http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71110quote:Nachtmerrie
commentaar door Jan van Benthem
De VN weet het niet meer. In zijn wanhoop over het uitblijven van hulp voor het rampgebied in Pakistan riep VN coördinator Jan Egeland dat de NAVO maar een luchtbrug moet opzetten.
Van iemand anders hoeven de slachtoffers het kennelijk niet meer te verwachten. De NAVO stuurt nu voor het eerst in zijn bestaan als organisatie duizend militairen naar het gebied, vliegt al sinds begin vorige week honderden tonnen hulpgoederen erheen en probeert grote helikopters bij elkaar te schrapen om slachtoffers te evacueren.
Een duidelijker illustratie van de nachtmerrie van de VN is er niet. Het is bovendien niet de enige angstdroom die de VN-hulpverleners hebben. Aanstaande donderdag presenteert de speciale VN-rapporteur voor voedsel, Jean Ziegler, zijn rapport over de voedselsituatie in Afrika en Zuidoost Azië. Dat wordt een somber rapport. Vorige week werd al duidelijk dat het aantal mensen, die van honger sterven, toeneemt. En dan gaat het niet om enkele duizenden. In de eerste negen maanden van dit jaar zijn zes miljoen mensen gestorven aan de gevolgen van ondervoeding, zegt het Wereldvoedselprogramma van de VN. Zes miljoen.
In de verklaring van de rechten van de mens staat in artikel drie dat ieder mens recht op leven heeft. Om dat recht te waarborgen hebben delidstaten de VN opgericht, met deelorganisaties om hulp te verlenen als dat nodig is. Dat houdt verplichtingen in. Maar terwijl de hulpvraag stijgt, dalen de bijdragen. Honderdduizenden vluchtelingen in de kampen van Afrika krijgen nu noodgedwongen eenderde minder in hun voedselpakket, dat zo te klein is geworden om hen nog goed te voeden.
Hoe kan dat nu? We hadden dit jaar toch de Millenniumtop met allerlei beloftes van meer hulp; de G-8 hebben toch het schuldenvraagstuk zo goed aangepakt en dan was er ook nog Live-Aid met veel publieke aandacht voor het armoede- en hongerprobleem? Maar er is een groot verschil tussen mooie woorden voor de draaiende camera's en het werkelijke resultaat. En evenals de internationale politiek het laat afweten, komt ook het publiek niet erg in actie. Ja, als er bijna live beelden van de ramp op onze televisie te zien zijn, dan reageren we wel geschokt. De bijdragen na de tsunamiramp, die door de camera's van toeristen ook onze huiskamers binnenspoelde, overtroffen iedere verwachting. De hulpverlening is tot een beeldcultuur geworden met bekende landgenoten als voorgangers die oproepen tot offervaardigheid.
Van vele echte kansels klonk gisteren gelukkig ook de oproep om te geven voor een extra collecte. Uitzondering als ze zijn, zetten ze ons wel even stil bij de eigen bevoorrechte positie. Laten we maar vaker speciale collectes houden, om juist als christelijke kerk een signaal te geven dat we wel oog houden voor de nood van onze medemens. Ook al zien we die niet op ons beeldscherm.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71155quote:Bernanke wordt bankpresident VS
ANP
WASHINGTON - Ben Bernanke gaat vanaf februari volgend jaar leiding geven aan het Amerikaanse stelsel van centrale banken.
Bernanke volgt dan Alan Greenspan op, die al achttien jaar het boegbeeld is van de 'Fed', de Federal Reserve. President Bush maakte de voordracht maandag bekend. Greenspan had al aangegeven op 31 januari 2006, als zijn vijfde termijn afloopt, te willen stoppen.
De benoeming van Bernanke wordt pas definitief als de Senaat zijn goedkeuring heeft gegeven. De opvolging van Greenspan geldt als de belangrijkste economische benoeming van Bush. De bankpresident bepaalt niet alleen het rentebeleid, maar kan door zijn onafhankelijke positie ook kritiek uiten op het economische beleid in het Witte Huis.
Bernanke is sinds juni de belangrijkste economische adviseur van Bush. Daarvoor was hij drie jaar lid van het bestuur van de 'Fed'. De 52-jarige Bernanke staat te boek als een zeer gerespecteerd monetair econoom. Hij behaalde universitaire graden bij de Harvard University en bij de Massachusetts Institute of Technology. De benoeming van Bernanke kan een ommezwaai in het beleid van de Amerikaanse centrale banken betekenen. Hij heeft zich in het verleden een groot voorstander betoond van duidelijke inflatiedoelstellingen.
De Fed kan daarmee volgens hem nog transparanter gaan werken. Greenspan heeft het nooit aangedurfd om dergelijke doelstellingen te uiten. De Europese Centrale Bank (ECB) doet dit wel, maar is van zijn harde doelstelling van een inflatie van hoogstens 2 procent teruggekomen. De ECB streeft nu naar een gemiddelde prijsstijging van ongeveer 2 procent.
Bernanke trok eind 2002 de aandacht van de financiële markten toen hij op het potentiële gevaar van deflatie wees. De rente was toen in de VS zo laag dat die dreiging reëel was. Zijn pleidooi om de overheid meer geld in de economie te laten pompen, en daarmee de inflatie omhoog te drijven, viel echter niet in goede aarde. Greenspan is sinds 1987 de centralebankpresident van de Verenigde Staten.
De inmiddels 79-jarige bankpresident kreeg onder meer te maken met een beurskrach (oktober 1987), een harde economische val van grootmacht Japan (jaren negentig), de Azië-crisis (1998) en de snelle opkomst en val van de internetindustrie (1999-2001). Vanaf begon 2001 begon Greenspan in rap tempo de rente te verlagen om de Verenigde Staten uit een recessie te houden.
De Maestro, zoals Greenspans bijnaam luidt, maakte vooral naam met zijn voorzichtige taalgebruik als hij over de Amerikaanse economie sprak. Zijn enige uitspatting was in 1996, toen hij waarschuwde voor buitensporige euforie op de effectenbeurzen.
The warp-core (Fok!) is returned back to a fully functional status. Just draw a new plot to badly go where no man has gone before.quote:
affirmativequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
The warp-core (Fok!) is returned back to a fully functional status. Just draw a new plot to badly go where no man has gone before.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Species 1265 : Surrender. Resistance is futile, You Will Be Assimilated!![]()
D_o_G!quote:
Tijdje gevlucht, naar me kindje geweest in Noorwegen enzo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
D_o_G!
So where've you been lately?
quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tijdje gevlucht, naar me kindje geweest in Noorwegen enzo.
Leuk nummer overigens.quote:MARTHA AND THE VANDELLAS lyrics - "Nowhere To Run"
Nowhere to run to, baby
Nowhere to hide
Got nowhere to run to, baby
Nowhere to hide
It's not love
I'm running from
It's the heartaches
That I know will come
'Cause I know
You're no good for me
But you`ve become
A part of me
Everywhere I go
Your face I see
Every step I take
You take with me, yeah
Nowhere to run to, baby
Nowhere to hide
Nowhere to hide
I know you're
No good for me
But free of you
I'll never be, no
Each night as I sleep
Into my heart you creep
I wake up feeling sorry I met you
Hoping soon that I'll forget you
When I look in the mirror
And comb my hair
I see your face
Just a-smiling there
Nowhere to run
Nowhere to hide
Nowhere to hide
I know you're
No good for me
But you've become
A part of me
How can I fight a lover
That's sugar sweet
When it's so deep, so deep
Deep inside of me
My love reaches so high
I can't get over it
It's so wide
I can't get around it, no
Nowhere to run
Nowhere to hide
From you, baby
Just can't get away
No matter how I try
I know you're no good for me
But free of you I'll never be
Nowhere to run to, baby
Nowhere to hide
Nowhere to hide
Got nowhere to run
Got nowhere to run
Aaaah.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tijdje gevlucht, naar me kindje geweest in Noorwegen enzo.
Zeker. Zeker.quote:Ff rust is altijd prettig.![]()
Ik heb the Commitments op DVD , daar ken ik het vanquote:
Ik kijk dan ook amper nerderlandse tvquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:13 schreef Drugshond het volgende:
Je hebt niks gemist DoG, Theo van Gogh is nog steeds op TV.
quote:Lovers' Leap
Walking across the sitting-room, I turn the television off.
Sitting beside you, I look into your eyes.
As the sound of motor cars fades in the night time,
I swear I saw your face change, it didn't seem quite right.
...And it's hello babe with your guardian eyes so blue
Hey my baby don't you know our love is true.
Coming closer with our eyes, a distance falls around our bodies.
Out in the garden, the moon seems very bright,
Six saintly shrouded men move across the lawn slowly.
The seventh walks in front with a cross held high in hand.
...And it's hey babe your supper's waiting for you.
Hey my baby, don't you know our love is true.
I've been so far from here,
Far from your warm arms.
It's good to feel you again,
It's been a long long time. Hasn't it?
The Guaranteed Eternal Sanctuary Man
I know a farmer who looks after the farm.
With water clear, he cares for all his harvest.
I know a fireman who looks after the fire.
You, can't you see he's fooled you all.
Yes, he's here again, can't you see he's fooled you all.
Share his peace,
Sign the lease.
He's a supersonic scientist,
He's the guaranteed eternal sanctuary man.
Look, look into my mouth he cries,
And all the children lost down many paths,
I bet my life you'll walk inside
Hand in hand,
gland in gland
With a spoonful of miracle,
He's the guaranteed eternal sanctuary.
We will rock you, rock you little snake,
We will keep you snug and warm.
Ikhnaton And Itsacon And Their Band Of Merry Men
Wearing feelings on our faces while our faces took a rest,
We walked across the fields to see the children of the West,
But we saw a host of dark skinned warriors
standing still below the ground,
Waiting for battle.
The fight's begun, they've been released.
Killing foe for peace...bang, bang, bang. Bang, bang, bang...
And they're giving me a wonderful potion,
'Cos I cannot contain my emotion.
And even though I'm feeling good,
Something tells me I'd better activate my prayer capsule.
Today's a day to celebrate, the foe have met their fate.
The order for rejoicing and dancing has come from our warlord.
How Dare I Be So Beautiful?
Wandering in the chaos the battle has left,
We climb up the mountain of human flesh,
To a plateau of green grass, and green trees full of life.
A young figure sits still by a pool,
He's been stamped "Human Bacon" by some butchery tool.
(He is you)
Social Security took care of this lad.
We watch in reverence, as Narcissus is turned to a flower.
A flower?
Willow Farm
If you go down to Willow Farm,
to look for butterflies, flutterbyes, gutterflies
Open your eyes, it's full of surprise, everyone lies,
like the fox on the rocks,
and the musical box.
Oh, there's Mum & Dad, and good and bad,
and everyone's happy to be here.
There's Winston Churchill dressed in drag,
he used to be a British flag, plastic bag, what a drag.
The frog was a prince, the prince was a brick, the brick was an egg,
the egg was a bird.
(Fly away you sweet little thing, they're hard on your tail)
Hadn't you heard?
(They're going to change you into a human being!)
Yes, we're happy as fish and gorgeous as geese,
and wonderfully clean in the morning.
We've got everything, we're growing everything,
We've got some in
We've got some out
We've got some wild things floating about
Everyone, we're changing everyone,
you name them all,
We've had them here,
And the real stars are still to appear.
ALL CHANGE!
Feel your body melt;
Mum to mud to mad to dad
Dad diddley office, Dad diddley office,
You're all full of ball.
Dad to dam to dum to mum
Mum diddley washing, Mum diddley washing,
You're all full of ball.
Let me hear you lies, we're living this up to the eyes.
Ooee-ooee-ooee-oowaa
Momma I want you now.
And as you listen to my voice
To look for hidden doors, tidy floors, more applause.
You've been here all the time,
Like it or not, like what you got,
You're under the soil (the soil, the soil),
Yes, deep in the soil (the soil, the soil, the soil, the soil!).
So we'll end with a whistle and end with a bang
and all of us fit in our places.
Apocalypse In 9/8 (Co-Starring the delicious talents of Gabble Ratchet)
With the guards of Magog, swarming around,
The Pied Piper takes his children underground.
Dragons coming out of the sea,
Shimmering silver head of wisdom looking at me.
He brings down the fire from the skies,
You can tell he's doing well by the look in human eyes.
Better not compromise.
It won't be easy.
666 is no longer alone,
He's getting out the marrow in your back bone,
And the seven trumpets blowing sweet rock and roll,
Gonna blow right down inside your soul.
Pythagoras with the looking glass reflects the full moon,
In blood, he's writing the lyrics of a brand new tune.
And it's hey babe, with your guardian eyes so blue,
Hey my baby, don't you know our love is true,
I've been so far from here,
Far from your loving arms,
Now I'm back again, and babe it's gonna work out fine.
As Sure As Eggs Is Eggs (Aching Men's Feet)
Can't you feel our souls ignite
Shedding ever changing colours, in the darkness of the fading night,
Like the river joins the ocean, as the germ in a seed grows
We have finally been freed to get back home.
There's an angel standing in the sun, and he's crying with a loud voice,
"This is the supper of the mighty one",
The Lord of Lords,
King of Kings,
Has returned to lead his children home,
To take them to the new Jerusalem.
Ben je nog wakker, ik heb mensen nodig om me te pratenquote:
1: de vaderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat is het probleem als een 32 jarige jonegen met en 17 jarig meisje gaat?
Ok, ij , ken ale problemen wel, help me ff hier.................
Een 43-jarige jongen die met een 32-jarig meisje gaat is blijkbaar een faut pas...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wat is het probleem als een 32 jarige jonegen met en 17 jarig meisje gaat?
Ok, ij , ken ale problemen wel, help me ff hier.................
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een 43-jarige jongen die met een 32-jarig meisje gaat ...........
Nou, dáár niet hè. Maar goed ze zijn ook niet helemáál bij de tijd, geloof ik.quote:
daar is waar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, dáár niet hè. Maar goed ze zijn ook niet helemáál bij de tijd, geloof ik.
remember! géén televisiequote:Zag je de afgang van Boekestein nog bij B&vD?
Waar sigme en Floripas de boel hebben opgeblazen bij of wel aan gene zijde of wel onze Oosterburen. Mij en anderen lukte het niet iig.quote:
O, ja dat is waar.quote:remember! géén televisie![]()
Rond de 40 denk ik.quote:Maar van die Boekestein heb ik wel het een en ander gelezen, niet dom maar een gebrekkig oordeelsvermogen. Is kijken hoe oud die jongen is.
Ik ga zo slapen hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:30 schreef RichardQuest het volgende:
tvp.
Jawel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zit volgens mij niet in het Ryan3-fantopic, wel?
Dat dekt de lading idd wel ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ik dacht al dat het een rare titel was.
Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáárquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar sigme en Floripas de boel hebben opgeblazen bij of wel aan gene zijde of wel onze Oosterburen. Mij en anderen lukte het niet iig.
Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.quote:O, ja dat is waar.
[..]
Rond de 40 denk ik.
Hij is zeker niet dom nee. Hij is verraderlijk wmb. Maar goed (je hebt dus ook het debatje tussen hem en Maarten van Rosum niet gezien daags voor de moord van Theo) hij werd door vD klemgezet, door Jan er weer uitgehaald en vervolgens door dezelfde Jan afgeserveerd en terecht en ondertussen werd hij roder en roder. Op zich is hij psychologisch gezien een soort sjuuuun zeg maar...
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáárik heb een stukje gevolgd, waar aaahikwordtgek zijn autoriteitsprobleempje mbt vrouwen botvierde. Ik herken dat, want ken het probleem
![]()
Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.quote:Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.
Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).quote:Die Boekesteijn lijkt me een ideoloog,
En dan wordt-ie rood idd...quote:en als hij dan ingehaald wordt door de feiten heeft ie een probleem.
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan...quote:Als ie zich nu wat zou matigen en eens met van Rossum een biertje gaat drinken zal het hem beter vergaan.
Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oOMFG, dus ik ben voortaan de pedo!!!!!!!!!!
ach fuck it let be!!!!!
Lijkt me een leuke studie, veel bronnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
Maarten van Rossum... Amerikadeskundige...
Volgens mij loont het alleen al om die titel bij de KvK te deponeren
Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd.. Hij heeft er geen, dat is het voornaamste probleem, denk ik.
[..]
Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.
[..]
Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).
[..]
En dan wordt-ie rood idd...
[..]
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan.... Ach, het verschil werd weer eens duidelijk. Ik ben ernaar op zoek, wat dat verschil is. Waarom ik, ofschoon ik in veel dingen met jou verschil, wel gewoon een biertje met je kan drinken en met figuren aan gene zijde niet...
van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...
Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.
En dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.
En jij bent hoe oud?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dan is me moppie 18
Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij..
Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :Squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij bent hoe oud?
Jij bent docent toch btw?
Van haar?
Mm, zijn oeuvre overziende... Kijk, ja moet het niet al te serieus nemen en ik weet ook wel dat Aaahtje op de verkeerde voet gezet is door m.n. Sj, maar toch, hij was mede de reden dat discussie op Pol bijna niet meer mogelijk was wmb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.![]()
Nou ja, als ze 18 is dan kan het hè.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :S
Ar-me Aaahtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
Aaahtje zou eigenlijk tbs moeten krijgen.. en dan een lekker (gelukkig getrouwd) wijf als z'n oppas ofzo
over 2 maanden is ze 18quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, als ze 18 is dan kan het hè.. Volgens de wet. Maar goed, laat ik hier niet al te liberaal zijn... Je weet niet (en dat weet ik daadwerkelijk niet) wie hier mee leest...
61 dagen? En dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
over 2 maanden is ze 18
over 2 maanden pas![]()
Ooh, ik ook hoor, na 8 jaar met een Russische ben ik een gelukkige bachelorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd.. Hij heeft er geen, dat is het voornaamste probleem, denk ik.
Heb ik ook nog college van gehad, was alleen meer een soort conference. Compleet met conflict met een punkermeisje met knalrood haar. Ik zag hem bij aanvang van het college al naar haar loeren, en dacht, dat wordt lachenquote:Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.
Tja, ik ben een goed gemutst mannetjequote:Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).
[..]
En dan wordt-ie rood idd...
[..]
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan.... Ach, het verschil werd weer eens duidelijk. Ik ben ernaar op zoek, wat dat verschil is. Waarom ik, ofschoon ik in veel dingen met jou verschil, wel gewoon een biertje met je kan drinken en met figuren aan gene zijde niet...
dan mag ik haar pas de liefde mogen verklaren he.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef Godslasteraar het volgende:
18 jaar, mmm. Ik vind vrouwen van rond de dertig toch veel interessanter. Die hebben dan ook wat te vertellen.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/1130130231253.html?source=rssquote:
Berlusconi klaagt over satire
ANP
ROME - De Italiaanse premier Berlusconi vindt dat de Italiaanse staatstelevisie RAI hem en zijn regering systematisch belachelijk maakt. In een interview dat afgelopen weekeinde openbaar werd gemaakt, noemt Berlusconi de namen van zeven satirici die hem geregeld op de RAI zouden ridiculiseren. De laatste keer dat Berlusconi klaagde over televisiepersoonlijkheden bij de RAI, in 2002, verloren de ongelukkigen korte tijd later hun baan.
De opmerkingen van Berlusconi zorgden maandag voor een hevige reactie bij de linkse oppositie, die de premier ervan beschuldigt de vrijheid van meningsuiting te willen indammen. De premier voelde zich daarop gedwongen om in een verklaring te melden dat hij niet uit was op ontslag van de betreffende komieken, maar dat hun humor ‘de grens van waarheid en goede smaak’ overschreed.
Berlusconi controleert via zijn holdingmaatschappij Fininvest de drie grootste commerciële televisiezenders van Italië. Ook is hij eigenaar van de grootste Italiaanse uitgeverij en het grootste reclamebureau. Als premier heeft Berlusconi ook zeggenschap over het management van de RAI. Hij heeft in het verleden tegengesproken dat hij de programmering van de publieke omroep wil beïnvloeden.
Berlusconi heeft wel bekendgemaakt dat hij de Mediawet wil veranderen zodat bij de parlementsverkiezingen van 2006 zijn politieke partij zendtijd kan kopen bij de RAI. Op dit moment krijgen alle politieke groeperingen in aanloop naar verkiezingen een gelijke hoeveelheid gratis zendtijd toegewezen. Berlusconi, de rijkste man van Italië, wil dat partijen zelf tijd kunnen kopen.
quote:Hans de Booij - Alle vrouwen
Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood
Ik hou van alle ogen
Ik kijk er zo graag in
Ik kijk er zo graag in
Hoe meer ik wordt bedrogen
Hoe meer ik ze bemin
Hoe meer ik ze bemin
Ik hou van heel het leven
't Leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Zo ben ik geboren
Ik hou van alle vrouwen
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
Ik hou van heel het leven
Het leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om ieder wat te geven
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Ben ik ze allen trouw
Valt dit niet onder de noemer van "Quasi-interlectueel" denken ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef Godslasteraar het volgende:
18 jaar, mmm. Ik vind vrouwen van rond de dertig toch veel interessanter. Die hebben dan ook wat te vertellen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
1: de vader
2: je eigen fysieke conditie![]()
(toevoeging)
3 Een goede opticien.
http://www.fd.nl/ShowRedactieNieuws.asp?Context=N%7C1%7CK%7C2005%2D10%2D25&DocumentId=25264quote:Ziekenhuizen moeten inkoop Europees aanbesteden
De algemene ziekenhuizen in Nederland moeten alle inkoopopdrachten boven de euro 236.000 conform de Europese regels aanbesteden. Dat gebeurt nu naar schatting in minder dan 5% van de ziekenhuizen.
De noodzaak om volgens de Europese regels in te kopen blijkt uit een arrest dat vorige week is gewezen door het gerechtshof in Den Bosch. Daarin wordt het Bredase ziekenhuis Amphia verplicht om alsnog een Europese aanbesteding uit te schrijven voor de aankoop van zogeheten voedselverdeelwagens voor de drie aangesloten ziekenhuizen. De rechtszaak was aangespannen door het bedrijf Sortrans, dat zich benadeeld voelde door de aanpak van Amphia.
Centraal aanbesteden
Volgens Jan Telgen, hoogleraar inkoopmanagement aan de Technische Universiteit Twente, betekent de uitspraak dat ook algemene ziekenhuizen een centraal aanbestedingsbeleid moeten formuleren. 'De inkopers hebben daar overigens geen problemen mee. Het zijn vooral de directies die zich verzetten. Die zien op tegen de administratieve rompslomp van een Europese procedure.' Telgen is behalve hoogleraar ook partner bij Significant, een bureau dat adviseert bij inkoop- en faciliteitenbeheer.
De Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen is het niet eens met de analyse van Telgen dat alle algemene ziekenhuizen moeten overstappen op Europees aanbesteden. 'Wij laten het aan de algemene ziekenhuizen zelf over of zij Europees willen aanbesteden', zegt een woordvoerder. 'Een algemene noodzaak tot inkoop volgens de EU-regels is er volgens ons niet.' Ook het ministerie van Volksgezondheid stelt dat dit per geval moet worden bekeken.
Discutabel
In welk geval een (semi-)publieke instelling op Europees niveau moet aanbesteden, is discutabel. Bepalend is of een organisatie voor meer dan 50% door de overheid wordt gefinancierd en of de overheid toezicht houdt op het beheer. Bij Amphia was duidelijk dat aan de eerste voorwaarde was voldaan, omdat de begroting voor 60% uit ziekenfondsbijdragen bestaat.
Advocaat Maurice Essers van Loyens & Loeff, die optrad voor Amphia, relativeert het vonnis. 'In een nagenoeg identieke zaak in Oostenrijk heeft de rechter bepaald dat de Europese aanbestedingsplicht niet gold.' Essers had gehoopt dat het gerechtshof in Den Bosch de zaak had doorverwezen naar het Europees Hof van Justitie.
Nieuw Zorgstelsel
Advocaat Essers wijst erop dat onder het nieuwe zorgstelsel de noodzaak om Europees aan te besteden anders kan komen te liggen. 'Er is dan geen sprake meer van ziekenfondsen. De financiering is dan grotendeels in handen van de zorgverzekeraars en die hoeven waarschijnlijk niet Europees aan te besteden.' Telgen bestrijdt die visie. 'Ook in de nieuwe opzet van het zorgstelsel houdt de overheid een sterke grip op de zorg. De gezondheidszorg blijft een zaak van algemeen belang.'
Hans den Hollander, directeur bedrijfsvoering van het Diaconessenhuis in Leiden, bevestigt dat zijn ziekenhuis geen producten of diensten inkoopt volgens de Europese aanbestedingsregels. 'Als die verplichting er wel komt, dan moet je daar ook niet al krampachtig over doen. Europees aanbesteden heeft ook voordelen omdat het inkoopproces daardoor heel transparant wordt. Maar voor sommige zaken, zoals de inkoop van maaltijden, is de optie van een Italiaanse leverancier niet realistisch. Dat zoek je toch dichter bij huis.'
Het Diaconessenhuis dat ruim 300 bedden heeft, koopt jaarlijks voor ongeveer euro 10 mln in. Een deel daarvan verloopt via Intrakoop, een inkoopcombinatie waarbij een enkele honderden zorginstellingen zijn aangesloten. 'Ik denk wel dat bundeling van inkoop steeds vaker zal gebeuren, zeker voor grotere medische apparatuur', aldus Den Hollander.
Te doen
Telgen wijst er in een circulaire aan ziekenhuizen op dat het toepassen van Europese aanbestedingsregels 'weliswaar geen sinecure is, maar ook niet onoverkomelijk'. Een professioneel uitgevoerde inkoopprocedure wijkt daar niet zo veel van af, aldus Telgen.
'Veel fundamenteler zijn vaak de aanpassingen in de organisatie en de informatiestromen die met de introductie van de EU-aanbestedingen samenhangen', zo meent hij.
Copyright (c) 2005 Het Financieele Dagblad
Zeg, is het niet vervelend voor een 32-jarige vrouw van de wereld om met een 43-jarige in een midlife-crisis verkerende man die amper over wat anders kan praten dan over de users van dat andere forum samen te leven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een 43-jarige jongen die met een 32-jarig meisje gaat is blijkbaar een faut pas...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_(92)_overleden.htmlquote:Bugerrechtenactiviste Parks (92) overleden
DETROIT - De Amerikaanse zwarte burgerrechtenactiviste Rosa Parks is maandagavond op 92-jarige leeftijd overleden. Dat heeft haar advocate gemeld.
Parks was beroemd doordat ze in 1955 in Montgomery (Alabama) voor in de bus was gaan zitten en had geweigerd op te staan voor een blanke man. Ze werd gearresteerd omdat zwarte mensen wettelijk verplicht waren achterin de bus te zitten.
Onder leiding van Martin Luther King boycotten vanaf dat moment alle zwarten het busvervoer, totdat het hoogste gerechtshof van de VS ruim een jaar later oordeelde dat de speciale regels ongrondwettig waren en moesten worden afgeschaft.
Vanwege deze vreedzame actie voor gelijke rechten, werd Rosa Parks de 'moeder van de burgerrechtenbeweging' genoemd. Ze overleed thuis in haar slaap.
Symptoom bestrijding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Europa doe je zo:
Dat je moet stoppen met drinken en zo...doen ze niet als ze 14 jaar jonger zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:17 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.eindhovensdagb(...)na__2925831_,00.htmlquote:Gevangene verhardt in sober regime
Dinsdag 25 oktober, DEN HAAG - De bezuinigingen op het gevangeniswezen doen de gedetineerden geen goed en maken de samenleving op den duur onveiliger. Gevangenen vereenzamen en verharden en zullen vaker weer in de fout gaan na hun vrijlating.
Dat concludeert mr. Heleen Peters, onderzoekster van de Universiteit Utrecht in haar rapport dat vrijdag verschijnt. Door de bezuinigingen zijn sport, recreatie, arbeid en bezoek in gevangenissen tot een minimum beperkt. In een aantal gevallen zijn de versoberde omstandigheden zelfs in strijd met de wet, schrijft Peters. De juriste heeft in veertien penitentiaire inrichtingen de gevolgen van de bezuinigingen onderzocht. De maatregelen moeten een jaarlijkse besparing van 160 miljoen euro opleveren, maar uiteindelijk is de samenleving juist duurder uit, meent Peters. Ze roept het ministerie van Justitie op de bezuinigingen terug te draaien. De onderzoekster signaleert dat gedetineerden zich meer dan voorheen eenzaam voelen en asocialer gedrag vertonen, met alle risicos van dien. „Het gros van de gedetineerden komt immers toch weer op vrije voeten.” Peters vreest dat meer criminelen na hun straf opnieuw in de fout gaan. "Die extra misdrijven gaan veel geld kosten en leed veroorzaken.” Volgens Peters krijgt nog maar één op de vijf gedetineerden scholing of reclassering. Dat is in strijd met de wet, aldus de juriste. „De wet schrijft voor dat iedere gedetineerde die onderwijs kan 'bevatten’ dat ook moet krijgen. Maar alleen langer gestraften die duidelijk gemotiveerd zijn, komen nu nog voor onderwijs in aanmerking.” Ook het ’recht op familieleven’ is wel erg sterk ingeperkt, meent de juriste. Formeel betekent dat we
kelijks maximaal tien minuten bellen en een uur bezoek. Eens per maand is er gelegenheid voor visite zonder toezicht. Maar in de praktijk moeten gevangenen het vaak met minder doen. „Vroeger had iedereen vanaf zes uur ’s avonds gedurende twee of drie uur een avondprogramma. Dat was voor veel mensen met een werkende partner of schoolgaande kinderen het moment om met thuis te bellen. Nu zitten ze vanaf vijf uur ’s middags op hun cel, tot acht uur de volgende ochtend. Dan kun je niemand privé bellen.” Ook het personeel in de gevangenissen zou onder het versoberde detentieregime lijden. Een aantal inrichtingen meldt een toename van het aantal ziekmeldingen met tien tot twintig procent. „Bewaarders zijn alleen nog maar bewakers die tussen negen en vijf gedetineerden van de ene naar de andere plek schoppen. Dat is zwaar.” Het ministerie van Justitie wil niet reageren. „We hebben het stuk nog niet gelezen”, zegt een woordvoerder. Volgens hem betreft het ook geen officiële evaluatie.
Flesjes blijven overigens gewoon in glas verkocht wordenquote:Eerste lading veiligheidsglas voor kroegen Stratumseind aangekomen
Dinsdag 25 oktober 2005 - EINDHOVEN – Eind deze week kan het eerste ’Amsterdammertje’ oftewel vaasje gemaakt van veiligheidsglas op het Stratumseind gebruikt worden. Het glas is speciaal voor de ondernemers in het Eindhovense uitgaanscentrum gemaakt door een productiebedrijf in China. De uitbaters willen op deze manier steekpartijen voorkomen. Als het glas namelijk kapot wordt geslagen, blijft er niets van over, behalve scherven.
Er zijn zo’n honderdduizend stuks besteld, waarvan de eerste gisteren binnenkwamen. De horecagroothandel verdeelt ze over de kroegbazen. De tweede bestelling ligt al klaar: honderdduizend longdrinkglazen van hetzelfde veiligheidsglas moeten over twee maanden vanuit China naar Eindhoven komen.
„Het glas kost zo’n vijftig eurocent per stuk. Dat is twintig cent duurder dan een normaal glas. Maar het is dikker en gaat dus langer mee“, aldus woordvoerder F. Reijnaerdts van de Vereniging Horecabelangen Stratumseind. Hij was niet tevreden over de eerder ingevoerde plastic glazen: „Na twee avonden zaten daar al krassen op. Dat zag er niet mooi uit. Het veiligheidsglas is krasvast. Ik ben er erg blij mee.“
Uit de oude doos....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:48 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.eindhovensdagb(...)na__2925831_,00.html
Serieus, ik heb het idee dat pas na de 25e een karakter uitgekristalliseerd is, dan pas weet je wat voor vis je in de kuip hebt. Verder is het toch wel aardig, zeker op de wat langere termijn, dat mevrouw niet alleen fysieke kwaliteiten bezit, maar dat bv. een vakantie richting Italië niet verzand in 3 weken strand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt dit niet onder de noemer van "Quasi-interlectueel" denken ?
Stratum ... diepe zucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef RichardQuest het volgende:
Flesjes blijven overigens gewoon in glas verkocht worden.
Wat de jonkies onder ons zich nog niet realiseren is hóe snel de tijd verstrijkt. En het fenomeen dat je alleen in de ogen van een ander ouder wordt.quote:
Ik heb ooit met een lieve meid 15 minuten zitten turen naar gewone sokken in de Bijenkorf A'dam. Voordat ze een keuze had gemaakt....... Nou mijn keuze was toen al gemaakt (deze meid wordt het dus niet). Ze was 29 overigens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Godslasteraar het volgende:
Serieus, ik heb het idee dat pas na de 25e een karakter uitgekristalliseerd is, dan pas weet je wat voor vis je in de kuip hebt. Verder is het toch wel aardig, zeker op de wat langere termijn, dat mevrouw niet alleen fysieke kwaliteiten bezit, maar dat bv. een vakantie richting Italië niet verzand in 3 weken strand.Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Ik vind dat wij een moeten meeten, Wilhelmina mag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Stratum ... diepe zucht.
Ik kom al jaren in cafe Wilhelmina en daar zit soms ook ruw volk (soms weggelopen van Thunder Roadhouse) tussen. Maar de eerste vechtpartij moet ik nog meemaken.
Zelfs bij straatfestivals drink ik nog uit glas![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een lieve meid 15 minuten zitten turen naar gewone sokken in de Bijenkorf A'dam. Voordat ze een keuze had gemaakt....... Nou mijn keuze was toen al gemaakt (deze meid wordt het dus niet). Ze was 29 overigens.
Maar je bent helemaal geen meiskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind dat wij een moeten meeten, Wilhelmina mag.
http://www.nytimes.com/2005/10/24/politics/24cnd-leak.html?ei=5094&en=db7d02c93e5913ef&hp=&ex=1130212800&adxnnl=1&oref=login&partner=homepage&adxnnlx=1130229039-MTCVVMx4jU6VUtfXI7gvQwquote:I. Lewis Libby Jr., Vice President Dick Cheney's chief of staff, first learned about the C.I.A. officer at the heart of the leak investigation in a conversation with Mr. Cheney weeks before her identity became public in 2003, lawyers involved in the case said Monday.
Notes of the previously undisclosed conversation between Mr. Libby and Mr. Cheney on June 12, 2003, appear to differ from Mr. Libby's testimony to a federal grand jury that he initially learned about the C.I.A. officer, Valerie Wilson, from journalists, the lawyers said.
Tja, je hebt er alles:quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef du_ke het volgende:
Eey knuffelmarokkaan is Tanger een leuke stad?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en het erge is dat dát vrijwel onvermijdelijk is.
Ja, ik moet m'n korte rokjes wel aanschaffen, en ook schoenen. Anders krijg ik het koud. Maar de mannelijke rol beperkt zich tot thuis bewonderen wat ik heb aangeschaft. En uittrekkenquote:Vrouwen en kleding, make-up, en schoenen![]()
Lipstick betogen?quote:Ik liep onlangs door A'dam en toen kwam er een stelletje, Marrokaanse typetjes, aangelopen. Het meisje voerde een geanimeerd betoog over lippestick, ik herkende de glazige blik in de ogen van de jongen![]()
Weet je dat in de woestijn geen winkels zijn? Zo heerlijk!quote:Wist je trouwens dat Rome behalve buitengewone bezienswaardigheden ook over een overschot aan kleding en schoenenwinkels beschikt![]()
Kapot scheuren is leukerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef sigme het volgende:
Ja, ik moet m'n korte rokjes wel aanschaffen, en ook schoenen. Anders krijg ik het koud. Maar de mannelijke rol beperkt zich tot thuis bewonderen wat ik heb aangeschaft. En uittrekken
http://www.wkrc.com/news/(...)C1-87B2-BA6E934D3D55quote:At least 21 detainees who died while being held in U.S. custody in Iraq and Afghanistan were killed, many during or after interrogations, according to an analysis of Defense Department data by the American Civil Liberties Union.
The analysis, released Monday, looked at 44 deaths described in records obtained by the ACLU. Of those, the group characterized 21 as homicides, and said at least eight resulted from abusive techniques by military or intelligence officers, such as strangulation or "blunt force injuries," as noted in the autopsy reports.
The 44 deaths represent a partial group of the total number of prisoners who have died in U.S. custody overseas; more than 100 have died of natural and violent causes.
Aha klinkt als vrij standaardquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, je hebt er alles:
- mooie grote winkelstraten
- veel politie
- Zee en strand
- Mooie casino
- Megagrote golfbaan
- Veel leuke terrasjes
- Homo's
- Bloedmooie spaanse meisjes (toeristen)
- Giga pretpark
- Luxe hotels
- Leuke simpele marktjes
- Goedkope kleding
- uberveel taxi's.
Ja maar dan wil ik toegang tot een andere bankrekening dan de mijnequote:
Je bent toch niet bang voor me?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar je bent helemaal geen meiske. En referenties van foto's van een bierverslindende RQ op het anna-frankplatsoen doet je geen goed.
mij hou je niet voor de gek hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:35 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding] Wilt u ons niet over één kam scheren!
Ik had er altijd wel lol in om mee te gaan met die Russische van mij, een mooi uitzicht verveeld nooit. Behalve schoenenwinkels, erg erg saai. En ik mocht ook altijd een kwartiertje motorblaadjes kijken én er eentje kopen, om vervolgens gebak te gaan eten bij Pompadourquote:Ja, ik moet m'n korte rokjes wel aanschaffen, en ook schoenen. Anders krijg ik het koud. Maar de mannelijke rol beperkt zich tot thuis bewonderen wat ik heb aangeschaft. En uittrekken
Tja, die jongen wist ook niet waarin hij nu verzeilt was geraakt. Maar ik denk dat het het vrouwelijk equivalent is van voetbal betogen onder mannen.quote:Lipstick betogen? [afbeelding] Wat moet ik me daarbij voorstellen? * sigme kijkt glazig
Daar rijden van die rare mannetjes op kamelenquote:Weet je dat in de woestijn geen winkels zijn? Zo heerlijk!
Oe, vrouwen met een zakelijk instinct.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:46 schreef sigme het volgende:
Ja maar dan wil ik toegang tot een andere bankrekening dan de mijne![]()
I see dead people!quote:Two Moroccans missing in Iraq
Rabat, Oct. 24 - Two employees of the Moroccan embassy in Baghdad are reported missing since October 20, said a communiqué of the Moroccan foreign ministry.
Enforcement officer, Abdelkrim El Mouhafidi and driver, Abderrahim Boualam visited last week the Moroccan embassy in Amman, Jordan onboard the embassy vehicle to get their salary. Then they got into the Iraqi territory on Thursday, when they vanquished.
Following their delay, the Moroccan embassy in Baghdad notified the Iraqi authorities and launched the appropriate research operations and contacts, said the communiqué.
Jawhol, wat mot ik met een -30 jarige (studentikoze) ADHD-er in de kroeg doen.quote:
Ik krijg wel eens het idee dat de meeste mensen heel anders zijn dan ik. Ik hou me stug eraan vast dat ik niet gek ben, dus zullen de anderen het wel zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mij hou je niet voor de gek hoor![]()
Och wat lief, je mocht even in de ballenbak & een stripje kopen en een ijsje toequote:[..]
Ik had er altijd wel lol in om mee te gaan met die Russische van mij, een mooi uitzicht verveeld nooit. Behalve schoenenwinkels, erg erg saai. En ik mocht ook altijd een kwartiertje motorblaadjes kijken én er eentje kopen, om vervolgens gebak te gaan eten bij Pompadourin de Runstraat.
Vast. Ik ken evenveel voetbalbetogers als lipstickbetogers. Then again, ik heb geen sociaal leven, misschien heeft het een met het ander te makenquote:[..]
Tja, die jongen wist ook niet waarin hij nu verzeilt was geraakt. Maar ik denk dat het het vrouwelijk equivalent is van voetbal betogen onder mannen.
Ghe, raar idee van woestijn heb jij. Ik ben er nog nooit een raar mannetje op kameel tegengekomen. Ja, bij de bewoonde wereld in Marokko. Maar een beetje afgelegen kom je ook in de Marokkaanse woestijn geen geiten, kamelen tegen. En in de VS, Zuid Afrika, Namibië zijn geloof ik helemaal geen kamelen. Ik heb er nul gezien in ieder geval.quote:[..]
Daar rijden van die rare mannetjes op kamelen![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jawhol, wat mot ik met een -30 jarige (studentikoze) ADHD-er in de kroeg doen.
Als het aan mij lag was Eindhoven morgen - Student frei - verklaard.
- En geef me mijn zes gestolen fietsen ('91-'05) zurruck -
Waar heb je die CCCP-meid ontmoet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik had er altijd wel lol in om mee te gaan met die Russische van mij, een mooi uitzicht verveeld nooit. Behalve schoenenwinkels, erg erg saai. En ik mocht ook altijd een kwartiertje motorblaadjes kijken én er eentje kopen, om vervolgens gebak te gaan eten bij Pompadourin de Runstraat.
Is dat net zoiets als "Prussian blue"?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar heb je die CCCP-meid ontmoet ?
also also.... We spreken wel eens een keer iets af....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ben overigens allesbehalve studentikoos.
Dat kan ik beamen. En ADHD heb je ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ben overigens allesbehalve studentikoos.
Min of meer toevallig in Zwolle. Schattig meisje. Haar moeder was met een Nederlander getrouwd. En inderdaad nog echt Sovjet Unie. Heb erg plezierige vakanties gehad in St Petersburg en omgeving, zo'n gids is natuurlijk onvervangbaar, ook wat betreft de taal. Maar ik ben een beetje afgeknapt op dat hele Oost Europa en Rusland gebeuren. Keihard en veel onverwerkte frustraties en ellende. Ik heb twee Zuid Amerikaanse vrouwen leren kennen, en dat bevalt me al stukken beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar heb je die CCCP-meid ontmoet ?
Geniet er nog maar een paar uurtjes van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:06 schreef George-Butters het volgende:
Het is trouwens nu zeldzaam snel. Wat een verschil met gister zeg!
Waarom lag het gister plat en is het vandaag weer snel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Geniet er nog maar een paar uurtjes van.
en?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een skank-hoer uit de VS
Nou met zo'n tiepje als SHE kun je de borst ook wel natmaken. Ze is heerlijk direct... bot.. en grof.. Maar ik mag haar graag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik heb twee Zuid Amerikaanse vrouwen leren kennen, en dat bevalt me al stukken beter.Veel meer ''Lebensfreude''.
virtueel bedoel je dan....?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou met zo'n tiepje als SHE kun je de borst ook wel natmaken. Ze is heerlijk direct... bot.. en grof.. Maar ik mag haar graag.
Rusland heeft zo'n 150 verschillende volkeren. Mijn ex d'r familie kwam oorspronkelijk uit de Oeral en dat zijn weer hele andere typetjes dan de Koernikova's.quote:
Ik heb geen enkel idee, maar ik denk dat de bezoekersaantallen een allesbepalende rol spelen. Als er ooit een ramp van Watersnood-orde plaatsvind in Nederland is Fok in elk geval geen nieuwsbron waarvan je hoeft te verwachten dat ze bereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom lag het gister plat en is het vandaag weer snel?
Vraag me af of SHE in werkelijkheid ook zo is. En ik ben bang dat het antwoord ja is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:24 schreef George-Butters het volgende:
virtueel bedoel je dan....?
[ bron ]quote:"I am hoping that they will cooperate. It (military) is the last -- very last option ... But on the other hand, you know -- and I've worked hard for diplomacy and will continue to work the diplomatic angle on this issue."
Die gaan al plat bij de eerste regensbui.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb geen enkel idee, maar ik denk dat de bezoekersaantallen een allesbepalende rol spelen. Als er ooit een ramp van Watersnood-orde plaatsvind in Nederland is Fok in elk geval geen nieuwsbron waarvan je hoeft te verwachten dat ze bereikbaar zijn.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
also also.... We spreken wel eens een keer iets af....
Eerst Pink en dan spacen aan de bar... of eerst klem zuipen en dan spacen.
Different technique... same result.
Ik jou ook wel Mquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:22 schreef Monidique het volgende:
DoG, ik heb je gemist
So what, die meisjes van Prussian Blue kun je toch niet echt "native Americans" noemen en toch zingen ze van wel.quote:
Louis Theroux was dat en dat was inderdaad met deze meisjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef RichardQuest het volgende:
Over dat Prusian Blue gebeuren, een jaar terug was een Britse documentairemaker naar de VS gegaan om te kijken hoe het onder andere met de neonazi's zat. Hij liet daar ook een gezinnetje zien waarvan de twee dochters naziteksten zongen voor op hun rally's en zo. Misschien waren dat deze twee wel, maar ik weet alleen de naam van die documentairemaker niet meer.
Ach, wat heet gek. Van wat zo doorgaat voor normaal word je ook niet vrolijk. Moet je ons kabinet eens bekijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat de meeste mensen heel anders zijn dan ik. Ik hou me stug eraan vast dat ik niet gek ben, dus zullen de anderen het wel zijn![]()
Some things never change. Al was meestal zijzelf uiteindelijk het toetjequote:Och wat lief, je mocht even in de ballenbak & een stripje kopen en een ijsje toe![]()
En waarom zou een forum niet tot het sociale leven behoren? Is wel een nieuw fenomeen natuurlijk, maar je ontmoet er veel verschillende mensen, dus voila.quote:Vast. Ik ken evenveel voetbalbetogers als lipstickbetogers. Then again, ik heb geen sociaal leven, misschien heeft het een met het ander te maken![]()
Heb er ook nooit een bezichtigt, weet ook niet zo goed wat er te zien valt. Dan ga ik toch liever naar Scandinavië, de Alpen of Italië. Rusland is overigens ook fascinerend, alleen zonder ''gids'' problematisch vanwege de taal. De enige taal die ik nog een beetje kon gebruiken was gek genoeg Duits.quote:Ghe, raar idee van woestijn heb jij. Ik ben er nog nooit een raar mannetje op kameel tegengekomen. Ja, bij de bewoonde wereld in Marokko. Maar een beetje afgelegen kom je ook in de Marokkaanse woestijn geen geiten, kamelen tegen. En in de VS, Zuid Afrika, Namibië zijn geloof ik helemaal geen kamelen. Ik heb er nul gezien in ieder geval.
Ah, kijk 's aan. Niets nieuws onder de zon dus,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Louis Theroux was dat en dat was inderdaad met deze meisjes.
|Niks anders dan een moderne freakshow.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, kijk 's aan. Niets nieuws onder de zon dus,
Civilization 4 komt snel binnen, hoewel dat nog wel een maand kan duren. Definitieve uitslagen van het referendum in Irak zullen bekend worden gemaakt. Waarschijnlijk worden deze week enkele hoge functionarissen van het Witte Huis aangeklaagd en kan het nog interessant worden omdat ook wordt gekeken naar de Niger-vervalsing.quote:
quote:Judith Miller valt in ongenade New York Times
The New York Times liet dit weekeinde verslaggever Judith Miller vallen, die de krant de afgelopen maanden nog eerde om haar principes.
WASHINGTON, 24 OKT. Ze zat 85 dagen achter de tralies als strijder voor een journalistiek principe: de bescherming van anonieme bronnen. Zo althans verdedigde The New York Times het verblijf van verslaggever Judith Miller in de cel. Maar sinds zij vorige week haar contact met de regering-Bush inzake 'Plamegate' beschreef (de regeringscampagne tegen een ambtenaar die de grondslag voor de oorlog in Irak bestreed) is ze bij de krant onderwerp van intense interne kritiek. Beschermde ze haar bron of haar eigen, dubieuze manier van werken?
Dit weekeinde werd duidelijk dat de krant Miller laat vallen. ,,Het lijkt me dat ze niet meer kan terugkeren op de redactie'', concludeerde ombudsman Byron Calame. Hoofdredacteur Bill Keller sprak de indruk uit dat Miller collega's had ,,misleid''. En zo is de belangrijkste krant van de VS, na het schandaal rond verslaggever annex bedrieger Jayson Blair twee jaar geleden, opnieuw in een lastige affaire beland.
Millers rol in Plamegate werd voor het eerst opgemerkt door aanklager Patrick Fitzgerald. Hij leidt het onderzoek naar de lastercampagne tegen oud-ambassadeur Joseph Wilson. Wilson schreef in 2003 dat president Bush nooit had mogen zeggen dat Saddam Hussein plannen had gehad om uranium in Niger te kopen. Bush gebruikte die beschuldiging in zijn argumentatie om Irak binnen te vallen. Wilson concludeerde in een onderzoek voor de CIA in 2002 dat Saddam zulke pogingen niet had gedaan. Hierna zinde het Witte Huis op wraak. Medewerkers hielpen verslaggevers bij het identificeren van Wilsons echtgenote - CIA-agente Valerie Plame - die door de publicatie van haar naam vreesde voor haar leven. Fitzgerald onderzoekt of Witte-Huismedewerkers, onder wie Bush' strateeg Karl Rove, de wet overtraden. Hij geeft deze week uitsluitsel.
In tegenstelling tot andere journalisten hield Miller twee jaar vast aan het principe van bronbescherming. Maar dat principe liet ze na 85 dagen cel vallen toen haar bron, topadviseur 'Scooter' Libby van vice-president Cheney, toestemming gaf te getuigen. Zo komen mensen vanzelf op het idee, schreef columnist Maureen Dowd dit weekeinde in The New York Times, ,,dat haar verblijf in de gevangenis was bedoeld om haar carrière te rehabiliteren''.
In feite draait de zaak-Miller om het aloude concubinaat tussen pers en politiek. Op de redactie bestaat twijfel of Miller eerlijk is geweest over haar hechte verhouding met Libby. In de aanloop van de oorlog met Irak schreef Miller vijf - later rechtgezette - artikelen over de massavernietigingswapens die Irak zou bezitten. Libby redigeerde in het Witte Huis nota's van soortgelijke inhoud. Hoofdredacteur Keller zegt dat Miller al in 2003 door haar chef is gevraagd of zij door het Witte Huis was benaderd in de campagne tegen ambassadeur Wilson. Ze ontkende. Volgens Keller is hij daardoor op het verkeerde been gezet. Als ik had geweten van de ,,verstrengeling'' tussen Libby en Miller, zou ik anders hebben opgetreden, zegt hij.
De indruk dat Miller Libby beschermt komt voort uit een reeks ongerijmdheden in haar relaas. De aanklager heeft in haar blocnote de aantekening ,,Valerie Flame'' gevonden op eenzelfde dag dat ze met Libby sprak. Miller zegt dat ze die naam niet van Libby kreeg (dan zou hij strafbaar zijn) maar dat ze niet meer weet wie haar bron wél was. Verder beschermde Miller Libby door toe te zeggen dat ze hem in de krant 'oud-medewerker op Capitol Hill' zou noemen. Daar werkte Libby vroeger. ,,Zorgelijk'', aldus de ombudsman.
Hoofdredacteur Keller trad in 2003 aan om schoon schip te maken na de affaire met Jayson Blair, die zijn stukken voornamelijk verzon. Keller geeft nu toe dat het fout was om bijna een jaar te wachten met excuses voor Millers overtrokken stukken. Zo krijgen we nu opnieuw het verwijt dat we bescherming van onze verslaggevers belangrijker vinden dan het informeren van lezers, aldus Keller. Sommige redacteuren zijn woedend. Columnist Dowd beschreef dat Miller jarenlang de vrije hand kreeg terwijl de redactie wist dat ze een gevaar voor de krant was. De kop: massavernietigingsdame.
Ik speel nu black and white 2. Bevalt me goed. En het ziet er ook nog eens heel strak uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Civilization 4 komt snel binnen, hoewel dat nog wel een maand kan duren. Definitieve uitslagen van het referendum in Irak zullen bekend worden gemaakt. Waarschijnlijk worden deze week enkele hoge functionarissen van het Witte Huis aangeklaagd en kan het nog interessant worden omdat ook wordt gekeken naar de Niger-vervalsing.
Dat is ook weer een ander soort normaal.Rariteitenkabinet hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ach, wat heet gek. Van wat zo doorgaat voor normaal word je ook niet vrolijk. Moet je ons kabinet eens bekijken.![]()
Wist je nog niet niet dat al die verschillende entiteiten allemaal klonen zijn van zichzelfquote:[..]
En waarom zou een forum niet tot het sociale leven behoren? Is wel een nieuw fenomeen natuurlijk, maar je ontmoet er veel verschillende mensen, dus voila.
Rusland en Oost-Europa wil ik zeker eens bezichtigen. Maar ik laat ter ontspanning bij voorkeur mijn hoofd leegwaaien in een woestijn. Een wijde blik verruimt het denken.quote:[..]
Heb er ook nooit een bezichtigt, weet ook niet zo goed wat er te zien valt. Dan ga ik toch liever naar Scandinavië, de Alpen of Italië. Rusland is overigens ook fascinerend, alleen zonder ''gids'' problematisch vanwege de taal. De enige taal die ik nog een beetje kon gebruiken was gek genoeg Duits.
Je kan er de klok op gelijk zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef Monidique het volgende:
Het is twaalf uur geweest, het forum wordt weer traag.
Wil ook nog wel een paar keer die kant op. Ben in Praag geweest in 96 en dit jaar in Oekraïne op de een of andere manier kan het mij behoorlijk facineren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:14 schreef sigme het volgende:
Rusland en Oost-Europa wil ik zeker eens bezichtigen. Maar ik laat ter ontspanning bij voorkeur mijn hoofd leegwaaien in een woestijn. Een wijde blik verruimt het denken.
Yep mooi moment om je voor te stellen. Wie ben je en wat doe je in de Pol scquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef nadiiii het volgende:
traaaaaaaaage poep
Hee, cool, me too! Ook in 1996 en toen door heel Czechie gefietst icm de trein. Je had er heerlijke streekbiertjes van de tap voor 0,15 cent (nlg)..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wil ook nog wel een paar keer die kant op. Ben in Praag geweest in 96 en dit jaar in Oekraïne op de een of andere manier kan het mij behoorlijk fascineren.
Is wel (helaas?) bezetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep mooi moment om je voor te stellen. Wie ben je en wat doe je in de Pol sc?
Blijven wel mijn 2 favo EU steden, Barcelona in Sept-Oct en Praag,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:46 schreef Tafkahs het volgende:
Hee, cool, me too! Ook in 1996 en toen door heel Czechie gefietst icm de trein. Je had er heerlijke streekbiertjes van de tap voor 0,15 cent (nlg)..![]()
Zou het er nog zo mooi en onbedorven zijn?![]()
Haha voor streekbiertjes van de tap voor 15 eurocent moet je nu in Oekraïne zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hee, cool, me too! Ook in 1996 en toen door heel Czechie gefietst icm de trein. Je had er heerlijke streekbiertjes van de tap voor 0,15 cent (nlg)..![]()
Zou het er nog zo mooi en onbedorven zijn?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:48 schreef Chewie het volgende:
Is wel (helaas?) bezet
Zeker weten, maar een land als Mongolie lijkt me ook gaaf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Blijven wel mijn 2 favo EU steden, Barcelona in Sept-Oct en Praag,
ziet het er een beetje uit als deel 1? Die was wel tof nml.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik speel nu black and white 2. Bevalt me goed. En het ziet er ook nog eens heel strak uit.
maar waarom is dit nieuwe zorgstelsel dan een politieke keuze? In 2007 zijn de verkiezingen al, dus de datum van 1 januari (je kunt zo'n wet 1x per jaar veranderen, schijnt) moet wel om politieke redenen gekozen zijn. De praktische problemen kun je nooit in 2 maanden oplossen. En Hoogervorst is zo slim geweest om zijn lot af te laten hangen van het staan of vallen van dat nieuwe stelsel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef du_ke het volgende:
Neuh dit kabinet gaat gewoon door. Doodsbenauwd om nu verkiezingen uit te schrijven.
Yep, daar kan je het wel mee vergelijken. Alleen nu dus een stuk strakker dan in deel 1.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ziet het er een beetje uit als deel 1? Die was wel tof nml.
Wat heb je je beast al geleerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yep, daar kan je het wel mee vergelijken. Alleen nu dus een stuk strakker dan in deel 1.
Hij is nu behoorlijk braaf, maar de volgende keer maak ik m helemaal kwaadaardig.Dat meehelpen met bouwen is natuurlijk eigenlijk voor meisjes.....quote:
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:20 schreef du_ke het volgende:
Ik ga maar eens naar de UB. Kijken of leren daar wel lukt.
Best wel ja, dood en verderf.. en ellende, dat disciplineert de menschquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is nu behoorlijk braaf, maar de volgende keer maak ik m helemaal kwaadaardig.Dat meehelpen met bouwen is natuurlijk eigenlijk voor meisjes.....
Gecombineerd met de natte-honden-lucht van druipende jassen, die daarnaast resten verschraald bier en oude asbak met de nattigheid de atmosfeer in laten dampen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.
en de muffe lucht van oud papier en rondvliegende bacillen van hoestende studenten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Gecombineerd met de natte-honden-lucht van druipende jassen, die daarnaast resten verschraald bier en oude asbak met de nattigheid de atmosfeer in laten dampen.
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Tot over een week Finder_elf_towns
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Wat heeft 'ie gezegd? Een week maar liefst! Tsjonge.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Tot over een week Finder_elf_towns
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Maar dan lijkt hij meer op een neger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjes
Jammer dat hij alleen nog maar inlogt als Finder_elf_Towns. Dr. Wolffenstein is een stuk kleurrijker personage.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjes
Volgens mij vanwege onderstaande post:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
Wat heeft 'ie gezegd? Een week maar liefst! Tsjonge.
Ik weet weinig van bannen, hij kan nog wel lezen toch?
In dat geval: Wolf [afbeelding]
Ik ben wel echt benieuwd wat ie in vredesnaam gezegd heeft over segregatie dat het een weekban oplevert.![]()
Dat is toch nog niet zijn record?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je voor de titel POLmoeke?quote:In dat geval: Wolf [afbeelding]
Da's waar en een stuk prettiger in de omgang dan softenontiepjes als U_world of MCcarthyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen nog maar inlogt als Finder_elf_Towns. Dr. Wolffenstein is een stuk kleurrijker personage.
Wolffje is niet vies van provocerend uitspraken. Onze xenofobe conservative rightwing foolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval: Wolf [afbeelding]
Ik ben wel echt benieuwd wat ie in vredesnaam gezegd heeft over segregatie dat het een weekban oplevert.![]()
[ bron ]quote:A Turkish court has fined 20 people for using the letters Q and W on placards at a Kurdish new year celebration, under a law that bans use of characters not in the Turkish alphabet, rights campaigners said.
The court in the southeastern city of Siirt fined each of the 20 people 100 new lira ($75.53) for holding up the placards, written in Kurdish, at the event last year. The letters Q and W do not exist in the Turkish alphabet.
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege onderstaande post:
Rosa Parks, de vrouw die bleef zitten, overleden, 92 jaar
Vrije zware ban is het wel.
who gives a fuck?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?
Dat de post blijft staan (en deze ook al door een ander geciteerd is), betekent dat dat ik hem ook mag citeren?
wat een kolder, een weekban daarvoor.
quote:
Ja het is wel vreemd dat zijn post niet ge-edit is. Mss is Dagonet dat vergetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?
Dat de post blijft staan (en deze ook al door een ander geciteerd is), betekent dat dat ik hem ook mag citeren?
Bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:31 schreef Monidique het volgende:
Ik denk niet dat het alleen deze walgelijk uitspraak is, al wordt dat wel zo gezegd. Zijn racistisch en extreem-rechts oeuvre, in combinatie met zijn Rense-achtige idiote wanen, zal sommigen wel geïrriteerd hebben.
About what?quote:
punt 3 en 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
About what?Dat de post blijft staan? Of ik m wel of niet MAG citeren? Dat de ban kolder is? Dat Finder een week geband is?
Pas maar op Dagonet is blijkbaar ongesteld vandaagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dagonet is bij vlagen een van de irritantste zeikerds van het hele groepje.
Hoe weet je zo zeker dat het om die post gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Finder_elf_towns is voorstander van segregatie. Hij mag nu even achterin de bus plaats nemen waar het POL&NWS betreft.
Weekban
Dat staat er in vermeld, opneuker c.q. bijgoochem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het om die post gaat
Haha ja dat is waar maar het is beter dan twee plat Gronings keuvelende klusjesmannen met schuurmachine op de gangquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.
De ellende is dat hij nu waarschijnlijk weer zoals na z'n eerdere verbanningen gaat radicaliseren. Vroeger was hij nog vrij rustig en verlegen tegenwoordig durft hij een stuk meer vanachter z'n pc'tje op z'n zolderkamer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zeg 't 'r maar rechtuitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:02 schreef George-Butters het volgende:
Inderdaad staat nergens dat het om die post gaat! TAFKAHS heeft gelijk. Dagonet kan best de post in kwestie verwijderd hebben.
Hee Johan, nog geneukt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat staat er in vermeld, opneuker c.q. bijgoochem.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen achterwerk waarmee een dame "moeke" genoemd kan worden
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uw achterwerk in het echte leven staat helemaal los van uw digitale reet.
![]()
[ bron ]quote:The Bush administration has proposed exempting employees of the Central Intelligence Agency from a legislative measure endorsed earlier this month by 90 members of the Senate that would bar cruel and degrading treatment of any prisoners in U.S. custody.
[...]
"This is the first time they've said explicitly that the intelligence community should be allowed to treat prisoners inhumanely," said Tom Malinowski, the Washington advocacy director for Human Rights Watch. "In the past, they've only said that the law does not forbid inhumane treatment." Now, he said, the administration is saying more concretely that it cannot be forbidden.
http://news.telegraph.co.(...)4/09/19/wniger19.xmlquote:Italian diplomats have claimed that, by disseminating bogus documents stating that Iraq was trying to buy low-grade "yellowcake" uranium from Niger, France was trying to "set up" Britain and America in the hope that when the mistake was revealed it would undermine the case for war, which it wanted to prevent.
Ze werden ook met de week onleesbaarder. Zou hij bepaalde verdovende middelen ontdekt hebben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
Dokter weg?. Nou ja, ik negeerde hem toch voor 90% van de posts...
Sorry maar iedereen weet toch al dat bush weinig anders doet dan (ver)draaien?quote:
POL-milfke dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen achterwerk waarmee een dame "moeke" genoemd kan worden
![]()
Stef Bosquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Beste Nederlandse zanger en een echte muzikant die het doet voor de muziek. Kom je niet vaak meer tegen.
quote:
Je bosje-bloemen topic? Lief van jequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
hmm, topic is ook al weer gesloten.
We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
POL-ilfke dan.
Als ik ooit onderduik als sigme en opduik als kloon is 'ie wel leuk
Wolfje geband, gelijk ligt de slowchat stil.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
* checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef Sickie het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.![]()
Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:34 schreef sigme het volgende:
Je bosje-bloemen topic? Lief van je![]()
Ik was een reactie aan het plaatsen, toen ik die wou uploaden was het dicht. Stom hoor.
Ja, wat was daar ook al weer de reden van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:
Als de blauwbil op zwartwit gaat.
Goh, ik nam aan dat juist ONZ niet veel slotjes nodig zou hebben, gezien de aard van het forum, zeg maar. Maar goed, ik kom er nooit, ik wou juist slechts en alleen voor dat topic een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.
Soit
Dat zonder de nabije aanwezigheid van mijn geest mijn afspiegeling verflauwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, wat was daar ook al weer de reden van?
Nee. Hoezo had jij haar aangeraden daar te gaan posten? Ik heb dat niet gezien, ik dacht dat ze mijn spoor volgde. Ik mag niet meer verwijzen naar de daar, ze menen dat ik smaal. Wat ik niet doe, ik ben van mening dat er tussen alle minder verheffends af en toe erg goeie stukken van sjun en van lucida staan. Maar weer, wie ben ik.quote:Floripas is trouwens ook weer op fietsen he? Zou ze nu definitief naar de buren verhuist zijn?![]()
http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=35785quote:Aantal allochtone ondernemers neemt toe
Het aantal niet-westerse allochtone ondernemers groeit snel. In de periode 1999-2003 nam hun aantal met 13 duizend toe en kwam daarmee op 47 duizend in 2003. De belangrijkste herkomstlanden van de niet-westerse ondernemers zijn Turkije, Suriname en China met respectievelijk 12, 8 en 7 duizend ondernemers in 2003. Dat bleek op 24 oktober 2005 uit cijfers van het CBS.
Een meerderheid van de allochtone ondernemers, zes op de tien, heeft echter nog altijd een Europees land of het voormalig Nederlands Indië als herkomstland. De belangrijkste Europese herkomstlanden zijn Duitsland, België en Groot-Brittannië.
Ondanks de groei van de niet-westerse ondernemers, is hun aantal relatief klein. Slechts vier procent is als ondernemer werkzaam. Van de autochtonen is dat negen procent en van de westerse allochtonen zeven procent. De grote niet-westerse herkomstgroepen (Turkije, Marokko, Suriname) tellen relatief weinig ondernemers. Vooral onder de Marokkaanse allochtonen komen weinig ondernemers voor.
Actieplan Nieuw Ondernemerschap
Voor het kabinet zijn deze cijfers geen verrassing; ze streeft ernaar dat in 2009 het percentage ondernemers onder allochtone, of liever gezegd, nieuwe Nederlanders, gelijk is aan het percentage ondernemers voor heel Nederland. Het kabinet is van mening dat ondernemen goed is voor de integratie. Om ‘nieuw ondernemerschap’ te bevorderen hebben minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en integratie) en de staatssecretarissen Van Gennip (EZ) en Van Hoop (SZW) in juni het Actieplan Nieuw Ondernemerschap gepresenteerd.
Emancipatie en werkgelegenheid zijn belangrijke aandachtspunten in het actieplan. Daarnaast zijn er maar weinig ondernemers aangesloten bij reguliere netwerken en brancheorganisaties en kloppen slechts enkelen aan voor subsidies. Ook hebben veel nieuwe ondernemers moeite met het krijgen van kredieten. Zij hebben vaak veel minder zekerheden en vragen veelal kleine kredieten aan. Voor de banken zijn deze kredieten niet zo rendabel. Ten slotte nemen nog weinig ondernemers bedrijven over, terwijl er de komende tien jaar meer dan 100.000 bedrijfsoverdrachten zullen plaatsvinden. Hier liggen kansen. Met het actieplan moeten al deze zaken toegankelijker gemaakt worden.
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_019005quote:Herben: Wilders als lijsttrekker LPF
LPF-Kamerlid Herben acht de kans zeer reëel dat Geert Wilders het boegbeeld van zijn partij wordt in de aanloop naar de Kamerverkiezingen in 2007. Herben ziet Wilders als aanwinst voor de LPF en vindt het 'bespreekbaar' als de ex-VVD'er zich aanmeldt met de vraag of hij lijsttrekker mag worden.
Herben wil zelf geen LPF-lijsttrekker worden. 'Laat mij op de achtergrond. Dat heb ik altijd gezegd. Als Fortuyn niet was vermoord, was ik nog altijd die onbekende Nederlander geweest die ik had willen zijn. Maar ik zal de LPF altijd trouw blijven.'
Floripas is geen kloon. En zeker niet van L_V.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas is een kloon van Lord_Vetinari
althans dat denk ik
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Drugshond het volgende:
DrW's optie om de wereld te veroveren heeft een week vertraging opgelopen.
Nadeel is wel dat als hij terugkomt hij zoveel negatieve energie zit, zodat hij sneller tegen een volgende ban aanloopt.
Maar hij kan nog posten in B&H..... dus ik ben benieuwd...
ANPquote:Kamer wil wilde papegaaien weren tegen vogelgriep
DEN HAAG - Papegaaien, parkieten en andere tropische vogels die in het wild gevangen zijn, moeten niet meer toegelaten worden in Europa. Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks zien in de oprukkende vogelgriep een goede gelegenheid om dit importverbod van de grond te krijgen.
Het pleidooi om de Europese grenzen dicht te gooien voor de wilde vogels komt van Groot-Brittannië. Daar werd vorige week in een quarantainestation de ook voor mensen gevaarlijke variant van het vogelgriepvirus H5N1 gevonden in een geïmporteerde papegaai uit Suriname.
De besmettelijke vogelgriep rukt nog altijd steeds verder op. Gisteren meldden Russische autoriteiten nieuwe uitbraken in de Zuid-Siberische regio Altay.
De bestrijding van de gevaarlijke vogelgriep houdt de gemoederen van landbouw- en volksgezondheidsministers bezig.
De Europese ministers van Landbouw, bijeen in Luxemburg voor een landbouwraad, bogen zich over mogelijke extra maatregelen om een nieuwe uitbraak in een van de EU-lidstaten te verhinderen. Minister Veerman van Landbouw kondigde daarbij aan dat hij zich deze week in Brussel sterk zal maken voor het inenten van hobbykippen tegen de ziekte. Nu mag dat nog niet zonder toestemming van de Europese Commissie. Die laatste is echter altijd terughoudend geweest op dit gebied.
Bronquote:EU werkt aan importverbod exotische vogels
(Novum) - De Europese Unie zal in verband met de bestrijding van de vogelgriep naar verwachting op korte termijn een verbod afkondigen op de import van exotische vogels. Dat hebben EU-ambtenaren dinsdag gezegd. De maatregel zal onder meer consequenties hebben voor de handel van papegaaien vanuit Suriname, van waaruit jaarlijks zo'n vierduizend dieren naar Europa worden geëxporteerd.
Een vanuit Suriname naar Groot-Brittannië geëxporteerde papegaai bleek vorige week besmet met de ook voor mensen gevaarlijke virusvariant H5N1, al is het dier volgens veterinaire deskundigen waarschijnlijk in quarantaine door vogels uit andere gebieden besmet. Om het risico op het importeren van de vogelgriep te beperken, zal Brussel naar verwachting nog deze week een invoerverbod op exotische vogels afkondigen.
Suriname verdient naar schatting een miljoen euro per jaar met de handel in exotische dieren en deskundigen vrezen dat een verbod van de EU zal leiden tot een toename van illegale export.
De vogelgriep is op verscheidene plaatsen in Europa inmiddels opgedoken, onder meer in Kroatië, waar de afgelopen dagen verscheidene vogels zijn bezweken aan de ziekte. Kroatië heft inmidels de export van pluimvee en veren stopgezet.
Tot dusver zijn in Europa voor zover bekend nog geen mensen besmet geraakt met het vogelgriepvirus, dat in Azië sinds 2003 al meer dan zestig levens heeft geëist.
Ik moet toch eens posts van A tot Z gaan lezen.quote:
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De tekst van Genesis' Supper's Ready, wel uit 1973, maar dan heb je ook wat, bijna een half uur lang!![]()
[knip]
Krijg ik eigenlijk wel royalties over al die signatures die ik hier verstrek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
* check
Ik neem hem zometeen op in m'n profiel. Als de blauwbil op zwartwit gaat.
http://www.vvd.nl/nieuws/p_ni_li.asp?ItemID=40&ID=6966&hp=truequote:In 2007 wordt de 400ste geboortedag van de Nederlandse zeeheld admiraal Michiel Adriaenszoon de Ruyter gevierd. Voor de VVD is dit moment een uitstekende gelegenheid om de kennis van en de waardering voor de vaderlandse geschiedenis en de Nederlandse identiteit te bevorderen. Daarom hebben de VVD-Kamerleden Balemans en Szabo aan de minister van Defensie en de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen vragen gesteld over de manier waarop de regering op onderwijsinstellingen aandacht gaat besteden aan de viering van de 400ste geboortedag van Michiel de Ruyter.
De VVD is van mening dat zijn rol in de vaderlandse geschiedenis een voorbeeldfunctie voor de Nederlandse samenleving en in het bijzonder voor de Nederlandse jeugd is. Om die reden moet hier opnieuw inhoud aan worden gegeven. Nazaten van de admiraal zoals Frits de Ruyter de Wildt en Saco van Idsinga werken momenteel hard aan de vervaardiging van lesmateriaal voor kinderen tussen de tien en vijftien jaar over de zeeheld. De VVD is echter van mening dat dit materiaal toegankelijk dient te zijn voor alle leeftijds- en opleidingscategorieën en ziet derhalve het liefst dat lesmateriaal beschikbaar komt voor alle onderwijsniveaus.
De Ruyter was een geniaal tacticus op zee. In de slagen bij Solebay, Schoneveld en bij Kijkduin werd met succes gestreden tegen de Engels-Franse vloot. Het winnen is van belang geweest voor het voortbestaan van de Republiek der Nederlanden. Tevens heeft De Ruyter een grote rol gespeeld in de groei van de welvaart van ons land door bescherming te bieden aan de Nederlandse koopvaardij, een marinetaak die vandaag de dag nog steeds actueel is. De bevrijding van 26 Hongaarse geestelijken uit de macht van de Spaanse onderkoning in Napels in 1676 heeft hem een prominente plaats gegeven in alle Hongaarse geschiedenisboeken. ´Het wordt tijd dat De Ruyter deze plek tevens wordt toebedeeld in het lesmateriaal van de Nederlandse scholen, daarom zal nu al begonnen moeten worden met de voorbereidingen zodat in het schooljaar 2006-2007 over dit waardevolle lesmateriaal kan worden beschikt´ zegt Zsolt Szabo, woordvoerder Defensie.
Heb je het achter de schermen zelf gechecked?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef sizzler het volgende:
Floripas is geen kloon. En zeker niet van L_V.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71200quote:Eén Aziatische munt is ver weg
De meest succesvolle muntunie is zonder twijfel de Amerikaanse met zijn dollar. Deze munt is wereldwijd geaccepteerd en het vaakst gebruikt als reservemunt. De Amerikaanse economie is immens en zeer geïntegreerd, wat een stevige basis legt onder deze munt.
De euro neemt ook al een belangrijke positie in, maar de Europese muntunie verkeert nog veel meer in een experimenteel stadium. Twaalf landen hebben hun rente-instrument ingeleverd, maar moeten economisch en politiek veel verder integreren om de euro de status van de dollar te kunnen geven. Of Azië zijn eigen muntunie kan realiseren, is een volstrekt open vraag. Hoogleraar internationale economische betrekkingen Jager (Universiteit van Amsterdam) vindt het idee van de Asian Development Bank ,,heel voorbarig''. ,,Vergeleken met Europa is de onderlinge handel tussen die Aziatische landen veel minder ver ontwikkeld, de goederenmarkten zijn veel minder ver geïntegreerd.'' Jan Klaver, econoom bij werkgeversclub VNO/NCW, denkt dat de economische afstemming die nodig is voor een muntunie in Azië heel moeilijk is. ,,Het gaat om hele sterke economieën, zoals de Japanse, en hele zwakke. Ik zie die niet snel tot een gezamenlijke coördinatie komen.'' Stefaan Blondeel, werkzaam bij de China desk van Fortis Bank, verwacht dat China eerst nog lang bezig is grote interne problemen op te lossen, voordat het toe is aan een muntunie. ,,En dan nog: de Chinezen en de Japanners zouden heel veel gevoeligheden moeten overwinnen om samen in een muntunie te stappen.'' Jager denkt dat Aziatische economieën zich beter kunnen richten op de Japanse yen. ,,De handel met Japan is in dat deel van de wereld het belangrijkste. Men zou de onderlinge grenzen verder kunnen openen voor de handel. En vervolgens kun je je eigen munt een koers geven tegenover de yen, met een ruime fluctuatie. Die koers moet ook aangepast kunnen worden. Dat lijkt me haalbaar.''
Ik weet het, ik zei het laatst zelf ook al in bijna dezelfde bewoordingen. Ik word ouder Duke, het nuance-gen begint zijn werk te doen. Die vrouwen zijn olie op het vuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef du_ke het volgende:
Toch he sickie, gaat er iets mis. Je wordt te soft door al die vrouwen!
Niet door mij! Genesis is (eigenlijk was maar goed) een wereldband. No son of mine blijft een all time fav van me.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.
huh, vrouwennagels in je broekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:31 schreef Drugshond het volgende:
Sommige vrouwen zijn net katten.. Hoe minder aandacht je ze geeft, hoe sneller ze bij je op de schoot liggen.
De domste fout is dat je dan een kat gaat aaien, met het gevolg dat die nagels dwars door je broek heengaan. - En *auw* roepen en gelijk opstaan is dan helemaal funest -
Kerry Marie, ja het is een ongelooflijke sloperd als je 't mij vraagt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn hart mijn ziel voor Kelly Marie.
Follow You, Follow Me heeft ook leuke vibes. Rustig maar heel sfeervol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:45 schreef Sickie het volgende:
Niet door mij! Genesis is (eigenlijk was maar goed) een wereldband. No son of mine blijft een all time fav van me.![]()
Sssssht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb je het achter de schermen zelf gechecked?
Maar zul je ooit boos worden op zo'n meid......... denk het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
Kerry Marie, ja het is een ongelooflijke sloperd als je 't mij vraagt.
Mama is best aardig, maar het kan niet tippen aan het werk dat ze afleverden toen Steve Hackett en Peter Gabriel er nog bij zaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.
Juist het oudere werk moet ik nog eens door/onderzoeken, dat was een era dat ik volgens mij (bewust of onbewust) gemist heb. En P.G. kan zingen... Na Genesis maakte hij Solsbury Hill, en dat nummer is me altijd bijgebleven (a true classic).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Mama is best aardig, maar het kan niet tippen aan het werk dat ze afleverden toen Steve Hackett en Peter Gabriel er nog bij zaten.Phil Collins is trouwens sowieso een fantastische drummer. Hun beste album vind ik Selling England By The Pound gevolgd door The Lamb Lies Down On Broadway, de laatste is trouwens tekstueel een raadsel, de ene denkt dat het over ontmaagding gaat, de ander houd het op het Nieuwe Testament. Live is Second's Out het beste album, toenzong Phil al.
![]()
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71242quote:Scriptie over Wilhelmina wint
ANP
GRONINGEN - De student communicatie J. Schaap krijgt voor zijn onderzoek de tweejaarlijkse Wolters-Noordhoff Academieprijs voor de beste scriptie aan de RuG, zo maakte de universiteit dinsdag bekend.
Koningin Wilhelmina stelde in haar radiotoespraken tijdens de Tweede Wereldoorlog het belang van haar eigen terugkeer in Nederland boven het belang van de vervolgde joden in Nederland. Dat blijkt uit scriptieonderzoek van student Schaap aan de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).
Uit de historische reconstructie van de student blijkt dat de koningin duidelijk wist hoe het koningshuis macht kon uitoefenen via de radio. Ze liet niet na dat medium te gebruiken om haar eigen positie te verbeteren. Schaap: ,,Ze had meer aandacht voor de staatkundige vernieuwingen die ze na de oorlog wilde doorvoeren, dan voor de problematiek van de jodenvervolging, terwijl ze daar wel van op de hoogte was.''
De koningin wist dat de invloed van de radio bijzonder groot was, benadrukt Schaap. ,,Wilhelmina was bijvoorbeeld de eerste vorst die in 1931 haar kersttoespraak via de radio hield'', illustreert hij. ,,Ze gebruikte haar toespraken voor politieke doeleinden. Ze dacht goed na over wat ze zei.'' De Wolters-Noordhoff Academieprijs bestaat uit een boekuitgave van de scriptie en een geldbedrag van 2500 euro.
onmogelijk, een blik in die bruine kijkers.. ehh..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar zul je ooit boos worden op zo'n meid......... denk het niet.
Please... daar zijn B&H-topics voor...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
onmogelijk, een blik in die bruine kijkers.. ehh..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent nog jong, dit trekt je hart nog welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Please... daar zijn B&H-topics voor...
Ik ben meer een liefhebber van proportioneel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
onmogelijk, een blik in die bruine kijkers.. ehh..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In B&H moet je allemaal moeilijke vragen beantwoorden (val je werkelijk op grote tieten en nog meer onzin).... hier hoeft dat dus niet. Gewoon een plaatje als een schilderij en verder met de orde van de dag.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Please... daar zijn B&H-topics voor...
Het mystieke zal mij dan wel een beetje ontgaan denk ik. Het enige wat ik zie is een vrouw die lijkt te willen zeggen:" kijk mij eens met mijn waterzakken, geil he?". Ik vind de wat meer subtiele zaken aantrekkelijk aan een vrouw. Maar goed, dat is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:13 schreef Drugshond het volgende:
Valt wel op dat die meid niet bijzonder knap/mooi is.... maar zeker niet lelijk.
Ze heeft gewoon een bepaalde uitdagende uitstraling. Iets mystieks... haast ongrijpbaar.
Ze ziet er ook een beetje Arabisch/Exotisch uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |