abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31686909
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:25 schreef Sickie het volgende:

[..]

POL-milfke dan?

POL-ilfke dan.
Als ik ooit onderduik als sigme en opduik als kloon is 'ie wel leuk

Wolfje geband, gelijk ligt de slowchat stil.

Nog wat leuks gedaan vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31686964
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
hmm, topic is ook al weer gesloten.
Je bosje-bloemen topic? Lief van je

Ik was een reactie aan het plaatsen, toen ik die wou uploaden was het dicht. Stom hoor.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:36:21 #253
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31687003
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef sigme het volgende:

[..]

POL-ilfke dan.
Als ik ooit onderduik als sigme en opduik als kloon is 'ie wel leuk

Wolfje geband, gelijk ligt de slowchat stil.

We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.
Say your prayers
pi_31687112
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef Sickie het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.
* check

Ik neem hem zometeen op in m'n profiel. Als de blauwbil op zwartwit gaat.
pi_31687217
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:34 schreef sigme het volgende:
Je bosje-bloemen topic? Lief van je

Ik was een reactie aan het plaatsen, toen ik die wou uploaden was het dicht. Stom hoor.
Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.

Soit
pi_31687338
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:
Als de blauwbil op zwartwit gaat.
Ja, wat was daar ook al weer de reden van?
Floripas is trouwens ook weer op fietsen he? Zou ze nu definitief naar de buren verhuist zijn?
pi_31687381
Och ik heb niet zoveel medelijden met wolfje. Die loopt hier ook al een tijdje rond en zou toch wel de grenzen moeten kennen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31687396
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.

Soit
Goh, ik nam aan dat juist ONZ niet veel slotjes nodig zou hebben, gezien de aard van het forum, zeg maar. Maar goed, ik kom er nooit, ik wou juist slechts en alleen voor dat topic een uitzondering maken.

Verder vind ik het een aardig initiatief van je, ik vatte het niet op als steunbetuiging aan de inhoud van Finders post. Die ik tamelijk onduidelijk vind. En niet banwaardig, maar wie ben ik.
pi_31687503
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ja, wat was daar ook al weer de reden van?
Dat zonder de nabije aanwezigheid van mijn geest mijn afspiegeling verflauwd.
quote:
Floripas is trouwens ook weer op fietsen he? Zou ze nu definitief naar de buren verhuist zijn?
Nee. Hoezo had jij haar aangeraden daar te gaan posten? Ik heb dat niet gezien, ik dacht dat ze mijn spoor volgde. Ik mag niet meer verwijzen naar de daar, ze menen dat ik smaal. Wat ik niet doe, ik ben van mening dat er tussen alle minder verheffends af en toe erg goeie stukken van sjun en van lucida staan. Maar weer, wie ben ik.
pi_31687578
Floripas is een kloon van Lord_Vetinari

althans dat denk ik
pi_31687632
Ik denk het niet.

'truste allemaal

pi_31687830
quote:
Aantal allochtone ondernemers neemt toe

Het aantal niet-westerse allochtone ondernemers groeit snel. In de periode 1999-2003 nam hun aantal met 13 duizend toe en kwam daarmee op 47 duizend in 2003. De belangrijkste herkomstlanden van de niet-westerse ondernemers zijn Turkije, Suriname en China met respectievelijk 12, 8 en 7 duizend ondernemers in 2003. Dat bleek op 24 oktober 2005 uit cijfers van het CBS.

Een meerderheid van de allochtone ondernemers, zes op de tien, heeft echter nog altijd een Europees land of het voormalig Nederlands Indië als herkomstland. De belangrijkste Europese herkomstlanden zijn Duitsland, België en Groot-Brittannië.

Ondanks de groei van de niet-westerse ondernemers, is hun aantal relatief klein. Slechts vier procent is als ondernemer werkzaam. Van de autochtonen is dat negen procent en van de westerse allochtonen zeven procent. De grote niet-westerse herkomstgroepen (Turkije, Marokko, Suriname) tellen relatief weinig ondernemers. Vooral onder de Marokkaanse allochtonen komen weinig ondernemers voor.

Actieplan Nieuw Ondernemerschap
Voor het kabinet zijn deze cijfers geen verrassing; ze streeft ernaar dat in 2009 het percentage ondernemers onder allochtone, of liever gezegd, nieuwe Nederlanders, gelijk is aan het percentage ondernemers voor heel Nederland. Het kabinet is van mening dat ondernemen goed is voor de integratie. Om ‘nieuw ondernemerschap’ te bevorderen hebben minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en integratie) en de staatssecretarissen Van Gennip (EZ) en Van Hoop (SZW) in juni het Actieplan Nieuw Ondernemerschap gepresenteerd.

Emancipatie en werkgelegenheid zijn belangrijke aandachtspunten in het actieplan. Daarnaast zijn er maar weinig ondernemers aangesloten bij reguliere netwerken en brancheorganisaties en kloppen slechts enkelen aan voor subsidies. Ook hebben veel nieuwe ondernemers moeite met het krijgen van kredieten. Zij hebben vaak veel minder zekerheden en vragen veelal kleine kredieten aan. Voor de banken zijn deze kredieten niet zo rendabel. Ten slotte nemen nog weinig ondernemers bedrijven over, terwijl er de komende tien jaar meer dan 100.000 bedrijfsoverdrachten zullen plaatsvinden. Hier liggen kansen. Met het actieplan moeten al deze zaken toegankelijker gemaakt worden.
http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=35785
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:33:42 #264
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31688258
Hoi
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31688309
quote:
Herben: Wilders als lijsttrekker LPF

LPF-Kamerlid Herben acht de kans zeer reëel dat Geert Wilders het boegbeeld van zijn partij wordt in de aanloop naar de Kamerverkiezingen in 2007. Herben ziet Wilders als aanwinst voor de LPF en vindt het 'bespreekbaar' als de ex-VVD'er zich aanmeldt met de vraag of hij lijsttrekker mag worden.

Herben wil zelf geen LPF-lijsttrekker worden. 'Laat mij op de achtergrond. Dat heb ik altijd gezegd. Als Fortuyn niet was vermoord, was ik nog altijd die onbekende Nederlander geweest die ik had willen zijn. Maar ik zal de LPF altijd trouw blijven.'
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_019005

zou je dat wel moeten doen, Mat iig het ruziemaken krijgt dan wel een extra impuls zo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:50:48 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31688559
DrW's optie om de wereld te veroveren heeft een week vertraging opgelopen.
Nadeel is wel dat als hij terugkomt hij zoveel negatieve energie zit, zodat hij sneller tegen een volgende ban aanloopt.

Maar hij kan nog posten in B&H..... dus ik ben benieuwd...
pi_31688586
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas is een kloon van Lord_Vetinari

althans dat denk ik
Floripas is geen kloon. En zeker niet van L_V.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31688610
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Drugshond het volgende:
DrW's optie om de wereld te veroveren heeft een week vertraging opgelopen.
Nadeel is wel dat als hij terugkomt hij zoveel negatieve energie zit, zodat hij sneller tegen een volgende ban aanloopt.

Maar hij kan nog posten in B&H..... dus ik ben benieuwd...
Wat heeft hij nu weer gedaan?
pi_31688633
quote:
Kamer wil wilde papegaaien weren tegen vogelgriep

DEN HAAG - Papegaaien, parkieten en andere tropische vogels die in het wild gevangen zijn, moeten niet meer toegelaten worden in Europa. Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks zien in de oprukkende vogelgriep een goede gelegenheid om dit importverbod van de grond te krijgen.

Het pleidooi om de Europese grenzen dicht te gooien voor de wilde vogels komt van Groot-Brittannië. Daar werd vorige week in een quarantainestation de ook voor mensen gevaarlijke variant van het vogelgriepvirus H5N1 gevonden in een geïmporteerde papegaai uit Suriname.

De besmettelijke vogelgriep rukt nog altijd steeds verder op. Gisteren meldden Russische autoriteiten nieuwe uitbraken in de Zuid-Siberische regio Altay.

De bestrijding van de gevaarlijke vogelgriep houdt de gemoederen van landbouw- en volksgezondheidsministers bezig.

De Europese ministers van Landbouw, bijeen in Luxemburg voor een landbouwraad, bogen zich over mogelijke extra maatregelen om een nieuwe uitbraak in een van de EU-lidstaten te verhinderen. Minister Veerman van Landbouw kondigde daarbij aan dat hij zich deze week in Brussel sterk zal maken voor het inenten van hobbykippen tegen de ziekte. Nu mag dat nog niet zonder toestemming van de Europese Commissie. Die laatste is echter altijd terughoudend geweest op dit gebied.
ANP

Een Kamermeerderheid gebruikt de angst voor de vogelgriep om een importverbod op exotische vogels er door te krijgen. Maar is dat terecht?

Nee. En wel om twee redenen. Ten eerste zijn exotische dieren zoals papegaaien het minst gevaarlijk waar het gaat om de verspreiding van vogelgriep. De grootste dreiging gaat uit van loslopende dieren en trekvogels. Een papegaai die ingeënt wordt en in quarantaine heeft gezeten spendeert vervolgens de rest van zijn leven doorgaans in een kooi. Zonder in contact te komen met andere dieren en zonder dat hij door mensen wordt opgegeten.

Maar er is nog een reden waarom een verbod overdreven is. Het is namelijk nieteens zeker of de papegaai wel besmet was voordat hij in quarantaine is gezet. Veel bronnen over dit bericht maken daar geen melding van, maar radio 1 en elsevier gelukkig wel:
quote:
EU werkt aan importverbod exotische vogels

(Novum) - De Europese Unie zal in verband met de bestrijding van de vogelgriep naar verwachting op korte termijn een verbod afkondigen op de import van exotische vogels. Dat hebben EU-ambtenaren dinsdag gezegd. De maatregel zal onder meer consequenties hebben voor de handel van papegaaien vanuit Suriname, van waaruit jaarlijks zo'n vierduizend dieren naar Europa worden geëxporteerd.

Een vanuit Suriname naar Groot-Brittannië geëxporteerde papegaai bleek vorige week besmet met de ook voor mensen gevaarlijke virusvariant H5N1, al is het dier volgens veterinaire deskundigen waarschijnlijk in quarantaine door vogels uit andere gebieden besmet. Om het risico op het importeren van de vogelgriep te beperken, zal Brussel naar verwachting nog deze week een invoerverbod op exotische vogels afkondigen.

Suriname verdient naar schatting een miljoen euro per jaar met de handel in exotische dieren en deskundigen vrezen dat een verbod van de EU zal leiden tot een toename van illegale export.

De vogelgriep is op verscheidene plaatsen in Europa inmiddels opgedoken, onder meer in Kroatië, waar de afgelopen dagen verscheidene vogels zijn bezweken aan de ziekte. Kroatië heft inmidels de export van pluimvee en veren stopgezet.

Tot dusver zijn in Europa voor zover bekend nog geen mensen besmet geraakt met het vogelgriepvirus, dat in Azië sinds 2003 al meer dan zestig levens heeft geëist.
Bron

Er is tot nu toe bij slechts één papegaai vogelgriep geconstateerd en waarschijnlijk heeft die het virus ook nogeens opgelopen van een andere vogel terwijl het in quarantaine werd gehouden. Hoeveel kippen staan daar eigenlijk tegenover? Zou het niet hypocriet zijn om die dan niet te verbieden?

Als de Kamer goede reden heeft voor een verbod op de import van exotische dieren dan moet zij niet nalaten dat verbod te reguleren. Maar dan moet zij een ernstige dreiging als de vogelgriep niet misbruiken om dat doel te bereiken en -zeker als het niet om een tijdelijk verbod gaat- met reeële redenen komen die houdbaar zijn voor de langere termijn.
pi_31688878
Amen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:13:44 #271
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31689110
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik moet toch eens posts van A tot Z gaan lezen.

Om je vraag te beantwoorden, de tandarts heeft vandaag mijn voortand gefixt die vorige week het slachtoffer werd van een hardhouten katana. Dat zoog dus wel een beetje. Verder nog een beetje met mijn scriptie lopen kloten en wat dingen voor mijn werk gedaan.
Say your prayers
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:15:13 #272
89730 Drugshond
pi_31689151
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De tekst van Genesis' Supper's Ready, wel uit 1973, maar dan heb je ook wat, bijna een half uur lang!
[knip]
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:18:24 #273
89730 Drugshond
pi_31689247
Zo maar eens even de kroeg in . Morgenochtend eindelijk de beoordeling van ons bachelorproject dus even moed indrinken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:18:37 #275
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31689253
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:

[..]

* check

Ik neem hem zometeen op in m'n profiel. Als de blauwbil op zwartwit gaat.
Krijg ik eigenlijk wel royalties over al die signatures die ik hier verstrek?
Say your prayers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')