Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
Kan/Mag hij dan weer spelen nadat hij onwel is geworden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan![]()
Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven) een andere spits schiet toch gewoon niet op
dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.
en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel![]()
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
Boukhari is in mijn ogen te traag voor de linksbuiten positie. Zeker als Heerenveen Said Bakkati daar op zet dan wordt hij de hele tijd voorbij gelopen. Waarom niet eens gewoon kijken hoe Boerrichter het doet? Als ik de verhalen mag geloven is dat tenminste een echte linksbuiten en niet een veredelde middenvelder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
op RTL5 heb je meer kansquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond toch op SBS?
Kom op, Babel speelde de eerste wedstrijden in Ajax geweldig. Hij is gewoon een tijd verkeerd gebruikt op links en zit nu in een vormcrisis waar ie idd wel weer uit komt. Dat is pas echt een kwestie van tijd en vertrouwen (zie v.d. Vaart nu weer opbloeien bij HSV terwijl iedereen 'm hier bijna alweer afgeschreven had, zelfde gevalletje al heeft die wat langer constant gepresteerd voordat ie inzakte)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan![]()
Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef devv05 het volgende:
En Charisteas ook nog heel weinig.
Vertel dat Blind maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)
4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
Ook Charisteas is niks voor Ajax. Te traag, past niet in het spelbeeld. Maarja die scoort inderdaad af en toe nog. We hebben echt een afmaker nodig, zoals Babel in z'n beginperiode was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet![]()
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
quote:Hallo allemaal,
Hieronder een statement van de ASD. Normaal gesproken zou ik jullie niet lastig vallen met neiuwsberichten. Echter is dit zeer belangrijk, ook met het oog op de wedstrijd van vanavond tegen Heerenveen. Danny Blind wordt op zeer breed vlak gesteund. Stuur het door naar je maten als je wilt. Alvast bedankt!
Ajax Supporters Delegatie steunt Danny Blind
Het gaat momenteel niet goed met Ajax: de club verkeert in een crisis en de sportieve resultaten laten sterk te wensen over. Vanuit de media komt er steeds meer kritiek op Danny Blind en er wordt zelfs aangestuurd op ontslag bij verlies tegen SC Heerenveen.
De Ajax Supporters Delegatie (ASD) wil via dit statement duidelijk maken dat wij Danny Blind steunen en het volste vertrouwen in hem hebben als trainer van Ajax 1. Hier doen de sportieve prestaties en de stand op de ranglijst geen afbreuk aan.
Het moet maar eens afgelopen zijn om een goede trainer te slachtofferen voor de huidige prestaties, terwijl het probleem veel dieper ligt binnen de organisatie van onze club. Blind is een ras-Ajacied met een enorme staat van dienst. Hij verdient onze steun. De directie en het bestuur zullen eerst zelf de interne problemen moeten oplossen. Dit alles heeft een enorme negatieve invloed op alles wat rondom onze club gebeurt, ook de sportieve prestaties. Ook dient het beleid van onze club maar eens goed tegen het licht te worden gehouden. Dit is de kern van het probleem van onze club.
Laten wij duidelijk zijn; Danny Blind is en blijft trainer/coach van ons aller Ajax, daar kan geen mediaoffensief tegenop !
Ajax Supporters Delegatie
Ik hoop voor je dat het goed komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen
HIj hoeft niet weg, als hij ook eens de fout bij zichzelf zoekt. Het is toch van de zotte dan hij Ananas in de CL inzet, die scoort 2 keer en dan mag ie weer op de bank. En dan mag hij zelfs nauwelijk spelen verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben het wel met de ASD eens. Ik ben niet kapot van Blind als coach, maar het heeft totaal geen zin om straks met zakdoekjes te gaan zwaaien en anti blind liederen te zingen. Ik kan niemand bedenken die dit elftal wel veel beter kan krijgen, en die beschikbaar is.
Bovendien staan we al bekend als de club waar je snel ontslagen wordt, dus dat lijkt me geen goede uitnodiging voor eventuele toekomstige trainers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |