Ach ja, tis je vergeven hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef yurko het volgende:
[..]
Aaa, nu zie ik waar jullie het over hadden, ik vond het al vreemd.
Lijkt me niet, als ik dat artikel bekijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:48 schreef twi het volgende:
Ze mogen volgens mij maar 1 wedstrijd waar een topper in speelt uitzenden. 1 wedstrijd van Ajax, 1 van PSV en 1 van Feyenoord.
quote:Een nieuw product waar bij de veiling op geboden kon worden, zijn de uitzendrechten van live-wedstrijden op vrijdagavond, waarbij de “traditionele Top 3” ieder driemaal in een uitwedstrijd in actie komt.
Wie weetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Twee uitwedstrijden van KJH?
verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerkingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
de competitie duurt 34 wedstrijden, dus laten we niet te vroeg juichen. Straks vinden ze ons weer arrogantquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:51 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef Robar het volgende:
[..]
verkapte-wat-is-het-stil-laat-ik-eens-het-topic-kicken-opmerking
Het lijkt te werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Precies. Dan staat ons topic toch tenminste bovenaan.![]()
Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Het lijkt te werken
Wat vinden we van de geselecteerde Ajacieden door onzer Marco?![]()
Even een opsomming van de geselecteerde Ajacieden:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Achja..snap Babel even niet, die doet het al niet geweldig laaatste tijd..
en geblesseerde lucius is natuurlijk nog altijd 10 x beter dan een fitte clarencequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef PyTh het volgende:
Het selecteren van Lindenberg is net zo vreemd als het opnieuw selecteren van Lucius terwijl die nog geblesseerd is ook.
quote:Steven Pienaar wacht een vrijwel zekere schorsing, na zijn (op televisiebeeld) vastgelegde overtreding op PSV’er Ibrahim Afellay. Wesley Sneijder is geschorst voor het treffen met Heerenveen, maar zal waarschijnlijk wel aantreden tegen het Zwitserse FC Thun.
quote:Welke aanvallers Blind vrijdagavond en woensdag het veld in zal sturen, blijft voorlopig nog in nevelen gehuld. Jong Ajax-speler Derk Boerrigter trainde deze week wel mee met de A-selectie. Het is afwachten of en wanneer de linksbuiten zijn debuut mag maken. De keuze tussen Rosenberg, Anastasiou en Babel is ook al geen gemakkelijke.
quote:Het is vooral het kapsel dat de aanvaller extra doet opvallen. Babel heeft zich een soort van ‘Pienaar-kapsel’ laten aanmeten. Net als de kleine, branievolle Zuid-Afrikaan is ook Babel getooid met een uiterst strakke haarlijn. De haarlokken, een soort verfijnde rastalokken, geven de aanvaller een nóg sneller uiterlijk dan hij toch al had. Als Babel er een artistiek hakballetje uitgooit - na eerst Vermeer te hebben uitgekapt - is het beeld van de fraai gecoiffeerde voetbalartiest helemaal compleet. Een kunstzinnige tovenaar met balgevoel, zoiets.
Fijn voor je, nu weer de normale termen gebruiken voor de tegenstanders graag, we zijn geen Feyenoordersquote:
Te beginnen met Jaakkequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fantastisch interview met Zlatan in de Sportweek van deze week..
Veel over Ajax ook en hoe ze met sommige spelers omgaan..
Wordt echt tijd dat er een flinke bezem door Ajax wordt gehaald. En dan niet alleen bij de selectie.
Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Fijn voor je, nu weer de normale termen gebruiken voor de tegenstanders graag, we zijn geen Feyenoorders
quote:
een paar is behoorlijk relatiefquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nog een paar wedstrijden, en het is weer zover![]()
Die deed je wel wat te kort ja, want ik denk dat hij als rechtshalf ook beter is dan Nigel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad meer opbouwend, het lijkt alsof hij de middenlijn niet durft over te steken.
Met Steven Pienaar ben je het waarschijnlijk ook niet eens?![]()
Bron: Voetbalzonequote:AC Milan accepteert vertrek Stam
Carlo Ancelotti verklaart tegenover Football Italia dat AC Milan zal meewerken als Jaap Stam naar Nederland wil vertrekken. De 33-jarige verdediger heeft het naar zijn zin in Italië, maar wil naar zijn vaderland om meer tijd met zijn familie door te brengen.
“Als Stam wil terugkeren naar Nederland, dan zullen wij hem helpen. Milan is niet een club die iemand in de weg wil staan, maar Stam verlaat ons niet voor juni. Hij heeft het goed naar zijn zin in Italië en is nog voor twee jaar aan de club verbonden. Maar Jaap wilt terug naar Nederland om meer tijd over te houden voor zijn familie.”
Volgens Ancelotti hebben al twee Nederlandse clubs zich gemeld voor de Kampenaar. SC Heerenveen, Ajax en PSV zouden de verdediger graag toevoegen aan hun selectie. Alleen de twee laatste genoemde clubs zijn volgens zijn zaakwaarnemer een optie, Heerenveen kan hem niet betalen.
"Ik maak aan het einde van mijn seizoen een beslissing over mijn toekomst. Mijn enige doel is op dit moment een belangrijke prijs met AC Milan te pakken."
Ik hoor iets ritselenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn de beste van het hele land
Altijd de eerste
KAMPIOENEN
En door niemand te verslaaaaaanAJAX
hij heeft toch een jaar of wat geleden al gezegd dat hij naar Nederland wilde én op niveau wilde blijven spelen, maar dat het ook weer niet te ver vanKampen af moest zijn zodat PSV hem onwaarschijnlijk leek.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef D1 het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
Begint er dus toch steeds meer uit te zien dat hij daadwerkelijk naar Nederland komt. Ben op zich gematigd optimistisch over de kansen van Ajax, alhoewel dat voornamelijk gebaseerd is op het verschil in de afstand Kampen - Amsterdam en Kampen - Eindhoven.
Nou nog in het PSV-topic en je bent klaar MMquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgt overigens de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO.
Concurrentie van PSV en Feyenoord o.a.
Ik kan je niet volgen, of heet jij zo?quote:
(Wormgoor)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen, of heet jij zo?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ajax volgt overigens de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO.
Concurrentie van PSV en Feyenoord o.a.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
Jezus, post het dan in het transfergeruchtentopic. Dit is echt bullshit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt Vito Wormgoor van DOVO.
16 jaar pas. Concurrentie van 5 andere teams, o.a. Ajax en PSV.
Leuk.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen, of heet jij zo?
Maar iedere eredivisieclub zou graag een jaartje de routine van Stam meemaken denk ik n het is ook reclame voor de eredivisie vind ik, Stam is een bekende speler.
Staat ie ook al. Maar dat leest geen hond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jezus, post het dan in het transfergeruchtentopic. Dit is echt bullshit.
Iets meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Elgigante het volgende:
Zou men bij Ajax iets meer aan spelersbegeleiding moeten doen om dit te verhelpen of praat Zlatan poep?
Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iets meer?.
Wel een hele boel meer.
Zlatan lulde iig niet slap..
Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij vindt dat de jongens (als Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Van der Meyden) te snel in het diepe gegooid worden met te weinig begeleiding?
En vind je ook dat de ajacieden tevel bezig zijn met hun toekomstipv het heden?
Het lijkt alsof we allemaal vergeten dat ze pas 20 zijn, we behandelen ze als zakenmensen namelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.. Ik vind dat de begeleiding van dat soort jonge spelers gewoon slecht is.
Te onpersoonlijk, te afstandelijk.
Opnieuw...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Goed gezegd, heb ik ook altijd een hekel aan..
Verder wordt het natuurlijk een zeer belangrijke wedstrijd voor Ajax (en Blind) en is het te hopen dat Klaassie niet aankomende vrijdag laat zien dat niet Rosenberg, maar hij de aanval had moeten leiden in de ArenA.
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergstequote:
Tja, ik snap dat best wel... helaas.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is toch echt niet normaal dat ik bijna bij elke wedstrijd van Ajax al geruime tijd voor de wedstrijd uitga van het ergste?
ik dacht dat hij 31 oktober sluit maar niet zeker.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit
Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Sluit de transfermarkt nou vanavond? Dat zou betekenen dat we geen nieuwe aankopen hebben, dan wordt het echt een rampseizoen, iig tot de winterstop
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, want met ons tranferbeleid moet een overhaaste aankoop inderdaad de oplossing zijn
Als ze nu nog eens tot aankoop over gaan vind ik dat overhaast ja. Ze hadden al lang iemand moeten aantrekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Overhaast? Ze hebben zich toch al weken, zo niet maanden kunnen orienteren? Mag toch niet hopen dat ze daar nu pas deze week mee begonnen zijn. Dus wat is in jouw ogen dan overhaast?
Lijkt me toch duidelijk dat er NU iets moet gebeuren, willen we niet blijven aanmodderen tot de winterstop en ergens in het rechterrijtje eindigen. Maarja als jij het wel goed vindt gaan zo
Ja paniekaankopen dat gaat helpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:52 schreef devv05 het volgende:
Ik ook weer aanwezig en een slecht voorgevoel, on-Ajax dit
En terecht dat ze het dan niet doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen, maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja paniekaankopen dat gaat helpenIk ben ook niet blij hoe het gaat, maar een beetje steun aan het team kan geen kwaad hoor.
En besides, wie zou in godsnaam dit team dan kunnen versterken? Directe versterking heb ik het dan over. Al zet je Ronaldinho tussen die gasten, dan komen er nog weinig ballen in de netten te liggen.
Wauw, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer hetzelfde posten als net. Ik steun het team waarschijnlijk nog een heel stuk meer dan jij en zal dat altijd blijven doen,
No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggenquote:maar dat houdt niet in dat het op deze manier niet gaat. Rosenberg is niet de juiste man voor Ajax, hij komt gewoon kwaliteit te kort, Charisteas is niveau Anastaciou en Babel is uit vorm en zit niet lekker in z'n vel.
Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.quote:Natuurlijk ligt het probleem veel dieper maar op korte termijn hebben we gewoon iemand nodig, ik zou dan ook zeer blij zijn met KJH. En waarom paniekaankoop als ze er al weken of maanden mee bezig kunnen zijn? Definieer paniekaankoop eens in jouw ogen dan?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
Krijg je straks weer datzelfde gezeik als met Kone. Blijken KJH tanden niet recht te staan ofzo, willen ze hem niet goedkeuren.
Liever niet, voor dat soort praktijken kun je beter een fijne club in r'dam uitzoeken.quote:
De aanvoer is niet optimaal maar als de kansen beter benut worden is er niks aan de hand. Rendement van Rosenburg is nul en als je er tegen AGOVV wél bij had geweest was het vertrouwen jou misschien ook wel in de schoenen gezakt want het was meer dan dramatisch. En vertrouwen krijgt ie genoeg dacht ik zo. Als ie de druk niet aankan hoort ie misschien niet bij een grote club thuis.quote:No shit Sherlock, dat zie ik ook wel. Al heb ik Rosenberg op een of andere manier nog niet afgeschreven, maar zal wel aan mij liggenMaar denk jij dat een haalbare spits die ballen er wel ineens inknalt? De aanvoer is ook nog steeds brak, het vertrouwen is nul.
Die deadline is er niet ineens, die is er al weken zo niet maanden. Tijdgebrek is er dus niet, geld heb je nooit teveel en de slechte resultaten (met name voorin) zijn ook al een redelijk tijdje blootgelegd dacht ik zo.quote:Ik zou er ook blij mee zijn, maar ik zie niet welke verandering dat met zich meebrengt. Het is niet 1 man die alles kan veranderen. Paniekaankoop is voor mij een aankoop op die doormiddel van tijdgebrek, teveel geld en slechte resultaten ineens tot stand komt, omdat de deadline er ineens zou zijn. Terwijl de toevoeging van de speler nog maar de vraag is en er in zo'n situatie veel te veel geld wordt betaald wat onnodig is.
Misschien niet, zeker weet je het toch nooit maar dat is geen reden om maar geen risico's meer te nemen en niks meer te proberen. Duidelijk is in iedergeval dat het op deze manier niet gaat en ik geloof niet dat Blind dit met de huidige selectie op kan lossen. En het team speelt bij vlagen prima voetbal hoor, dus totale onkunde zal ik het niet noemen. Ik trek momenteel overigens ook Blind zijn positie niet in twijfel.quote:Je straalt daarmee ook uit naar het team dat het totale onkunde is wat ze laten zien, en ook al is dat zo, het komt het team niet ten goede. Ik heb nog alle vertrouwen in Blind dat hij het op de rails krijgt. Maar ik zie een Klaas Jan Huntelaar dat op dit moment niet veranderen.
Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven) een andere spits schiet toch gewoon niet op
dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.
en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel![]()
Ik hoop dat Blind start met Boerrichter op links, Babel in de spits en Rosales op rechts. Dit is een mooie wedstrijd om weer eens iets nieuws uit te proberen onder het motto van "slechter kan het toch moeilijk gaan".quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
Dat zeker. Die zit, zoals je al eerder schreef, in een vormcrisis, maar daar komt 'ie wel weer uit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als er dan toch iemand meerdere wedstrijden moet blijven staan, zou ik het eerst voor Babel kiezen.
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan/Mag hij dan weer spelen nadat hij onwel is geworden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan![]()
Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
Een aankoop is onnodig wat mij betreft. Je moet gewoon een spits eens een wedstrijd of 4/5 laten staan. En dan ook de hele wedstrijd laten staan. Op deze mainer om de 20min (ok overdreven) een andere spits schiet toch gewoon niet op
dan krijg je in het veld nooit echt feeling met elkaar.
en vanavond? Dat wordt juist onverwacht simpel![]()
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien ligt het niet alleen aan de spits zelf, maar aan de kwaliteit van de buitenspelers, nee aan de kwaliteit van het hele elftal dat gewoon tekort komt.
Boukhari is in mijn ogen te traag voor de linksbuiten positie. Zeker als Heerenveen Said Bakkati daar op zet dan wordt hij de hele tijd voorbij gelopen. Waarom niet eens gewoon kijken hoe Boerrichter het doet? Als ik de verhalen mag geloven is dat tenminste een echte linksbuiten en niet een veredelde middenvelder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat mij betreft dan aan de slappe Pienaar en Rosales die onnodig op links gezet wordt.
Wat mij betreft Boukari op links en Rosales op rechts.
op RTL5 heb je meer kansquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Vanavond toch op SBS?
Kom op, Babel speelde de eerste wedstrijden in Ajax geweldig. Hij is gewoon een tijd verkeerd gebruikt op links en zit nu in een vormcrisis waar ie idd wel weer uit komt. Dat is pas echt een kwestie van tijd en vertrouwen (zie v.d. Vaart nu weer opbloeien bij HSV terwijl iedereen 'm hier bijna alweer afgeschreven had, zelfde gevalletje al heeft die wat langer constant gepresteerd voordat ie inzakte)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Babel vind ik nog geen deuk in een pakje boter slaan![]()
Charisteas of Anastasiou wat mij betreft.
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef devv05 het volgende:
En Charisteas ook nog heel weinig.
Vertel dat Blind maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef PyTh het volgende:
Je moet gewoon niet stug volhouden aan 4-3-3 als je geen capabele buitenspelers hebt. (dit is nu wel gebleken)
4-4-2 met babel en chari zou veel beter tot z'n recht komen.
Ook Charisteas is niks voor Ajax. Te traag, past niet in het spelbeeld. Maarja die scoort inderdaad af en toe nog. We hebben echt een afmaker nodig, zoals Babel in z'n beginperiode was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Charisteas scoort. En dat is eigenlijk het enige wat mij op dit moment interesseert dat er een spits staat die er zo af en toe ook nog eens eentje inschiet![]()
Maar goed hij kan natuurlijk niet spelen vanavond.
quote:Hallo allemaal,
Hieronder een statement van de ASD. Normaal gesproken zou ik jullie niet lastig vallen met neiuwsberichten. Echter is dit zeer belangrijk, ook met het oog op de wedstrijd van vanavond tegen Heerenveen. Danny Blind wordt op zeer breed vlak gesteund. Stuur het door naar je maten als je wilt. Alvast bedankt!
Ajax Supporters Delegatie steunt Danny Blind
Het gaat momenteel niet goed met Ajax: de club verkeert in een crisis en de sportieve resultaten laten sterk te wensen over. Vanuit de media komt er steeds meer kritiek op Danny Blind en er wordt zelfs aangestuurd op ontslag bij verlies tegen SC Heerenveen.
De Ajax Supporters Delegatie (ASD) wil via dit statement duidelijk maken dat wij Danny Blind steunen en het volste vertrouwen in hem hebben als trainer van Ajax 1. Hier doen de sportieve prestaties en de stand op de ranglijst geen afbreuk aan.
Het moet maar eens afgelopen zijn om een goede trainer te slachtofferen voor de huidige prestaties, terwijl het probleem veel dieper ligt binnen de organisatie van onze club. Blind is een ras-Ajacied met een enorme staat van dienst. Hij verdient onze steun. De directie en het bestuur zullen eerst zelf de interne problemen moeten oplossen. Dit alles heeft een enorme negatieve invloed op alles wat rondom onze club gebeurt, ook de sportieve prestaties. Ook dient het beleid van onze club maar eens goed tegen het licht te worden gehouden. Dit is de kern van het probleem van onze club.
Laten wij duidelijk zijn; Danny Blind is en blijft trainer/coach van ons aller Ajax, daar kan geen mediaoffensief tegenop !
Ajax Supporters Delegatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |