hey maar lieve mensen,.. ik ga een paar uurtjes proberen te slapen!
Have fun with the streams! en ik lees het allemaal wel wat er gebeurd is!
huggies!
Chantal heeft straks drie maanden BB gevuld met lullen over het programma zelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:48 schreef Marrije het volgende:
Chan: negatieve aandacht is ook aandacht. Als iemand de hele tijd voor relletjes zorgt...en je bent de hele tijd in beeld...dan gebeurt er wel wat!
Wat zei ze precies over Menno?quote:Dido beschreef het karakter van Menno perfekt,ze stijgt bij mij steeds meer in het lijstje alleen vind ik dat ze te vaak haar mond niet opentrekt ,zeker als het hommeles is, dan houdt ze zich erg stil.
Dido heeft het nu iets makkelijke omdat Roel niet steeds om haar heen loopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:55 schreef riri het volgende:
Dido en Roel hadden het ook over Menno gisterenavond,Dido vertelde Roel dat Menno bij haar in bed wou kruipen en dat ze hem eruit had gestuurd,ze vertrouwd hem niet,Roel zij al dat de vrienden van Menno in het kaartje hem -Menno dus- een hint hadden gegeven wat betreft Dido,zij zou goed vallen bij de kijkers.
De reaktie van Menno daarop was dat hij meer met Dido aan moest gaan pappen om zijn winkansen groter te maken![]()
Dido beschreef het karakter van Menno perfekt,ze stijgt bij mij steeds meer in het lijstje alleen vind ik dat ze te vaak haar mond niet opentrekt ,zeker als het hommeles is, dan houdt ze zich erg stil.
Het is gewoon een klein kind, we krijgen steeds meer de ware joost te zienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:01 schreef Marrije het volgende:
Joost: Er zit toch een klein kind in me soms![]()
Na een officiele waarschuwing en het kapper incident zou ik ook wat rustiger aan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:03 schreef riri het volgende:
Gatver,Ingrid en Joost willen een grapje uithalen naar Chantal die even weg is,ze willen zich verstoppen onder de bonen,Menno zegt ik zou dat niet doen vanwege BB
![]()
Wat een slaafse hond is die Menno geworden zeg
Ze helpt anders zonder morren Tanja en ze klaagt echt weinig over te weinig eten. Ze doet de happy song bij de opdracht, kortom, ze zeurt niet zo veel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:03 schreef Marrije het volgende:
Als het op Roel aankomt dan houdt Dido haar mond niet, kortom, voor puur eigenbelang weet ze zich wel sterk te maken, maar zodra het gaat om groepsbelang hoor je haar amper.
Dit doet dido ook pas de laatste tijd misschien komt het nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:03 schreef Marrije het volgende:
Als het op Roel aankomt dan houdt Dido haar mond niet, kortom, voor puur eigenbelang weet ze zich wel sterk te maken, maar zodra het gaat om groepsbelang hoor je haar amper.
klopt het is een verademing vergeleken met chantal en joost.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:06 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze helpt anders zonder morren Tanja en ze klaagt echt weinig over te weinig eten. Ze doet de happy song bij de opdracht, kortom, ze zeurt niet zo veel.
Klopt, maar die sigaretten die ze daarvoor kreeg zal haar ook gemotiveerd hebben gehouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:06 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze helpt anders zonder morren Tanja en ze klaagt echt weinig over te weinig eten. Ze doet de happy song bij de opdracht, kortom, ze zeurt niet zo veel.
Inderdaad, vrolijk opgeruimd tiepje wel, die Dido.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:06 schreef Zeehond het volgende:
Zolang ze kan roken is ze inderdaad wel vrolijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, vrolijk opgeruimd tiepje wel, die Dido.
Toen ze niet mocht roken was ze zelfs overdreven vrolijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ze kan roken is ze inderdaad wel vrolijk.
Dat was nepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:15 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Toen ze niet mocht roken was ze zelfs overdreven vrolijk.
Haha, ja, die denkt dat er over hem gepraat is en wil weten wat!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:20 schreef Zeehond het volgende:
Rob begint weer te flippen, ik ga pitten. Dag!
ondertitelen is ook goedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
Ingrid wordt met de minuut onverstaanbaarder
daar mogen ze een volgende keer bij de selectie ook wel eens rekening mee gaan houden
Over wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:26 schreef Marrije het volgende:
Het zit Ing nogal dwars dat Menno totaal geen kutgevoel heeft over wat ie heeft gedaan.
Get over it!
Dat-ie in z'n eentje nog 2 uur doorging?quote:
Waarom zou hij er een kutgevoel over moeten hebben? De andere zouden zich schuldig moeten voelen, omdat iedereen op Menno na verzaakt hebben...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:26 schreef Marrije het volgende:
Het zit Ing nogal dwars dat Menno totaal geen kutgevoel heeft over wat ie heeft gedaan.
Get over it!
Neeeeeeee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Goedemorgen hopelijk een feestdag vandaag: Rob en Tanja eruit.
Er missen ook gewoon hele stukken uit de zinnen als ze iets verteld. En de rest brabbelt ze onsamenhangend aan elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
daar mogen ze een volgende keer bij de selectie ook wel eens rekening mee gaan houden
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:25 schreef Wup het volgende:
mmm jammer dat ik dat gemist hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Rob heeft gisteren nog een laatste poging gedaan zijn *eer* te redden door Menno volledig af te branden in een betoog. Helaas voor hem neemt het Nederlandse volk hem dat kwalijk en kiest het massaal op Menno.
Laten we het hopen.
Wordt wel een leuke tv uitzending vanavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Utwodublin het volgende:
Rob heeft gisteren nog een laatste poging gedaan zijn *eer* te redden door Menno volledig af te branden in een betoog. Helaas voor hem neemt het Nederlandse volk hem dat kwalijk en kiest het massaal op Menno.
Laten we het hopen.
Je moet er niet storen ze is druk ingesprek met haar vriendenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:35 schreef stormiot het volgende:
Goedemorgen Tanja
uiteraard met peuk
ja met haar huisgenotenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je moet er niet storen ze is druk ingesprek met haar vrienden![]()
![]()
Ik ben benieuwd of ze zwijgplicht heeft naar de andere bewoners. Ik denk het wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
Da's lekker opstaan voor Tan vandaag, wetende dat 't d'r laatste dag is.
de groep weet nog van niks?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
`quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat-ie in z'n eentje nog 2 uur doorging?
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef regenworm het volgende:
de groep weet nog van niks?
wat heeft ze verteld?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoord
Dan heeft dido het niet door verteldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik las gisteravond op de chat dat ze het Dido verteld heeft, maar ik heb het zelf niet gehoord
dat ze afzwaait vandaag, nogmaals ik heb het niet zelf gehoord dus ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:43 schreef stormiot het volgende:
wat heeft ze verteld?
Die hoef je geen zwijgplicht te geven, die verrekt het uit zichzelf al om met iemand te praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zwijgplicht heeft naar de andere bewoners. Ik denk het wel...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:44 schreef Fling het volgende:
[..]
Die hoef je geen zwijgplicht te geven, die verrekt het uit zichzelf al om met iemand te praten.
WRONGquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:38 schreef Arcee het volgende:
ooohhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat tanja vanavond naar huis gaat
Lees ff het BB Blog of de stream verslagen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
uit haarzelf of denkt ze dat ze weggestemd wordt?
doe ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Lees ff het BB Blog of de stream verslagen.
uit haar zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
Het eerste. Ze doet alsof het gaat om de arbeidsinspectie, dat ze thuis gewoon alleen in bad wil zitten en zo vaak naar buiten wil met Josc als ze wil....en niet beprekt wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:47 schreef stormiot het volgende:
[..]
ooohh
Thanx. (vaste volgorde van mij. eerst BB Blog, dan streamverslagen, dan talpasite en dan pas de slowchat hier posten)quote:
dat kon ze van te voren toch helemaal niet wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef Marrije het volgende:
Het eerste. Ze doet alsof het gaat om de arbeidsinspectie, dat ze thuis gewoon alleen in bad wil zitten en zo vaak naar buiten wil met Josc als ze wil....en niet beprekt wordt.
Had dat ff wat eerder aangekondigd...
Ik zeg ook niet van te voren, ik zei eeder. Een week geleden was al bekend dat de arbeidsinspectie niet wat losser zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:52 schreef Wup het volgende:
[..]
dat kon ze van te voren toch helemaal niet weten
het ergste is dat als Tanja eruit is vandaag en Menno eruit moet er dan waarschijnlijk geen Robstemmers meer zijn en ik gun het hem niet dat hij de volgende bank ontloopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef NBW het volgende:
ik denk dat doordat tanja toch al weg gaat het gaat tussen rob en menno..... en dit soort dingen kunnen hem wel de kop kosten....
ja sorry daarvoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:53 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg ook niet van te voren, ik zei eeder. Een week geleden was al bekend dat de arbeidsinspectie niet wat losser zou zijn.
benieuwd of het nu ECHT gebeurtquote:
Dat denk ik ook dat de verhoudingen gaan veranderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt wel een leuke tv uitzending vanavond.
Nu maar hopen dat tanja echt weg gaat en rob haar volgt.
Ben erg benieuwd wat er met de groep gaat gebeuren.
De verhoudingen zullen zeker gaan veranderen het kan weer leuk.
Maar de kans is groot dat BB de boel weer verziekt met een domme actie.
maar..... dat zijn mannenregelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:04 schreef milagro het volgende:
Roel stuurt het gesprek ook steeds maar naar "de zaak Menno" toe, hè, en dat ws enkel vanwege zijn inbedkruiperij bij Dido.
Raar bezitterig mannetje is het toch
Zeiken over het verraad van Menno in deze naar hem toe, terwijl hijzelf met Linda liep te kutten, die in feite op dezelfde manier Dido verraadde (als je dat zo wil noemen, en dat wil hij wel waar het om Menno gaat).
Alleen daarom al moet Rob eruit. Neem Ingrid, die is zo tekeer gegaan over Rob en nu kruipt ze in zijn hol. Mijn god mag weten waarom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:55 schreef teckeltje het volgende:
[..]
het ergste is dat als Tanja eruit is vandaag en Menno eruit moet er dan waarschijnlijk geen Robstemmers meer zijn en ik gun het hem niet dat hij de volgende bank ontloopt.
Ja, het gaat echt gebeuren. Ze heeft een vrijwillige exit aangevraagd. Volgens de BB-regels moest ze er toen nog 24 uur over nadenken. Dat heeft ze gedaan en ze blijft bij haar besluit. Gisteren in de uitzending heeft ze dit verteld (in de dbk).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:59 schreef stormiot het volgende:
[..]
benieuwd of het nu ECHT gebeurt
wel minder voor de genomineerden zeg
meer kans om er uit te moeten
Hopelijk blijft Menno![]()
Volgens mij houdt ze haar startgeld.. Hummie heeft de buitenlandse kranten gehaald door haar. Van die 5000 euro ligt hummie niet wakker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
zullen we wel nooit achterkomen scanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Tanja haar exit heeft aangekondigd. Ik bedoel, voor hetzelfde geld kreeg ze vanavond de minste stemmen en dan was ze dus door het publiek weggestemd en had ze dus die 5000 euro startgeld mogen houden. Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:12 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Menno gaat massaal genomineerd worden, ze zitten 'm stuk voor stuk zwart te maken.
Geeft niks!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ja sorry daarvoor
ik denk dat ze toch wel even bij moest komen van die bevalling hoor
ik denk ook dat haar beslissing makkelijker is geworden na het bezoek van haar ex
ze was bang voor toestanden met hem en nu misschien minder
Dat wordt dan een probleem voor degene op wie Menno stemt, die komt dan ook op de bank. t Zal even duren, maar dan wordt daar wel over nagedacht en dan kruipen ze massaal weer bij Menno in het hol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:12 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen.![]()
Menno gaat massaal genomineerd worden, ze zitten 'm stuk voor stuk zwart te maken.
Plus een bonus, kan niet anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Tanja haar exit heeft aangekondigd. Ik bedoel, voor hetzelfde geld kreeg ze vanavond de minste stemmen en dan was ze dus door het publiek weggestemd en had ze dus die 5000 euro startgeld mogen houden. Zeer vreemd eigenlijk, of heeft Hummie haar verteld dat ze hoog staat?? Of misschien krijgt het ze het startgeld sowieso wel?
Door idd dit soort scenarios hoop ik dat 'ie blijft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat wordt dan een probleem voor degene op wie Menno stemt, die komt dan ook op de bank. t Zal even duren, maar dan wordt daar wel over nagedacht en dan kruipen ze massaal weer bij Menno in het hol.
Op d'r rug?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Plus een bonus, kan niet anders.
En Tanja er bewust van gemaakt dat er buiten het huis meer geld valt te verdienen?
Zou ik wel doen als ik Hummie was en ik van haar af wil.![]()
Omdat hij zich nu gedraagd zoals de bewoners willen en dus niet zijn ware aard laat zien zoals in voorgaande weken waardoor hij denkt nu niet op de bank te komen ,en geen van de bewoners heeft hem jammegenoeg door.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Alleen daarom al moet Rob eruit. Neem Ingrid, die is zo tekeer gegaan over Rob en nu kruipt ze in zijn hol. Mijn god mag weten waarom.
Ik ook. Ik wil af van dat ouwe wijf Rob die denkt dat ie wel even gaat winnen en er waarschijnlijk ook vanuit gaat dat ie Nederland gisteren over heeft gehaald om niet op Menno te stemmen. 'Want die is zichzelf niet'. Wat hij niet weet is dat zijn eigen familie, die van Rob dus, heel duidelijk was en zei dat 'Rob zichzelf niet is'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Door idd dit soort scenarios hoop ik dat 'ie blijft.
quote:
met weinig eten en slapen kom je een eind natuurlijk:)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat is nou iemands 'ware aard'? Het wordt altijd zo belangrijk gevonden dat iemand 'zichzelf blijft'. Maar hoe kun je dat nou beoordelen in deze situatie?
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil af van dat ouwe wijf Rob die denkt dat ie wel even gaat winnen en er waarschijnlijk ook vanuit gaat dat ie Nederland gisteren over heeft gehaald om niet op Menno te stemmen. 'Want die is zichzelf niet'. Wat hij niet weet is dat zijn eigen familie, die van Rob dus, heel duidelijk was en zei dat 'Rob zichzelf niet is'.
Maar ik denk ook dat een exit van Rob de verhoudingen door elkaar husselt.
Denk niet dat humme het vertelt heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef scanman01 het volgende:
zijn ware aard heeft hij al een paar keer duidelijk laten zien,heel in het begin toen hij alleen bij die wasmachine stond en vuile flikkers of zo zei ik weet niet meer wat de aanleiding was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat is nou iemands 'ware aard'? Het wordt altijd zo belangrijk gevonden dat iemand 'zichzelf blijft'. Maar hoe kun je dat nou beoordelen in deze situatie?
En hoe je dan doet, toont je ware aard?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef Wup het volgende:
[..]
met weinig eten en slapen kom je een eind natuurlijk:)
Denk het wel maar ze zal wel niet komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht wel dat ze zoveel mogelijk wil verdienen de komende weken, met achter haar een liefhebbende moeder als manager.![]()
Zou ze nu ook moeten opdraven iedere week?
dat is waar ze steeds op doelen, mensen die 'een spel' spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef Lienekien het volgende:
En hoe je dan doet, toont je ware aard?
Dus de ware aard van Rob is dat hij hypocriet is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
zijn ware aard heeft hij al een paar keer duidelijk laten zien,heel in het begin toen hij alleen bij die wasmachine stond en vuile flikkers of zo zei ik weet niet meer wat de aanleiding was.
en vorige week toen hij hoorde dat hij genomineerd was liet hij zich ook weer even gaan,hij vergeet dan zijn "spel" en laat zich gaan.
Heb zelf het idee dat het tussen Menno en Rob gaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.![]()
dat blijkt alleen al uit het feit dat ze niet achter zijn rug mogen lullen en hij zegt dat ze het in z'n gezicht moeten zeggen maar dat hij zelf wel achter de rug van sommige bewoners en vooral Menno lult.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus de ware aard van Rob is dat hij hypocriet is.
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nathalie zal daarom wel vertrekken. Jammer, want ik verheug me zó op die kop van Rob.![]()
Ik vraag me af wie in het huis níet hypocriet is. Het is zo'n beetje dagelijks tijdverdrijf om elkaar achter de rug zwart te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:29 schreef teckeltje het volgende:
[..]
dat blijkt alleen al uit het feit dat ze niet achter zijn rug mogen lullen en hij zegt dat ze het in z'n gezicht moeten zeggen maar dat hij zelf wel achter de rug van sommige bewoners en vooral Menno lult.
ik denk dat wanneer hij eruit moet hij zich niet kan beheersen en lichtelijk uit z'n dak gaat vooral omdat hij het dan van Menno verliest .quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
heb je helemaal gelijk in Mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb ik al...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
als die roddeltantes zo doorgaan krijgt heel nederland sympathie voor menno en wordt hij de winnaar
Heb nix te vertellen maar na gisteravond niet gekeken te hebben en vannacht niet zet ik nu de streams aan en wat zie ik datquote:
In BB kan je populairiteit snel stijgen maar ook snel dalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik al...![]()
Joost en consorten hebben het helemaal verpest bij mij... YUK!![]()
![]()
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is niet genomineerd
Lieske gaat winnen
en Joost is flink terrein aan het verliezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef regenworm het volgende:
Lieske is wel erg populair geworden in dit forum.
Wel erg grappig maar wel verdiend
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef Wup het volgende:
BB moet gewoon weer wat geheime missies in de groep gooien
dat ligt ook helemaal dood
nee ze moeten ervoor zorgen dat de afspraak dat ze elkaar met rust laten bij vermoedelijke geheime missie wordt doorbrokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef regenworm het volgende:
Je kan het niet te vaak doen want het gaat opvallen.
En dan is het effect van een geheime opdracht weg
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
Goedemorgen, allemaal,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:31 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik ook, wil zo graag die kop zien. Vooral omdat een aantal hem wijsgemaakt heeft, dat ie vast goed lig bij het Nederlandse volk en vooral bij vrouwen. Roel zei gisteren nog zoiets geloof ik. Getver, wij vrouwen houden niet van zulke griezels.
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef avonne het volgende:
Ik verheug me vooral op de botte vragen en snerend commentaar van Ruud en Birgit !!!!
Heb je de Talpa-site al gezien? Pagina dagboeken. Daar wordt het geroddel over Menno nogal uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef creno het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
En Menno en Nathalie op 9% en Rob 7%.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whaa Joost en Tanja gelijk in de poll op Talpa![]()
hahaha, tja, ik ben niet zo thuis met Bekende Nederlanders, en moest net ook heel hard nadenken "hoe heet die blonde"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bridget bedoel je... Ach het is nog vroeg... Koffie?![]()
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:58 schreef D.Rose het volgende:
En als Rob er ook moet zou zij alle aandacht op eisen om Rob een 'kut-exit' te laten hebben.
Tenminste, dat was 2 weken terug haar plan
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Lies nou eigenlijk 'fout' gedaan dan?Ik snap het niet zo.. 6 uurtjes? 6 uurtjes geslapen of zo?
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
oja.. Maar inderdaad wel lief dat Roel het voor haar opneemt. Wat 'n pieperds zeg, er wordt elkaar ook helemaal niets gegund he in dat huis.. echt raar is dat ..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van, slaapuren hebben ze het over maar Lieske is ergens van groep gewisseld dus ze zijn de tel kwijt
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske was vanmorgen om 4 uur samen met Rob, Dido en Menno aan het bonen sorteren...
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef Taurus het volgende:
Tot 4 uur? Want dan slaapt ze nu dus al 6 uur.. ?
Dat lijkt mij nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begin toch bang te worden dat alle aandacht naar Tanja gaat en ze de andere drie nog een weekje genomineerd laten.
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef frustie het volgende:
Wat betreft de opdracht (en), sorry hoor, maar als ze zo suf zijn ben je toch te stom voor woorden als je klakkeloos aan de slag gaat, terwijl inderdaad in 1 oogopslag te zien is dat het niet haalbaar is. BB zal wel zeggen dat dit valt onder de norm "we zijn dit jaar gemeen". Ik snap ook niet dat er hier schrijfers zijn die vinden dat ze niet zo lui moeten zijn. Wat zou jij doen, als je water naar de zee moest dragen?
Inderdaad. Nu is het zo van 'we hebben wel gewerkt, maar de opdracht was simpelweg bijna niet te doen'.. Anders zou 't echt de 4e keer zijn ofzo dat ze gewoon hebben opgegeven, en dat is niet de bedoeling in 't BB-huis natuurlijk, een groep die lekker doet wat ie wil.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik 2 keer zo snel bonen schuiven, ten tweede vind ik het een kwestie van zelfrespect. Of je het nou haalt of niet, doet er niet zo toe, als je werkt, werk je goed.
En geen half werk.
Nou, het is nu al over tienen. Ik weet niet of deze groep tot 12 uur moet, maar dan heeft ze dus inderdaad 6 uur geslapen, als ze tot 12 uur mag slapen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik werd wakker om 4 uur en toen waren ze bezig. Om 6 uur ga ik de deur uit en toen waren ze nog steeds bezig. Lieske ligt er dus niet lang in.... Denk ik....
gelukkig voor de laatste keerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af of (en hoe) het in beeld gebracht wordt.
De uitzendingen van vanavond staan waarschijnlijk grotendeels in het teken van Tanja....
Nu ik het interview in de Telegraaf (zie Tanja exit topic) heb gelezen denk ik ook dat er nog iemand weg moet vanavond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:07 schreef D.Rose het volgende:
Dat lijkt mij niet
Ten eerste is dat niet volgens de 'regels', een vrijwillige exit staat lost van de nominaties, ten tweede zullen de bewoners maar voora ookl de kijkers dat niet pikken.
In de live-uitzending.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:13 schreef Inca het volgende:
hoe laat gaat tanja deruit ze is al aan het inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |