abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31716607
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 07:20 schreef NBW het volgende:
ja heb ik ook gehoord en ik denk ook sterk dat het daar mee te maken heeft,... als moeder heb je liever dat je zwangere dochter in een huis zit waar ze voor haar zorgen dan in een sexboerderij, nietwaar?

enne ik zal proberen niet meer hetzelfde te zeggen wat jij denkt
Nou, we hebben zoveel gemeen, gaan we nu daten?

Maar ontopic: Ik vind het echt raar dat ze Tanja hebben toegelaten in dit programma, ik vind het schandalig eigenlijk.
pi_31716608
jeeeetje ik mis roel
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:25:43 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716610
Ingrid: zit jij daarom bij ons in het team Menno, om ons in de gaten te houden
Ingrid: hoe lang moeten we nog??
Chan: ik ben erg moe
Menno: drie kwartier
pi_31716612
daten? jahoor! ik zal mijn vriend ff vragen wanneer ik weg kan

enne, dat ze een zwangere hebben toegelaten in het bb-huis vind ik nog niet zo gek. Ik denk alleen dat ze de verkeerde hebben uitgekozen....
pi_31716614
Roel zegt nooit veel? Waarom mis je hem dan?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:27:27 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716619
Ik geef het eerlijk toe: de laatste tijd zoek ik Chan steeds vaker op. Ja, eerst zapte ik meteen van stream
pi_31716621
roel is lekker relaxed
pi_31716628
NBW, ik denk dat ze inderdaad behoorlijk hebben gefaald met de keuze van Tanja. Ik vond het best stuitend om te volgen eigenlijk.
pi_31716643
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 07:29 schreef Zeehond het volgende:
NBW, ik denk dat ze inderdaad behoorlijk hebben gefaald met de keuze van Tanja. Ik vond het best stuitend om te volgen eigenlijk.
ja was het ook. Met een zwangerschap zou je toch denken dat iemand helemaal in de wolken is en dat was Tanja absoluut niet meer. Ja, weekie voor de bevalling, toen gedroeg ze zich ineens poeslief. en dat kwam allemaal echt niet alleen maar door de hormonen en eigenlijk wil ik haar er ook niet op aanvallen. Er zijn werkelijk waar mensen die net zo als haar zijn. Ik vind het alleen jammer dat juist zo'n type in het bb-huis is geplaatst.
pi_31716644
Ik vind Roel erg saai geworden de laatste tijd.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:35:01 #111
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31716649
Joost over het boek voor Tanja vanavond

"En steek dat boek maar in je.. hihihihihi"

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31716657
nouw heeft joost helemaal gelijk in!!! vind ik...

enne, roel is misschien saai maar ik vind hem relaxed
pi_31716660
Ik vind het stuitend dat ze iemand in het BB huis hebben geplaatst die psychische hulp nodig heeft. Dat is gewoon duidelijk als je haar hoort praten over mannen en haar verleden. Als diegene dan ook nog zwanger is en in deze omstandigheden moet baren... Ik vind het naar.
pi_31716662
Ingrid zegt nu dat ze de echte Rob gaan zien
ze vinden hem leuk worden nu,een echte amsterdammer

Ze praten met z'n drieeen Ingrid,Chantal en Joost heel positief over Rob en je merkt nu ook weer totaal geen reaktie van Menno
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31716665
NBW, ik heb Roel op dit moment op 2 staan hoor. Ik vind alleen dat hij een beetje voorspelbaar wordt met het elke keer in bed proberen te kruipen bij Dido e.a.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:39:18 #116
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31716666
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef NBW het volgende:
nouw heeft joost helemaal gelijk in!!! vind ik...
Ja vooral omdat hij net daarvoor zei "Ik hoop dat Tanja het me niet kwalijk neemt over wat er allemaal gezegd is enzo"

Hoezo huigelaar? Vuile gluiperd is het. Vind ik.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_31716678
huichelaar is met ch en dat is Joost niet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31716679
Joost en Ingrid hebben het over Joscelyn, Ingrid: "dat jij haar oppakt Joost, of uhhh..overgooien" ...stelletje pubers zijn het...
pi_31716687
volgens mij zijn ze allemaal getest door een psycholoog voor dat ze er in gingen,....
En hij is idd erg voorspelbaar met dido maar hij vindt haar gewoon leuk!!! en zij geeft ook vage signalen... dus het is ook echt wel een beetje haar eigen schuld!

Enne, joost is in achting gedaald maar toen ik hoorde dat ingrid tanja had gezegd dat ze een kadootje voor haar hadden (dat babyboek) en dat tanja vroeg of het een andere keer kon.... blegh,.. toen had ik zoiets van; steek dat boek in de fik!
pi_31716691
Lees ik net dat Joost mee mocht eten met de genomineerden.
Ik had hem niet uitgekozen, dat gezeur steeds, had hij nog meer kunnen zeuren.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31716693
Ik vind Joost soms leuk en soms behoorlijk vervelend met zijn gespeel. De laatste dagen is hij opeens ook nog aan het zeuren over anderen.
pi_31716702
hey maar lieve mensen,.. ik ga een paar uurtjes proberen te slapen!
Have fun with the streams! en ik lees het allemaal wel wat er gebeurd is!

huggies!
pi_31716703
Ligt er een kruik bij Natalie in bed?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31716707
slaap lekker NBW!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:47:06 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716708
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 07:43 schreef NBW het volgende:
-knip-
Enne, joost is in achting gedaald maar toen ik hoorde dat ingrid tanja had gezegd dat ze een kadootje voor haar hadden (dat babyboek) en dat tanja vroeg of het een andere keer kon.... blegh,.. toen had ik zoiets van; steek dat boek in de fik!
Ook een beetje naief om te denken (van de groep) dat mevrouw Aso behoefte heeft aan een cadeautje van de Sociaaltjes. Daarnaast kan ik Tanja wel begrijpen dat als Ing haar genomineerd heeft, ze er geen zin in heeft dat juist zij haar gaat vertellen dat ze eencadeautje hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')