abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31671538
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga zo slapen hoor. .
Moet jij weten.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31671561
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Moet jij weten.
Tvp is niet nodig dus.
I´m back.
pi_31671614
Ik zit volgens mij niet in het Ryan3-fantopic, wel?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31671629
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zit volgens mij niet in het Ryan3-fantopic, wel?
Jawel. .
I´m back.
pi_31671671
Ik dacht al dat het een rare titel was .
pi_31671706
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ik dacht al dat het een rare titel was .
Dat dekt de lading idd wel ja. .
I´m back.
pi_31671746
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar sigme en Floripas de boel hebben opgeblazen bij of wel aan gene zijde of wel onze Oosterburen. Mij en anderen lukte het niet iig.
Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáár ik heb een stukje gevolgd, waar aaahikwordtgek zijn autoriteitsprobleempje mbt vrouwen botvierde. Ik herken dat, want ken het probleem
quote:
O, ja dat is waar.
[..]

Rond de 40 denk ik.
Hij is zeker niet dom nee. Hij is verraderlijk wmb. Maar goed (je hebt dus ook het debatje tussen hem en Maarten van Rosum niet gezien daags voor de moord van Theo) hij werd door vD klemgezet, door Jan er weer uitgehaald en vervolgens door dezelfde Jan afgeserveerd en terecht en ondertussen werd hij roder en roder. Op zich is hij psychologisch gezien een soort sjuuuun zeg maar...
Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.
Die Boekesteijn lijkt me een ideoloog, en als hij dan ingehaald wordt door de feiten heeft ie een probleem. Als ie zich nu wat zou matigen en eens met van Rossum een biertje gaat drinken zal het hem beter vergaan.
pi_31671869
oOMFG, dus ik ben voortaan de pedo!!!!!!!!!!
ach fuck it let be!!!!!
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31671882
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:46 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, ben niet helemaal wakker meer. Dáár ik heb een stukje gevolgd, waar aaahikwordtgek zijn autoriteitsprobleempje mbt vrouwen botvierde. Ik herken dat, want ken het probleem
Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd. . Hij heeft er geen, dat is het voornaamste probleem, denk ik.
quote:
Iemand die zich in een hoek redeneert. Maarten van Rossum is natuurlijk een volstrekt ander slag mens, ander karakter. Nuchter tot op het bot.
Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.
quote:
Die Boekesteijn lijkt me een ideoloog,
Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).
quote:
en als hij dan ingehaald wordt door de feiten heeft ie een probleem.
En dan wordt-ie rood idd...
quote:
Als ie zich nu wat zou matigen en eens met van Rossum een biertje gaat drinken zal het hem beter vergaan.
En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan... . Ach, het verschil werd weer eens duidelijk. Ik ben ernaar op zoek, wat dat verschil is. Waarom ik, ofschoon ik in veel dingen met jou verschil, wel gewoon een biertje met je kan drinken en met figuren aan gene zijde niet...
I´m back.
pi_31671912
Maarten van Rossum... Amerikadeskundige...

Volgens mij loont het alleen al om die titel bij de KvK te deponeren
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31671915
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oOMFG, dus ik ben voortaan de pedo!!!!!!!!!!
ach fuck it let be!!!!!
Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...
I´m back.
pi_31671944
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
Maarten van Rossum... Amerikadeskundige...

Volgens mij loont het alleen al om die titel bij de KvK te deponeren
Lijkt me een leuke studie, veel bronnen.
I´m back.
pi_31671957
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, Aaahtje heeft probleempjes met vrouwen idd. . Hij heeft er geen, dat is het voornaamste probleem, denk ik.
[..]

Maarten is mijn favoriete docent eigenlijk. Had ik maar zo'n docent. Goed ik had Herman Beliën en dat is een soort Maarten van Rossum.
[..]

Exact wat we hier concludeerden, een ideoloog op zoek naar erkenning (wetenschappelijke onderbouwing).
[..]

En dan wordt-ie rood idd...
[..]

En dat is precies het probleem, met zo'n jongen ga je niet graag een biertje drinken, als Maarten zijnde dan... . Ach, het verschil werd weer eens duidelijk. Ik ben ernaar op zoek, wat dat verschil is. Waarom ik, ofschoon ik in veel dingen met jou verschil, wel gewoon een biertje met je kan drinken en met figuren aan gene zijde niet...
Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31671975
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hee hallo, dat is een geuzenaam geworden hoor, ik ben de pedo hier...
van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.
pi_31671976
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik denk dat ik met Aaah juist wel een biertjhe ken zuipen, Maar ik ben dan ook een apart geval hier.
Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij. .
I´m back.
pi_31671987
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

van mij mag je, ik wacht liever 2 maanden.
En dan?
I´m back.
pi_31672017
dan is me moppie 18
pi_31672038
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dan is me moppie 18
En jij bent hoe oud?
Jij bent docent toch btw?
Van haar?
I´m back.
pi_31672044
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aaahtje behoort valium te krijgen, volgens mij. .
Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.
pi_31672068
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij bent hoe oud?
Jij bent docent toch btw?
Van haar?
Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :S
pi_31672092
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee joh, Aaah is best lief, ok , hij denkt niet hetzeflde maar hij is wel lief.
Mm, zijn oeuvre overziende... Kijk, ja moet het niet al te serieus nemen en ik weet ook wel dat Aaahtje op de verkeerde voet gezet is door m.n. Sj, maar toch, hij was mede de reden dat discussie op Pol bijna niet meer mogelijk was wmb.
I´m back.
pi_31672111
Aaahtje zou eigenlijk tbs moeten krijgen.. en dan een lekker (gelukkig getrouwd) wijf als z'n oppas ofzo
pi_31672130
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik was ooit docent. Nu ben ik colegaatje van haar. En veuls te oud :S
Nou ja, als ze 18 is dan kan het hè. . Volgens de wet. Maar goed, laat ik hier niet al te liberaal zijn... Je weet niet (en dat weet ik daadwerkelijk niet) wie hier mee leest...
I´m back.
pi_31672141
Ja, doei
pi_31672173
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
Aaahtje zou eigenlijk tbs moeten krijgen.. en dan een lekker (gelukkig getrouwd) wijf als z'n oppas ofzo
Ar-me Aaahtje. .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')