abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31689454
Toch he sickie, gaat er iets mis. Je wordt te soft door al die vrouwen !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:31:17 #277
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31689614
Sommige vrouwen zijn net katten.. Hoe minder aandacht je ze geeft, hoe sneller ze bij je op de schoot liggen.
De domste fout is dat je dan een kat gaat aaien, met het gevolg dat die nagels dwars door je broek heengaan. - En *auw* roepen en gelijk opstaan is dan helemaal funest -
pi_31689676
quote:
In 2007 wordt de 400ste geboortedag van de Nederlandse zeeheld admiraal Michiel Adriaenszoon de Ruyter gevierd. Voor de VVD is dit moment een uitstekende gelegenheid om de kennis van en de waardering voor de vaderlandse geschiedenis en de Nederlandse identiteit te bevorderen. Daarom hebben de VVD-Kamerleden Balemans en Szabo aan de minister van Defensie en de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen vragen gesteld over de manier waarop de regering op onderwijsinstellingen aandacht gaat besteden aan de viering van de 400ste geboortedag van Michiel de Ruyter.

De VVD is van mening dat zijn rol in de vaderlandse geschiedenis een voorbeeldfunctie voor de Nederlandse samenleving en in het bijzonder voor de Nederlandse jeugd is. Om die reden moet hier opnieuw inhoud aan worden gegeven. Nazaten van de admiraal zoals Frits de Ruyter de Wildt en Saco van Idsinga werken momenteel hard aan de vervaardiging van lesmateriaal voor kinderen tussen de tien en vijftien jaar over de zeeheld. De VVD is echter van mening dat dit materiaal toegankelijk dient te zijn voor alle leeftijds- en opleidingscategorieën en ziet derhalve het liefst dat lesmateriaal beschikbaar komt voor alle onderwijsniveaus.

De Ruyter was een geniaal tacticus op zee. In de slagen bij Solebay, Schoneveld en bij Kijkduin werd met succes gestreden tegen de Engels-Franse vloot. Het winnen is van belang geweest voor het voortbestaan van de Republiek der Nederlanden. Tevens heeft De Ruyter een grote rol gespeeld in de groei van de welvaart van ons land door bescherming te bieden aan de Nederlandse koopvaardij, een marinetaak die vandaag de dag nog steeds actueel is. De bevrijding van 26 Hongaarse geestelijken uit de macht van de Spaanse onderkoning in Napels in 1676 heeft hem een prominente plaats gegeven in alle Hongaarse geschiedenisboeken. ´Het wordt tijd dat De Ruyter deze plek tevens wordt toebedeeld in het lesmateriaal van de Nederlandse scholen, daarom zal nu al begonnen moeten worden met de voorbereidingen zodat in het schooljaar 2006-2007 over dit waardevolle lesmateriaal kan worden beschikt´ zegt Zsolt Szabo, woordvoerder Defensie.
http://www.vvd.nl/nieuws/p_ni_li.asp?ItemID=40&ID=6966&hp=true

ja, een slavenhouder als voorbeeld voor de samenleving zal het goed doen bij allochtonen zoals Surinamers

kom met iets moderners ofzo, wat voor onze samenleving van vandaag de dag echt relevant is, Jantina Tammes bv.
pi_31689781
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:51 schreef sizzler het volgende:
Floripas is geen kloon. En zeker niet van L_V.
Heb je het achter de schermen zelf gechecked?
pi_31689888
quote:
Eén Aziatische munt is ver weg

De meest succesvolle muntunie is zonder twijfel de Amerikaanse met zijn dollar. Deze munt is wereldwijd geaccepteerd en het vaakst gebruikt als reservemunt. De Amerikaanse economie is immens en zeer geďntegreerd, wat een stevige basis legt onder deze munt.

De euro neemt ook al een belangrijke positie in, maar de Europese muntunie verkeert nog veel meer in een experimenteel stadium. Twaalf landen hebben hun rente-instrument ingeleverd, maar moeten economisch en politiek veel verder integreren om de euro de status van de dollar te kunnen geven. Of Azië zijn eigen muntunie kan realiseren, is een volstrekt open vraag. Hoogleraar internationale economische betrekkingen Jager (Universiteit van Amsterdam) vindt het idee van de Asian Development Bank ,,heel voorbarig''. ,,Vergeleken met Europa is de onderlinge handel tussen die Aziatische landen veel minder ver ontwikkeld, de goederenmarkten zijn veel minder ver geďntegreerd.'' Jan Klaver, econoom bij werkgeversclub VNO/NCW, denkt dat de economische afstemming die nodig is voor een muntunie in Azië heel moeilijk is. ,,Het gaat om hele sterke economieën, zoals de Japanse, en hele zwakke. Ik zie die niet snel tot een gezamenlijke coördinatie komen.'' Stefaan Blondeel, werkzaam bij de China desk van Fortis Bank, verwacht dat China eerst nog lang bezig is grote interne problemen op te lossen, voordat het toe is aan een muntunie. ,,En dan nog: de Chinezen en de Japanners zouden heel veel gevoeligheden moeten overwinnen om samen in een muntunie te stappen.'' Jager denkt dat Aziatische economieën zich beter kunnen richten op de Japanse yen. ,,De handel met Japan is in dat deel van de wereld het belangrijkste. Men zou de onderlinge grenzen verder kunnen openen voor de handel. En vervolgens kun je je eigen munt een koers geven tegenover de yen, met een ruime fluctuatie. Die koers moet ook aangepast kunnen worden. Dat lijkt me haalbaar.''
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71200
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:43:27 #281
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31689953
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:25 schreef du_ke het volgende:
Toch he sickie, gaat er iets mis. Je wordt te soft door al die vrouwen !
Ik weet het, ik zei het laatst zelf ook al in bijna dezelfde bewoordingen. Ik word ouder Duke, het nuance-gen begint zijn werk te doen. Die vrouwen zijn olie op het vuur.

Vroeger... toen ik nog een compromisloze hardliner was........ dat waren de tijden....... Ik weet simpelweg niet wat het is om niet tenminste op 4 zwarte lijsten tegelijkertijd te staan.... Laatste lukte het me geeneens om Yvonne zover te krijgen me te bannen......

*Zucht.....

Pinkt u even een traantje mee?
Say your prayers
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:45:21 #282
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31690015
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.
Niet door mij! Genesis is (eigenlijk was maar goed) een wereldband. No son of mine blijft een all time fav van me.
Say your prayers
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:47:06 #283
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31690058
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:31 schreef Drugshond het volgende:
Sommige vrouwen zijn net katten.. Hoe minder aandacht je ze geeft, hoe sneller ze bij je op de schoot liggen.
De domste fout is dat je dan een kat gaat aaien, met het gevolg dat die nagels dwars door je broek heengaan. - En *auw* roepen en gelijk opstaan is dan helemaal funest -
huh, vrouwennagels in je broek
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:48:51 #284
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31690104
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mijn hart mijn ziel voor Kelly Marie.
Kerry Marie, ja het is een ongelooflijke sloperd als je 't mij vraagt.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:54:26 #285
89730 Drugshond
pi_31690266
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:45 schreef Sickie het volgende:
Niet door mij! Genesis is (eigenlijk was maar goed) een wereldband. No son of mine blijft een all time fav van me.
Follow You, Follow Me heeft ook leuke vibes. Rustig maar heel sfeervol.
pi_31690277
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Heb je het achter de schermen zelf gechecked?
Sssssht.

hej, als een vrouw het over triootjes gaat hebben dan heb je als man een plicht om zoiets na te gaan.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31690296
, !
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:56:07 #288
89730 Drugshond
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:58:38 #289
89730 Drugshond
pi_31690385
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
Kerry Marie, ja het is een ongelooflijke sloperd als je 't mij vraagt.
Maar zul je ooit boos worden op zo'n meid......... denk het niet.
pi_31690500
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:15 schreef Drugshond het volgende:
Die hebben veel leuke nummers gemaakt. Toch zijn ze altijd in de schaduw blijven staan van een ander synth-rock bandje (Pink Floyd). Maar de manier zoals Phil "mamma" zingt krijg je spontaan bevriezings verschijnselen. Toch eens wat werk downloaden, want op een bepaalde manier zijn ze altijd ondergewaardeerd gebleven.
Mama is best aardig, maar het kan niet tippen aan het werk dat ze afleverden toen Steve Hackett en Peter Gabriel er nog bij zaten. Phil Collins is trouwens sowieso een fantastische drummer. Hun beste album vind ik Selling England By The Pound gevolgd door The Lamb Lies Down On Broadway, de laatste is trouwens tekstueel een raadsel, de ene denkt dat het over ontmaagding gaat, de ander houd het op het Nieuwe Testament. Live is Second's Out het beste album, toenzong Phil al.

http://www.musicmeter.nl/album/1140/info/0

http://www.musicmeter.nl/album/2921

nog wat plaatjes:

Maarre... een goede nacht gewenst allen, ik ga
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:14:31 #291
89730 Drugshond
pi_31690697
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Mama is best aardig, maar het kan niet tippen aan het werk dat ze afleverden toen Steve Hackett en Peter Gabriel er nog bij zaten. Phil Collins is trouwens sowieso een fantastische drummer. Hun beste album vind ik Selling England By The Pound gevolgd door The Lamb Lies Down On Broadway, de laatste is trouwens tekstueel een raadsel, de ene denkt dat het over ontmaagding gaat, de ander houd het op het Nieuwe Testament. Live is Second's Out het beste album, toenzong Phil al.
Juist het oudere werk moet ik nog eens door/onderzoeken, dat was een era dat ik volgens mij (bewust of onbewust) gemist heb. En P.G. kan zingen... Na Genesis maakte hij Solsbury Hill, en dat nummer is me altijd bijgebleven (a true classic).
pi_31690827
quote:
Scriptie over Wilhelmina wint

ANP
GRONINGEN - De student communicatie J. Schaap krijgt voor zijn onderzoek de tweejaarlijkse Wolters-Noordhoff Academieprijs voor de beste scriptie aan de RuG, zo maakte de universiteit dinsdag bekend.

Koningin Wilhelmina stelde in haar radiotoespraken tijdens de Tweede Wereldoorlog het belang van haar eigen terugkeer in Nederland boven het belang van de vervolgde joden in Nederland. Dat blijkt uit scriptieonderzoek van student Schaap aan de Rijksuniversiteit Groningen (RuG).

Uit de historische reconstructie van de student blijkt dat de koningin duidelijk wist hoe het koningshuis macht kon uitoefenen via de radio. Ze liet niet na dat medium te gebruiken om haar eigen positie te verbeteren. Schaap: ,,Ze had meer aandacht voor de staatkundige vernieuwingen die ze na de oorlog wilde doorvoeren, dan voor de problematiek van de jodenvervolging, terwijl ze daar wel van op de hoogte was.''

De koningin wist dat de invloed van de radio bijzonder groot was, benadrukt Schaap. ,,Wilhelmina was bijvoorbeeld de eerste vorst die in 1931 haar kersttoespraak via de radio hield'', illustreert hij. ,,Ze gebruikte haar toespraken voor politieke doeleinden. Ze dacht goed na over wat ze zei.'' De Wolters-Noordhoff Academieprijs bestaat uit een boekuitgave van de scriptie en een geldbedrag van 2500 euro.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=71242

een steun in de rug voor vnl. Nanda van der Zee
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:50:52 #294
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31691452
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:58 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar zul je ooit boos worden op zo'n meid......... denk het niet.
onmogelijk, een blik in die bruine kijkers.. ehh..

pi_31691653
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Please... daar zijn B&H-topics voor...
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:00:55 #296
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31691683
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

je bent nog jong, dit trekt je hart nog wel
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:04:35 #297
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31691767
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben meer een liefhebber van proportioneel.
Say your prayers
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:09:33 #298
89730 Drugshond
pi_31691873
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
In B&H moet je allemaal moeilijke vragen beantwoorden (val je werkelijk op grote tieten en nog meer onzin).... hier hoeft dat dus niet. Gewoon een plaatje als een schilderij en verder met de orde van de dag.

(grote tieten zijn owke... oleee olee).
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:13:11 #299
89730 Drugshond
pi_31691946
Valt wel op dat die meid niet bijzonder knap/mooi is.... maar zeker niet lelijk.
Ze heeft gewoon een bepaalde uitdagende uitstraling. Iets mystieks... haast ongrijpbaar.
Ze ziet er ook een beetje Arabisch/Exotisch uit....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:19:03 #300
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')