ziet het er een beetje uit als deel 1? Die was wel tof nml.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik speel nu black and white 2. Bevalt me goed. En het ziet er ook nog eens heel strak uit.
maar waarom is dit nieuwe zorgstelsel dan een politieke keuze? In 2007 zijn de verkiezingen al, dus de datum van 1 januari (je kunt zo'n wet 1x per jaar veranderen, schijnt) moet wel om politieke redenen gekozen zijn. De praktische problemen kun je nooit in 2 maanden oplossen. En Hoogervorst is zo slim geweest om zijn lot af te laten hangen van het staan of vallen van dat nieuwe stelsel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef du_ke het volgende:
Neuh dit kabinet gaat gewoon door. Doodsbenauwd om nu verkiezingen uit te schrijven.
Yep, daar kan je het wel mee vergelijken. Alleen nu dus een stuk strakker dan in deel 1.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ziet het er een beetje uit als deel 1? Die was wel tof nml.
Wat heb je je beast al geleerd?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yep, daar kan je het wel mee vergelijken. Alleen nu dus een stuk strakker dan in deel 1.
Hij is nu behoorlijk braaf, maar de volgende keer maak ik m helemaal kwaadaardig.Dat meehelpen met bouwen is natuurlijk eigenlijk voor meisjes.....quote:
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:20 schreef du_ke het volgende:
Ik ga maar eens naar de UB. Kijken of leren daar wel lukt.
Best wel ja, dood en verderf.. en ellende, dat disciplineert de menschquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is nu behoorlijk braaf, maar de volgende keer maak ik m helemaal kwaadaardig.Dat meehelpen met bouwen is natuurlijk eigenlijk voor meisjes.....
Gecombineerd met de natte-honden-lucht van druipende jassen, die daarnaast resten verschraald bier en oude asbak met de nattigheid de atmosfeer in laten dampen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.
en de muffe lucht van oud papier en rondvliegende bacillen van hoestende studenten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Gecombineerd met de natte-honden-lucht van druipende jassen, die daarnaast resten verschraald bier en oude asbak met de nattigheid de atmosfeer in laten dampen.
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Tot over een week Finder_elf_towns
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Wat heeft 'ie gezegd? Een week maar liefst! Tsjonge.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Tot over een week Finder_elf_towns
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Maar dan lijkt hij meer op een neger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjes
Jammer dat hij alleen nog maar inlogt als Finder_elf_Towns. Dr. Wolffenstein is een stuk kleurrijker personage.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjes
Volgens mij vanwege onderstaande post:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
Wat heeft 'ie gezegd? Een week maar liefst! Tsjonge.
Ik weet weinig van bannen, hij kan nog wel lezen toch?
In dat geval: Wolf [afbeelding]
Ik ben wel echt benieuwd wat ie in vredesnaam gezegd heeft over segregatie dat het een weekban oplevert.![]()
Dat is toch nog niet zijn record?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je voor de titel POLmoeke?quote:In dat geval: Wolf [afbeelding]
Da's waar en een stuk prettiger in de omgang dan softenontiepjes als U_world of MCcarthyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jammer dat hij alleen nog maar inlogt als Finder_elf_Towns. Dr. Wolffenstein is een stuk kleurrijker personage.
Wolffje is niet vies van provocerend uitspraken. Onze xenofobe conservative rightwing foolquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
In dat geval: Wolf [afbeelding]
Ik ben wel echt benieuwd wat ie in vredesnaam gezegd heeft over segregatie dat het een weekban oplevert.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |