Ik beschouw een club die in het seizoen 1997/1998 nog eerste divisie speelde , en pas sinds 2 jaar redelijk presteert nog altijd niet als concurrent sorry.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
Is gewoon gay om de concurrentie te verzwakken. Mietjes.
Hopelijk steekt Dirk er een stokje voor.

Rosenberg aan Heereveen verhuren, en een deal maken over Klaas- Jan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:51 schreef HeatWave het volgende:
IK ben nooit echt blij als er mensen weg moeten (op rosenberg/rosales na).
Achteraf bljkt veels te vaak dat ze heel erg goed kunnen voetballen en moeten we ze weer terug halen.
Hooguit kan hij verhuurd worden een seizoen ofzo. Dat moeten ze bij Ajax uberhaupt vaker doen.

Dan is Johnny Heitinga nog nooit in vorm geweest, want Zdenek Grygera speelt op dit moment beter dan Johnny Heitinga ooit gespeeld heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
In vorm is Heitinga gewoon onze beste verdediger.

Dat is beangstigend!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
In vorm is Heitinga gewoon onze beste verdediger.

2003-2004quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan is Johnny Heitinga nog nooit in vorm geweest, want Zdenek Grygera speelt op dit moment beter dan Johnny Heitinga ooit gespeeld heeft.

idd AZ is geen concurrent voor jullie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik beschouw een club die in het seizoen 1997/1998 nog eerste divisie speelde , en pas sinds 2 jaar redelijk presteert nog altijd niet als concurrent sorry.

Verdedigend ontstijgt Johnny Heitinga de middelmaat niet, hoor! Nooit gedaan ook, welke spits heeft hij ooit helemaal uit de wedstrijd gespeeld? Daarbij altijd die lullige slordigheden, omdat hij alles té voetballend wil oplossen. Johnny Heitinga heeft de potentie, maar is op dit moment overschat.quote:

Zien jullie maar eerst te promoveren, voordat je die grote muil van je weer opentrekt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd AZ is geen concurrent voor jullie.
NAC, Vitesse, Roda, Groningen...dat zijn jullie concurrenten. Die moeten jullie voorlopig maar eens proberen achter je te houden.

over grote muil gesproken. kutjoodquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zien jullie maar eerst te promoveren, voordat je die grote muil van je weer opentrekt.

quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
over grote muil gesproken. kutjood

En toch heeft ie gelijk, zeker met het vertoonde spel momenteelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zien jullie maar eerst te promoveren, voordat je die grote muil van je weer opentrekt.

Ach ik vind het wel schattig dat hij aandacht nodig heeft. En dan ook nog zo lief schelden als ie niks anders te melden heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig altijd weer, die "supporters" van andere clubs die niet normaal kunnen doen.

En jij bent psver ? nee jij kan trots zijn op het spel dat psv vertoondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch heeft ie gelijk, zeker met het vertoonde spel momenteel![]()

Geweldig je vooroordeel.... is dat alleen omdat ik niet jouw mening deel?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En jij bent psver ? nee jij kan trots zijn op het spel dat psv vertoond![]()

Ik zie nu dat je Groninger bent. Dat verklaart een hoop. Die staan nu eenmaal niet bekend om hun intelligentie. Blijkt ook uit de onzin die je verkondigd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel schattig dat hij aandacht nodig heeft. En dan ook nog zo lief schelden als ie niks anders te melden heeft![]()

Gelukkig maar dan dat jij hier heel intelligent over komtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je Groninger bent. Dat verklaart een hoop. Die staan nu eenmaal niet bekend om hun intelligentie. Blijkt ook uit de onzin die je verkondigd.

Moet jij zeggen man als iemand die onder de rivieren woont . wie begint er nou meteen sneu te schelden. Zegt toch meer over jouw gebrekkige intelligentie. En ga nou maar weer je eigen topic vervuilenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je Groninger bent. Dat verklaart een hoop. Die staan nu eenmaal niet bekend om hun intelligentie. Blijkt ook uit de onzin die je verkondigd.

Sorry, dacht echt dat je psv'er wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geweldig je vooroordeel.... is dat alleen omdat ik niet jouw mening deel?
Ik ben overigens al jaren seizoenkaarthouder van Ajax
En ondanks dat het spel van PSV niet denderend is, halen zij wel 3 punten tegen ons!

Dat is een ander verhaal. Het gaat mij er om dat Ajax momenteel zeer ajax-onwaardig spel vertoont!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sorry, dacht echt dat je psv'er was![]()
Maar goed, als die pingel niet was gegeven vraag ik mij af of psv wel 3 punten tegen ons had gehaald...

Rekkie, dat gevoel moet je toch al jaren hebben of nie? Sinds het ontslag van Olsen is het alleen maar bergafwaarts gegaan, met 2 seizoenen als opleving (2001-2002 en 2002 - 2003)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Het gaat mij er om dat Ajax momenteel zeer ajax-onwaardig spel vertoont!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met minder plezier de reis naar het stadion afleg wekelijks.
Echter vertrouw ik erop dat het wel weer goedkomt en dat ze volgend seizoen weer mee kunnen draaien om de hoogste positie!

Steefquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef cultheld het volgende:
Volgens Steef presteert Heitinga niet zo best vanwege zijn uitblijvende coming-out

Yepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rekkie, dat gevoel moet je toch al jaren hebben of nie? Sinds het ontslag van Olsen is het alleen maar bergafwaarts gegaan, met 2 seizoenen als opleving (2001-2002 en 2002 - 2003)
Er moet echt wat gebeuren willen we volgend jaar met goed voetbal meedraaien om de landstitel. Een grote schoonmaak en een frisse selectie zal een hoop doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |