Ach ja, tis je vergeven hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef yurko het volgende:
[..]
Aaa, nu zie ik waar jullie het over hadden, ik vond het al vreemd.

Lijkt me niet, als ik dat artikel bekijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef twi het volgende:
Ze mogen volgens mij maar 1 wedstrijd waar een topper in speelt uitzenden. 1 wedstrijd van Ajax, 1 van PSV en 1 van Feyenoord.
quote:Een nieuw product waar bij de veiling op geboden kon worden, zijn de uitzendrechten van live-wedstrijden op vrijdagavond, waarbij de “traditionele Top 3” ieder driemaal in een uitwedstrijd in actie komt.

Wie weetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Twee uitwedstrijden van KJH?

verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerkingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?

de competitie duurt 34 wedstrijden, dus laten we niet te vroeg juichen. Straks vinden ze ons weer arrogantquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?

Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef Robar het volgende:
[..]
verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerking

Het lijkt te werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.![]()

Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Het lijkt te werken
Wat vinden we van de geselecteerde Ajacieden door onzer Marco?![]()

Even een opsomming van de geselecteerde Ajacieden:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..

en geblesseerde lucius is natuurlijk nog altijd 10 x beter dan een fitte clarencequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef PyTh het volgende:
Het selecteren van Lindenberg is net zo vreemd als het opnieuw selecteren van Lucius terwijl die nog geblesseerd is ook.

quote:Steven Pienaar wacht een vrijwel zekere schorsing, na zijn (op televisiebeeld) vastgelegde overtreding op PSV’er Ibrahim Afellay. Wesley Sneijder is geschorst voor het treffen met Heerenveen, maar zal waarschijnlijk wel aantreden tegen het Zwitserse FC Thun.
quote:Welke aanvallers Blind vrijdagavond en woensdag het veld in zal sturen, blijft voorlopig nog in nevelen gehuld. Jong Ajax-speler Derk Boerrigter trainde deze week wel mee met de A-selectie. Het is afwachten of en wanneer de linksbuiten zijn debuut mag maken. De keuze tussen Rosenberg, Anastasiou en Babel is ook al geen gemakkelijke.
quote:Het is vooral het kapsel dat de aanvaller extra doet opvallen. Babel heeft zich een soort van ‘Pienaar-kapsel’ laten aanmeten. Net als de kleine, branievolle Zuid-Afrikaan is ook Babel getooid met een uiterst strakke haarlijn. De haarlokken, een soort verfijnde rastalokken, geven de aanvaller een nóg sneller uiterlijk dan hij toch al had. Als Babel er een artistiek hakballetje uitgooit - na eerst Vermeer te hebben uitgekapt - is het beeld van de fraai gecoiffeerde voetbalartiest helemaal compleet. Een kunstzinnige tovenaar met balgevoel, zoiets.

Fijn voor je, nu weer de normale termen gebruiken voor de tegenstanders graag, we zijn geen Feyenoordersquote:

Te beginnen met Jaakkequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fantastisch interview met Zlatan in de Sportweek van deze week..
Veel over Ajax ook en hoe ze met sommige spelers omgaan..
Wordt echt tijd dat er een flinke bezem door Ajax wordt gehaald. En dan niet alleen bij de selectie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |