Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Maxwell naar het middenveld.
Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
Als Drost speelt kun je Stanley prima gebruiken als rechtsvoor hoor. No problem.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Nadeel is dan wel dat als Maxwell vertrekt, je geen linksback over houd. En middenvelders hebben we al een berg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.
Ja dat klopt. Ik gaf ook maar enkel wat voorbeeldenquote:Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
quote:"Sarpong en Goossens rond met Ajax"
Welingelichte bronnen melden dat Sarpong en Goossens er inmiddels uit zouden zijn met Ajax. Volgens berichten rond Ajax zou Goossens morgen al een contract kunnen ondertekenen en Sarpong zou dan vrijdag tekenen. Beide jeugdspelers blonken uit op het WK onder 17 in Peru en stonden vervolgens in nadrukkelijke belangstelling van onder andere Chelsea. Omdat het tweetal nog geen contract had bij Ajax, moest de club snel handelen om de talenten te behouden.
Maxwell maakt dezelfde fouten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
quote:'Ook Fiorentina aast op Huntelaar'
Fiorentina volgt SC Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar op de voet, zo melden Italiaanse media. De aanvaller zou hoog op het verlanglijstje staan van de goed presterende club uit de Serie A. Eerder werd al bekend dat ook Ajax, Feyenoord, PSV en AZ belangstelling hebben voor Huntelaar.
De jeugdinternational gaf onlangs te kennen dat hij het gevoel heeft klaar te zijn voor een overstap naar een topclub. Ajax ziet in Huntelaar een mogelijke oplossing voor het Amsterdamse spitsenprobleem.
quote:Dapp're Strijders staan achter Blind
Het fanzine Dapp're Strijders staat achter Ajax-coach Danny Blind. Dat laten de supporters weten op hun website Dapprestrijders.nl. Zij zijn 'ervan overtuigd dat Ajax op de goede weg is om weer smoel te krijgen'. In de landelijke media krijgt Blind daarentegen steeds meer kritiek.
"Nu de resultaten uitblijven, komen de eerste geruchten over een nieuwe trainer weer bovendrijven", schrijven de Dapp're Strijders op hun site. "Onzin! Wij leggen ons er niet zomaar bij neer dat er weer een held van ons de laan uit wordt gestuurd. Danny Blind heeft veel voor Ajax betekend. Kritisch als wij zijn moet het absoluut beter, maar wij steunen Danny!"
quote:'Jaakke grijpt de macht binnen Ajax'
Voetbal International komt deze week met een ietwat suggestief artikel over de ontstane bestuurscrisis bij Ajax. Volgens het blad tracht voorzitter John Jaakke steeds meer de macht binnen de Amsterdamse club naar zich toe te trekken. De bemoeizucht van de preses zou ervoor gezorgd hebben dat vorige week zijn medebestuurders Hein Blocks en Klaas Nuninga hun functie ter beschikking stelden.
quote:26/10/2005 - Dilemma voor Maxwell
Voetbal International komt deze week met een groot interview met de Braziliaan Maxwell. De Braziliaan gaat daarin onder in op zijn blessure, zijn moeilijke persoonlijke situatie en de situatie bij Ajax. Hij gaf daarbij aan dat juist op de dag dat hij geblesseerd raakte zijn zaakwaarnemer dichtbij een contract met Inter Milaan was. De twijfels over zijn toekomst spelen nu alweer op omdat Ajax in december duidelijkheid van hem wil.
'Moet ik kiezen voor de club die altijd alles voor me heeft gedaan en me altijd heeft gewaardeerd? Of gooi ik dan alle kansen weg op een transfer naar een topclub?' Aan het einde van het seizoen is de Braziliaan transfervrij met alle mogelijkheden van dien. Voor een mooie club zal hij dan wel top moeten zijn in de tweede seizoenshelft. Lukt dat niet of raakt hij bijvoorbeeld opnieuw zwaar geblesseerd, zit hij zonder contract.
De Braziliaan is er absoluut nog niet uit, zo blijkt uit het openhartige interview in VI.
Idd Interquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Nashje het volgende:. Inter Milan
. Ben toch enigzins blij dat ie zich toen blesseerde.
Wat je zegt.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd Inter![]()
Laat hem nog maar een jaartje voor ons kiezen.
quote:Onderhandelingen tussen Pienaar en Ajax verlopen stroef
Steven Pienaar weet nog niet of hij bij Ajax wil blijven. Dat laat de middenvelder vandaag weten in het Algemeen Dagblad. Pienaar behoort tot de acht Ajacieden van wie het contract aan het eind van dit seizoen afloopt. Ajax heeft hem een verbeterde aanbieding gedaan, maar de Zuid-Afrikaan is er nog niet uit.
"Ik weet het nog niet", zegt Pienaar in het AD. "De onderhandelingen laat ik over aan mijn zaakwaarnemer." Afgelopen woensdag sprak Rob Moore, de manager van de Ajacied, met technisch directeur Martin van Geel van Ajax. Pienaar en zijn zaakwaarnemer vinden dat de international gezien zijn status tot de grootverdieners van de club moet behoren.
Volgens het Algemeen Dagblad kijkt Ajax daar genuanceerder tegenaan. In de ogen van Van Geel is Pienaar weliswaar een gewaardeerde basisspeler, maar voor een aanvaller of nummer 10 zou hij te weinig scoren. Pienaar zou in de belangstelling staan van Borussia Dortmund, Liverpool en Manchester City. Ajax wil uiterlijk in de eerste week van december duidelijkheid van de Zuid-Afrikaan.
Kunnen jullie eindelijk weer een keertje winnen in Eindhovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindhoven uit voor de Gatorade Cup.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kunnen jullie eindelijk weer een keertje winnen in Eindhoven
Denk dat KJH slim genoeg is om zich te realiseren dat een buitenlandse club te vroeg komt op dit moment. Hij heeft tot nu toe een bijna perfect traject gelopen waarbij hij steeds iets beter werd. Een paar jaar bij Ajax zou het logische vervolg zijn op zijn voorbereiding tot spits bij een Europese (sub)top club.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]. Inter Milan
. Ben toch enigzins blij dat ie zich toen blesseerde.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kunnen jullie eindelijk weer een keertje winnen in Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |