[ bron ]quote:A Turkish court has fined 20 people for using the letters Q and W on placards at a Kurdish new year celebration, under a law that bans use of characters not in the Turkish alphabet, rights campaigners said.
The court in the southeastern city of Siirt fined each of the 20 people 100 new lira ($75.53) for holding up the placards, written in Kurdish, at the event last year. The letters Q and W do not exist in the Turkish alphabet.
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege onderstaande post:
Rosa Parks, de vrouw die bleef zitten, overleden, 92 jaar
Vrije zware ban is het wel.
who gives a fuck?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?
Dat de post blijft staan (en deze ook al door een ander geciteerd is), betekent dat dat ik hem ook mag citeren?
wat een kolder, een weekban daarvoor.
quote:
Ja het is wel vreemd dat zijn post niet ge-edit is. Mss is Dagonet dat vergetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Thanx. Is dat niet vreemd, dat de post blijft staan maar dat het niet gezegd mag worden?
Dat de post blijft staan (en deze ook al door een ander geciteerd is), betekent dat dat ik hem ook mag citeren?
Bepaal jij dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:31 schreef Monidique het volgende:
Ik denk niet dat het alleen deze walgelijk uitspraak is, al wordt dat wel zo gezegd. Zijn racistisch en extreem-rechts oeuvre, in combinatie met zijn Rense-achtige idiote wanen, zal sommigen wel geďrriteerd hebben.
About what?quote:
punt 3 en 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
About what?Dat de post blijft staan? Of ik m wel of niet MAG citeren? Dat de ban kolder is? Dat Finder een week geband is?
Pas maar op Dagonet is blijkbaar ongesteld vandaagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Dagonet is bij vlagen een van de irritantste zeikerds van het hele groepje.
Hoe weet je zo zeker dat het om die post gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Finder_elf_towns is voorstander van segregatie. Hij mag nu even achterin de bus plaats nemen waar het POL&NWS betreft.
Weekban
Dat staat er in vermeld, opneuker c.q. bijgoochem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het om die post gaat
Haha ja dat is waar maar het is beter dan twee plat Gronings keuvelende klusjesmannen met schuurmachine op de gangquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar is het nu gewoon stampvol met vindicaters en albertianen. Daar vinden nu geklede paringsdansen plaats. De hormonen vliegen door de lucht.
De ellende is dat hij nu waarschijnlijk weer zoals na z'n eerdere verbanningen gaat radicaliseren. Vroeger was hij nog vrij rustig en verlegen tegenwoordig durft hij een stuk meer vanachter z'n pc'tje op z'n zolderkamer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dr.W is gesegregeerd van Fok!.. Misschien krijgt ie na die week wat kleur op z'n wangetjes
Zeg 't 'r maar rechtuitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:02 schreef George-Butters het volgende:
Inderdaad staat nergens dat het om die post gaat! TAFKAHS heeft gelijk. Dagonet kan best de post in kwestie verwijderd hebben.
Hee Johan, nog geneukt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat staat er in vermeld, opneuker c.q. bijgoochem.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb geen achterwerk waarmee een dame "moeke" genoemd kan worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |