Waarom dit seizoen niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Het gaat mij er om dat Ajax momenteel zeer ajax-onwaardig spel vertoont!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik met minder plezier de reis naar het stadion afleg wekelijks.
Echter vertrouw ik erop dat het wel weer goedkomt en dat ze volgend seizoen weer mee kunnen draaien om de hoogste positie!
je bedoelt zeker ten zuiden van de rivierenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Moet jij zeggen man als iemand die onder de rivieren woont . wie begint er nou meteen sneu te schelden. Zegt toch meer over jouw gebrekkige intelligentie. En ga nou maar weer je eigen topic vervuilen
Idd, kappen met dat over en weer gezeik graag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Gezellig altijd weer, die "supporters" van andere clubs die niet normaal kunnen doen.
Iedereen is niet hetzelfde... face it!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:08 schreef twi het volgende:
Hey Rekkie, werk jij toevallig voor een van de sponsors van Ajax ofzo? Of heb je op een andere manier via via gratis seizoenskaarten kunnen regelen terwijl er niemand bij jou op kantoor Ajacied is? Want je instelling over Ajax is vrijwel exact hetzelfde als de willekeurige PSV, Feyenoord en tegenwoordig zelfs AZ supporter.
Ik kan geloven dat heel veel Ajacieden geen vertrouwen meer hebben en een hoop kritiek leveren, maar van zulke supporters krijg je altijd nog de indruk dat ze Ajax ondanks alles een warm hart toedragen, wat ik bij jou totaal niet krijg. Om maar te zwijgen over respect voor je mede-Ajacieden.
het is gewoon een gevoel.... ik denk dat ze het niet redden die seizoen om mee te draaien voor de titel. Ik denk wel een top 3 plaats!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom dit seizoen niet?
Het seizoen is slechts 9 wedstrijden oud en dus hebben we er nog 25 te gaan. Ajax heeft 9 punten laten liggen tegen de onderlinge concurrentie en 4 tegen laagvliegers. Op dit moment staan we 8 punten achter op de koploper, maar er is nog niets verloren! Feyenoord en PSV spelen nog tweemaal tegen elkaar, AZ en en Feyenoord ontmoeten elkaar nog tweemaal en PSV moet nog op bezoek bij AZ.
Alleen zal Ajax wel snel beter moeten gaan presteren!
dat krijg je als je eerst Ajax wilt typen en dan besluit er ajacieden van te maken!quote:
Wat jij wil!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:18 schreef Jajong het volgende:
Rekkie is een nepfan
De komende vijf wedstrijden winnen? Het programma ziet er alsvolgt uit:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Ajax wint dadelijk gewoon weer 5 wedstrijden op rij en dan is de onrust weer weg. Zo snel als het heibel is na teleurstellende resultaten, zo snel is dat ook weer gefixed. Ik denk iig dat het kampioenschap pas in de laatste 3 wedstrijden word beslist dit jaar, en dat de top 4 nog genoeg punten gaat morsen. Want laten we eerlijk zijn, geen van die ploegen oogt momenteel superstabiel.
Nee, maar als Ajacied zou je dit toch niet moeten doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
dat krijg je als je eerst Ajax wilt typen en dan besluit er ajacieden van te maken!
Maar zijn typvauten verboden ofzo??
Ik hoor net dat ik een nepfan ben, dus dan mag dit weer welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als Ajacied zou je dit toch niet moeten doen.
Anyway, genoeg gekibbeld weer.
Gewoon mijn gevoel tijdens het lezen van je reacties. Die kan je ongeveer in de categorie cultheld plaatsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:14 schreef Rekkie het volgende:
Respect voor mede-ajaxcieden moet je toch ff mijn geheugen opfrissen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Red je het in je eentje denk je tegen Ajax?![]()
Wat anderen ervan denken, vind ik niet belangrijk eigenlijk. Ik ga immers voor mijn eigen plezier naar het stadion (elke thuiswedstrijd rijd ik daar bijna 200 km voor, dat zegt toch wel iets over mijn toegewijding?)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon mijn gevoel tijdens het lezen van je reacties. Die kan je ongeveer in de categorie cultheld plaatsen.
En misschien ben ik raar hoor, maar ook dat cynisch-negatieve over eigen spelers vind ik toch ook niet echt erbij passen. Maar zoals gezegd kan dat aan mij liggen en vinden anderen dat wel prima
Ik doelde eigenlijk op de 5 eerstvolgende competitie wedstrijden (al zie ik ze van Thun uit en Praag thuis ook wel winnen eigenlijk), maar CL is altijd verhaal apart... alles is mogelijk, en ik weet niet hoe sterk Thun thuis speelt. Komende wedstrijd tegen Heerenveen is de meest lastige (en meest cruciale om te winnen) van al die wedstrijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De komende vijf wedstrijden winnen? Het programma ziet er alsvolgt uit:
vr 28/10-2005 Ajax - SC Heerenveen
wo 02/11-2005 FC Thun - Ajax
zo 06/11-2005 NEC - Ajax
za 19/11-2005 Ajax - FC Twente
di 22/11-2005 Ajax - Sparta Praag
Vijfmaal op rij winnen zou plaatsing voor volgende ronde CL betekenen, ik teken ervoor! En als we dan toch bezig zijn met winnen, dan kunnen we de rest van de wedstrijden in 2005 ook wel winnen:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:28 schreef Rekkie het volgende:
Opstelling SCH:
.......................................................SCH
SCH...............................................SCH.............................................SCH
.......................................................SCH..................................................
.
.
...........SCH.....................................................................SCH................
.......................................................SCH..................................................
...........SCH...................................................................SCH
.
.
..............................................SCH..............................................
Prima! Alleen de volgende keer je goede spelers eerder een contract aanbieden, niet na een EK/WK.quote:Ajax verwacht Sarpong en Goossens snel te kunnen contracteren
Terwijl de onderhandelingen met de diverse contractspelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt, moeizaam verlopen, lijkt Ajax wel twee jonge talenten te strikken. In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat technisch directeur Martin van Geel weten erg positief te zijn over de onderhandelingen met de jonge Sarpong en Goossens. ´We verwachten snel tot een afronding te komen´ aldus Van Geel.
Precies, niet nadat er eerst geruchten komen over andere clubs enzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima! Alleen de volgende keer je goede spelers eerder een contract aanbieden, niet na een EK/WK.
Zo denk ik ook over naar de bioscoop gaan, maar ondanks dat ik fysiek en financieel veel minder doe dan jij zit het in m'n systeem verweven dat Ajax voor mij meer is dan eigen persoonlijk plezier.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Rekkie het volgende:
Wat anderen ervan denken, vind ik niet belangrijk eigenlijk. Ik ga immers voor mijn eigen plezier naar het stadion (elke thuiswedstrijd rijd ik daar bijna 200 km voor, dat zegt toch wel iets over mijn toegewijding?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |