Jawel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zit volgens mij niet in het Ryan3-fantopic, wel?
Dat dekt de lading idd wel ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ik dacht al dat het een rare titel was.
Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáárquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar sigme en Floripas de boel hebben opgeblazen bij of wel aan gene zijde of wel onze Oosterburen. Mij en anderen lukte het niet iig.
Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.quote:O, ja dat is waar.
[..]
Rond de 40 denk ik.
Hij is zeker niet dom nee. Hij is verraderlijk wmb. Maar goed (je hebt dus ook het debatje tussen hem en Maarten van Rosum niet gezien daags voor de moord van Theo) hij werd door vD klemgezet, door Jan er weer uitgehaald en vervolgens door dezelfde Jan afgeserveerd en terecht en ondertussen werd hij roder en roder. Op zich is hij psychologisch gezien een soort sjuuuun zeg maar...
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáárik heb een stukje gevolgd, waar aaahikwordtgek zijn autoriteitsprobleempje mbt vrouwen botvierde. Ik herken dat, want ken het probleem
![]()
Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.quote:Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.
Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).quote:Die Boekesteijn lijkt me een ideoloog,
En dan wordt-ie rood idd...quote:en als hij dan ingehaald wordt door de feiten heeft ie een probleem.
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan...quote:Als ie zich nu wat zou matigen en eens met van Rossum een biertje gaat drinken zal het hem beter vergaan.
Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oOMFG, dus ik ben voortaan de pedo!!!!!!!!!!
ach fuck it let be!!!!!
Lijkt me een leuke studie, veel bronnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
Maarten van Rossum... Amerikadeskundige...
Volgens mij loont het alleen al om die titel bij de KvK te deponeren
Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd.. Hij heeft er geen, dat is het voornaamste probleem, denk ik.
[..]
Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.
[..]
Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).
[..]
En dan wordt-ie rood idd...
[..]
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan.... Ach, het verschil werd weer eens duidelijk. Ik ben ernaar op zoek, wat dat verschil is. Waarom ik, ofschoon ik in veel dingen met jou verschil, wel gewoon een biertje met je kan drinken en met figuren aan gene zijde niet...
van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...
Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.
En dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.
En jij bent hoe oud?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dan is me moppie 18
Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij..
Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :Squote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij bent hoe oud?
Jij bent docent toch btw?
Van haar?
Mm, zijn oeuvre overziende... Kijk, ja moet het niet al te serieus nemen en ik weet ook wel dat Aaahtje op de verkeerde voet gezet is door m.n. Sj, maar toch, hij was mede de reden dat discussie op Pol bijna niet meer mogelijk was wmb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.![]()
Nou ja, als ze 18 is dan kan het hè.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :S
Ar-me Aaahtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
Aaahtje zou eigenlijk tbs moeten krijgen.. en dan een lekker (gelukkig getrouwd) wijf als z'n oppas ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |