abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:47:41 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31702418
Schitterend, onze cultheld is ineens weer dagelijks in de AFC AJAX topics te vinden, zou PSV toevallig weer eens boven Ajax staan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31702492
It's a conspiracy, dude
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:00:14 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31702713
Wij Ajacieden leren leven met jouw soort. Als Feyenoord het goed doet is Cart_man ook hier dagelijks.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:02:42 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31702773
Kan het nu weer over Ajax gaan i.p.v. over andere users?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31702891
Zit de schorsing van Juanfran er alweer op of nog niet?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:13:46 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31703001
quote:
Juanfran drie duels aan de kant

Amsterdam, 6 oktober 2005

Ajax kan drie wedstrijden niet beschikken over de Spaanse linksback Juanfran. Hij kreeg maandag in een wedstrijd van Jong Ajax een rode kaart. De schorsing is afgelopen als Jong Ajax drie keer heeft gespeeld voor competitie en/of beker.

Juanfran accepteerde het voorstel van de aanklager betaald voetbal voor vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Op 31 oktober speelt Jong Ajax de derde wedstrijd vanaf heden, zodat Juanfran voor het eerste elftal op zijn vroegst de uitwedstrijd bij NEC (6 november) haalt.
Niet dus, maar who cares? Urby for president!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:15:01 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703033
Die Juanfran zit het ook allemaal niet mee he? .

Eerst niet fit, toen geblesseerd, toen een matige wedstrijd en nu weer schorsing..

Past prima bij Ajax .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31703170
Urby is idd top, van mij mag hij voorlopig blijven staan. Tot nu toe is Urby mijn speler van het jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tvduijn op 26-10-2005 16:46:18 ]
AFC Ajax
pi_31703274
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:02 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan i.p.v. over andere users?
Is goed

AJAX IS STOM
pi_31703286
Urby is idd top maar ik zou hem graag op het middenveld zien.
pi_31703316
Ach we hebben Emanuelson, dus voorlopig kunnen we wel zonder onze Spaanse vriend.
pi_31703359
Ach een goede spelers (inpulsen) kan Ajax altijd wel gebruiken. Voor mijn part linksvoor... , of in de spits met Urby
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31703515
Urby is goed..... (Kijk nou ik ben positief over mijn club)

Urby moet blijven!
pi_31703573
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, niet nadat er eerst geruchten komen over andere clubs enzo.

Dit is dus een voorbeeld van hoe "wakker" Ajax is..... .
Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:39:14 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31703612
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
Ik kan Chelsea niet echt als hoofdschuldige aanwijzen. Arsenal is er ook al jaren mee bezig.
pi_31703657
Wie had overigens zo in de winter nog gedacht dat gras en ik ooit medestanders zouden krijgen inzake Urby?

Het is vreemd, maar zo zou je Maxwell ineens minder missen dan je denkt.

En Juanfran, die kan blijven voor de breedte.
www.thuisuiteten.nl
pi_31703674
En ook ManU heeft er een handje van. Ik hoop dat deze Ajax jongens verstandig zijn.
That's all folks!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:43:23 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703728
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.

Meegaan met de tijd heet dat...
Get woke, go broke!
pi_31703778
Ja, hallo... We hebben het over Ajax! Die spelen nog steeds een systeem uit de oertijd.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:45:49 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31703794
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.

Meegaan met de tijd heet dat...
Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.
pi_31703897
Aardig stuk van MONTANA trouwens. Vond alleen niet dat Escudé aanvallend door de mand is gevallen, tenzij je op de opbouw doelt. Vorig jaar was ie bijna clubtopscorer.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:50:51 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31703933
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef twi het volgende:

[..]

Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.
Nou ja, deze jongens speelden zich uitdrukkelijk in de kijker en dan moet je dus op DAT moment toeslaan. Je hoeft echt niet de hele jeugd een contract aan te bieden.

Ze vallen Arsenal/Chelsea toch ook op,waarom Ajax dan niet?
Get woke, go broke!
pi_31703992
Ajax had ze toch al in de gelederen? Ze vielen Ajax al jaren eerder op natuurlijk.

Dat Chelsea op strooptocht is langs winderige B-juniorenvelden, bracht de zaak alleen in een stroomversnelling. Anders hadden ze straks gewoon een koelkastcontractje getekend, zoals Vurnon Anita.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:58:30 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31704134
Ja ok, op dat gebied wel. Maar ze spelen dus zonder contract. En als die jongens opeens opvallen tov de rest moet je snel handelen, blijkbaar .
Get woke, go broke!
pi_31704743
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, op dat gebied wel. Maar ze spelen dus zonder contract. En als die jongens opeens opvallen tov de rest moet je snel handelen, blijkbaar .
Vind ik niet. Ze spelen een goed toernooi. Ja prima, leuk voor ze. Maar er zijn tal van voorbeelden die het niet gehaald hebben zodra ze volwassen zijn en in het eerste spelen. Je kan niet op basis van een toernooi (ja okay het was een WK) ze ineens snel vastleggen, omdat Chelsea ineens interesse toont. Die jeugdspelers uit al die nationale selecties staan allang op alle lijstjes van alle scouts.

Als Ajax vindt dat ze kwalifatief goed genoeg zijn en genoeg potentieel hebben, dan moeten ze pas een contract krijgen. Niet op basis van een toernooi of vermeende druk door interesse van een andere club.

Wat Twi zegt, we hebben net de hele boel gesaneerd van 60 spelers, en dan wil jij iedereen weer vastleggen. Schiet niet echt op.
pi_31705809
Tegen de tijd dat Juanfran weer kan spelen zul je zien dat Maxwell weer fit is

Toch wil ik hem wel een paar wedstrijden zien spelen, ook om zijn mentaliteit. En Urby kan dan mooi een plaatsje opschuiven waar hij ook hoort.
Houd van een lijntje.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:25:52 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31706070
De betere backs zijn juist de omgeturnde middenvelders. In dat opzicht vind ik het juist helemaal niet zo dat hij op het middenveld hoort. Laat hij zich maar op die backpositie richten. Heeft 'ie ook veel meer kans om later in Oranje basisklant te worden.
pi_31706103
Maar wie moet er dan straks op de bank twi? Maxwell of Emanuelson?
pi_31706912
Maxwell naar het middenveld.

Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
pi_31706939
Ach oranje kan me gestolen worden, maar ik vind dat Urby verdedigend nog wel wat steekjes laat vallen af en toe. Bovendien komt hij vaak gevaarlijk op, en dan is het maar hopen dat hij niet de bal kwijtraakt.
Houd van een lijntje.
pi_31707061
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
pi_31707069
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Maxwell naar het middenveld.

Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.

Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.

Zo zou ik tegen Heerenveen starten: Stekelenburg; Emanuelson, Maduro, Grygera; Trabelsi; Lindenbergh, Pienaar, De Jong; Martina, Charisteas en Aborah.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:07:37 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31707093
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Get woke, go broke!
pi_31707127
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Als Drost speelt kun je Stanley prima gebruiken als rechtsvoor hoor. No problem.
pi_31707134
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.
Nadeel is dan wel dat als Maxwell vertrekt, je geen linksback over houd. En middenvelders hebben we al een berg.
quote:
Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.
Ja dat klopt. Ik gaf ook maar enkel wat voorbeelden . Maar is het niet zo dat Aborah best tegenvalt?
pi_31707166
Aborah is gewoon een lastig ventje. Qua voetbalkwaliteiten is hij één van de betere in Jong Ajax.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:23:03 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31707483
Aborah was gewoon het moetje van Koeman, die moest zo nodig met hem gaan spelen. Die gozer is nog een jaar jonger dan Babel geloof ik, dus geef hem nog maar even de tijd.
pi_31707953
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
Houd van een lijntje.
pi_31709752
quote:
"Sarpong en Goossens rond met Ajax"
Welingelichte bronnen melden dat Sarpong en Goossens er inmiddels uit zouden zijn met Ajax. Volgens berichten rond Ajax zou Goossens morgen al een contract kunnen ondertekenen en Sarpong zou dan vrijdag tekenen. Beide jeugdspelers blonken uit op het WK onder 17 in Peru en stonden vervolgens in nadrukkelijke belangstelling van onder andere Chelsea. Omdat het tweetal nog geen contract had bij Ajax, moest de club snel handelen om de talenten te behouden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 22:51:28 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31709803
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
Maxwell maakt dezelfde fouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: