Niet dus, maar who cares? Urby for president!quote:Juanfran drie duels aan de kant
Amsterdam, 6 oktober 2005
Ajax kan drie wedstrijden niet beschikken over de Spaanse linksback Juanfran. Hij kreeg maandag in een wedstrijd van Jong Ajax een rode kaart. De schorsing is afgelopen als Jong Ajax drie keer heeft gespeeld voor competitie en/of beker.
Juanfran accepteerde het voorstel van de aanklager betaald voetbal voor vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. Op 31 oktober speelt Jong Ajax de derde wedstrijd vanaf heden, zodat Juanfran voor het eerste elftal op zijn vroegst de uitwedstrijd bij NEC (6 november) haalt.
Is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:02 schreef golfer het volgende:
Kan het nu weer over Ajax gaan i.p.v. over andere users?
Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, niet nadat er eerst geruchten komen over andere clubs enzo.
Dit is dus een voorbeeld van hoe "wakker" Ajax is......
Ik kan Chelsea niet echt als hoofdschuldige aanwijzen. Arsenal is er ook al jaren mee bezig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het niet onbegrijpelijk dat een speler die qua leeftijd nog B-junior is geen contract heeft. Komt meer door Chelsea, want nu zullen meer clubs dit gaan doen.
Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het WAS nooit zo onbegrijpelijk. Maar in deze tijden dat Ajax het NOG meer van eigen talent moet hebben dan ooit zou men eens eerder moeten gaan handelen zoals Arsenal en Chelsea.
Meegaan met de tijd heet dat...
Nou ja, deze jongens speelden zich uitdrukkelijk in de kijker en dan moet je dus op DAT moment toeslaan. Je hoeft echt niet de hele jeugd een contract aan te bieden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Punt is dat maar 1 op de zoveel talenten echt doorstroomt naar het 1e en daar wat toevoegt. Zit je over een paar jaar weer met 60 contractspelers, waarvan de helft nutteloos is en toch bakken met geld kost.
Vind ik niet. Ze spelen een goed toernooi. Ja prima, leuk voor ze. Maar er zijn tal van voorbeelden die het niet gehaald hebben zodra ze volwassen zijn en in het eerste spelen. Je kan niet op basis van een toernooi (ja okay het was een WK) ze ineens snel vastleggen, omdat Chelsea ineens interesse toont. Die jeugdspelers uit al die nationale selecties staan allang op alle lijstjes van alle scouts.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, op dat gebied wel. Maar ze spelen dus zonder contract. En als die jongens opeens opvallen tov de rest moet je snel handelen, blijkbaar.
Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:59 schreef Nashje het volgende:
Maxwell naar het middenveld.
Van mij mag Blind weer wat jeugd erbij halen. Als die Goossens en Sarpong echt zo goed zijn zullen ze dus wel voor wat doelpunten kunnen zorgen?
Als Drost speelt kun je Stanley prima gebruiken als rechtsvoor hoor. No problem.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Aborah was in de wedstrijden die ik gezien heb veels te licht hoor.
Nadeel is dan wel dat als Maxwell vertrekt, je geen linksback over houd. En middenvelders hebben we al een berg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan zou ik liever Emanuelson op het middenveld zetten, en Maxwell op z'n vertrouwde plek.
Ik vond Maxwell vorig seizoen thuis tegen Heerenveen aardig door 't ijs zakken als linkshalf.
Ja dat klopt. Ik gaf ook maar enkel wat voorbeeldenquote:Jeugd erbij halen lijkt mij ook wel een goed idee. Alleen zijn Goossens en Sarpong amper 17, da's wel heel erg junior als je het mij vraagt. Ik zou kiezen voor Martina en Aborah.
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind dat Urby het uitstekend doet voor z'n leeftijd. En dat ie af en toe wat steekjes laat vallen vind ik niet eens zo gek, hij is nog maar 19 jaar.
quote:"Sarpong en Goossens rond met Ajax"
Welingelichte bronnen melden dat Sarpong en Goossens er inmiddels uit zouden zijn met Ajax. Volgens berichten rond Ajax zou Goossens morgen al een contract kunnen ondertekenen en Sarpong zou dan vrijdag tekenen. Beide jeugdspelers blonken uit op het WK onder 17 in Peru en stonden vervolgens in nadrukkelijke belangstelling van onder andere Chelsea. Omdat het tweetal nog geen contract had bij Ajax, moest de club snel handelen om de talenten te behouden.
Maxwell maakt dezelfde fouten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar daarom zie ik hem liever op het middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |