abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31749122
Vanavond toch op SBS?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:05:23 #282
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749168
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan

Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
pi_31749207
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kan/Mag hij dan weer spelen nadat hij onwel is geworden?
pi_31749214
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven ) een andere spits schiet toch gewoon niet op dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.

en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel
Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:10:22 #285
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749287
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:13:41 #286
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31749365
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
Boukhari is in mijn ogen te traag voor de linksbuiten positie. Zeker als Heerenveen Said Bakkati daar op zet dan wordt hij de hele tijd voorbij gelopen. Waarom niet eens gewoon kijken hoe Boerrichter het doet? Als ik de verhalen mag geloven is dat tenminste een echte linksbuiten en niet een veredelde middenvelder.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31749399
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond toch op SBS?
op RTL5 heb je meer kans
pi_31749564
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Kom op, Babel speelde de eerste wedstrijden in Ajax geweldig. Hij is gewoon een tijd verkeerd gebruikt op links en zit nu in een vormcrisis waar ie idd wel weer uit komt. Dat is pas echt een kwestie van tijd en vertrouwen (zie v.d. Vaart nu weer opbloeien bij HSV terwijl iedereen 'm hier bijna alweer afgeschreven had, zelfde gevalletje al heeft die wat langer constant gepresteerd voordat ie inzakte)

Als er echt iemand is die nog NIKS heeft laten zien dan is het Rosenberg wel. En Charisteas ook nog heel weinig.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:23:57 #289
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31749615
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef devv05 het volgende:
En Charisteas ook nog heel weinig.
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:24:05 #290
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31749616
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)

4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31749629
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:

[..]

op RTL5 heb je meer kans
Ok. Dank
pi_31749635
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)

4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
Vertel dat Blind maar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31749910
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
Ook Charisteas is niks voor Ajax. Te traag, past niet in het spelbeeld. Maarja die scoort inderdaad af en toe nog. We hebben echt een afmaker nodig, zoals Babel in z'n beginperiode was.
pi_31749995
zlatan lult een keer geen onzin.
pi_31750216
quote:
Hallo allemaal,

Hieronder een statement van de ASD. Normaal gesproken zou ik jullie niet lastig vallen met neiuwsberichten. Echter is dit zeer belangrijk, ook met het oog op de wedstrijd van vanavond tegen Heerenveen. Danny Blind wordt op zeer breed vlak gesteund. Stuur het door naar je maten als je wilt. Alvast bedankt!

Ajax Supporters Delegatie steunt Danny Blind

Het gaat momenteel niet goed met Ajax: de club verkeert in een crisis en de sportieve resultaten laten sterk te wensen over. Vanuit de media komt er steeds meer kritiek op Danny Blind en er wordt zelfs aangestuurd op ontslag bij verlies tegen SC Heerenveen.

De Ajax Supporters Delegatie (ASD) wil via dit statement duidelijk maken dat wij Danny Blind steunen en het volste vertrouwen in hem hebben als trainer van Ajax 1. Hier doen de sportieve prestaties en de stand op de ranglijst geen afbreuk aan.

Het moet maar eens afgelopen zijn om een goede trainer te slachtofferen voor de huidige prestaties, terwijl het probleem veel dieper ligt binnen de organisatie van onze club. Blind is een ras-Ajacied met een enorme staat van dienst. Hij verdient onze steun. De directie en het bestuur zullen eerst zelf de interne problemen moeten oplossen. Dit alles heeft een enorme negatieve invloed op alles wat rondom onze club gebeurt, ook de sportieve prestaties. Ook dient het beleid van onze club maar eens goed tegen het licht te worden gehouden. Dit is de kern van het probleem van onze club.

Laten wij duidelijk zijn; Danny Blind is en blijft trainer/coach van ons aller Ajax, daar kan geen mediaoffensief tegenop !

Ajax Supporters Delegatie
pi_31750735
Het probleem ligt ook niet bij Danny, die heeft de ploeg leuk aan het voetballen gekregen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:16:45 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31750782
Opzich ben ik DAT met je eens, Ajax speelt wel redelijk voetbal. Echter is Danny tijdens de wedstrijd een erg statische coach, net als Koeman. Hij grijpt nauwelijks in als iemand faalt (bv) en als hij het doet is niet altijd echt gelukkig...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31751159
Zijn wisselbeleid vind ik idd ook niet je-dat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31751180
Ik ben het wel met de ASD eens. Ik ben niet kapot van Blind als coach, maar het heeft totaal geen zin om straks met zakdoekjes te gaan zwaaien en anti blind liederen te zingen. Ik kan niemand bedenken die dit elftal wel veel beter kan krijgen, en die beschikbaar is.

Bovendien staan we al bekend als de club waar je snel ontslagen wordt, dus dat lijkt me geen goede uitnodiging voor eventuele toekomstige trainers.
Houd van een lijntje.
pi_31751187
Hup Heerenveen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:32:33 #301
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31751210
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen
Ik hoop voor je dat het goed komt
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:34:32 #302
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31751255
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben het wel met de ASD eens. Ik ben niet kapot van Blind als coach, maar het heeft totaal geen zin om straks met zakdoekjes te gaan zwaaien en anti blind liederen te zingen. Ik kan niemand bedenken die dit elftal wel veel beter kan krijgen, en die beschikbaar is.

Bovendien staan we al bekend als de club waar je snel ontslagen wordt, dus dat lijkt me geen goede uitnodiging voor eventuele toekomstige trainers.
HIj hoeft niet weg, als hij ook eens de fout bij zichzelf zoekt. Het is toch van de zotte dan hij Ananas in de CL inzet, die scoort 2 keer en dan mag ie weer op de bank. En dan mag hij zelfs nauwelijk spelen verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')