Die slaapt alquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
APK medicijnen innemen!!!![]()
APK medicijnen innemen!!! !!!...........![]()
Die zijn er nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:31 schreef Isabeau het volgende:
En waar zijn die foto's dan?
Hier een foto van de mooie layout van Fok BBquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:31 schreef Isabeau het volgende:
En waar zijn die foto's dan?
[FB] BB5 - CartW0man, Ripley, Sanne batterijen wisselenquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:51 schreef BBscanner het volgende:
Hier een foto van de mooie layout van Fok BB![]()
Klacht reeds gemeld op de FB!![]()
[afbeelding]
Ik wil niet zegen móói.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:35 schreef Wup het volgende:
[ als APK niet kijkt durf ik wel...]
[afbeelding]
Ik quote 'em even.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee dank je, krijg ik te horen dat ik positief moet zijn.
En alle veranderingen zijn positief.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee dank je, krijg ik te horen dat ik positief moet zijn.
die verminderde streamkwaliteit is ook te zien in de screenshotsquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:05 schreef Gert het volgende:Ik wil niet zegen móói.
Maar wél schérp!
Deze vind ik ook mooi, als ik dan toch twee favoriete vrouwelijke bewoners aan moet wijzen dan zijn zij het wel:
Ik begrijp ook niet hoe sommigen het beeld zo scherp krijgen. Ben ik behoorlijk jaloers op. Mijn beeld lijkt meer op die foto van Dido en Lieske.quote:
Triest.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:08 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb een keer over een vernieuwd onderdeel van fok geklaagd en toen kreeg ik idd te horen dat ik niet negatief mocht zijn over vernieuwingen.
De aldi begint!quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn reactie was eerder een grapje hoorIk vind het ook gewoon storend en heb dat al eerder gezegd. Maar goed.
Hele BB huis slaapt nog steeds.
Yep, ik ben aan het kijkenquote:
Zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:29 schreef Isabeau het volgende:
Van Ralph wil ik vooral blote torso foto's zien
Heb ze via mijn TV-kaart gecapt gaat ook wat makkelijker dan met de streams, kan dan 4 caps per seconde maken!quote:
Heb expres de minste genomen omdat ze er vaak al zo leuk geposeerd op staat!quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat een ongelukkig moment van foto maken voor Dido
Linkje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:47 schreef Isabeau het volgende:
Kom nou gewoon even meekletsen in het Zemblatopic
Was naar de homepage van Zembla maar bedankt! Lurk wel mee daar!quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik had je al een linkje gegeven in het vorige topic
De nacht van zembla. Deeltje 2.
Welke andere trut? BTW waar staat die smile eigenlijk voor? Is er een niet een verklarende FOK smile lijst ergens?quote:Op zondag 23 oktober 2005 06:19 schreef Isabitch het volgende:
Hey, die andere trut heeft een veel helderder plaatje zie ik nu
Isabeauquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:20 schreef BBscanner het volgende:
Welke andere trut? BTW waar staat die smile eigenlijk voor? Is er een niet een verklarende FOK smile lijst ergens?
Nee ik ga nu naar bedquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:25 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Rica hoi! Ben je niet gaan slapen?
Heb je die medische fouten Zemba nog gezien!quote:Op zondag 23 oktober 2005 06:30 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ze zijn nu aan het puniken.
Die aflevering met Rob en dat been?quote:Op zondag 23 oktober 2005 06:32 schreef ZemblaScanner het volgende:
Heb je die medische fouten Zemba nog gezien!
Aaaahhhquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Bofkont
Ik moet nog tot eh...jezus, ik lig pas om half 10 op bed
Ja die ja, was echt zielig, en vroeger was ie arm, achgossiequote:Op zondag 23 oktober 2005 06:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die aflevering met Rob en dat been?
Moet je het vorige topic eens zienquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:41 schreef PC eend het volgende:
Is dit een ontmoedigingsbeleid hier ofzo
Als fok weer traag is kan je deze pagina nooit laden
Of is fok weer helemaal beter?
Das geen antwoord op mijn vraag jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je het vorige topic eens zienstaat vol met de mooiste BB foto's
Thanks ga ik even bestuderen......morgen! Ga nu echt even mijn oogjes dicht doen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 06:42 schreef Isabeau het volgende:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm daar kan je op zich wel verklaringen vinden
je bedoelt neequote:
Nee ik bedoel dat ik te weten wil komen of fok weer helemaal 'beter' isquote:
nee hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:30 schreef D.Rose het volgende:
Is dit het 'post hier je oude screencaps' topic?
Kan je dat preciseren en/ of nuanceren?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:04 schreef foetre het volgende:
wat een teven!!
Jij bent Kermis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben een genuanceerde, meerdimensionale, empthatische aanwinst op dit forum
Vind het (eerlijk gezegd helaas) wel meevallenquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Menno ziet er slecht uit na de mini party.
Dat is jammer voor hem, maar hij zal wel te horen krijgen dat lieske hem heeft uitgekleed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Alles van na het kotsen kan Menno zich niet meer herinneren
Positief jaloersquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef Marrije het volgende:
Tanja is jaloers op het shirtje!!
hopelijk houdt ie het nu wel droogquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:50 schreef Marrije het volgende:
Menno neemt zijn fanmail door...
Dat zal Chantal vandaag wel een paar keer vertellen, is het niet tegen Menno dan wel tegen een ander.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Alles van na het kotsen kan Menno zich niet meer herinneren
lol @ sommige typo'squote:Op zondag 23 oktober 2005 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil schaamte en verslagenheid zijn![]()
chantal en ingrid hebben dat gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hebben ze weer heel de avond Tanja lopen bashen ben blij dat ik niet kon kijken
Hier geen tranenquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
lol @ sommige typo's
Menno houdt het wéér niet droog overigens![]()
leek er net wel op maar de bui is weer overgetrokken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:57 schreef stopp het volgende:
weer huilen?
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:58 schreef Bep het volgende:
mogguh allen
Chantal rob ingrid nathquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had weinig mensen waar in een hekel aan had in het huis maar nu wel hoor
![]()
En? Wie zijn de gelukkigen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had weinig mensen waar in een hekel aan had in het huis maar nu wel hoor
![]()
whehehhe echt? Ik bn gek op kleine babytjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je bent een stuk milder geworden sinds de geboorte van Joscelyn![]()
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het is nu wel een goed moment voor de haan, want Menno lijkt weer in slaap te vallen
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:13 schreef Mike1964 het volgende:
Hebben de bewoners ook weer wat te roken gekregen trouwens?
AC/DC met thunder....of whole lotta rosie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Of Slayer - Angel of Deathquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Child in Time?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Of Slayer - Angel of Death(speciaal voor Rob en Chantal een muzikaal hoogtepuntje uit de jaren 80)
Zonde....bracht wel wat emoties en daarmee weer wat reuring in de tent... Ik ben zelf een stevige roker en kan me dus goed voorstellen wat het met iemand doet om onder deze omstandigheden je verslaving niet te kunnen voeden...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.![]()
Erg jammer. Want Chantal was gisteren weer helemaal aan het flippen toen het (bijna) op was.
ook leuk: Iets van de Sex Pistols?quote:
Liever wat lifemetal.....quote:
Schijnt vooral met de bewoners afgesproken te zijn...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:02 schreef Showtime het volgende:
Wat een trieste regie, als Dido haar slip zichtbaar wordt in de badkamer draaien ze al weg naar de slaapkamer.
Ben nu bij mijn ouders op bezoek die ook Versatel hebben, is ook niks op te zien. Fabel dus....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Men zegt dat op de versatel streams (tv) het wel te zien is maar blijkt een fabel te zijn....
Leuk. raakt Roel weer helemaal in de stress vanwege zijn pot met geld.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:55 schreef stil het volgende:
Omdat het d laatste dagen veel geregend heeft moeten de bewoners alle bloempotten controleren of er ook water inzit.
geen idee, zit ff de tanjaingrid22okt mp3 te luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Zat Menno weer te kotsen??
Ik hoor net van Dido dat Menno inderdaad weer gekotst heeft...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Zat Menno weer te kotsen??
Mag wel, maar niet de gehele dag....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef markna het volgende:
uhhhh ochtend jassen enzz mocht niet meer he
tot na het ontbijtquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef markna het volgende:
uhhhh ochtend jassen enzz mocht niet meer he
Vals? I don't get it...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik weet niet hoe ik in bed ben gekomen"
Dido: "Dat heb ik eh..... "
Menno: "Ja...?"
Dido.. Dat is knap vals.
Ik ook niet , maar heb het ook niet gehoord !quote:[..]
Vals? I don't get it...
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.quote:
Dido is ook de hele avond met hem bezig geweestquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.
Volgens mij nog niet.... begon gelijk over de baby.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja ingrid gefeliciteerd?
Aha, je hebt gelijk... Maar ik moet wel zeggen dat als Dido niet naar buiten was gekomen Menno waarschijnlijk nog steeds op het bankje buiten zou zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.
Dido is ook bezig geweest ja. Maar ze noemt Lieske niet eens. Lieske heeft een half uur met hem zitten praten en over zijn rug gewreven toen hij een half uur lang heeft zitten kotsen en heeft hem in haar eentje uitgekleed en in bed gelegd. Menno vroeg hoe hij in bed is gekomen en dat heeft toch echt Lieske gedaan en niet Dido.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dido is ook de hele avond met hem bezig geweest
Emmer halen en schoonmaken, naar bed brengen, gezicht wassen...
AAHHH, jammer hoor...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:49 schreef D.Rose het volgende:
Tanja verteld dat het goed komt tussen de vader en het kind.
Hij had allemaal cadeautjes en dikke tranen toen ie wegging
Dido wordt op de talpa site ook niet eens genoemd. Lieske wel een paar keer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
Maar Lieske was wel degene die hem uitkleedde inderdaad...
Dido, vals kreng!!
Naar bed brengen deden ze samen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is ook bezig geweest ja. Maar ze noemt Lieske niet eens. Lieske heeft een half uur met hem zitten praten en over zijn rig gewreven toen hij een half uur lanbg heeft zitten kotsen en heeft hem in haar eentje uitgekleed en in bed gelegd. Menno vroeg hoe hij in bed is gekomen en dat heeft toch echt Lieske gedaan en niet Dido.
Ik hoor haar net zeggen dat ze hem naar bed heeft gebracht, wat samen met Lieske was, dat ze zijn emmers heeft staan omspoelen en dat ze zijn gezicht nog schoon heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat walgelijk dit zeg. Dido wil echt alle eer opstrijken. Nu ook tegenover Tanja
Ik vind het best en ga er ook niet meer over discussieren. Je zult het wel zien morgenavond op tv.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Naar bed brengen deden ze samen.
Lieske bedoelde het waarschijnlijk goed, maar als ik moet kotsen heb ik niemand die over mijn rug zit te wrijven en vraagt 'ben je misselijk? wil je kotsen?'
Wat mij ook altijd opvalt dat als er iets leuks gaat gebeuren dan komt Dido met het verhaal dat ze erover gedroomd heeft....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat walgelijk dit zeg. Dido wil echt alle eer opstrijken. Nu ook tegenover Tanja
En waarom is hij een bedrieger? Ken je hem??quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
AAHHH, jammer hoor...
Tanja laat zich weer helemaal inpakken door die bedrieger...
Dikke krokodille tranen...
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar zwanger heeft gemaakt is een sukkel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom is hij een bedrieger? Ken je hem??
zij wilde hem toch niet zien?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar swanger heeft gemaakt is een sukkel...
Lekkere veel te snelle conclusiequote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar zwanger heeft gemaakt is een sukkel...
Klopt, maar dat wordt ook nergens tegen gesproken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het best en ga er ook niet meer over discussieren. Je zult het wel zien morgenavond op tv.
Er is maar één persoon niet van zijn zijde geweken.
Hoezo?quote:
Ze NOEMDE Lieske niet eens.. en dat vind ik knap tragisch. De vraag was "hoe ben ik in bed gekomen" en Dido zegt keihard dat zij dat heeft gedaan. Dat vind ik knap asociaal. Als Dido klasse had gehad, had ze alle lof aan Lieske gegeven (zo zou ik dat gedaan hebben), maar haar naam viel zelfs niet eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt ook nergens tegen gesproken.
Je moet niet alles wat je maar enigzins anti-Lieske kunt opvatten verdedigen.
Ik ben ook meer voor Lieske als voor Dido, maar om dan Dido aan te vallen omdat
Lieske niet genoeg credits krijgt
"Trieste actie"quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido wordt op de talpa site ook niet eens genoemd. Lieske wel een paar keer.
Ik vind dit best wel een trieste actie weer van DidoIk snap ook niet waarom ze dit flikt.
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.quote:
Tanja heeft een beetje bijgeslapen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is Tanja spraakzaam!
Die vent is gewoon een enorme lapzwans.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.
BTW Goedemiddag alleman![]()
Ja, sorry. Ik vind het beneden alle peil. En dat had ik ook gevonden als het niet Lieske was geweest, maar bv Nathalie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Trieste actie"
"Flikt"
Doe ff relaxt zeg.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Trieste actie"
"Flikt"
Doe ff relaxt zeg.![]()
En Tanja zegt dus dat het allemaal weer goed komt tussen hen tweeen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Die vent is gewoon een enorme lapzwans.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik weet niet hoe ik in bed ben gekomen"
Dido: "Dat heb ik eh..... "
Menno: "Ja...?"
Dido.. Dat is knap vals.
![]()
![]()
...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow god, nou dan weet je het wel weer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Tanja zegt dus dat het allemaal weer goed komt tussen hen tweeen...
"Hij was helemaal aan het trillen, en was aan het huilen"
Krokodille tranen dus...
En Tanja valt weer in dezelfde valkuil
Zal wel zijn omdat het een irritant geluid is voor de zenders.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef ruby het volgende:
Waarom mogen ze die kaart niet afspelen? Wat is dat voor geneuzel? Is BB bang dat ze gaan dansen op de muziek van die kaart ofzo?
Is ook zeer vreemd ja. Ze draaien een beetje door bij BB.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef ruby het volgende:
Waarom mogen ze die kaart niet afspelen? Wat is dat voor geneuzel? Is BB bang dat ze gaan dansen op de muziek van die kaart ofzo?
..'t zegt ook veel over Tanja......quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Krokodille tranen dus...
En Chantal haar grafstem niet zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het een irritant geluid is voor de zenders.
Weet jij wat de exacte relatievorm was / is die hij met Tanja had ?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij is wel weer over zijn nek gegaan vanmorgenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
Mogge
![]()
Menno is gelukkig zonder al te veel problemen wakker geworden...
Waarom weet ik niet, maar het stond zo in de opdracht...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef ruby het volgende:
Tanja zei dat het goed kwam tussen hem en de baby, niet tussen hem en Tanjaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Krokodille tranen dus...
Precies. Ik weet alleen dat Tanja toen ze het huis in ging zéér positief over hem was en ze hoopte op een toekomst met hem en hun baby. Dat heeft moederlief met een paar verhalen tijdens het 'weekendje centerparcs' helemaal teniet gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet jij wat de exacte relatievorm was / is die hij met Tanja had ?
Scan, Dido liep voortdurend heen en weeer om de volgekotste mand en vieze kotsemmers schoon te maken en natte handdoeken te halen. Lieske zat naast Menno, maar ik vind het niet fair dat je de rol van Dido nu als het ware wegpoetstquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het best en ga er ook niet meer over discussieren. Je zult het wel zien morgenavond op tv.
Er is maar één persoon niet van zijn zijde geweken.
Altjid lullige zondagen hè, als je weet dat je een pak slaag in Eindhoven gaat krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
oggut...kom niet aan Dido...
![]()
oh...en verder heb ik geen idee of het links of rechts is ....de streams staan nog niet aan bij mij
Nee, maar daar doel ik ook niet op. Ik weet alleen dat ie met Tanja heeft liggen naaien en dat ze van hem zwanger is geworden. Ondertussen heeft ie ook weer met z'n ex liggen ketsen dus ik weet niet of het zo nauw zal nemen met het vaderschap.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:13 schreef Jappie het volgende:
Weet jij wat de exacte relatievorm was / is die hij met Tanja had ?
Laat alsjebliéft zitten.quote:
Ow, begreep het verkeerd, in dat geval ben ik voor...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tanja zei dat het goed kwam tussen hem en de baby, niet tussen hem en Tanja
Klopt, zo hoorde ik het ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tanja zei dat het goed kwam tussen hem en de baby, niet tussen hem en Tanja
Dat zegt ook wat over Tanja dat ze zich maar al te graag laat gebruiken... Kortom Tanja doet er net zo hard aan mee...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
Nee, maar daar doel ik ook niet op. Ik weet alleen dat ie met Tanja heeft liggen naaien en dat ze van hem zwanger is geworden. Ondertussen heeft ie ook weer met z'n ex liggen ketsen dus ik weet niet of het zo nauw zal nemen met het vaderschap.
Ik doel meer op het feit dat het type is dat, zover ik heb kunnen lezen, geen reet uitvoert en maar wat aankloot als ik Tanja mag geloven.
Dus een lapzwans in mijn ogen.
Dat doe ik ook niet. Dido heeft ook het een en ander gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan, Dido liep voortdurend heen en weeer om de volgekotste mand en vieze kotsemmers schoon te maken en natte handdoeken te halen. Lieske zat naast Menno, maar ik vind het niet fair dat je de rol van Dido nu als het ware wegpoetst
Ik had er nog een zinnetje aan toegevoegd, over Tanja idd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat zegt ook wat over Tanja dat ze zich maar al te graag laat gebruiken... Kortom Tanja doet er net zo hard aan mee...
Ja, alles is Tanja haar schuld....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat zegt ook wat over Tanja dat ze zich maar al te graag laat gebruiken... Kortom Tanja doet er net zo hard aan mee...
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Chantal geeft de lengte van de lul aan van haar toekomstige man
Dus jij neemt altijd bij voorbaat stelling zonder dat je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord ? En hoe betrouwbaar kunnen de verhalen van iemand zijn die vandaag de dag na een paar weken al gaat liggen neuken met iemand zonder condooms te gebruiken??quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, maar daar doel ik ook niet op. Ik weet alleen dat ie met Tanja heeft liggen naaien en dat ze van hem zwanger is geworden. Ondertussen heeft ie ook weer met z'n ex liggen ketsen dus ik weet niet of het zo nauw zal nemen met het vaderschap.
Ik doel meer op het feit dat het type is dat, zover ik heb kunnen lezen, geen reet uitvoert en maar wat aankloot als ik Tanja mag geloven.
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, maar daar doel ik ook niet op. Ik weet alleen dat ie met Tanja heeft liggen naaien en dat ze van hem zwanger is geworden.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dus jij neemt altijd bij voorbaat stelling zonder dat je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord ? En hoe betrouwbaar kunnen de verhalen van iemand zijn die vandaag de dag na een paar weken al gaat liggen neuken met iemand zonder condooms te gebruiken??
Ghegheghe...Tanja heeft gedurende deze BB nog niet echt veel blijk gegeven van diepe inzichten in de menselijke psyche...zeker niet waar het haarzelf of haar omgang met anderen betreft....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Exact. In ieder geval zeer zeker dat ze zwanger is geworden.quote:
Tanja is gewoon hartstikke Ego gericht. Als er wat is, krijgen anderen de schuld. Echter kan ze ook eens naar zichzelf kijken. Uiteindelijk ben je het zelf die dat soort situaties creeërt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
Tis een raar wijf, maar om haar nou werkelijk overal over aan te vallen.
Zoals ik al zei: ik had er nog een zinnetje aan toegevoegd over Tanja. Dat zij nou ook niet echt een voorbeeld was.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dus jij neemt altijd bij voorbaat stelling zonder dat je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord ? En hoe betrouwbaar kunnen de verhalen van iemand zijn die vandaag de dag na een paar weken al gaat liggen neuken met iemand zonder condooms te gebruiken??
Dus bij voorbaat spreken mensen die veilig sex hebben meer de waarheid dan mensen die dat niet hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Jeetje... Hoe krijg je het voor elkaar...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.
BTW Goedemiddag alleman![]()
Dat is dan heel dom van Tanja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.
Ook daar moet je echt met z'n 2-en voor zijn. Dus daar is hij net zo schuldig aan als zij. En dat terwijl hij al een vrouw en kinderen heeft. Het was stom, maar dat is niet alleen haar fout.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. In ieder geval zeer zeker dat ze zwanger is geworden.
Klopt. De mensen hier moeten maar eens koffie gaan drinken en wakker worden voordat ze verder gaan met ruzie makenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef clauwheee het volgende:
Maar..Tanja zei toch dat het goed kwam wat betreft de kleine? En dat ze eerst afstand wilde nemen wat betreft haarzelf, juist omdat ze anders weer te snel toegaf? Het kwam goed tussen hem en de kleine, maar zij was er verder nog niet klaar mee, zei ze net toch?
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Sonique het volgende:
SANCTIE
ik wilde net zeggen over het aankleden.
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.quote:
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook daar moet je echt met z'n 2-en voor zijn. Dus daar is hij net zo schuldig aan als zij. En dat terwijl hij al een vrouw en kinderen heeft. Het was stom, maar dat is niet alleen haar fout.
En hoe betrouwbaar zijn dan de verhalen van iemand die ook binnen een paar weken gaat liggen neuken, een vrouw en kinderen heeft, en er schijnbaar weinig moeite mee heeft om thuis te zitten. (dit laatste dus opmakend uit de verhalen van Tanja en is dus idd niet zeker 100% waarheid)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.
Van BB?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie, Chantal en Ingrid krijgen een 'standje' omdat ze nog niet zijn aangekleed
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.
Ze willen ook dat er weer een ritme in het huis komt.... (en dat gepraat van Chantal over de vorige bb's mag ook wel wat van gezegd worden ja.)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.
Is ook waar, maar hey je hebt het over Tanja. Die is dom, dat is inmiddels wel vaak genoeg gebleken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.
Hij had toch een condoom om kunnen doen?? Hij kende d'r pas zes weken! Ken je dit oude reclame spotje nog?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Ja. Het is waanzin ten top deze BB. En de bewoners slikken het als zoete koek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Van BB?
Jezus, moeten ze voor een bepaald tijdstip ook nog aangekleed zijn?
Dat zeg ik niet. Maar we hebben in de afgelopen weken kunnen zien wat voor labiel persoon Tanja is. En als je vandaag de dag met alle risisco's vandien gaat liggen neuken met iemand die je amper kent spoor je in mijn ogen niet, en neem ik ook de verhalen van mesnen die zo omgaan met risico's een stuk minder serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat spreken mensen die veilig sex hebben meer de waarheid dan mensen die dat niet hebben.
Vind ik ook...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is ook waar, maar hey je hebt het over Tanja. Die is dom, dat is inmiddels wel vaak genoeg gebleken.![]()
Maar gaat mij nu even meer om het idee, dat zij alle schuld krijgt en als hoer wordt aangeduid, terwijl hij minstens net zo schuldig is in de hele situatie.
Vind het voor de kleine iig wel goed, dat ze hem een kans wil geven om als vader figuur toch een rol in haar leven te spelen.
Precies. It takes two to tango!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)
Maar in mijn beleving ben je als kerel nét zo schuldig als de vrouw. Zelfs al zou ze zeggen dat het veilig is. Als je als kerel besluit om geen condoom te gebruiken neem je gewoon een risico, zeker als je de andere persoon pas nét kent...
Is nogal makkelijk om de verantwoordelijkheid zo op een ander af te schuiven....
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen dingen verzinnen Flugeltje. Ze had gewoon verkeerd gerekend.
Dat is de boel omdraaien. Natuurlijk is hij ook niet slim geweest. Maar hij gaat er hier om dat een aantal de schuld volledig op Shurendy willen schuiven. En dat wil ik dan toch eerder omdraaien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)
Maar in mijn beleving ben je als kerel nét zo schuldig als de vrouw. Zelfs al zou ze zeggen dat het veilig is. Als je als kerel besluit om geen condoom te gebruiken neem je gewoon een risico, zeker als je de andere persoon pas nét kent...
Is nogal makkelijk om de verantwoordelijkheid zo op een ander af te schuiven....
Dan kan je zijn verhalen net zo min serieus nemen. Zitten toch echt in hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar we hebben in de afgelopen weken kunnen zien wat voor labiel persoon Tanja is. En als je vandaag de dag met alle risisco's vandien gaat liggen neuken met iemand die je amper kent spoor je in mijn ogen niet, en neem ik ook de verhalen van mesnen die zo omgaan met risico's een stuk minder serieus.
Ik verzin niets lieve schat... In eerste instantie heeft ze steeds gezegd dat ze verkeerd gerekend had en ze had gedacht niet zwanger te kunnen worden. Later gaf ze een keer toe dat ze wel wist dat de methode niet betrouwbaar was en ze dat ook tegen Shurendy had gezegd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen ding verzinnen Flugeltje. Ze had gewoon verkeerd gerekend.
Ze heeft dus het 'reken' verhaal ook al vele malen aan meerdere bewoners verteld. Ze heeft hem gezegd dat ze niet zwanger kon worden op dat moment.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:33 schreef CGJung het volgende:
[..]
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....
Ja, ze hadden haar best effe kunnen terugfluiten... (Lezen kreng!)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef D.Rose het volgende:
Sanctie
BB vroeg Nathalie de kaart voor te lezen, dat deed ze niet
Ik draai niets om Scan... Ik begon er zelfs mee dat ze beiden even schuldig waren in dit geval!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de boel omdraaien. Natuurlijk is hij ook niet slim geweest. Maar hij gaat er hier om dat een aantal de schuld volledig op Shurendy willen schuiven. En dat wil ik dan toch eerder omdraaien.
Maar zoals gezegd zijn ze beide niet al te nozel geweest.
Amen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
Shurendy heeft niet de volledige schuld, maar zeker ook Tanja niet... Beiden even dom dus....
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik draai niets om Scan... Ik begon er zelfs mee dat ze beiden even schuldig waren in dit geval!!
Shurendy heeft niet de volledige schuld, maar zeker ook Tanja niet... Beiden even dom dus....
Heeft Chantal zich eigenlijk al eens zonder badpak gewassen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Moet Chantal en andere zich niet eerst wassen/douchen ofzo?
Gatverdamme!
Dat geldt toch nog veel meer voor Tanja, of niet dan!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien vind ik dat je als kerel zowieso na moet denken vóór je met iemand die pas net een blauwe maandag kent in bed duikt...
Tijdens dat zelfde gesprek vertelde ze dat ze toch altijd graag wel eens een keer een kindje wilde hebben, en dat ze een eventuele zwangerschap niet als probleem zat. Of Shurendy hiervan volledig op de hoogte was weet ik niet. Wat ik wel weet is dat beide in dit geval niet God's intelligentste creaties zijn (maar wie weet wat Joscelyn ons voor moois gaat brengen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft dus het 'reken' verhaal ook al vele malen aan meerdere bewoners verteld. Ze heeft hem gezegd dat ze niet zwanger kon worden op dat moment.
quote:De huilbui van Menno is bij de dames nog steeds onderwerp van gesprek. “Hij trok ook echt zo’n pruilmondje”, grapt Chantal. “In het begin vond ik het zielig, maar later werd het hilarisch”, reageert Dido. Chantal vertelt dat ook Roel en Rob niet begrepen wat er gebeurde. “Wat denk je als zijn vrienden zitten te kijken”, roddelt Chantal verder. “Die dachten alleen maar: ‘Wat hebben we geschreven? Zo erg is het toch niet?’”
“Volgens mij heeft ie de kaarten niet eens gelezen”, gaat Ingrid verder. “Hij moest al huilen van de kleuren”, gaat ze cynisch verder. De dames maken Menno in ieder geval goed belachelijk, terwijl hij nog steeds ziek boven zijn emmer hangt. Van je huisgenoten moet je het maar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |