abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:53:46 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31690249

Als 'jong' Ajax kan winnen van AGOVV, moet het eerste natuurlijk wel makkelijk van Heerenveen winnen kunnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31690351
Prachtige tekst!

En, kunnen ze aan het einde van de nationale transfermarkt ook nog spelers huren? Dacht alleen maar kopen.
pi_31690430
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef _moder8or_ het volgende:
En, kunnen ze aan het einde van de nationale transfermarkt ook nog spelers huren? Dacht alleen maar kopen.
Al zou het kunnen was het denk ik alsnog niet aan de orde geweest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31691238
Was een erg lekker sfeertje vanavond, alleen Rosenberg............ het KLEINE beetje vertrouwen en geduld dat ik nog in hem had is nu toch echt wel verdwenen. Zelfs tegen AGOVV komt ie gewoon kwaliteit tekort en maakt ie helemaal NIKS klaar. Geen bal aan kun nemen, geen mannetje kunnen passeren, niet balvast, weer een paar grote kansen missen.......... ik snap echt niet waar die jongen last van heeft. Ik hoop echt dat ik en iedereen er zwaar naast zit en hij nog uitbloeit tot een groot voetbaltalent maar ik zie het niet gauw meer gebeuren....

Gelukkig wel door naar de volgende ronde, hopelijk weer een thuiswedstrijd, ik heb me vermaakt

Heitinga

[ Bericht 8% gewijzigd door devv05 op 26-10-2005 00:53:57 ]
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:18:23 #5
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31692688
Ach, jong Ajax weer door, Rosenberg gets to fight another day...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31693922
OP banner klopt nog steeds niet, staat Het Grote ajax Topic 2004
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 oktober 2005 @ 07:27:00 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_31693964
ajax komt de volgende ronde pas in? het leek net of ajax speelde gister
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_31694320
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 07:27 schreef borisz het volgende:
ajax komt de volgende ronde pas in? het leek net of ajax speelde gister
Het was niet best maar zo slecht speelde Jong Ajax ook weer niet
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:06:25 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31694568
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 07:13 schreef Kaap het volgende:
OP banner klopt nog steeds niet, staat Het Grote ajax Topic 2004
Die 2004 staat voor het jaar dat Ajax haar laatste landstitel veroverde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:18:31 #10
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31694689
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En het is al weer bijna 2006
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31695279
Farfan duidelijk:

schwal·be (de ~, ~s)

1 het zich laten vallen in het strafschopgebied van de
tegenpartij om zo een strafschop mee te krijgen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31695944
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Weet ik, maar het staat zo raar omdat Topic ook in die schaal staat.
pi_31696069
Na gister de kleine samenvatting gezien te hebben maak ik me toch zorgen over Rosenberg.
Het zag er niet uit zelfs tegen AGOVV kon hij de bal er niet in krijgen.
En ik zag dat Escudé er weer eens vrolijk uitgelopen werd notabene door iemand van AGOVV.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:54:27 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31696071
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:42 schreef devv05 het volgende:
Was een erg lekker sfeertje vanavond, alleen Rosenberg............ het KLEINE beetje vertrouwen en geduld dat ik nog in hem had is nu toch echt wel verdwenen. Zelfs tegen AGOVV komt ie gewoon kwaliteit tekort en maakt ie helemaal NIKS klaar. Geen bal aan kun nemen, geen mannetje kunnen passeren, niet balvast, weer een paar grote kansen missen.......... ik snap echt niet waar die jongen last van heeft. Ik hoop echt dat ik en iedereen er zwaar naast zit en hij nog uitbloeit tot een groot voetbaltalent maar ik zie het niet gauw meer gebeuren....
Ik had het al een tijdje, maar gisteren was het natuurlijk pijnlijk om te zien dat hij ook tegen AGOVV gewoon totaal niet aan de bak komt. Tegen eredevisieclubs en CL tegenstanders kan ik nog een heeeeeeeeel klein beetje voorstellen dat je het zwaar kan hebben.

Maar tegen AGOVV spelers moet je iig je duels winnen, en die kansen die je krijgt benutten zou ook fijn zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31696383
quote:
Ajax: 1000 fouten, Vink: 1
Gepubliceerd op maandag 24 oktober 2005
- COLUMN -

‘Blunder arbiter Vink beslist topper’, teksten van die orde bezigden zondag alle experts naar aanleiding van de 1-0 zege die PSV in eigen stadion boekte op Ajax. Maar Vink had niets van doen met deze voorlopige knock-out van de hoofdstedelijke topclub van weleer.

Eerst even de nederlaag van het predikaat ‘hopeloos slecht’ voorzien, althans bekeken vanuit roodwit perspectief. Want Ajax speelt al jaren met een nagenoeg ongewijzigde, getalenteerde selectie ‘in opbouw’, terwijl PSV voor het tweede achtereenvolgende seizoen stevig ‘verbouwd’ moest worden. En wie won? En wie staat bovenaan?

Die fout van Vink deed niks af aan de vaststelling dat Ajax zondag andermaal de wrange vruchten plukte van nu al tien jaar falend beleid.

Je kunt jezelf een keer in de voet schieten, maar Ajax is nu al lange tijd druk doende beide benen er eigenhandig af te blazen. Gevolg: de ‘provincialen’ van PSV zijn bijna elke jaargang de baas. Gevolg: spelers worden miljoenen minder waard. Gevolg: talenten willen eerder weg. Gevolg: uitgevlogen toppers willen hun nadagen niet meer slijten in Amsterdam. Gevolg: Ajax is met een ongekende zelfvernietigingsdrang hard bezig zichzelf blijvende schade te berokkenen.

Het ‘point of no return’ is voor Ajax akelig dichtbij. Zie wat een moeite het Feyenoord kost om de boel weer te breien. Voor de Amsterdammers dreigt eenzelfde scenario.

Wie liet het topteam van ’95 voor een appel en een ei de deur uitlopen?
Wie stelde Jan Wouters aan?
Wie Kales?
Wie liet Olsen en Wouters samen een selectie van dik vijftig spelers opbouwen?
Wie schoot Adriaanse in de rug?
Wie haalde Machlas voor twintig miljoen?
Wie handhaafde Ronald Koeman twee jaar te lang?
Wie haalde Escudé, Rosales, Boukhari, Sikora, Sonck, Charisteas, Rosenberg en nog een leger andere miskopen voor tientallen miljoenen zonder dat zij van toegevoegde waarde zijn?
Wie haalde Van Gaal als technisch directeur?
Wie liet hem daarna weer ten onrechte vallen?
Wie handhaafde Van Eijden ondanks diens falend beleid?
Wie liet Van der Vaart voor veel te weinig vertrekken?
Wie had geen vervanger klaar voor Ibrahimovic?
Wie vergat afgelopen zomer 8 miljoen te beuren voor Heitinga?
Wie zag de afgelopen jaren niet dat Mathijsen aardig kan ballen.
Wie zag niet dat Opdam een veel goedkopere en tien keer betere aankoop was geweest dan Escudé?
Wie zag Boulahrouz, eigen kweek nota bene, over het hoofd toen hij ‘gratis’ te krijgen was?
Wie haalde Landzaat, eigen kweek nota bene, niet voor een prikkie terug in huis?
Wie haalde de neus op voor Kuyt en pompte zestien miljoen euro in Sonck, Charisteas en Rosenberg?
Wie heeft de kloten niet om het zogenaamd heilige ‘systeem’ af te schieten in plaats van telkens weer een spits?

En dan is dit nog een opsomming uit de losse pols. Enig onderzoek zou de lijst veel langer maken. Enfin, hij is zo al onthutsend genoeg.

Je kunt bij het antwoord op ‘wie’ verschillende namen invullen. Maar de grote lijn is dat het bestuur moet besturen. Dat moet de juiste professionals in dienst nemen, beleid uitzetten en hardvochtig controleren. Daarom moet het bestuur van Ajax bovenal veel verstand van voetbalzaken hebben. Moet het meer dan diplomatiek ‘op de vlakte blijven’. Meer dan ceremoniële functies uitvoeren.

Het bestuur van Ajax moet verantwoording nemen voor 10 jaar krakkemikkig beleid. Doet zij dat niet zelf, dan moet de ledenraad Jaakke afrekenen. Slecht bestuurd, punt. En de nieuwe voorzitter moet de scouting in zijn geheel vervangen en nauwlettend volgen of Van Geel wél zijn vak verstaat.

Ajax heeft altijd de jeugdopleiding nog. Dat is de enige kurk die de lekke boot nog boven water houdt. Daarnaast zal het tijd vragen om alle kwalijke gevolgen van boven genoemde fouten weg te poetsen.

Ook voor Danny Blind en Martin van Geel geldt dat zij met een erfenis opgeschept zitten. Van Blind ziet uw Vrije Man goede dingen, maar ook al een paar niet te vatten beslissingen. Voor het opmaken van enige balans is het echter te vroeg.

Zullen we het over dat ene foutje van Vink maar niet meer hebben?

Theo Bakker
jullie mening? 8)
pi_31696467
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:12 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

jullie mening? 8)
Mijn mening is dat dit al in het andere topic stond en dus onnodig is om nog een keer te posten. Verder natuurlijk groot gelijk, het probleem ligt veel dieper.
pi_31696824
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

En het is al weer bijna 2006
Ach, er zijn wel langere periodes zonder landstitel geweest.....ben het wel gewend.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:46:07 #18
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31696978
Zonder titel ok, maar kansloos zonder titel, dat kan gewoon niet bij Ajax.

Je moet als Ajax zijnde altijd een kandidaat zijn, en niet zo vroeg in het seizoen al bijna uitgeschakeld zijn. Ik weet wel dat er nog veel kan gebeuren, maar de achterstand is echt beschamend.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 11:58:38 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31697224
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Zonder titel ok, maar kansloos zonder titel, dat kan gewoon niet bij Ajax.

Je moet als Ajax zijnde altijd een kandidaat zijn, en niet zo vroeg in het seizoen al bijna uitgeschakeld zijn. Ik weet wel dat er nog veel kan gebeuren, maar de achterstand is echt beschamend.
Vooral de gelijke spelen tegen Heracles en Den Haag doen pijn.
Als je die 2 gewoon gewonnen had was er eigenlijk weinig aan de hand.

3 punten achter op AZ en feyenoord, en 4 op PSV
Dit terwijl je als enige al tegen AZ, feyenoord en PSV hebt gespeeld (wel 3x verloren maar toch)
pi_31697295
Meerdink en Perez zouden gesignaleerd zijn bij de Arena, vleugelkandidaten. Gaan jullie nu AZ leegroven ?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:04:21 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697333
Ja en?
Get woke, go broke!
pi_31697354
Wat ja en.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:05:52 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697370
Ja en wat dan nog?

moet ik het spel-len?
Get woke, go broke!
pi_31697406
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:42 schreef devv05 het volgende:

[afbeelding]

Heitinga
Hij doet z'n "Kijk-eens-hoe-goed-ik-kan-warm-lopen-langs-de-zijnlijn-terwijl-ik-toch-niet-in-het-eerste-hoor" impressie na!
pi_31697438
Is gewoon gay om de concurrentie te verzwakken. Mietjes.

Hopelijk steekt Dirk er een stokje voor.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:09:14 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697453
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:08 schreef Edenoniphobic het volgende:

.

Welkom in de wereld die voetbal heet. We leggen je later nog wel eens uit hoe het wereldje werkt .
Get woke, go broke!
pi_31697473
Blijf maar lekker doorprutsen met Rosales en Babel, is veel beter voor jullie.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:12:29 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697526
Blijf maar lekker bagger posten in ons topic, das uiteindelijk beter voor ons .

Ontopic: waarom mogen wij niet kijken naar spelers van AZ als de hele wereld (lees: buitenlandse toppers) de hele tijd spelers van ons wegkopen.

Zo werkt het in de echte wereld. .
Get woke, go broke!
pi_31697573
Niet alleen buitenlandse toppers
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31697604
Heitinga in Oranje
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:18:02 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31697640
Negeer die Edi-dinges nou eens
pi_31697667
Gewoon lekker afblijven van goeie spelers, die worden bij jullie in no time de vernieling in geholpen.

Laat het echte voetbal nou maar over aan Alkmaar, die spelers kunnen daar veel meer leren en presteren. Zo'n Lindenbergh is er ook al niet beter op geworden op de bank.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:20:34 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697692
.

ok, ik zie alweer met wat voor jochie ik te maken heb hier.. een fanboy .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:21:39 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31697726
Contract tot medio 2006:

Yannis Anastasiou (05/03-1973)
De Griekse spits kwam over van Roda JC als noodoplossing in de spitspositie, Yannis Anastasiou heeft nooit een basisplaats gehad voor een langere periode, maar geldt wel als nestor voor de jonge selectie. Dit seizoen maakte hij twee treffers in de Champions League-wedstrijd tegen FC Thun, maar dit is niet voldoende voor een nieuw contract, zeker aangezien Ajax al ruim zit in haar (teleurstellende) spitsen. Het contract dat komende zomer afloopt zal dan naar verwachting ook niet worden verlengd.
Nourdin Boukhari (13/06-1980)
Nourdin Boukhari werd voor relatief weinig geld overgenomen van het gedegradeerde Sparta, het niveau Ajax bleek echter al snel te hoog. De Marokkaan werd in eerste instantie ingezet als linksbuiten, maar presteert beter als linkshalf of op tien, hier heeft Ajax echter voldoende alternatieven. Nourdin Boukhari is een leuke speler voor de eredivisie, maar komt voor het niveau dat Ajax nastreeft tekort, hij zal dan hoogstwaarschijnlijk ook geen contractverlenging aangeboden krijgen.
Tomás Galásek (15/01-1973)
Middenvelder Tomás Galásek is de speler die het langst in dienst in bij Ajax, de Tsjechisch international is vaak belangrijk geweest voor Ajax, maar lijkt zijn basisplaats te verliezen. Tomás Galásek krijgt steeds meer kritiek te verduren en is ook niet de leider die men graag in hem zag, jonge talenten streven hem voorbij en Ajax mist hem niet meer, wanneer hij afwezig is. Openlijk flirte Tomás Galásek al met Willem II, zijn vorige club uit zijn woonplaats Tilburg. Het contract van de middenvelder wordt waarschijnlijk niet verlengd.
Nigel De Jong (30/11-1984)
Nigel de Jong is een Amsterdammer, die op vrijwel alle posities uit de voeten kan. De zoon van Jerry de Jong is geliefd bij het publiek en wil nog helemaal niet weg bij Ajax, wél geeft hij aan zich te willen richten op één positie: de rechtshalf. In potentie is Nigel de Jong ook de beste rechtshalf in de slectie, die bij noog ook elders opgesteld kan worden. Ajax moet hem de waardering geven die hij verdiend en hem een nieuw contract aanbieden. De international hoort nog even bij Ajax te spelen.
Maxwell Scherer Cabelino Andrade (27/08-1981)
De Braziliaanse linksback Maxwell werd in kampioensjaar 2003/04 nog uitgeroepen tot beste speler van de eredivisie, maar het seizoen daarop werd hij geveld door een zware knieblessure. Grote clubs toonden al interesse, maar wellicht zorgt deze blessure ervoor dat Maxwell zijn contract nog wil verlengen en nog even bij Ajax te bewonderen valt. Doordat zijn vervanger Urby Emanuelson zich zo goed ontwikkelde tijdens zijn revalidatie, is een eventueel vertrek niet het einde van de wereld.
Steven Pienaar (17/03-1982)
Sinds het zo succesvol verlopen CL-avontuur in seizoen 2002/03 heeft Steven Pienaar zich maar weinig verder ontwikkeld. De Zuid-Afrikaan wil meer gaan verdienen, maar helpt hij Ajax verder? Als rechtsbuiten is hij niet geschikt, als tien niet doeltreffend genoeg en als rechtshalf verliest hij de concurrentie met Nigel de Jong. Wellicht is het daarom maar beter dat het aflopende contract niet verlengd wordt en hij elders (Ronald Koeman's Benfica) zichzelf opnieuw kan gaan bewijzen.
Hatem Trabelsi (25/01-1977)
Rechtsback Hatem Trabelsi is wereldklasse, zelfs bij de grootste clubs ter wereld zal hij kunnen uitblinken. Eerder al trachtte hij een transfer te forceren, maar hier kwam hij op terug. IJzersterk speelde hij zich opnieuw in de kijker en een contractverlenging lijkt dan ook een utopie. Het is zonde dat Ajax geen geld kan vangen voor deze topper, maar dit is niet anders. Het verlies van Hatem Trabelsi zal hard aankomen, de Tunesiër is wellicht één van de beste rechtsbacks uit de historie van Ajax.
Hans Vonk (30/01-1970)
Hans Vonk werd transfervrij overgenomen van Heerenveen, om bij Ajax als derde doelman te fungeren. Eerder werden ook al Henk Timmer en Sander Boschker voor één seizoen Ajacied, Hans Vonk hield het echter langer vol, de Zuid-Afrikaanse doelman veroverde zelfs enkele periodes een basisplaats. Toch is het niveau dat Ajax nastreeft te hoog gegrepen voor Hans Vonk, zijn concurrent Maarten Stekelenburg lijkt de man van de toekomst en het contract van back-up Hans Vonk lijkt dan ook niet te worden verlengd.

Gehuurd tot medio 2006:

Juan Francisco García (15/07-1976)
Van het Turkse Besiktas werd de Spaanse linksback Juanfran gehuurd, aangezien Maxwell zwaar geblesseerd was. Juanfran was echter niet wedstrijdfit en werd geschorst na een rode kaart bij Jong Ajax, zijn concurrent Urby Emanuelson deed het in de tussentijd echter uitstekend bij Ajax, waardoor de optie tot koop hoogstwaarschijnlijk niet wordt gelicht door Ajax en de Spanjaard weer terugmag naar Besiktas. Als reserve is hij namelijk te duur.

Contract tot medio 2007:

Zdenek Grygera (14/05-1980)
Het eerste seizoen waren de verwachtingen rondom Zdenek Grygera te hooggespannen, de Tsjech kon ook naar Juventus, maar koos voor Ajax en daar werd nogal wat van hem verwacht. Het laatste jaar is hij echter enorm gegroeid, hij is een verdediger van topniveau geworden en Ajax doet het goed aan zijn contract te verlengen, anders loopt hij in 2007 transfervrij de deur uit. Mocht Tsjechië zich plaatsen voor het WK, dan zou hij ook komende zomer al voor een mooi bedrag naar de Serie A kunnen verhuizen.
Johnny Heitinga (15/11-1983)
Johnny Heitinga vocht zich terug na een zware knieblessure, de centrale verdediger groeide al snel uit tot een publiekslieveling en werd international. De laatste tijd zit hij echter in een dip, waar hij zich opnieuw uit za moeten vechten. Als hij hier bovenop komt, heeft hij de potentie in zich om een absolute topverdediger te worden. Hij zal zich echter eerst moeten bewijzen, voor zijn contract wordt verlengd. Sevilla toonde overigens eind augustus nog interesse, maar Ajax wilde niet onderhandelen.
Bogdan Lobont (18/01-1978)
Op dit moment is Bogdan Lobont derde doelman achter Maarten Stekelenburg en Hans Vonk, maar ook Kenneth Vermeer is een geduchte concurrent. De Roemeen heeft zijn momenten: soms is hij schier onpasseerbaar, maar soms zorgt hij voor onzekerheid in de Ajax-defensie. Bogdan Lobont is goed genoeg om elders eerste doelman te zijn, Ajax doet er daarom goed aan om hem te verkopen, zodat er nog wat voor gevangen wordt. Bogdan Lobont nog anderhalf jaar reserve is zonde voor zijn loopbaan.
Hedwiges Maduro (13/02-1985)
In een half jaar tijd ontwikkelde Hedwiges Maduro zich van jeugdspeler tot volwaardig international. Na het vertrek van Ronald Koeman is het allemaal heel snel gegaan en verliep alles op rolletjes. De onvermijdelijke terugslag zal wellicht nog komen, maar toch ziet de toekomst er goed uit, Juventus zou al geïnteresseerd zijn. Ajax zal dan ook moeten proberen het contract van de verdediger/verdedigende middenvelder open te breken, want Hedwiges Maduro zal zich tijdens het WK nóg meer in de kijker spelen.
Nicolae Mitea (24/03-1985)
Nicolae Mitea is op dit moment geblesseerd, daarvoor kende hij een uitermate teleurstellende periode, waarin zijn zelfvertrouwen diep zakte. De Roemeense linksbuiten heeft wel de potentie, maar mist het vertrouwen. Een toptrainer zal zijn talent wel laten opbloeien, maar of Danny Blind bij Ajax dit gaat redden is de vraag. Nicolae Mitea zal zich eerst moeten bewijzen, voor zijn contract wordt verlengd. Op dit moment mist Ajax een échte linksbuiten, dus kansen zal hij nog genoeg krijgen.
Wesley Sneijder (09/06-1984)
Middenvelder Wesley Sneijder kende een snelle doorbraak en heeft in zijn korte loopbaan al veel meegemaakt. Vorig seizoen belande hij even op de bank, maar vocht zich sterk terug. Is op dit moment één van de spelers waar de rest zich aan op dient te trekken. Kan als linkshalf of als tien uit de voeten en heeft een grote toekomst voor zich. Zijn traptechniek is zeer goed en ooit komt hij in een grotere competitie terecht, Ajax zal zijn contract moeten openbreken om zeker te zijn van een mooie transfersom in de toekomst.
Thomas Vermaelen (14/11-1985)
Thomas Vermaelen werd vorig seizoen verhuurd aan RKC Waalwijk en de Brabanders wilde hem dolgraag opnieuw huren, Ajax liet de Belg echter niet gaan. De linkspoot heeft de potentie en zal genoeg speeltijd krijgen, hierin zal hij zich moeten bewijzen, alvoren zijn contract zal worden opengebroken. Op dit moment valt er nog maar weinig te zeggen over zijn kwaliteiten, in de wedstrijden die hij speelde, liet hij echter een goed indruk achter. Wellicht wat meer speeltijd gunnen in de kleinere wedstrijden.

Contract tot medio 2008:

Ryan Babel (19/12-1986)
Ryan Babel is met zijn achttien jaar een zeer groot talent, de spits maakte furore in de jeugdopleiding van Ajax en ook in Ajax I maakte hij indruk. Door zijn snelheid en techniek werd hij uit noog aan de linkerflank geposteerd, ook hier is hij dreigend, maar voelt de international zich niet gelukkig. Hij verdient een eerlijke kans als eerste spits, zodat hij zijn grote talent kan waarmaken. Ajax doet er goed aan hem nog enkele jaren te behouden, contractverlenging lijkt dan ook geen overbodige luxe.
Angelos Charisteas (09-02-1980)
Ronald Koeman haalde de Griekse EK-held Angelos Harry Charisteas als opvolger van de Zweedse spits Zlatan Ibrahimovic. De verwachtingen waren meteen hooggespannen, maar de Griek wist deze niet waar te maken. Het Ajax-systeem was hij niet gewend en hij zat niet voor niets op de bank bij Werder Bremen, door hard werken knokte hij zich wel weer in de basis en Angelos Charisteas is op dit moment de meest rendabele Ajax-spits in de selectie. De Griek lijkt echter niet de ideale Ajax-spits, dus mag eventueel weg.
Urby Emanuelson (16/06-1986)
Door de afwezigheid van de geblesseerde Maxwell werd Urby Emanuelson ineens voor de leeuwen gegooid. In eerste instantie leek hij onzeker en maakte hij slorige foutjes, maar binnen korte tijd is hij uitgegroeid tot een volwaardig vervanger. Als linksback zou hij best weleens aanwezig kunnen zijn op het WK van volgend jaar. Het contract van Urby Emanuelson loopt nog even door, maar Ajax zal er alles aan moeten doen om de aanvallend ingestelde linksback nog lang te behouden, een absolute topper voor de toekomst.
Julien Escudé (17/08-1979)
Julien Escudé kon als speler van Stade Rennes naar het grote Manchester United, maar een knieblessure gooide roet in het eten. Ajax trok hem aan en leek een volwaardig opvolger van Cristian Chivu te hebben gevonden. Toch heeft de Fransman niet gebracht wat er van hem verwacht werd, aanvallend en verdedigend viel hij door de mand en de aanvoerder zit nu zelfs regelmatig op de tribune. Voor Ajax lijkt hij te licht, dus als hij voor een mooie prijs verkocht kan worden, lijkt dit de beste oplossing voor beide partijen.
Olaf Lindenbergh (06/02-1974)
Afgelopen zomer kwam Olaf Lindenbergh over van AZ, de speler doorliep de jeugdopleiding van Ajax en kwam nu via een omweg weer terug op het oude nest. De middenvelder is multifunctioneel en kan de komende jaren nog erg belangrijk zijn voor Ajax. Als zijn contract afloopt is hij bijna 34, dus een verlenging is nog niet nodig. Qua leeftijd zou hij de leider van dit Ajax kunnen worden, hij zal zich dan ook meer als zodanig mogen manifesteren. Tegen die tijd kan bekeken worden of Olaf Lindenbergh een meerwaarde is in de selectie van Ajax.
Edgar Manucharyan (19/01-1987)
Edgar Manucharyan is een zeer groot talent, in eerste instantie zal hij vooral zijn kansen krijgen op de vleugel, aangezien zijn concurrentie daar wekelijks verzaakt. Toch is de Armeen een spits of een bijsluitende tien, hier is echter veel concurrentie. De komende jaren zal Edgar Manucharyan genoeg kansen krijgen zich te bewijzen, Ajax zal zijn ontwikkeling goed in de gaten dienen te houden en zijn contract bijtijds dienen op te waarderen. Samen met Ryan Babel wellicht het toekomstige aanvalduo?
Mauro Damian Rosales (02/10-1980)
Zijn start bij Ajax was goed, Mauro Rosales scoorde en zijn rushes waren veelbelovend. De Argentijnse rechtsbuiten voetbalt leuk tot aan het strafschopgebied, maar verliest dan vaak makkelijk de bal. Daarbij is hij ook niet in staat om een goede voorzet af te geven. Met zijn 25 jaar kan hij niet meer als talent gezien worden, toch is het te vroeg om hem helemaal af te schrijven. Mauro Rosales verdient nog wel enig krediet, maar zal zich wel snel waar moeten maken. Anders mag hij voor een mooi prijsje vertrekken.
Maarten Stekelenburg (22/09-1982)
Maarten Stekelenburg wordt al jaren gezien als de opvolger van Edwin van der Sar, maar heeft verschrikkelijk veel pech met blessures. Elke keer als hij door de hoofdcoach definitief als eerste keuze wordt uitgeroepen, raakt hij geblesseerd. Wanneer Maarten Stekelenburg voor een langere periode blessurevrij blijft, kan hij uitgroeien tot een topper. Hij heeft namelijk alles in zich, Maarten Stekelenburg is een goede lijnkeeper en kan goed meevoetballen. Hopelijk nog lang te zien in de ArenA, contract mag dus wel opengebroken worden.
Kenneth Vermeer (10/01-1986)
Op het WK voor spelers onder de 20 jaar maakte Kenneth Vermeer veel indruk, toch speelt de doelan nog steeds in Jong Ajax in tegenstelling tot de eveneens uitbinkende Hedwiges Maduro, Ryan Babel en Urby Emanuelson. Kenneth Vermeer heeft dan ook te maken met grote concurrentie, verhuur aan een eredivisieclub waar hij wekelijks kan spelen, lijkt dan ook de beste optie. Kenneth Vermeer is namelijk een groot talent, samen met Maarten Stekelenburg hoeven we de komende jaren geen keepersprobleem te hebben.

Contract tot medio 2009:

Markus Rosenberg (27/09-1982)
De Zweed Markus Rosenberg had op 22-jarige leeftijd als spits slechts 22 doelpunten gemaakt in de Zweedse competitie, blijkbaar genoeg om indruk te maken bij Ajax. De spits heeft echter grote aanpassingsproblemen bij Ajax, het systeem is natuurlijk nieuw voor Markus Rosenberg, maar ook de makkelijkste kansen weet de Zweed te missn. Het publiek mort alweer en de Zweed is zijn basisplaats voorlopig verloren. In Amsterdam heeft hij nog niet laten zien waarom zowel Ronald Koeman als Danny Blind hem wilden hebben, maar hij heeft nog tot 2009.

Tot zover de huidige selectie van Ajax, overigens ben ik altijd in de veronderstelling geweest dat Daniël de Ridder verhuurd is aan Celta de Vigo, maar ik lees net op Ajax.nl dat de rechtsbuiten is verkocht, waardoor hij niet teruggehaald kan worden. Anthony Obodai werd eerder dit seizoen verkocht aan Sparta, terwijl Ajax de Tom de Mul (contract tot medio 2007) en Rasmus Lindgren (contract tot medio 2008) verhuurde aan respectievelijk Vitesse en FC Groningen.

In de jeugdopleiding van Ajax spelen op dit moment enkele grote talenten, zoals Stanley Aborah, Emmanuel Boakye, Derk Boerrigter, John Goossens, Javier Martina, Jeffrey Sarpong, Robbert Schilder, Rachid Tiberkanine, Jan Vertonghen en Murat Yildirim, hier valt echter nog geen oordeel over te vellen.

Spelers die op dit moment met Ajax in verband worden gebracht en ook daadwerkelijk een versterking lijken zijn: Christian Wilhelmsson (Anderlecht, zowel als links- en rechtsbuiten inzetbaar, maar staat ook in de balangstelling van clubs uit de Premier League en Serie A), Anthony Vanden Borre (eveneens Anderlecht, rechtsback, maar heeft al laten weten dat hij Ajax niets als verbetering ziet), Klaas Jan Huntelaar (Heerenveen, spits uit de PSV-opleiding die zich in Friesland snel ontwikkelde, is bekend met het Ajax-systeem) en Nando Rafael (Hertha BSC, sterke spits die uit de jeugd van Ajax moest vertrekken door problemen met verblijfsvergunning, fysiek gegroeid in zware Bundesliga).

Indien haalbaar, zijn allen een versterking voor Ajax, toch zal de slectie verder dienen te worden versterkt. Ajax heeft slechts twee buitenspelers, beide (Mauro Damian Rosales op rechts en Nicolae Mitea op links) lijken echter te licht, Ajax zal dus voor beide flanken een speler moeten aantrekken of haar jeugd de kans geven. Met het materiaal waar Ajax nu de beschikking over heeft, kan simpelweg geen 4-3-3 gespeeld worden en zal dus wellicht voor een ander systeem gekozen moeten worden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:22:12 #35
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31697744
En ja, ik had inderdaad wat tijd over.
pi_31697745
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:20 schreef HeatWave het volgende:
.

ok, ik zie alweer met wat voor jochie ik te maken heb hier.. een fanboy .
Pot......ketel!

Of wou je zeggen dat je geen ajax-fan bent?
pi_31697793
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hij doet z'n "Kijk-eens-hoe-goed-ik-kan-warm-lopen-langs-de-zijnlijn-terwijl-ik-toch-niet-in-het-eerste-hoor" impressie na!
stoere omdat-ik-nooit-in-een-stadion-kom-maak-ik-domme-opmerkingen-terwijl-ik-niet-weet-waar-het-over-gaat reactie hoor.
pi_31697870
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

stoere omdat-ik-nooit-in-een-stadion-kom-maak-ik-domme-opmerkingen-terwijl-ik-niet-weet-waar-het-over-gaat reactie hoor.
Vind jij Heitinga 1e elftal materiaal dan?

Oh en ehhhh seizoenkaart hoor ............ al jaren
pi_31697955
Vanden Borre komt niet. Die heeft in de krant laten weten dat ie Ajax geen stap vooruit vindt. Verstandige jongen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:32:20 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31697996
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:22 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Pot......ketel!

Of wou je zeggen dat je geen ajax-fan bent?
Ken je termen: een fan-boy is iemand die blind "fan" van iets/iemand is en verder geen andere invalshoeken heeft. "x is goed en de rest is kut" Geen vermogen om te kijken naar andere meningen etc.

Objectiviteit is een gave . Ik heb zat kritiek op Ajax hoor . Vrijwel alleen maar de laatste tijd .
Get woke, go broke!
pi_31698044
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ken je termen: een fan-boy is iemand die blind "fan" van iets/iemand is en verder geen andere invalshoeken heeft. "x is goed en de rest is kut" Geen vermogen om te kijken naar andere meningen etc.
Cynisme ontgaat u wel vaker? Of moet het u echt in het gezicht komen waaien?
pi_31698053
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vind jij Heitinga 1e elftal materiaal dan?

Oh en ehhhh seizoenkaart hoor ............ al jaren
Je weet niet eens waar die foto over ging. En een seizoenskaart zouden ze voor kneuzen als jij verplicht in moeten trekken.

En hij is wel degelijk 1e elftal materiaal, al heeft ie nu een wat mindere periode.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:36:16 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31698070
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Cynisme ontgaat u wel vaker? Of moet het u echt in het gezicht komen waaien?
Smileys om de juiste toon van een post aan te tonen zijn U vreemd?

intonatie is wat lastig vast te stellen aan de hand van tekst he?

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Zoek de verschillen .
Get woke, go broke!
pi_31698072
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

Je weet niet eens waar die foto over ging. En een seizoenskaart zouden ze voor kneuzen als jij verplicht in moeten trekken.

En hij is wel degelijk 1e elftal materiaal, al heeft ie nu een wat mindere periode.
Grappig, ik moet mijn seizoenkaart intrekken omdat ik 1 speler niet het juiste niveau vind hebben voor het 1e elftal.
Dan kun je nog wel meer seizoenkaarten intrekken ben ik bang
pi_31698129
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Smileys om de juiste toon van een post aan te tonen zijn U vreemd?

intonatie is wat lastig vast te stellen aan de hand van tekst he?

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Ajax is kut .

Zoek de verschillen .
Nee die zijn mij niet vreemd, ik gebruik ze gewoon niet!
Het punt is cynisme te herkennen zonder smiley's
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:42:40 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31698189
Dan kan je het niemand kwalijk nemen als ze je niet snappen. Niet iedereen kent jou en weet bijv voor welke club je bent.

Anyway, back ontopic dan maar.

Heitinga kan best Ajax niveau spelen hoor, maar dan moet hij zijn instelling zien te veranderen. Team op nummer 1, eigenbelang op 2.
Get woke, go broke!
pi_31698275
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:42 schreef HeatWave het volgende:

Heitinga kan best Ajax niveau spelen hoor, maar dan moet hij zijn instelling zien te veranderen. Team op nummer 1, eigenbelang op 2.
Ik vind dat dus absloluut niet, ongeacht zijn instelling.

Ik zie niet wat hij extra kan brengen in het huidige team.
Maar goed op die positie ligt het probleem ook niet m.i.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:47:58 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31698304
Of hij wat extra biedt is wat anders. Maar met de huidige medische staf is iedereen die iig MEE kan op het niveau welkom hoor..
Get woke, go broke!
pi_31698361
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Of hij wat extra biedt is wat anders. Maar met de huidige medische staf is iedereen die iig MEE kan op het niveau welkom hoor..
Kijk dat ben ik wel met je eens...... Als uiterst red-middel (selectie aanvullen) zou hij welkom zijn.

Laat ik het zo zeggen dat ik stiekem een vreugde-dansje uitvoer als hij volgend seizoen een andere club heeft gevonden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:51:39 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31698393
IK ben nooit echt blij als er mensen weg moeten (op rosenberg/rosales na ).

Achteraf bljkt veels te vaak dat ze heel erg goed kunnen voetballen en moeten we ze weer terug halen.

Hooguit kan hij verhuurd worden een seizoen ofzo. Dat moeten ze bij Ajax uberhaupt vaker doen.
Get woke, go broke!
pi_31698505
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:08 schreef Edenoniphobic het volgende:

Ik beschouw een club die in het seizoen 1997/1998 nog eerste divisie speelde , en pas sinds 2 jaar redelijk presteert nog altijd niet als concurrent sorry.
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:58:13 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31698545
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:51 schreef HeatWave het volgende:
IK ben nooit echt blij als er mensen weg moeten (op rosenberg/rosales na ).

Achteraf bljkt veels te vaak dat ze heel erg goed kunnen voetballen en moeten we ze weer terug halen.

Hooguit kan hij verhuurd worden een seizoen ofzo. Dat moeten ze bij Ajax uberhaupt vaker doen.
Rosenberg aan Heereveen verhuren, en een deal maken over Klaas- Jan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31698576
Volgens Steef presteert Heitinga niet zo best vanwege zijn uitblijvende coming-out
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:01:20 #54
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_31698602
In vorm is Heitinga gewoon onze beste verdediger.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:07:17 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31698718
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dan is Johnny Heitinga nog nooit in vorm geweest, want Zdenek Grygera speelt op dit moment beter dan Johnny Heitinga ooit gespeeld heeft.
pi_31698797
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat is beangstigend!
pi_31698889
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dan is Johnny Heitinga nog nooit in vorm geweest, want Zdenek Grygera speelt op dit moment beter dan Johnny Heitinga ooit gespeeld heeft.
2003-2004
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:26:18 #58
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31699117
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik beschouw een club die in het seizoen 1997/1998 nog eerste divisie speelde , en pas sinds 2 jaar redelijk presteert nog altijd niet als concurrent sorry.
idd AZ is geen concurrent voor jullie.

NAC, Vitesse, Roda, Groningen...dat zijn jullie concurrenten. Die moeten jullie voorlopig maar eens proberen achter je te houden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:27:03 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31699133
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

2003-2004
Verdedigend ontstijgt Johnny Heitinga de middelmaat niet, hoor! Nooit gedaan ook, welke spits heeft hij ooit helemaal uit de wedstrijd gespeeld? Daarbij altijd die lullige slordigheden, omdat hij alles té voetballend wil oplossen. Johnny Heitinga heeft de potentie, maar is op dit moment overschat.
pi_31699176
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef fanneke het volgende:

[..]

idd AZ is geen concurrent voor jullie.

NAC, Vitesse, Roda, Groningen...dat zijn jullie concurrenten. Die moeten jullie voorlopig maar eens proberen achter je te houden.
Zien jullie maar eerst te promoveren, voordat je die grote muil van je weer opentrekt.
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:32:26 #61
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31699245
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:29 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Zien jullie maar eerst te promoveren, voordat je die grote muil van je weer opentrekt.
over grote muil gesproken. kutjood
pi_31699281
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef fanneke het volgende:

[..]

over grote muil gesproken. kutjood
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:33:42 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31699283
Gezellig altijd weer, die "supporters" van andere clubs die niet normaal kunnen doen.
Get woke, go broke!
pi_31699289
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:29 schreef StarGazer het volgende:

[..]

En toch heeft ie gelijk, zeker met het vertoonde spel momenteel
pi_31699304
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig altijd weer, die "supporters" van andere clubs die niet normaal kunnen doen.
Ach ik vind het wel schattig dat hij aandacht nodig heeft. En dan ook nog zo lief schelden als ie niks anders te melden heeft
Porcupine Tee - Normal
pi_31699350
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En toch heeft ie gelijk, zeker met het vertoonde spel momenteel
En jij bent psver ? nee jij kan trots zijn op het spel dat psv vertoond
Porcupine Tee - Normal
pi_31699422
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef StarGazer het volgende:

[..]

En jij bent psver ? nee jij kan trots zijn op het spel dat psv vertoond
Geweldig je vooroordeel.... is dat alleen omdat ik niet jouw mening deel?

Ik ben overigens al jaren seizoenkaarthouder van Ajax

En ondanks dat het spel van PSV niet denderend is, halen zij wel 3 punten tegen ons!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:39:59 #68
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31699440
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ach ik vind het wel schattig dat hij aandacht nodig heeft. En dan ook nog zo lief schelden als ie niks anders te melden heeft
Ik zie nu dat je Groninger bent. Dat verklaart een hoop. Die staan nu eenmaal niet bekend om hun intelligentie. Blijkt ook uit de onzin die je verkondigd.
pi_31699499
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ik zie nu dat je Groninger bent. Dat verklaart een hoop. Die staan nu eenmaal niet bekend om hun intelligentie. Blijkt ook uit de onzin die je verkondigd.
Gelukkig maar dan dat jij hier heel intelligent over komt
pi_31699516
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef fanneke het volgende:

[..]

Moet jij zeggen man als iemand die onder de rivieren woont . wie begint er nou meteen sneu te schelden. Zegt toch meer over jouw gebrekkige intelligentie. En ga nou maar weer je eigen topic vervuilen
Porcupine Tee - Normal
pi_31699573
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geweldig je vooroordeel.... is dat alleen omdat ik niet jouw mening deel?

Ik ben overigens al jaren seizoenkaarthouder van Ajax

En ondanks dat het spel van PSV niet denderend is, halen zij wel 3 punten tegen ons!
Sorry, dacht echt dat je psv'er was

Maar goed, als die pingel niet was gegeven vraag ik mij af of psv wel 3 punten tegen ons had gehaald...
Porcupine Tee - Normal
pi_31699673
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Sorry, dacht echt dat je psv'er was

Maar goed, als die pingel niet was gegeven vraag ik mij af of psv wel 3 punten tegen ons had gehaald...
Dat is een ander verhaal. Het gaat mij er om dat Ajax momenteel zeer ajax-onwaardig spel vertoont!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met minder plezier de reis naar het stadion afleg wekelijks.

Echter vertrouw ik erop dat het wel weer goedkomt en dat ze volgend seizoen weer mee kunnen draaien om de hoogste positie!
pi_31699773
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat is een ander verhaal. Het gaat mij er om dat Ajax momenteel zeer ajax-onwaardig spel vertoont!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met minder plezier de reis naar het stadion afleg wekelijks.

Echter vertrouw ik erop dat het wel weer goedkomt en dat ze volgend seizoen weer mee kunnen draaien om de hoogste positie!
Rekkie, dat gevoel moet je toch al jaren hebben of nie? Sinds het ontslag van Olsen is het alleen maar bergafwaarts gegaan, met 2 seizoenen als opleving (2001-2002 en 2002 - 2003)

Er moet echt wat gebeuren willen we volgend jaar met goed voetbal meedraaien om de landstitel. Een grote schoonmaak en een frisse selectie zal een hoop doen.
Porcupine Tee - Normal
pi_31699795
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
Volgens Steef presteert Heitinga niet zo best vanwege zijn uitblijvende coming-out
Steef
pi_31699814
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Rekkie, dat gevoel moet je toch al jaren hebben of nie? Sinds het ontslag van Olsen is het alleen maar bergafwaarts gegaan, met 2 seizoenen als opleving (2001-2002 en 2002 - 2003)

Er moet echt wat gebeuren willen we volgend jaar met goed voetbal meedraaien om de landstitel. Een grote schoonmaak en een frisse selectie zal een hoop doen.
Yep
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:57:39 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31699840
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom dit seizoen niet?

Het seizoen is slechts 9 wedstrijden oud en dus hebben we er nog 25 te gaan. Ajax heeft 9 punten laten liggen tegen de onderlinge concurrentie en 4 tegen laagvliegers. Op dit moment staan we 8 punten achter op de koploper, maar er is nog niets verloren! Feyenoord en PSV spelen nog tweemaal tegen elkaar, AZ en en Feyenoord ontmoeten elkaar nog tweemaal en PSV moet nog op bezoek bij AZ.

Alleen zal Ajax wel snel beter moeten gaan presteren!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:04:56 #77
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31700077
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Moet jij zeggen man als iemand die onder de rivieren woont . wie begint er nou meteen sneu te schelden. Zegt toch meer over jouw gebrekkige intelligentie. En ga nou maar weer je eigen topic vervuilen
je bedoelt zeker ten zuiden van de rivieren ...onder de rivieren woont een berg zand en klei

Maar verlaag je nou gewoon niet tot hetzelfde niveau, want als je gaat generaliseren voel ik me dadelijk nog aangesproken
DUS: niks mis met groningers, brabanders, achterhoekers, zeeuwen, veluwenaars... zelfs amsterdammers

ontopic: Ajax wint dadelijk gewoon weer 5 wedstrijden op rij en dan is de onrust weer weg. Zo snel als het heibel is na teleurstellende resultaten, zo snel is dat ook weer gefixed. Ik denk iig dat het kampioenschap pas in de laatste 3 wedstrijden word beslist dit jaar, en dat de top 4 nog genoeg punten gaat morsen. Want laten we eerlijk zijn, geen van die ploegen oogt momenteel superstabiel.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:08:37 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31700173
Hey Rekkie, werk jij toevallig voor een van de sponsors van Ajax ofzo? Of heb je op een andere manier via via gratis seizoenskaarten kunnen regelen terwijl er niemand bij jou op kantoor Ajacied is? Want je instelling over Ajax is vrijwel exact hetzelfde als de willekeurige PSV, Feyenoord en tegenwoordig zelfs AZ supporter.

Ik kan geloven dat heel veel Ajacieden geen vertrouwen meer hebben en een hoop kritiek leveren, maar van zulke supporters krijg je altijd nog de indruk dat ze Ajax ondanks alles een warm hart toedragen, wat ik bij jou totaal niet krijg. Om maar te zwijgen over respect voor je mede-Ajacieden.
pi_31700253
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Idd, kappen met dat over en weer gezeik graag.
That's all folks!
pi_31700329
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:08 schreef twi het volgende:
Hey Rekkie, werk jij toevallig voor een van de sponsors van Ajax ofzo? Of heb je op een andere manier via via gratis seizoenskaarten kunnen regelen terwijl er niemand bij jou op kantoor Ajacied is? Want je instelling over Ajax is vrijwel exact hetzelfde als de willekeurige PSV, Feyenoord en tegenwoordig zelfs AZ supporter.

Ik kan geloven dat heel veel Ajacieden geen vertrouwen meer hebben en een hoop kritiek leveren, maar van zulke supporters krijg je altijd nog de indruk dat ze Ajax ondanks alles een warm hart toedragen, wat ik bij jou totaal niet krijg. Om maar te zwijgen over respect voor je mede-Ajacieden.
Iedereen is niet hetzelfde... face it!

Ik ben altijd al zeer kritisch geweest.
Respect voor mede-ajaxcieden moet je toch ff mijn geheugen opfrissen

Kaarten zijn gewoon gekocht trouwens
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:16:13 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31700370
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

ajaxcieden
Sorry? .
Get woke, go broke!
pi_31700376
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom dit seizoen niet?

Het seizoen is slechts 9 wedstrijden oud en dus hebben we er nog 25 te gaan. Ajax heeft 9 punten laten liggen tegen de onderlinge concurrentie en 4 tegen laagvliegers. Op dit moment staan we 8 punten achter op de koploper, maar er is nog niets verloren! Feyenoord en PSV spelen nog tweemaal tegen elkaar, AZ en en Feyenoord ontmoeten elkaar nog tweemaal en PSV moet nog op bezoek bij AZ.

Alleen zal Ajax wel snel beter moeten gaan presteren!
het is gewoon een gevoel.... ik denk dat ze het niet redden die seizoen om mee te draaien voor de titel. Ik denk wel een top 3 plaats!
pi_31700409
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sorry? .
dat krijg je als je eerst Ajax wilt typen en dan besluit er ajacieden van te maken!

Maar zijn typvauten verboden ofzo??
pi_31700437
Rekkie is een nepfan
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_31700489
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:18 schreef Jajong het volgende:
Rekkie is een nepfan
Wat jij wil!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:22:11 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31700509
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:

Ajax wint dadelijk gewoon weer 5 wedstrijden op rij en dan is de onrust weer weg. Zo snel als het heibel is na teleurstellende resultaten, zo snel is dat ook weer gefixed. Ik denk iig dat het kampioenschap pas in de laatste 3 wedstrijden word beslist dit jaar, en dat de top 4 nog genoeg punten gaat morsen. Want laten we eerlijk zijn, geen van die ploegen oogt momenteel superstabiel.
De komende vijf wedstrijden winnen? Het programma ziet er alsvolgt uit:

vr 28/10-2005 Ajax - SC Heerenveen
wo 02/11-2005 FC Thun - Ajax
zo 06/11-2005 NEC - Ajax
za 19/11-2005 Ajax - FC Twente
di 22/11-2005 Ajax - Sparta Praag

Vijfmaal op rij winnen zou plaatsing voor volgende ronde CL betekenen, ik teken ervoor! En als we dan toch bezig zijn met winnen, dan kunnen we de rest van de wedstrijden in 2005 ook wel winnen:

zo 27/11-2005 FC Utrecht - Ajax
zo 04/12-2005 Ajax - RKC Waalwijk
wo 07/12-2005 Arsenal - Ajax
zo 11/12-2005 Vitesse - Ajax
zo 18/12-2005 NAC Breda - Ajax
di 27/12-2005 Ajax - FC Groningen
vr 30/12-2005 SC Heerenveen - Ajax

En als we dan de rest van het seizoen ook maar blijven winnen, worden we gewoon kampioen!

zo 15/01-2005 Ajax - NEC
zo 22/01-2005 FC Twente - Ajax
zo 29/01-2005 Ajax - FC Utrecht
zo 05/02-2005 Feyenoord - Ajax
wo 08/02-2005 Ajax - Willem II
zo 12/02-2005 ADO Den Haag - Ajax
zo 19/02-2005 Ajax - RBC Roosendaal
zo 26/02-2005 Heracles Almelo - Ajax
zo 05/03-2005 Ajax - Sparta Rotterdam
zo 12/03-2005 Ajax - PSV
zo 19/03-2005 FC Groningen - Ajax
zo 26/03-2005 Ajax - NAC Breda
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:22:50 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31700522
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:17 schreef Rekkie het volgende:

[..]

dat krijg je als je eerst Ajax wilt typen en dan besluit er ajacieden van te maken!

Maar zijn typvauten verboden ofzo??
Nee, maar als Ajacied zou je dit toch niet moeten doen .

Anyway, genoeg gekibbeld weer .
Get woke, go broke!
pi_31700545
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, maar als Ajacied zou je dit toch niet moeten doen .

Anyway, genoeg gekibbeld weer .
Ik hoor net dat ik een nepfan ben, dus dan mag dit weer wel
pi_31700554
TT
pi_31700595
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
TT
Red je het in je eentje denk je tegen Ajax?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:27:28 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31700605
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef Rekkie het volgende:
Respect voor mede-ajaxcieden moet je toch ff mijn geheugen opfrissen
Gewoon mijn gevoel tijdens het lezen van je reacties. Die kan je ongeveer in de categorie cultheld plaatsen.

En misschien ben ik raar hoor, maar ook dat cynisch-negatieve over eigen spelers vind ik toch ook niet echt erbij passen. Maar zoals gezegd kan dat aan mij liggen en vinden anderen dat wel prima
pi_31700629
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Red je het in je eentje denk je tegen Ajax?
pi_31700637
Opstelling SCH:

.......................................................SCH

SCH...............................................SCH.............................................SCH
.......................................................SCH..................................................
.
.
...........SCH.....................................................................SCH................
.......................................................SCH..................................................

...........SCH...................................................................SCH
.
.
..............................................SCH..............................................

pi_31700661
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:27 schreef twi het volgende:

[..]

Gewoon mijn gevoel tijdens het lezen van je reacties. Die kan je ongeveer in de categorie cultheld plaatsen.

En misschien ben ik raar hoor, maar ook dat cynisch-negatieve over eigen spelers vind ik toch ook niet echt erbij passen. Maar zoals gezegd kan dat aan mij liggen en vinden anderen dat wel prima
Wat anderen ervan denken, vind ik niet belangrijk eigenlijk. Ik ga immers voor mijn eigen plezier naar het stadion (elke thuiswedstrijd rijd ik daar bijna 200 km voor, dat zegt toch wel iets over mijn toegewijding?)
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:32:31 #95
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31700699
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De komende vijf wedstrijden winnen? Het programma ziet er alsvolgt uit:

vr 28/10-2005 Ajax - SC Heerenveen
wo 02/11-2005 FC Thun - Ajax
zo 06/11-2005 NEC - Ajax
za 19/11-2005 Ajax - FC Twente
di 22/11-2005 Ajax - Sparta Praag

Vijfmaal op rij winnen zou plaatsing voor volgende ronde CL betekenen, ik teken ervoor! En als we dan toch bezig zijn met winnen, dan kunnen we de rest van de wedstrijden in 2005 ook wel winnen:
Ik doelde eigenlijk op de 5 eerstvolgende competitie wedstrijden (al zie ik ze van Thun uit en Praag thuis ook wel winnen eigenlijk), maar CL is altijd verhaal apart... alles is mogelijk, en ik weet niet hoe sterk Thun thuis speelt. Komende wedstrijd tegen Heerenveen is de meest lastige (en meest cruciale om te winnen) van al die wedstrijden.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31700708
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:28 schreef Rekkie het volgende:
Opstelling SCH:

.......................................................SCH

SCH...............................................SCH.............................................SCH
.
.
...........SCH.....................................................................SCH................

...........SCH...................................................................SCH
.
.
..............................................SCH..............................................

Ik speel met 4 spitsen hoor
pi_31700752
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik speel met 4 spitsen hoor
Och maar natuurlijk........
pi_31700818
quote:
Ajax verwacht Sarpong en Goossens snel te kunnen contracteren
Terwijl de onderhandelingen met de diverse contractspelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt, moeizaam verlopen, lijkt Ajax wel twee jonge talenten te strikken. In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat technisch directeur Martin van Geel weten erg positief te zijn over de onderhandelingen met de jonge Sarpong en Goossens. ´We verwachten snel tot een afronding te komen´ aldus Van Geel.
Prima! Alleen de volgende keer je goede spelers eerder een contract aanbieden, niet na een EK/WK.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:42:17 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31700883
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Prima! Alleen de volgende keer je goede spelers eerder een contract aanbieden, niet na een EK/WK.
Precies, niet nadat er eerst geruchten komen over andere clubs enzo.

Dit is dus een voorbeeld van hoe "wakker" Ajax is..... .
Get woke, go broke!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:42:29 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31700888
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Rekkie het volgende:
Wat anderen ervan denken, vind ik niet belangrijk eigenlijk. Ik ga immers voor mijn eigen plezier naar het stadion (elke thuiswedstrijd rijd ik daar bijna 200 km voor, dat zegt toch wel iets over mijn toegewijding?)
Zo denk ik ook over naar de bioscoop gaan, maar ondanks dat ik fysiek en financieel veel minder doe dan jij zit het in m'n systeem verweven dat Ajax voor mij meer is dan eigen persoonlijk plezier.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:43:43 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31700915
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:

Het feit dat er nu alleen gesproken wordt met Pienaar, De Jong etc. zegt alweer genoeg. Op dit moment zou je juist in de fase moeten zijn dat je Grygera en consorten een nieuw contract gaat aanbieden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:48:01 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31700999
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Het feit dat er nu alleen gesproken wordt met Pienaar, De Jong etc. zegt alweer genoeg. Op dit moment zou je juist in de fase moeten zijn dat je Grygera en consorten een nieuw contract gaat aanbieden.
Als je ze wil houden wel ja... maar goed, wat ze bij Ajax willen en wat slim is zijn vaak 2 verschillende dingen....
Get woke, go broke!
pi_31701036
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef twi het volgende:

[..]

Zo denk ik ook over naar de bioscoop gaan, maar ondanks dat ik fysiek en financieel veel minder doe dan jij zit het in m'n systeem verweven dat Ajax voor mij meer is dan eigen persoonlijk plezier.
En ik ben blij dat ik daarin verschil. Ik zie voetbal in 1e instantie voor eigen plezier en ik zou prima kunnen leven zonder Ajax of voetbal uberhaupt, ondanks dat ik zelf al meer dan 20 jaar actief voetbal en voetbal bezoek.

Nu kan ik er helemaal makkelijk afstand van doen. Dat heeft te maken met meerdere dingen.
1- Het geweld rond het voetbal, schrikt mij enorm af
2- Mijn dochter gaat voor alles..........
3- Actief voetbal gaat voor passief!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:52:42 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31701094
Het enige wat je in zo'n geval kunt hopen is dat Tsjechie niet naar het WK gaat. Zuid Afrika is er al niet ij, wat een voordeel zou kunnen zijn. Ik schrok er echter van dat het contract van Maduro al na komend seizoen afloopt. Dat zijn gewoon zaken die rond de komende winterstop geregeld dienen te worden.

MONTANA had daar wel een goed stuk over geschreven, met eigenlijk voor het overgrote deel wel conclusies waar ik het mee eens ben. Hopelijk leest Martin van Geel zich ook in hier, af en toe
pi_31701112
Als Ajax of Koné of Arveladze wel had aangenomen, was het zeker kampioen geworden. Maarja laten we het daar nu maar niet meer over hebben... Ajax speelt het beste voetbal in jaren, dat wordt wel te weinig benadrukt vind ik.
pi_31701156
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Ajax of Koné of Arveladze wel had aangenomen, was het zeker kampioen geworden. Maarja laten we het daar nu maar niet meer over hebben... Ajax speelt het beste voetbal in jaren, dat wordt wel te weinig benadrukt vind ik.
Nu bedoel je?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:56:09 #107
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31701176
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Ajax of Koné of Arveladze wel had aangenomen, was het zeker kampioen geworden. Maarja laten we het daar nu maar niet meer over hebben..
Laten we dat inderdaad niet doen.
quote:
. Ajax speelt het beste voetbal in jaren, dat wordt wel te weinig benadrukt vind ik.
Het moet het ook niet overdrijven, maar Ajax speelt vij aardig inderdaad.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:56:13 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31701177
Dat weet je natuurlijk nooit. Voor hetzelfde geld falen Arverladze en Kone ook .
Maar ik ben het wel met je eens dat die bij Ajax hadden moeten spelen.

Ajax speelt bij vlagen idd erg goed voetbal (Praag de eerste helft was fanatastisch) maar je hebt er niets aan als je niet verder dan 2/3 van het veld haalt en dus de 16 van de tegenstander niet.

Tegen Milan waren we ook altijd beter, tot die afstand en toen mochten we niet verder. En uiteindelijk verlies je toch..
Get woke, go broke!
pi_31701225
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef twi het volgende:
Ik schrok er echter van dat het contract van Maduro al na komend seizoen afloopt. Dat zijn gewoon zaken die rond de komende winterstop geregeld dienen te worden.
Maduro heeft een contract tot de zomer van 2008, is onlangs verlengd. Of vergis ik me nu?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:59:00 #110
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31701237
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef twi het volgende:
MONTANA had daar wel een goed stuk over geschreven, met eigenlijk voor het overgrote deel wel conclusies waar ik het mee eens ben. Hopelijk leest Martin van Geel zich ook in hier, af en toe
Inderdaad fraai stuk.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:00:31 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31701274
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Maduro heeft een contract tot de zomer van 2008, is onlangs verlengd. Of vergis ik me nu?
Check: Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCH
pi_31701333
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Bullshit. Alleen maar omdat clubs interesse tonen moeten er maar snel jeugdspelers worden vastgelegd? Genoeg talenten die het niet redden of die zich niet door ontwikkelen. Vastleggen om het vastleggen is echt geldverspilling.
pi_31701345
Waar komt dat hele verhaal van Perez en Meerdink eigenlijk vandaan, wat op de eerste pagina staat? De grote duim van de poster?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:20:08 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31701690
Geen idee, maar ik hoef ze niet te hebben. Pleisters op de wonden voor de korte termijn.
pi_31701712
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Blijf maar lekker doorprutsen met Rosales en Babel, is veel beter voor jullie.
Wat 2 successeizoenen al niet kunnen doen met de mondjes in Alkmaar.

Kneus .
pi_31701944
quote:
Birmingham City, Liverpool, Tottenham en Celtic hebben de afgelopen tijd Pienaar bekeken.
Tegen Heerenveen zouden er weer scouts van deze vier clubs op de tribune zitten.
Deze clubs zouden Pienaar in de winterstop willen overnemen. (Tribal Football)
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:33:06 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31702034
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat 2 successeizoenen al niet kunnen doen met de mondjes in Alkmaar.

Kneus .
Lief hè, al die AZ-supporters die het laatste jaar ontstaan zijn.
pi_31702261
Eindelijk weer eens een topper op vrijdag bij RTL5
pi_31702329
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer eens een topper op vrijdag bij RTL5
weer

Welke topper heb ik gemist?
pi_31702341
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer eens een subtopper op vrijdag bij RTL5
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:47:41 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31702418
Schitterend, onze cultheld is ineens weer dagelijks in de AFC AJAX topics te vinden, zou PSV toevallig weer eens boven Ajax staan?
pi_31702492
It's a conspiracy, dude
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:00:14 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31702713
Wij Ajacieden leren leven met jouw soort. Als Feyenoord het goed doet is Cart_man ook hier dagelijks.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:02:42 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31702773
Kan het nu weer over Ajax gaan i.p.v. over andere users?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31702891
Zit de schorsing van Juanfran er alweer op of nog niet?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:13:46 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31703001
quote:
Juanfran drie duels aan de kant

Amsterdam, 6 oktober 2005

Ajax kan drie wedstrijden niet beschikken over de Spaanse linksback Juanfran. Hij kreeg maandag in een wedstrijd van Jong Ajax een rode kaart. De schorsing is afgelopen als Jong Ajax drie keer heeft gespeeld voor competitie en/of beker.

Juanfran accepteerde het voorstel van de aanklager betaald voetbal voor vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Op 31 oktober speelt Jong Ajax de derde wedstrijd vanaf heden, zodat Juanfran voor het eerste elftal op zijn vroegst de uitwedstrijd bij NEC (6 november) haalt.
Niet dus, maar who cares? Urby for president!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:15:01 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703033
Die Juanfran zit het ook allemaal niet mee he? .

Eerst niet fit, toen geblesseerd, toen een matige wedstrijd en nu weer schorsing..

Past prima bij Ajax .
Get woke, go broke!
pi_31703170
Urby is idd top, van mij mag hij voorlopig blijven staan. Tot nu toe is Urby mijn speler van het jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tvduijn op 26-10-2005 16:46:18 ]
AFC Ajax
pi_31703274
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:02 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan i.p.v. over andere users?
Is goed

AJAX IS STOM
pi_31703286
Urby is idd top maar ik zou hem graag op het middenveld zien.
pi_31703316
Ach we hebben Emanuelson, dus voorlopig kunnen we wel zonder onze Spaanse vriend.
pi_31703359
Ach een goede spelers (inpulsen) kan Ajax altijd wel gebruiken. Voor mijn part linksvoor... , of in de spits met Urby
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31703515
Urby is goed..... (Kijk nou ik ben positief over mijn club)

Urby moet blijven!
pi_31703573
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:39:14 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31703612
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
Ik kan Chelsea niet echt als hoofdschuldige aanwijzen. Arsenal is er ook al jaren mee bezig.
pi_31703657
Wie had overigens zo in de winter nog gedacht dat gras en ik ooit medestanders zouden krijgen inzake Urby?

Het is vreemd, maar zo zou je Maxwell ineens minder missen dan je denkt.

En Juanfran, die kan blijven voor de breedte.
www.thuisuiteten.nl
pi_31703674
En ook ManU heeft er een handje van. Ik hoop dat deze Ajax jongens verstandig zijn.
That's all folks!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:43:23 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703728
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.

Meegaan met de tijd heet dat...
Get woke, go broke!
pi_31703778
Ja, hallo... We hebben het over Ajax! Die spelen nog steeds een systeem uit de oertijd.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:45:49 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31703794
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.

Meegaan met de tijd heet dat...
Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.
pi_31703897
Aardig stuk van MONTANA trouwens. Vond alleen niet dat Escudé aanvallend door de mand is gevallen, tenzij je op de opbouw doelt. Vorig jaar was ie bijna clubtopscorer.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:50:51 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703933
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef twi het volgende:

[..]

Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.
Nou ja, deze jongens speelden zich uitdrukkelijk in de kijker en dan moet je dus op DAT moment toeslaan. Je hoeft echt niet de hele jeugd een contract aan te bieden.

Ze vallen Arsenal/Chelsea toch ook op,waarom Ajax dan niet?
Get woke, go broke!
pi_31703992
Ajax had ze toch al in de gelederen? Ze vielen Ajax al jaren eerder op natuurlijk.

Dat Chelsea op strooptocht is langs winderige B-juniorenvelden, bracht de zaak alleen in een stroomversnelling. Anders hadden ze straks gewoon een koelkastcontractje getekend, zoals Vurnon Anita.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:58:30 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31704134
Ja ok, op dat gebied wel. Maar ze spelen dus zonder contract. En als die jongens opeens opvallen tov de rest moet je snel handelen, blijkbaar .
Get woke, go broke!
pi_31704743
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, op dat gebied wel. Maar ze spelen dus zonder contract. En als die jongens opeens opvallen tov de rest moet je snel handelen, blijkbaar .
Vind ik niet. Ze spelen een goed toernooi. Ja prima, leuk voor ze. Maar er zijn tal van voorbeelden die het niet gehaald hebben zodra ze volwassen zijn en in het eerste spelen. Je kan niet op basis van een toernooi (ja okay het was een WK) ze ineens snel vastleggen, omdat Chelsea ineens interesse toont. Die jeugdspelers uit al die nationale selecties staan allang op alle lijstjes van alle scouts.

Als Ajax vindt dat ze kwalifatief goed genoeg zijn en genoeg potentieel hebben, dan moeten ze pas een contract krijgen. Niet op basis van een toernooi of vermeende druk door interesse van een andere club.

Wat Twi zegt, we hebben net de hele boel gesaneerd van 60 spelers, en dan wil jij iedereen weer vastleggen. Schiet niet echt op.
pi_31705809
Tegen de tijd dat Juanfran weer kan spelen zul je zien dat Maxwell weer fit is

Toch wil ik hem wel een paar wedstrijden zien spelen, ook om zijn mentaliteit. En Urby kan dan mooi een plaatsje opschuiven waar hij ook hoort.
Houd van een lijntje.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:25:52 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31706070
De betere backs zijn juist de omgeturnde middenvelders. In dat opzicht vind ik het juist helemaal niet zo dat hij op het middenveld hoort. Laat hij zich maar op die backpositie richten. Heeft 'ie ook veel meer kans om later in Oranje basisklant te worden.
pi_31706103
Maar wie moet er dan straks op de bank twi? Maxwell of Emanuelson?
pi_31706912
Maxwell naar het middenveld.

Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
pi_31706939
Ach oranje kan me gestolen worden, maar ik vind dat Urby verdedigend nog wel wat steekjes laat vallen af en toe. Bovendien komt hij vaak gevaarlijk op, en dan is het maar hopen dat hij niet de bal kwijtraakt.
Houd van een lijntje.
pi_31707061
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
pi_31707069
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Maxwell naar het middenveld.

Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.

Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.

Zo zou ik tegen Heerenveen starten: Stekelenburg; Emanuelson, Maduro, Grygera; Trabelsi; Lindenbergh, Pienaar, De Jong; Martina, Charisteas en Aborah.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:07:37 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31707093
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Get woke, go broke!
pi_31707127
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Als Drost speelt kun je Stanley prima gebruiken als rechtsvoor hoor. No problem.
pi_31707134
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.
Nadeel is dan wel dat als Maxwell vertrekt, je geen linksback over houd. En middenvelders hebben we al een berg.
quote:
Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.
Ja dat klopt. Ik gaf ook maar enkel wat voorbeelden . Maar is het niet zo dat Aborah best tegenvalt?
pi_31707166
Aborah is gewoon een lastig ventje. Qua voetbalkwaliteiten is hij één van de betere in Jong Ajax.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:23:03 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31707483
Aborah was gewoon het moetje van Koeman, die moest zo nodig met hem gaan spelen. Die gozer is nog een jaar jonger dan Babel geloof ik, dus geef hem nog maar even de tijd.
pi_31707953
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
Houd van een lijntje.
pi_31709752
quote:
"Sarpong en Goossens rond met Ajax"
Welingelichte bronnen melden dat Sarpong en Goossens er inmiddels uit zouden zijn met Ajax. Volgens berichten rond Ajax zou Goossens morgen al een contract kunnen ondertekenen en Sarpong zou dan vrijdag tekenen. Beide jeugdspelers blonken uit op het WK onder 17 in Peru en stonden vervolgens in nadrukkelijke belangstelling van onder andere Chelsea. Omdat het tweetal nog geen contract had bij Ajax, moest de club snel handelen om de talenten te behouden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:51:28 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31709803
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
Maxwell maakt dezelfde fouten.
pi_31710455
Mee eens. Daarom zou ik graag Juanfran een aantal wedstrijden willen zien spelen, alhoewel hij ook graag over de flanken gaat.

Wel mooi als Sarpong en Goossens gaan tekenen, vooral Goossens kunnen we goed gebruiken op het moment.
Houd van een lijntje.
pi_31710723
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:50 schreef Radegast het volgende:

[..]
BRON?
pi_31710899
quote:
'Ook Fiorentina aast op Huntelaar'

Fiorentina volgt SC Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar op de voet, zo melden Italiaanse media. De aanvaller zou hoog op het verlanglijstje staan van de goed presterende club uit de Serie A. Eerder werd al bekend dat ook Ajax, Feyenoord, PSV en AZ belangstelling hebben voor Huntelaar.

De jeugdinternational gaf onlangs te kennen dat hij het gevoel heeft klaar te zijn voor een overstap naar een topclub. Ajax ziet in Huntelaar een mogelijke oplossing voor het Amsterdamse spitsenprobleem.
quote:
Dapp're Strijders staan achter Blind

Het fanzine Dapp're Strijders staat achter Ajax-coach Danny Blind. Dat laten de supporters weten op hun website Dapprestrijders.nl. Zij zijn 'ervan overtuigd dat Ajax op de goede weg is om weer smoel te krijgen'. In de landelijke media krijgt Blind daarentegen steeds meer kritiek.

"Nu de resultaten uitblijven, komen de eerste geruchten over een nieuwe trainer weer bovendrijven", schrijven de Dapp're Strijders op hun site. "Onzin! Wij leggen ons er niet zomaar bij neer dat er weer een held van ons de laan uit wordt gestuurd. Danny Blind heeft veel voor Ajax betekend. Kritisch als wij zijn moet het absoluut beter, maar wij steunen Danny!"
quote:
'Jaakke grijpt de macht binnen Ajax'

Voetbal International komt deze week met een ietwat suggestief artikel over de ontstane bestuurscrisis bij Ajax. Volgens het blad tracht voorzitter John Jaakke steeds meer de macht binnen de Amsterdamse club naar zich toe te trekken. De bemoeizucht van de preses zou ervoor gezorgd hebben dat vorige week zijn medebestuurders Hein Blocks en Klaas Nuninga hun functie ter beschikking stelden.
quote:
26/10/2005 - Dilemma voor Maxwell

Voetbal International komt deze week met een groot interview met de Braziliaan Maxwell. De Braziliaan gaat daarin onder in op zijn blessure, zijn moeilijke persoonlijke situatie en de situatie bij Ajax. Hij gaf daarbij aan dat juist op de dag dat hij geblesseerd raakte zijn zaakwaarnemer dichtbij een contract met Inter Milaan was. De twijfels over zijn toekomst spelen nu alweer op omdat Ajax in december duidelijkheid van hem wil.

'Moet ik kiezen voor de club die altijd alles voor me heeft gedaan en me altijd heeft gewaardeerd? Of gooi ik dan alle kansen weg op een transfer naar een topclub?' Aan het einde van het seizoen is de Braziliaan transfervrij met alle mogelijkheden van dien. Voor een mooie club zal hij dan wel top moeten zijn in de tweede seizoenshelft. Lukt dat niet of raakt hij bijvoorbeeld opnieuw zwaar geblesseerd, zit hij zonder contract.

De Braziliaan is er absoluut nog niet uit, zo blijkt uit het openhartige interview in VI.
. Inter Milan . Ben toch enigzins blij dat ie zich toen blesseerde.
pi_31711247
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Nashje het volgende:
Idd Inter

Laat hem nog maar een jaartje voor ons kiezen.
pi_31711673
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Idd Inter

Laat hem nog maar een jaartje voor ons kiezen.
Wat je zegt.....
AFC Ajax
pi_31712030
edit

[ Bericht 57% gewijzigd door Nashje op 27-10-2005 00:02:48 ]
pi_31712280
quote:
Onderhandelingen tussen Pienaar en Ajax verlopen stroef

Steven Pienaar weet nog niet of hij bij Ajax wil blijven. Dat laat de middenvelder vandaag weten in het Algemeen Dagblad. Pienaar behoort tot de acht Ajacieden van wie het contract aan het eind van dit seizoen afloopt. Ajax heeft hem een verbeterde aanbieding gedaan, maar de Zuid-Afrikaan is er nog niet uit.

"Ik weet het nog niet", zegt Pienaar in het AD. "De onderhandelingen laat ik over aan mijn zaakwaarnemer." Afgelopen woensdag sprak Rob Moore, de manager van de Ajacied, met technisch directeur Martin van Geel van Ajax. Pienaar en zijn zaakwaarnemer vinden dat de international gezien zijn status tot de grootverdieners van de club moet behoren.

Volgens het Algemeen Dagblad kijkt Ajax daar genuanceerder tegenaan. In de ogen van Van Geel is Pienaar weliswaar een gewaardeerde basisspeler, maar voor een aanvaller of nummer 10 zou hij te weinig scoren. Pienaar zou in de belangstelling staan van Borussia Dortmund, Liverpool en Manchester City. Ajax wil uiterlijk in de eerste week van december duidelijkheid van de Zuid-Afrikaan.
pi_31712399
Eindhoven uit voor de Gatorade Cup.
pi_31712403
dubbel
pi_31712450
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindhoven uit voor de Gatorade Cup.
Kunnen jullie eindelijk weer een keertje winnen in Eindhoven
pi_31712502
Eitje.

Helmond - Jong Ajax.

P.S.
Weet iemand of ik aan uitkaarten kan komen voor Helmond - Jong Ajax ?

Heb namelijk weinig zin om in een Helmond vak te zitten.
pi_31712512
En Jong Ajax gaat naar Helmond.

Beiden wel te doen.
pi_31712637
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Moet kunnen dit keer.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:35:15 #174
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31713145
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Denk dat KJH slim genoeg is om zich te realiseren dat een buitenlandse club te vroeg komt op dit moment. Hij heeft tot nu toe een bijna perfect traject gelopen waarbij hij steeds iets beter werd. Een paar jaar bij Ajax zou het logische vervolg zijn op zijn voorbereiding tot spits bij een Europese (sub)top club.

Hoop dat Maxwell zich realiseert dat Ajax hem oneindig vertrouwen heeft geschonken in zijn moeilijke tijd tijdens blessures en revalidatie en dat dergelijk vertrouwen beantwoord dient te worden met een investering van Maxwell's kant. Maxwell is imo geen 'broodvoetballer' cq iemand die met zijn voetbal arme families thuis onderhoud. Daarom denk ik dat hij beter kan wachten, bijtekenen bij Ajax en op het wederkeren van zijn talenten kan tonen. Dan komt een topclub vanzelf en kan hij ook redelijkerwijs speeltijd verwachten bij een eventuele topclub. Nu weggaan betekend het risico lopen dat je wordt aangekocht op basis van 'vergane glorie', dat de verwachtingen bij z'n nieuwe (top)club te hooggespannen zijn, en dat hem dan een toekomst van tandenknarsent bankzitten en een doolend bestaan langs de wanabe topclubs (Bolton Wanderers, Besiktas, ed) wacht.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:39:50 #175
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31713280
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

donderdag 27 oktober 2005 @ 01:28:10 #176
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31714348
Maxwell komt gewoon uit een middenstand gezin, kon gewoon naar goede scholen/internaten.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 01:34:56 #177
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31714448
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:28 schreef Kang-He het volgende:
Maxwell komt gewoon uit een middenstand gezin, kon gewoon naar goede scholen/internaten.
My point exactly
pi_31717224
Ik denk dat het niet uit maakt waar hij vandaan komt. Als voetballer gaat het uiteindelijk toch alleen maar om je eigen carriere, en dat zal ook hij beseffen. Hoe veel de club je ook heeft gegeven of hoe fijn het er ook is.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:19:07 #179
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31717477
snap niet dat jullie zo stug aan 4-3-3 blijven vasthouden, met de spelers die je nu hebt werkt dat gewoon niet.

4-4-2

stekelenburg
trabelsi-grygera-maduro-emanuelson
de jong-pienaar-galesek-sneijder
babel-charisteas
pi_31717497
Fantastisch interview met Zlatan in de Sportweek van deze week..
Veel over Ajax ook en hoe ze met sommige spelers omgaan..
Wordt echt tijd dat er een flinke bezem door Ajax wordt gehaald. En dan niet alleen bij de selectie .
-
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:23:22 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31717522
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Aardig stuk van MONTANA trouwens. Vond alleen niet dat Escudé aanvallend door de mand is gevallen, tenzij je op de opbouw doelt. Vorig jaar was ie bijna clubtopscorer.
Ik bedoelde inderdaad meer opbouwend, het lijkt alsof hij de middenlijn niet durft over te steken.

Met Steven Pienaar ben je het waarschijnlijk ook niet eens?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:24:47 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31717546
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wordt echt tijd dat er een flinke bezem door Ajax wordt gehaald. En dan niet alleen bij de selectie .
Dat was natuurlijk al een tijdje duidelijk. Hoe vaak hoor je niet van spelers die weggeaan zijn dat ze natrappen? Dat zie je bij PSV niet hoor.

Er zit iets mis in alle lagen bij Ajax van bestuur tot medische staf...... En dat is dood- en dood zonde voor de mooiste club van de wereld .
Get woke, go broke!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:28:25 #183
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31717598
KJH naar Fiorentina? Ze hebben daar al drie topspitsen (Toni, Bojinov en Pazzini) en spelen in uitwedstrijden slechts met één spits. KJH gaf zelf aan in een 4-3-3-systeem te willen spelen. Laat Ajax hem dan vrijdag (vóór de wedstrijd tegen Heerenveen) maar een mooie aanbieding doen, want 31 oktober sluit de binnenlandse transfermarkt.
pi_31717915
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was natuurlijk al een tijdje duidelijk. Hoe vaak hoor je niet van spelers die weggeaan zijn dat ze natrappen? Dat zie je bij PSV niet hoor.

Er zit iets mis in alle lagen bij Ajax van bestuur tot medische staf...... En dat is dood- en dood zonde voor de mooiste club van de wereld .
Hij trapt niet eens erg na of zo, hij uit gewoon zijn ongenoegen. En terecht!
Staat ook nog een leuke anekdote in over Mido en dat gedoe met die Ferrari .
-
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:53:46 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31717961
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee ok, hij niet. Maar je hoort het zovaak de afgelopen jaren. Hij heeft ook niets te klagen want niemand wou dat hij wegging en hij presteerde goed op dat moment.
Get woke, go broke!
pi_31718061
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vertel!! reed ie met 100 door de pc hoofstraat?

En het valt me al jaren op dat oud-spelers zo moeizaam willen terugkeren. Neem bijv. Davids. Als je kiezen kan tussen de Spurs of Ajax. Dan is die keuze niet moeilijk. Bergkamp wil onder geen beding terug etc.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31718159
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
Laat Ajax hem dan vrijdag (vóór de wedstrijd tegen Heerenveen) maar een mooie aanbieding doen, want 31 oktober sluit de binnenlandse transfermarkt.
Gaat die dan ook niet meer open op 1 januari, met de internationale transfermarkt eigenlijk?
pi_31718180
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:58 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Vertel!! reed ie met 100 door de pc hoofstraat?

En het valt me al jaren op dat oud-spelers zo moeizaam willen terugkeren. Neem bijv. Davids. Als je kiezen kan tussen de Spurs of Ajax. Dan is die keuze niet moeilijk. Bergkamp wil onder geen beding terug etc.
Bergkamp wil toch gewonnen stoppen bij Arsenal?

Als ik die keus had (mijn laatste wedstrijden voor Ajax of voor Arsenal) dan wist ik het ook wel
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:10:23 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718293
quote:
Ajax strikt internationals

door onze redactie

AMSTERDAM - Ajax is erin geslaagd John Goossens vast te leggen. De talentvolle jeugdspeler tekent een contract voor drie jaar bij de Amsterdammers. Onlangs manifesteerde hij zich sterk in Peru, waar het Nederlands elftal onder 17 jaar op het WK een historische derde plaats behaalde.

Aanvaller Goossens (17) was de topscorer van het elftal. Na de eindronde werd Chelsea opeens genoemd als belangrijke kandidaat om hem voor een kleine vergoedingssom te willen overnemen, maar het bleef bij een gerucht.

Ook leeftijdgenoot Jeffrey Sarpong is nagenoeg rond met Ajax. De derde international van het team dat in Peru zo goed voor de dag kwam, Vurnon Anita, was al eerder vastgelegd. Hij staat zelfs al op de lijst met spelers die dit seizoen in de Champions League mogen uitkomen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:12:23 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718327
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Gaat die dan ook niet meer open op 1 januari, met de internationale transfermarkt eigenlijk?
Dat wel, maar in heel Europa is de transfermarkt tussen 1 september en 1 januari gesloten, behalve in Nederland, daar mochten nog twee binnenlandse transfers plaatsvinden. De UEFA heeftde KNVB echter op haar vingers getikt en nu komt deze joker-regeling per 31 oktober te vervallen, toevallig kort na Ajax - Heerenveen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:17:56 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31718411
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:04 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Jawel hoor
pi_31718456
Nou ik ben benieuwd naar morgen... onze enige westrijd live op RTL5. zal wel een recordaantal kijkers worden, ik zit gelukkig in het stadion
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:22:04 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718493
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar morgen... onze enige westrijd live op RTL5. zal wel een recordaantal kijkers worden, ik zit gelukkig in het stadion
Heerenveen - Ajax op vrijdag 30 december 2005 zal toch ook wel uitgezonden worden op RTL5?
pi_31718600
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heerenveen - Ajax op vrijdag 30 december 2005 zal toch ook wel uitgezonden worden op RTL5?
vrijdag 30-12 is een halve speelronde:
vr 30/12 Roda JC - FC Groningen
vr 30/12 SC Heerenveen - Ajax
vr 30/12 AZ - ADO Den Haag
vr 30/12 Heracles Almelo - Vitesse
vr 30/12 Sparta Rotterdam - NEC
vr 30/12 NAC Breda - RKC Waalwijk

ruim 16% kans dat ze ajax uitzenden. ik denk toch dat ze kiezen voor NAC-RKC
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:32:00 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718677
quote:
Een nieuw product waar bij de veiling op geboden kon worden, zijn de uitzendrechten van live-wedstrijden op vrijdagavond, waarbij de “traditionele Top 3” ieder driemaal in een uitwedstrijd in actie komt. Voorheen bezat Canal + deze rechten, maar ook de RTL Nederland (RTL4, RTL5 en Yorin) en in mindere mate Versatel en de NOS waren de gegadigden voor dit pakket. De verrassende winnaar is RTL, dat vanaf seizoen 2005 – 2006 elke vrijdagavond een live-wedstrijd op het programma heeft staan en daarnaast ook nog eens het tweede uitzendrecht van de samenvattingen op een open net weet te bemachtigen, dat vooral bedoeld lijkt voor magazineachtige programma's als Voetbal Insite.

Bron: Voetbalzone.nl
Ik denk Heerenveen - Ajax, afgaande op bovenstaande.
pi_31718720
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

okee, dan zal het wel
toeval of niet, twee keer ajax tegen heerenveen....
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:36:11 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31718758
Twee uitwedstrijden van KJH?
pi_31718908
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ben al een week in de veronderstelling dat dit allang vast staat, ik geloof zelfs dat ze er op tv mee adverteren.

--Edit--
Het staat idd gewoon in de tv gids (rtl.nl)
20:00 Eredivisie Live: Ajax - SC Heerenveen
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_31718952
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef yurko het volgende:

[..]

Ik ben al een week in de veronderstelling dat dit allang vast staat, ik geloof zelfs dat ze er op tv mee adverteren.
nu al over een wedstrijd op 30-12???
pi_31718993
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef snellejelle het volgende:

[..]

nu al over een wedstrijd op 30-12???
Aaa, nu zie ik waar jullie het over hadden , ik vond het al vreemd.
Never underestimate the predictability of stupidity
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:48:53 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31718998
Ze mogen volgens mij maar 1 wedstrijd waar een topper in speelt uitzenden. 1 wedstrijd van Ajax, 1 van PSV en 1 van Feyenoord.
pi_31719023
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef yurko het volgende:

[..]

Aaa, nu zie ik waar jullie het over hadden , ik vond het al vreemd.
Ach ja, tis je vergeven hoor
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:52:37 #203
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31719076
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef twi het volgende:
Ze mogen volgens mij maar 1 wedstrijd waar een topper in speelt uitzenden. 1 wedstrijd van Ajax, 1 van PSV en 1 van Feyenoord.
Lijkt me niet, als ik dat artikel bekijk.
quote:
Een nieuw product waar bij de veiling op geboden kon worden, zijn de uitzendrechten van live-wedstrijden op vrijdagavond, waarbij de “traditionele Top 3” ieder driemaal in een uitwedstrijd in actie komt.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:01:12 #204
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31719296
Misschien zie ik een wedstrijd over het hoofd, maar de enige uitwedstrijd die Ajax op vrijdag speelt is 30 december tegen Heerenveen. Ajax - Heerenveen (een thuiswedstrijd) wordt morgen op RTL5 uitgezonden voor zover ik weet. Dus wat dat betreft kan dat stukje gequote tekst ook direct in twijfel worden getrokken.
pi_31719485
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Twee uitwedstrijden van KJH?
Wie weet
pi_31725406
Zijn we al kampioen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31725549
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerking

Ontwoord:
Al meerdere malen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:57:49 #208
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31725575
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
de competitie duurt 34 wedstrijden, dus laten we niet te vroeg juichen. Straks vinden ze ons weer arrogant
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31725587
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef Robar het volgende:

[..]

verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerking
Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31725615
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.
Het lijkt te werken

Wat vinden we van de geselecteerde Ajacieden door onzer Marco?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:00:38 #211
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31725643
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Het lijkt te werken

Wat vinden we van de geselecteerde Ajacieden door onzer Marco?
Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..
pi_31725761
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..
Even een opsomming van de geselecteerde Ajacieden:

Stekelenburg
Emanuelson
Maduro
de Jong
Babel
Sneijder
Lindenbergh

(niemand vergeten toch??)

Stekelenburg snap ik op zich wel, maar nog maar net weer echt goed bezig. Misschien is het te vroeg voor hem?
Emanuelson doet het fantastisch de afgelopen weken, op basis daarvan verdiend, maar misschien is het ook voor hem nog te vroeg?
Maduro, geen twijfel over mogelijk.
de Jong, vind ik niet constant genoeg, maar kan van meerwaarde zijn.
Babel, speelt eigenlijk ook te wisselvallig.
Sneijder, lijkt mij ook logisch.
Lindenbergh, twijfel ik eigenlijk over.

wat een zeikerd ben ik toch

[ Bericht 0% gewijzigd door Robar op 27-10-2005 15:28:16 ]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:19:49 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31726167
Belachelijk dat Johnny Heitinga niet geselecteerd is! En Kenneth Vermeer, Derk Boerrigter, John Goossens, Javier Martina, Jeffrey Sarpong en Robbert Schilder dan? Waarom zitten zij er niet bij?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:26:27 #214
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31726322
Het selecteren van Lindenberg is net zo vreemd als het opnieuw selecteren van Lucius terwijl die nog geblesseerd is ook.
pi_31726350
Het is maar een voorselectie.

Van Bommel en Makaay zitten er ook bij, en die hoeven ook niet op te draven...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31726519
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef PyTh het volgende:
Het selecteren van Lindenberg is net zo vreemd als het opnieuw selecteren van Lucius terwijl die nog geblesseerd is ook.
en geblesseerde lucius is natuurlijk nog altijd 10 x beter dan een fitte clarence

maar goed, tis een Ajax Topic

AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX! AJAX!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:42:55 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31726824
ben benieuwd morgen

AFCA
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:48:06 #218
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31727000
quote:
Steven Pienaar wacht een vrijwel zekere schorsing, na zijn (op televisiebeeld) vastgelegde overtreding op PSV’er Ibrahim Afellay. Wesley Sneijder is geschorst voor het treffen met Heerenveen, maar zal waarschijnlijk wel aantreden tegen het Zwitserse FC Thun.
quote:
Welke aanvallers Blind vrijdagavond en woensdag het veld in zal sturen, blijft voorlopig nog in nevelen gehuld. Jong Ajax-speler Derk Boerrigter trainde deze week wel mee met de A-selectie. Het is afwachten of en wanneer de linksbuiten zijn debuut mag maken. De keuze tussen Rosenberg, Anastasiou en Babel is ook al geen gemakkelijke.
quote:
Het is vooral het kapsel dat de aanvaller extra doet opvallen. Babel heeft zich een soort van ‘Pienaar-kapsel’ laten aanmeten. Net als de kleine, branievolle Zuid-Afrikaan is ook Babel getooid met een uiterst strakke haarlijn. De haarlokken, een soort verfijnde rastalokken, geven de aanvaller een nóg sneller uiterlijk dan hij toch al had. Als Babel er een artistiek hakballetje uitgooit - na eerst Vermeer te hebben uitgekapt - is het beeld van de fraai gecoiffeerde voetbalartiest helemaal compleet. Een kunstzinnige tovenaar met balgevoel, zoiets.
pi_31727048
Ik hoop dat er door de media aandacht nog meer druk op het bestuur van ajax komt te staan zodat pipo's als Van de Eijnden, Jaake en al de huidige commisies die bezig zijn het niveau van de club te verlagen naar Rotterdams niveau eens optiefen en er mensen met een sportief oogpunt en clubliefde aan de macht komen!!!!

Bij psv gaat het wel goed en ajax sukkelt nu al sinds de leegloop na de laatste CL-titel...en dat is alweer heel lang geleden. Open de ogen en staar niet Blind.

Maar goed, hopelijk laten ze vrijdag iets fatsoenlijks zien op de mat, dan ben ik weer tevreden op de korte termijn en krijg ik weer wat hoop...
pi_31728332
Morgen naar AJAX - HOERENVEEN
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 oktober 2005 @ 17:06:12 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31729168
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Badabingea het volgende:
Morgen naar AJAX - HOEERENVEEN
Fijn voor je, nu weer de normale termen gebruiken voor de tegenstanders graag, we zijn geen Feyenoorders
pi_31730179
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Te beginnen met Jaakke
Porcupine Tee - Normal
pi_31730395
[quote]Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef twi het volgende:

[..]

Fijn voor je, nu weer de normale termen gebruiken voor de tegenstanders graag, we zijn geen Feyenoorders
pi_31730871
Wij zijn de beste van het hele land
Altijd de eerste
KAMPIOENEN
En door niemand te verslaaaaaan

AJAX

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Sandman op 27-10-2005 18:56:04 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31731913
Kamioenen?
pi_31731923
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:40 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Te beginnen met Jaakke
Opvolger van Arie
pi_31732028
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef twi het volgende:

[..]

Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..

Verder wordt het natuurlijk een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax (en Blind) en is het te hopen dat Klaassie niet aankomende vrijdag laat zien dat niet Rosenberg, maar hij de aanval had moeten leiden in de ArenA.
Yeah baby Yeah!
pi_31732039
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef devv05 het volgende:
Kamioenen?
In Southern Sun
pi_31732087
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:50 schreef devv05 het volgende:
Kamioenen?
Nog een paar wedstrijden, en het is weer zover
pi_31732137
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Nog een paar wedstrijden, en het is weer zover
een paar is behoorlijk relatief
Yeah baby Yeah!
pi_31732237
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad meer opbouwend, het lijkt alsof hij de middenlijn niet durft over te steken.

Met Steven Pienaar ben je het waarschijnlijk ook niet eens?
Die deed je wel wat te kort ja, want ik denk dat hij als rechtshalf ook beter is dan Nigel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:21:16 #232
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31732841
quote:
AC Milan accepteert vertrek Stam

Carlo Ancelotti verklaart tegenover Football Italia dat AC Milan zal meewerken als Jaap Stam naar Nederland wil vertrekken. De 33-jarige verdediger heeft het naar zijn zin in Italië, maar wil naar zijn vaderland om meer tijd met zijn familie door te brengen.

“Als Stam wil terugkeren naar Nederland, dan zullen wij hem helpen. Milan is niet een club die iemand in de weg wil staan, maar Stam verlaat ons niet voor juni. Hij heeft het goed naar zijn zin in Italië en is nog voor twee jaar aan de club verbonden. Maar Jaap wilt terug naar Nederland om meer tijd over te houden voor zijn familie.”

Volgens Ancelotti hebben al twee Nederlandse clubs zich gemeld voor de Kampenaar. SC Heerenveen, Ajax en PSV zouden de verdediger graag toevoegen aan hun selectie. Alleen de twee laatste genoemde clubs zijn volgens zijn zaakwaarnemer een optie, Heerenveen kan hem niet betalen.

"Ik maak aan het einde van mijn seizoen een beslissing over mijn toekomst. Mijn enige doel is op dit moment een belangrijke prijs met AC Milan te pakken."
Bron: Voetbalzone

Begint er dus toch steeds meer uit te zien dat hij daadwerkelijk naar Nederland komt. Ben op zich gematigd optimistisch over de kansen van Ajax, alhoewel dat voornamelijk gebaseerd is op het verschil in de afstand Kampen - Amsterdam en Kampen - Eindhoven.
pi_31732861
Die komt niet hoor, dat wordt gewoon psv of heerenveen...
In Southern Sun
pi_31733631
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn de beste van het hele land
Altijd de eerste
KAMPIOENEN
En door niemand te verslaaaaaan

AJAX
Ik hoor iets ritselen
pi_31733699
Ajax volgt overigens de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO.

Concurrentie van PSV en Feyenoord o.a.
www.thuisuiteten.nl
pi_31733708
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef D1 het volgende:

[..]

Begint er dus toch steeds meer uit te zien dat hij daadwerkelijk naar Nederland komt. Ben op zich gematigd optimistisch over de kansen van Ajax, alhoewel dat voornamelijk gebaseerd is op het verschil in de afstand Kampen - Amsterdam en Kampen - Eindhoven.
hij heeft toch een jaar of wat geleden al gezegd dat hij naar Nederland wilde én op niveau wilde blijven spelen, maar dat het ook weer niet te ver vanKampen af moest zijn zodat PSV hem onwaarschijnlijk leek.
Misschien heeft hij zijn mening ietwat bijgesteld, dat kan.

Maar de ArenA ligt iets dichterbij dan het Philipsstadion, maar in Nederland is eigenlijk alles dichtbij, dus waar hebben we het over...
Yeah baby Yeah!
pi_31733720
Moet ie eerst zijn naam veranderen
pi_31733754
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:

Nou nog in het PSV-topic en je bent klaar MM
Yeah baby Yeah!
pi_31733768
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
Moet ie eerst zijn naam veranderen
Japie?
Yeah baby Yeah!
pi_31733844
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Japie?
Japie Vlinderschoon
pi_31733870
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Japie Vlinderschoon
Ik kan je niet volgen, of heet jij zo?

Maar iedere eredivisieclub zou graag een jaartje de routine van Stam meemaken denk ik n het is ook reclame voor de eredivisie vind ik, Stam is een bekende speler.
Yeah baby Yeah!
pi_31733898
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

(Wormgoor)
pi_31733908
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:

quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt Vito Wormgoor van DOVO.

16 jaar pas. Concurrentie van 5 andere teams, o.a. Ajax en PSV.

Leuk.
Jezus, post het dan in het transfergeruchtentopic. Dit is echt bullshit.
pi_31733915
Overigens zei Afellay tegen Pienaar: "Ik heb ramadan". Steven verstond: "Ram me dan".

De KNVB overweegt vrijspraak.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 oktober 2005 @ 19:58:26 #245
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31733918
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar iedere eredivisieclub zou graag een jaartje de routine van Stam meemaken denk ik n het is ook reclame voor de eredivisie vind ik, Stam is een bekende speler.

Denk niet dat hij het over Stam heeft...

Merk weer dat ik lekker alert ben
pi_31733926
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jezus, post het dan in het transfergeruchtentopic. Dit is echt bullshit.
Staat ie ook al. Maar dat leest geen hond.
www.thuisuiteten.nl
pi_31736075
Net of ze in eindhoven en rotterdam iets om talenten geven.
pi_31736093
Zlatan: 'Druk bij Ajax erg groot'

Zlatan Ibrahimovic heeft in een interview met Sportweek enkele opvallende uitspraken gedaan. De Zweedse spits vindt onder meer de druk bij Ajax groter dan bij zijn huidige werkgever Juventus.

Volgens Ibrahimovic komt dit vooral door de bewijsdrang op het Amsterdamse trainingsveld. 'Spelers van Ajax willen zich bewijzen, om bij een grotere club in beeld te komen. Hierdoor is de druk groter dan bij Juventus.'

Ibrahimovic volgt zijn oude club nog altijd. De Zweed weet te melden dat het momenteel niet goed gaat met Ajax. 'Met Ajax heb ik in de kwartfinales gestaan van de Champions League. Iedereen was bang voor ons. Nu heb ik het idee dat Ajax aan kracht heeft ingeboet.'

Volgens de aanvaller komt dit onder meer door het gebrek aan ervaring binnen de selectie. 'Ik speelde nog met Winter en Witschge, momenteel hebben de jonge spelers toch iets te veel de overhand, denk ik. Maar ja, je kunt wel oudere, geroutineerde spelers in je selectie hebben, maar als ze hun ervaring niet kunnen overbrengen heb je er nog niets aan.'

Wel is Ibrahimovic blij dat hij indertijd besloot om naar Ajax te verkassen. 'Ik heb heel veel geleerd bij de club, het is een goede club voor jonge spelers, maar blijf er niet te lang.'
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zou men bij Ajax iets meer aan spelersbegeleiding moeten doen om dit te verhelpen of praat Zlatan poep?
Yeah baby Yeah!
pi_31736235
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Elgigante het volgende:

Zou men bij Ajax iets meer aan spelersbegeleiding moeten doen om dit te verhelpen of praat Zlatan poep?
Iets meer? .
Wel een hele boel meer .
Zlatan lulde iig niet slap. .
-
pi_31736543
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Iets meer? .
Wel een hele boel meer .
Zlatan lulde iig niet slap. .
Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?
En vind je ook dat de ajacieden tevel bezig zijn met hun toekomstipv het heden?
Yeah baby Yeah!
pi_31736622
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?
En vind je ook dat de ajacieden tevel bezig zijn met hun toekomstipv het heden?
Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
-
pi_31737506
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
Het lijkt alsof we allemaal vergeten dat ze pas 20 zijn, we behandelen ze als zakenmensen namelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31746686
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..

Verder wordt het natuurlijk een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax (en Blind) en is het te hopen dat Klaassie niet aankomende vrijdag laat zien dat niet Rosenberg, maar hij de aanval had moeten leiden in de ArenA.
Opnieuw...

Vanavond naar Ajax - Heerenveen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_31746917
Vandaag
pi_31747210
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 08:54 schreef SCH het volgende:
Vandaag
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste ?
pi_31747229
quote:
Vandaag
nog een ruime elf uur
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:21:03 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31747242
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste ?
Tja, ik snap dat best wel... helaas.....
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:42:51 #258
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31747567
quote:
Vandaag
ik blijf thuis
te ziek nog
pi_31747590
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:42 schreef Againzender het volgende:

[..]

ik blijf thuis
te ziek nog
och nee, mag ik je kaartje
pi_31747712
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit

Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:55:52 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31747767
Ja, lekker daadkrachtig Ajax .
Get woke, go broke!
pi_31747860
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:

Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
ik dacht dat hij 31 oktober sluit maar niet zeker.....
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:14:59 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748084
Transfermarkt sluit op 31 oktober 2005, als we ons nog willen versterken, moeten we dat dus heel snel doen. KJH is tóch in Amsterdam, laten we hem maar eens benaderen!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:15:57 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31748104
Dan heeft KJH een nog betere reden om zich in de kijker te spelen vanavond, hebben wij weer .
Get woke, go broke!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:17:21 #265
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31748138
quote:
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:19:03 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748160
Als Ajax slim is, bieden ze KJH vóór de wedstrijd een heel mooi salaris, dat minder wordt naarmate hij scoort tegen Ajax. Iedere voetballer zwicht voor geld, ook KJH.
pi_31748204
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:

[..]

Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?

Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:23:32 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31748267
Hoe laat begint de wedstrijd eigenlijk?

Want dan kan ik mijn wekker instellen, want als ik in het home zit, vergeet ik de tijd nl. altijd.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:24:33 #269
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31748287
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?

Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
Als ze nu nog eens tot aankoop over gaan vind ik dat overhaast ja. Ze hadden al lang iemand moeten aantrekken.
Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
pi_31748344
quote:

Ja paniekaankopen dat gaat helpen Ik ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.

En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
pi_31748380
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:

[..]
. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
En terecht dat ze het dan niet doen
pi_31748447
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ja paniekaankopen dat gaat helpen Ik ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.

En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen, maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.

Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
pi_31748651
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen,
Wauw, mag ik je aanraken?
quote:
maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.
No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggen Maar denk jij dat een haalbare spits die ballen er wel ineens inknalt? De aanvoer is ook nog steeds brak, het vertrouwen is nul.
quote:
Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.

Je straalt daarmee ook uit naar het team dat het totale onkunde is wat ze laten zien, en ook al is dat zo, het komt het team niet ten goede. Ik heb nog alle vertrouwen in Blind dat hij het op de rails krijgt. Maar ik zie een Klaas Jan Huntelaar dat op dit moment niet veranderen.
pi_31748783
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:

Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:50:21 #275
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31748855
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven ) een andere spits schiet toch gewoon niet op dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.

en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel
pi_31748942
Gaat de nieuwe TT ook over mij? Ik ben er al dagen opgetogen over
pi_31748979
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wauw, mag ik je aanraken?
Liever niet, voor dat soort praktijken kun je beter een fijne club in r'dam uitzoeken.
quote:
No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggen Maar denk jij dat een haalbare spits die ballen er wel ineens inknalt? De aanvoer is ook nog steeds brak, het vertrouwen is nul.
De aanvoer is niet optimaal maar als de kansen beter benut worden is er niks aan de hand. Rendement van Rosenburg is nul en als je er tegen AGOVV wél bij had geweest was het vertrouwen jou misschien ook wel in de schoenen gezakt want het was meer dan dramatisch. En vertrouwen krijgt ie genoeg dacht ik zo. Als ie de druk niet aankan hoort ie misschien niet bij een grote club thuis.
quote:
Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.
Die deadline is er niet ineens, die is er al weken zo niet maanden. Tijdgebrek is er dus niet, geld heb je nooit teveel en de slechte resultaten (met name voorin) zijn ook al een redelijk tijdje blootgelegd dacht ik zo.
quote:
Je straalt daarmee ook uit naar het team dat het totale onkunde is wat ze laten zien, en ook al is dat zo, het komt het team niet ten goede. Ik heb nog alle vertrouwen in Blind dat hij het op de rails krijgt. Maar ik zie een Klaas Jan Huntelaar dat op dit moment niet veranderen.
Misschien niet, zeker weet je het toch nooit maar dat is geen reden om maar geen risico's meer te nemen en niks meer te proberen. Duidelijk is in iedergeval dat het op deze manier niet gaat en ik geloof niet dat Blind dit met de huidige selectie op kan lossen. En het team speelt bij vlagen prima voetbal hoor, dus totale onkunde zal ik het niet noemen. Ik trek momenteel overigens ook Blind zijn positie niet in twijfel.

[ Bericht 2% gewijzigd door devv05 op 28-10-2005 11:18:14 ]
pi_31749034
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven ) een andere spits schiet toch gewoon niet op dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.

Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:01:28 #279
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31749082
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
Ik hoop dat Blind start met Boerrichter op links, Babel in de spits en Rosales op rechts. Dit is een mooie wedstrijd om weer eens iets nieuws uit te proberen onder het motto van "slechter kan het toch moeilijk gaan".
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:03:04 #280
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31749110
quote:

[..]

Dat zeker. Die zit, zoals je al eerder schreef, in een vormcrisis, maar daar komt 'ie wel weer uit!
pi_31749122
Vanavond toch op SBS?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:05:23 #282
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749168
quote:

[..]

Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan

Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
pi_31749207
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kan/Mag hij dan weer spelen nadat hij onwel is geworden?
pi_31749214
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:

Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:10:22 #285
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749287
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:13:41 #286
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31749365
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
Boukhari is in mijn ogen te traag voor de linksbuiten positie. Zeker als Heerenveen Said Bakkati daar op zet dan wordt hij de hele tijd voorbij gelopen. Waarom niet eens gewoon kijken hoe Boerrichter het doet? Als ik de verhalen mag geloven is dat tenminste een echte linksbuiten en niet een veredelde middenvelder.
pi_31749399
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond toch op SBS?
op RTL5 heb je meer kans
pi_31749564
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kom op, Babel speelde de eerste wedstrijden in Ajax geweldig. Hij is gewoon een tijd verkeerd gebruikt op links en zit nu in een vormcrisis waar ie idd wel weer uit komt. Dat is pas echt een kwestie van tijd en vertrouwen (zie v.d. Vaart nu weer opbloeien bij HSV terwijl iedereen 'm hier bijna alweer afgeschreven had, zelfde gevalletje al heeft die wat langer constant gepresteerd voordat ie inzakte)

Als er echt iemand is die nog NIKS heeft laten zien dan is het Rosenberg wel. En Charisteas ook nog heel weinig.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:23:57 #289
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749615
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef devv05 het volgende:
En Charisteas ook nog heel weinig.
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:24:05 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31749616
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)

4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
pi_31749629
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:

[..]

op RTL5 heb je meer kans
Ok. Dank
pi_31749635
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)

4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
Vertel dat Blind maar
Porcupine Tee - Normal
pi_31749910
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
Ook Charisteas is niks voor Ajax. Te traag, past niet in het spelbeeld. Maarja die scoort inderdaad af en toe nog. We hebben echt een afmaker nodig, zoals Babel in z'n beginperiode was.
pi_31749995
zlatan lult een keer geen onzin.
pi_31750216
quote:
Hallo allemaal,

Hieronder een statement van de ASD. Normaal gesproken zou ik jullie niet lastig vallen met neiuwsberichten. Echter is dit zeer belangrijk, ook met het oog op de wedstrijd van vanavond tegen Heerenveen. Danny Blind wordt op zeer breed vlak gesteund. Stuur het door naar je maten als je wilt. Alvast bedankt!

Ajax Supporters Delegatie steunt Danny Blind

Het gaat momenteel niet goed met Ajax: de club verkeert in een crisis en de sportieve resultaten laten sterk te wensen over. Vanuit de media komt er steeds meer kritiek op Danny Blind en er wordt zelfs aangestuurd op ontslag bij verlies tegen SC Heerenveen.

De Ajax Supporters Delegatie (ASD) wil via dit statement duidelijk maken dat wij Danny Blind steunen en het volste vertrouwen in hem hebben als trainer van Ajax 1. Hier doen de sportieve prestaties en de stand op de ranglijst geen afbreuk aan.

Het moet maar eens afgelopen zijn om een goede trainer te slachtofferen voor de huidige prestaties, terwijl het probleem veel dieper ligt binnen de organisatie van onze club. Blind is een ras-Ajacied met een enorme staat van dienst. Hij verdient onze steun. De directie en het bestuur zullen eerst zelf de interne problemen moeten oplossen. Dit alles heeft een enorme negatieve invloed op alles wat rondom onze club gebeurt, ook de sportieve prestaties. Ook dient het beleid van onze club maar eens goed tegen het licht te worden gehouden. Dit is de kern van het probleem van onze club.

Laten wij duidelijk zijn; Danny Blind is en blijft trainer/coach van ons aller Ajax, daar kan geen mediaoffensief tegenop !

Ajax Supporters Delegatie
pi_31750735
Het probleem ligt ook niet bij Danny, die heeft de ploeg leuk aan het voetballen gekregen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:16:45 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31750782
Opzich ben ik DAT met je eens, Ajax speelt wel redelijk voetbal. Echter is Danny tijdens de wedstrijd een erg statische coach, net als Koeman. Hij grijpt nauwelijks in als iemand faalt (bv) en als hij het doet is niet altijd echt gelukkig...
Get woke, go broke!
pi_31751159
Zijn wisselbeleid vind ik idd ook niet je-dat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31751180
Ik ben het wel met de ASD eens. Ik ben niet kapot van Blind als coach, maar het heeft totaal geen zin om straks met zakdoekjes te gaan zwaaien en anti blind liederen te zingen. Ik kan niemand bedenken die dit elftal wel veel beter kan krijgen, en die beschikbaar is.

Bovendien staan we al bekend als de club waar je snel ontslagen wordt, dus dat lijkt me geen goede uitnodiging voor eventuele toekomstige trainers.
Houd van een lijntje.
pi_31751187
Hup Heerenveen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:32:33 #301
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31751210
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen
Ik hoop voor je dat het goed komt
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:34:32 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31751255
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben het wel met de ASD eens. Ik ben niet kapot van Blind als coach, maar het heeft totaal geen zin om straks met zakdoekjes te gaan zwaaien en anti blind liederen te zingen. Ik kan niemand bedenken die dit elftal wel veel beter kan krijgen, en die beschikbaar is.

Bovendien staan we al bekend als de club waar je snel ontslagen wordt, dus dat lijkt me geen goede uitnodiging voor eventuele toekomstige trainers.
HIj hoeft niet weg, als hij ook eens de fout bij zichzelf zoekt. Het is toch van de zotte dan hij Ananas in de CL inzet, die scoort 2 keer en dan mag ie weer op de bank. En dan mag hij zelfs nauwelijk spelen verder.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')