quote:
Je bosje-bloemen topic? Lief van jequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
hmm, topic is ook al weer gesloten.
We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
POL-ilfke dan.
Als ik ooit onderduik als sigme en opduik als kloon is 'ie wel leuk
Wolfje geband, gelijk ligt de slowchat stil.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
* checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef Sickie het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon bij deze de term Pilf introduceren.![]()
Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:34 schreef sigme het volgende:
Je bosje-bloemen topic? Lief van je![]()
Ik was een reactie aan het plaatsen, toen ik die wou uploaden was het dicht. Stom hoor.
Ja, wat was daar ook al weer de reden van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:
Als de blauwbil op zwartwit gaat.
Goh, ik nam aan dat juist ONZ niet veel slotjes nodig zou hebben, gezien de aard van het forum, zeg maar. Maar goed, ik kom er nooit, ik wou juist slechts en alleen voor dat topic een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Tja, ze zijn nogal scheutig met slotjes in ONZ, ze hebben er niet voor niets vijf mods. En voor de duidelijkheid nog maar ff, ik vind/vond Rosa Parks een geweldig mens, en die opmerking van Wolf vind ik niet zo geweldig, maar er is natuurlijk wel meer dan politiek in het leven, en een weekban is echt overdreven, een waarschuwing was ruim voldoende geweest.
Soit
Dat zonder de nabije aanwezigheid van mijn geest mijn afspiegeling verflauwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ja, wat was daar ook al weer de reden van?
Nee. Hoezo had jij haar aangeraden daar te gaan posten? Ik heb dat niet gezien, ik dacht dat ze mijn spoor volgde. Ik mag niet meer verwijzen naar de daar, ze menen dat ik smaal. Wat ik niet doe, ik ben van mening dat er tussen alle minder verheffends af en toe erg goeie stukken van sjun en van lucida staan. Maar weer, wie ben ik.quote:Floripas is trouwens ook weer op fietsen he? Zou ze nu definitief naar de buren verhuist zijn?![]()
http://www.ez.nl/content.jsp?objectid=35785quote:Aantal allochtone ondernemers neemt toe
Het aantal niet-westerse allochtone ondernemers groeit snel. In de periode 1999-2003 nam hun aantal met 13 duizend toe en kwam daarmee op 47 duizend in 2003. De belangrijkste herkomstlanden van de niet-westerse ondernemers zijn Turkije, Suriname en China met respectievelijk 12, 8 en 7 duizend ondernemers in 2003. Dat bleek op 24 oktober 2005 uit cijfers van het CBS.
Een meerderheid van de allochtone ondernemers, zes op de tien, heeft echter nog altijd een Europees land of het voormalig Nederlands Indië als herkomstland. De belangrijkste Europese herkomstlanden zijn Duitsland, België en Groot-Brittannië.
Ondanks de groei van de niet-westerse ondernemers, is hun aantal relatief klein. Slechts vier procent is als ondernemer werkzaam. Van de autochtonen is dat negen procent en van de westerse allochtonen zeven procent. De grote niet-westerse herkomstgroepen (Turkije, Marokko, Suriname) tellen relatief weinig ondernemers. Vooral onder de Marokkaanse allochtonen komen weinig ondernemers voor.
Actieplan Nieuw Ondernemerschap
Voor het kabinet zijn deze cijfers geen verrassing; ze streeft ernaar dat in 2009 het percentage ondernemers onder allochtone, of liever gezegd, nieuwe Nederlanders, gelijk is aan het percentage ondernemers voor heel Nederland. Het kabinet is van mening dat ondernemen goed is voor de integratie. Om ‘nieuw ondernemerschap’ te bevorderen hebben minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en integratie) en de staatssecretarissen Van Gennip (EZ) en Van Hoop (SZW) in juni het Actieplan Nieuw Ondernemerschap gepresenteerd.
Emancipatie en werkgelegenheid zijn belangrijke aandachtspunten in het actieplan. Daarnaast zijn er maar weinig ondernemers aangesloten bij reguliere netwerken en brancheorganisaties en kloppen slechts enkelen aan voor subsidies. Ook hebben veel nieuwe ondernemers moeite met het krijgen van kredieten. Zij hebben vaak veel minder zekerheden en vragen veelal kleine kredieten aan. Voor de banken zijn deze kredieten niet zo rendabel. Ten slotte nemen nog weinig ondernemers bedrijven over, terwijl er de komende tien jaar meer dan 100.000 bedrijfsoverdrachten zullen plaatsvinden. Hier liggen kansen. Met het actieplan moeten al deze zaken toegankelijker gemaakt worden.
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_019005quote:Herben: Wilders als lijsttrekker LPF
LPF-Kamerlid Herben acht de kans zeer reëel dat Geert Wilders het boegbeeld van zijn partij wordt in de aanloop naar de Kamerverkiezingen in 2007. Herben ziet Wilders als aanwinst voor de LPF en vindt het 'bespreekbaar' als de ex-VVD'er zich aanmeldt met de vraag of hij lijsttrekker mag worden.
Herben wil zelf geen LPF-lijsttrekker worden. 'Laat mij op de achtergrond. Dat heb ik altijd gezegd. Als Fortuyn niet was vermoord, was ik nog altijd die onbekende Nederlander geweest die ik had willen zijn. Maar ik zal de LPF altijd trouw blijven.'
Floripas is geen kloon. En zeker niet van L_V.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef MrX1982 het volgende:
Floripas is een kloon van Lord_Vetinari
althans dat denk ik
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Drugshond het volgende:
DrW's optie om de wereld te veroveren heeft een week vertraging opgelopen.
Nadeel is wel dat als hij terugkomt hij zoveel negatieve energie zit, zodat hij sneller tegen een volgende ban aanloopt.
Maar hij kan nog posten in B&H..... dus ik ben benieuwd...
ANPquote:Kamer wil wilde papegaaien weren tegen vogelgriep
DEN HAAG - Papegaaien, parkieten en andere tropische vogels die in het wild gevangen zijn, moeten niet meer toegelaten worden in Europa. Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA, VVD, SP en GroenLinks zien in de oprukkende vogelgriep een goede gelegenheid om dit importverbod van de grond te krijgen.
Het pleidooi om de Europese grenzen dicht te gooien voor de wilde vogels komt van Groot-Brittannië. Daar werd vorige week in een quarantainestation de ook voor mensen gevaarlijke variant van het vogelgriepvirus H5N1 gevonden in een geïmporteerde papegaai uit Suriname.
De besmettelijke vogelgriep rukt nog altijd steeds verder op. Gisteren meldden Russische autoriteiten nieuwe uitbraken in de Zuid-Siberische regio Altay.
De bestrijding van de gevaarlijke vogelgriep houdt de gemoederen van landbouw- en volksgezondheidsministers bezig.
De Europese ministers van Landbouw, bijeen in Luxemburg voor een landbouwraad, bogen zich over mogelijke extra maatregelen om een nieuwe uitbraak in een van de EU-lidstaten te verhinderen. Minister Veerman van Landbouw kondigde daarbij aan dat hij zich deze week in Brussel sterk zal maken voor het inenten van hobbykippen tegen de ziekte. Nu mag dat nog niet zonder toestemming van de Europese Commissie. Die laatste is echter altijd terughoudend geweest op dit gebied.
Bronquote:EU werkt aan importverbod exotische vogels
(Novum) - De Europese Unie zal in verband met de bestrijding van de vogelgriep naar verwachting op korte termijn een verbod afkondigen op de import van exotische vogels. Dat hebben EU-ambtenaren dinsdag gezegd. De maatregel zal onder meer consequenties hebben voor de handel van papegaaien vanuit Suriname, van waaruit jaarlijks zo'n vierduizend dieren naar Europa worden geëxporteerd.
Een vanuit Suriname naar Groot-Brittannië geëxporteerde papegaai bleek vorige week besmet met de ook voor mensen gevaarlijke virusvariant H5N1, al is het dier volgens veterinaire deskundigen waarschijnlijk in quarantaine door vogels uit andere gebieden besmet. Om het risico op het importeren van de vogelgriep te beperken, zal Brussel naar verwachting nog deze week een invoerverbod op exotische vogels afkondigen.
Suriname verdient naar schatting een miljoen euro per jaar met de handel in exotische dieren en deskundigen vrezen dat een verbod van de EU zal leiden tot een toename van illegale export.
De vogelgriep is op verscheidene plaatsen in Europa inmiddels opgedoken, onder meer in Kroatië, waar de afgelopen dagen verscheidene vogels zijn bezweken aan de ziekte. Kroatië heft inmidels de export van pluimvee en veren stopgezet.
Tot dusver zijn in Europa voor zover bekend nog geen mensen besmet geraakt met het vogelgriepvirus, dat in Azië sinds 2003 al meer dan zestig levens heeft geëist.
Ik moet toch eens posts van A tot Z gaan lezen.quote:
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De tekst van Genesis' Supper's Ready, wel uit 1973, maar dan heb je ook wat, bijna een half uur lang!![]()
[knip]
Krijg ik eigenlijk wel royalties over al die signatures die ik hier verstrek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
* check
Ik neem hem zometeen op in m'n profiel. Als de blauwbil op zwartwit gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |