abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31716215
dus...
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31716234
bah.. te vroeg
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_31716298
Rob en Menno praten ook zo vlotjes met elkaar.
pi_31716302
En Roel nomineert Menno de volgende keer, te uwer informatie.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 05:05:06 #5
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31716303
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 04:57 schreef Zeehond het volgende:

[..]

Yeps, ik denk dus ook dat ze het zo gaan uitzenden. Als BB nu gaat vertellen dat de opdracht haalbaar was, dan word ik een beetje BB moe.
Klopt ja, deze opdracht is gewoon moeiilijk haalbaar. Ook vind ik het echt apart dat als Nathalie zegt dat ze UFO's ziet en blauwe vlekken, BB niet ingrijpt.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_31716307
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

Klopt ja, deze opdracht is gewoon moeiilijk haalbaar. Ook vind ik het echt apart dat als Nathalie zegt dat ze UFO's ziet en blauwe vlekken, BB niet ingrijpt.
Deze opdracht is echt niet haalbaar, lijkt me. Ik kan het wel begrijpen dat ze niet direct ingrijpen als iemand een beetje raar gaat doen, dat zou een beetje saai zijn. Ze grijpen alleen in als iemand zichzelf of iemand anders echt schade doet.
pi_31716319
haalbaar of niet, ik vind wel dat ze te veel speculeren en rekenen ipv gewoon eens een keertje door te zetten.
pi_31716320
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:04 schreef Zeehond het volgende:
En Roel nomineert Menno de volgende keer, te uwer informatie.
stomme Dido, anders had hij Joost genomineerd, maar ja maakt toch niet meer uit zonder Tanja
pi_31716325
ik zoek de duct tape... voor lieske
pi_31716327
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:21 schreef NBW het volgende:
haalbaar of niet, ik vind wel dat ze te veel speculeren en rekenen ipv gewoon eens een keertje door te zetten.
Ik zou ook vrij pissig worden als je weet dat je dagenlang bonen moet sorteren en dan hoort dat het niet genoeg was, terwijl je weet dat het niet te halen is. Maargoed, Dido heeft wel de juiste spirit nu, gewoon doorgaan en niet nadenken.
pi_31716331
ja maar wie weet zouden ze wel een beloning van big brother krijgen als ze nu eens inzet tonen,.. als ze al maar het beetje idee hebben dat ze het niet zullen halen kappen ze er al mee. Je weet toch wat je te wachten staat als je het bb-huis in gaat!
pi_31716333
dido is lekker positief ja. heeft er bij mij wel weer wat puntjes bij gekregen!
pi_31716340
Nouja, misschien zijn er wel opdrachten die niet haalbaar zijn, waarom zou het dan dom zijn om dat door te hebben? Ik vind het een beetje saai worden dat ze steeds toch nog half doorgaan terwijl ze doorhebben dat het niet lukt.
pi_31716343
Dido daalde weer een paar puntjes nu door te zeggen dat ze liever een hond dan een kat wil.
pi_31716347
ik vind ze eerlijk gezegd erg lui,... zetten zich niet 100% in vind ik,... en dan komt er weer 1 met een berekening en daar gaan ze nou ook niet echt harder van werken. Ze zouden gewoon eens hun verstand op nul zetten en doorgaan!
Al is het alleen maar voor iets extra eten. Als ze zo hongerig zijn zijn ze ook niet echt te genieten.
pi_31716349
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:33 schreef Zeehond het volgende:
Dido daalde weer een paar puntjes nu door te zeggen dat ze liever een hond dan een kat wil.

whahaha ik heb er 4 dus ja,.. puntje minder voor dido
pi_31716357
Ik zou me ook niet 100% inzetten als je uit kunt rekenen dat je het niet haalt. Deze keer was die berekening echt niet fout, kijk naar de enorme berg die er nu nog ligt! Echt lui kun je ze niet noemen, ze slapen echt weinig, eten echt weinig en werken best door. Maar het is wel prettig om te zien hoe Dido het doet.
pi_31716363
nahja,.. we verschillen daarin een beetje van mening denk ik,.. want ik denk dat als ze alleen maar het idee hebben dat ze het wel zullen halen ze ook veel harder werken. Maar goed.. maakt ook niet uit. Ik hoop dat bb een beetje soepel is en ze wat te eten geeft, want dit is echt niets zo.

volgens mij vind je dido wel errug leuk!
pi_31716364
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:36 schreef NBW het volgende:

[..]

whahaha ik heb er 4 dus ja,.. puntje minder voor dido
4 katten? Ik ben jaloers! Ik denk over een katje nemen, maar ik woon in een flatje. Katten moeten gewoon lekker naar buiten kunnen eigenlijk.
pi_31716365
ja mijne kunnen ook naar buiten al moet ik zeggen dat ik best wel spijt heb dat ik de vierde genomen heb,.. had er iets meer ruimte voor moeten hebben,.. maar tis een beetje heeeeeel errug offtopic lol
pi_31716369
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:42 schreef NBW het volgende:
nahja,.. we verschillen daarin een beetje van mening denk ik,.. want ik denk dat als ze alleen maar het idee hebben dat ze het wel zullen halen ze ook veel harder werken. Maar goed.. maakt ook niet uit. Ik hoop dat bb een beetje soepel is en ze wat te eten geeft, want dit is echt niets zo.

volgens mij vind je dido wel errug leuk!
Nouja, ik ben het wel gedeeltelijk met je eens, soms zijn ze wel erg negatief en willen ze het erg snel opgeven. Deze opdracht was echter onhaalbaar. En verder vind ik Dido inderdaad wel leuk
pi_31716375
jaaaaah liggen nog wel heel erg veel bonen. ik hoop een beetje dat ze per zakjes worden beoordeeld.
pi_31716377
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:45 schreef NBW het volgende:
ja mijne kunnen ook naar buiten al moet ik zeggen dat ik best wel spijt heb dat ik de vierde genomen heb,.. had er iets meer ruimte voor moeten hebben,.. maar tis een beetje heeeeeel errug offtopic lol
Ach, dit is een slowchat topic Waarom heb je niet genoeg ruimte voor de 4e kat? En ontopic, wat is Menno aan het doen alleen?
pi_31716385
well, kheb niet zo'n groot huis, 80 vierkante meter,.. heb dan wel een lekker tuin, maar ook nog eens buren aan de ene kant die katten haten. Zomers gaat het prima maar als het in de winter koud wordt en ze zijn meer binnen onstaan ook meer irritaties. (kheb 3 mannetjes)

ik heb geeeeeeeeen idee wat ie aan het doen is
pi_31716388
Ah ok, katten met dikke staarten dus?

Ze zijn trouwens erg in de war met de dienstverdeling.
pi_31716391
ja dikke staarten en af en toe een vechtpartijtje maar gelukkig ben ik daarin weer de sussende factor lol.....

en van die dienstverdeling snap ik ook niets meer....
pi_31716393
Whaha, Dido laat Menno werken.
pi_31716405
Katten sussen is niet echt makkelijk

Ontopic: Menno neemt de shift van Dido over en werkt dus straks 6 uur achter elkaar. Is hij nou aan het proberen stemmen te verzamelen om een exit te voorkomen?
pi_31716418
ik denk het wel een beetje,... wat zou jij doen als je op die bank zou zitten. Ik denk dat ik het ook zou doen.
Soms lijkt menno erg schijnheilig maar ik denk dat hij echt zo is. Heb je dat gesprek vanavond gevolgd tussen hem en nathalie vanavond? Ik las het hier en daar terug een beetje uit het verband getrokken maar waar het op neer kwam was dat hij een hele andere 'ik' is tegen gekomen in dat huis. Wat ik op zich niet zo raar vind. Ik vind niet daarop iemand afgerekend moet worden.
pi_31716424
als je katten van jongs af aan 'traint' dan moet jij eens kijken.... ze luisteren alle vier ontzettend goed naar me, als je maar weet hoe je ze persoonlijk moet benaderen. Ze zijn allemaal anders.

nog ff over menno; van mij mag hij blijven. Ik zie liever rob vertrekken.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:08:48 #31
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31716428
Dit waren de sirene's die we net hoorden :

CNN:

-- A fire kills at least 10 people in a detention center at Amsterdam's Schiphol airport, news services report.
Watch CNN or log on to http://edition.cnn.com for the latest news.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31716432
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 06:03 schreef NBW het volgende:
ik denk het wel een beetje,... wat zou jij doen als je op die bank zou zitten. Ik denk dat ik het ook zou doen.
Soms lijkt menno erg schijnheilig maar ik denk dat hij echt zo is. Heb je dat gesprek vanavond gevolgd tussen hem en nathalie vanavond? Ik las het hier en daar terug een beetje uit het verband getrokken maar waar het op neer kwam was dat hij een hele andere 'ik' is tegen gekomen in dat huis. Wat ik op zich niet zo raar vind. Ik vind niet daarop iemand afgerekend moet worden.
Ik kan Menno gewoon niet goed inschatten en ik denk dat hij nog steeds bezig is met een toneelspel. Dat toneelspel is nu wel aan het instorten, maar ik vind hem niet veel leuker worden.
pi_31716436
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 06:08 schreef style het volgende:
Dit waren de sirene's die we net hoorden :

CNN:

-- A fire kills at least 10 people in a detention center at Amsterdam's Schiphol airport, news services report.
Watch CNN or log on to http://edition.cnn.com for the latest news.
Schandalig
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:12:57 #34
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716437
Ah, daar gaan ze de werkkamer in, ik dacht al wordt er niet meer gewerkt?

Goedemorgen!
pi_31716439
style? het is ook gewoon op teletekst hoor
pi_31716440
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 06:05 schreef NBW het volgende:
als je katten van jongs af aan 'traint' dan moet jij eens kijken.... ze luisteren alle vier ontzettend goed naar me, als je maar weet hoe je ze persoonlijk moet benaderen. Ze zijn allemaal anders.

nog ff over menno; van mij mag hij blijven. Ik zie liever rob vertrekken.
Van mijn geboorte af aan kende ik maar 1 kat en die werd 22. Dat beestje luisterde naar haar naam en kon ook mee op vakantie en liep zelfs mee als we wandelden. Ze was echter compleet niet te mixen met een andere kat.
pi_31716441
quote:
Ik kan Menno gewoon niet goed inschatten en ik denk dat hij nog steeds bezig is met een toneelspel. Dat toneelspel is nu wel aan het instorten, maar ik vind hem niet veel leuker worden.
dat ben ik wel met je eens. ik kan hem ook maar moeilijk inschatten. en hij wordt er idd niet leuker op. Hij wordt wel fink aangevallen nu....
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:18:12 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716443
Menno is niet doorgegaan met werken in zijn eentje om stemmen te krijgen

En wat voelen de anderen zich gepasseerd! Alsof ze niet zelf op bed zijn blijven liggen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:19:57 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716446
Chantal (tegen Menno): 'dan heb je misschien wel een goed woordje van BB gekregen, maar je ligt nu niet goed in de groep... Je manouvreert je in een gevaarlijke situatie!'
pi_31716448
owwww bah en chantal mag van mij ook eens op die bank..... man wat zal ik veel sms-en voor de anderen die dan naast haar zitten!!
pi_31716450
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 06:19 schreef Marrije het volgende:
Chantal (tegen Menno): 'dan heb je misschien wel een goed woordje van BB gekregen, maar je ligt nu niet goed in de groep... Je manouvreert je in een gevaarlijke situatie!'
ow heerlijk, de wijsheden van Chantal
pi_31716452
Ik heb mute ingedrukt omdat ik Chantal hoorde. Ik trek dat stemgeluid echt niet veel langer meer
pi_31716455
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 06:21 schreef NBW het volgende:
owwww bah en chantal mag van mij ook eens op die bank..... man wat zal ik veel sms-en voor de anderen die dan naast haar zitten!!
Je bent toch niet gek! Wie gaat er nou geld uitgeven aan SMSjes
pi_31716462
ikke,... ik doe niet veel met mijn telefoon dus moet iets doen,.. daarbij betaald mijn vriend de rekening wel
pi_31716466
Menno, op onschuldige toon: "Ik heb geen stress gehad vandaag hoor". Hij is echt dom aan het doen.
pi_31716468
jazeker doet ie dom,.. als ie nou gewoon eens eerlijk eens!
Maar er zijn nu wel drie tegen 1 das ook niet eerlijk!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:31:09 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716470
Menno zegt dat hij tegen Joost heeft gezegd dat ie alleen door zou werken. Joost weet van niks.
Menno: ik wist ook niet dat ik dat moest vertellen....
pi_31716475
Heb je ook gelijk in, NBW! Maar als hij zich niet eerlijk opstelt de komende tijd, dan wordt hij de komende tijd door veel mensen genomineerd.
pi_31716477
nouw,.. ik heb gezien dat joost menno daarover aansprak en joost was erg aan het stamelen tegen menno maar zat in de bonenkamer in geuren en kleuren te vertellen dat ie menno even geconfronteerd had.....
Menno heeft de schijn tegen zich doordat hij eerst verteld heeft aan ingrid dat hij geslapen had ipv dat hij gewerkt had... dat had ie gewoon moeten zeggen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:34:40 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716480
Thanks NBW!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')