Nou, we hebben zoveel gemeen, gaan we nu daten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:20 schreef NBW het volgende:
ja heb ik ook gehoord en ik denk ook sterk dat het daar mee te maken heeft,... als moeder heb je liever dat je zwangere dochter in een huis zit waar ze voor haar zorgen dan in een sexboerderij, nietwaar?
enne ik zal proberen niet meer hetzelfde te zeggen wat jij denkt![]()
ja was het ook. Met een zwangerschap zou je toch denken dat iemand helemaal in de wolken is en dat was Tanja absoluut niet meer. Ja, weekie voor de bevalling, toen gedroeg ze zich ineens poeslief. en dat kwam allemaal echt niet alleen maar door de hormonen en eigenlijk wil ik haar er ook niet op aanvallen. Er zijn werkelijk waar mensen die net zo als haar zijn. Ik vind het alleen jammer dat juist zo'n type in het bb-huis is geplaatst.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:29 schreef Zeehond het volgende:
NBW, ik denk dat ze inderdaad behoorlijk hebben gefaald met de keuze van Tanja. Ik vond het best stuitend om te volgen eigenlijk.
Ja vooral omdat hij net daarvoor zei "Ik hoop dat Tanja het me niet kwalijk neemt over wat er allemaal gezegd is enzo"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:36 schreef NBW het volgende:
nouw heeft joost helemaal gelijk in!!! vind ik...
Ook een beetje naief om te denken (van de groep) dat mevrouw Aso behoefte heeft aan een cadeautje van de Sociaaltjes. Daarnaast kan ik Tanja wel begrijpen dat als Ing haar genomineerd heeft, ze er geen zin in heeft dat juist zij haar gaat vertellen dat ze eencadeautje hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 07:43 schreef NBW het volgende:
-knip-
Enne, joost is in achting gedaald maar toen ik hoorde dat ingrid tanja had gezegd dat ze een kadootje voor haar hadden (dat babyboek) en dat tanja vroeg of het een andere keer kon.... blegh,.. toen had ik zoiets van; steek dat boek in de fik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |