Volgens mij nog niet.... begon gelijk over de baby.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:47 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja ingrid gefeliciteerd?
Aha, je hebt gelijk... Maar ik moet wel zeggen dat als Dido niet naar buiten was gekomen Menno waarschijnlijk nog steeds op het bankje buiten zou zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.
Dido is ook bezig geweest ja. Maar ze noemt Lieske niet eens. Lieske heeft een half uur met hem zitten praten en over zijn rug gewreven toen hij een half uur lang heeft zitten kotsen en heeft hem in haar eentje uitgekleed en in bed gelegd. Menno vroeg hoe hij in bed is gekomen en dat heeft toch echt Lieske gedaan en niet Dido.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dido is ook de hele avond met hem bezig geweest
Emmer halen en schoonmaken, naar bed brengen, gezicht wassen...
AAHHH, jammer hoor...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:49 schreef D.Rose het volgende:
Tanja verteld dat het goed komt tussen de vader en het kind.
Hij had allemaal cadeautjes en dikke tranen toen ie wegging
Dido wordt op de talpa site ook niet eens genoemd. Lieske wel een paar keer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
Maar Lieske was wel degene die hem uitkleedde inderdaad...
Dido, vals kreng!!
Naar bed brengen deden ze samen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is ook bezig geweest ja. Maar ze noemt Lieske niet eens. Lieske heeft een half uur met hem zitten praten en over zijn rig gewreven toen hij een half uur lanbg heeft zitten kotsen en heeft hem in haar eentje uitgekleed en in bed gelegd. Menno vroeg hoe hij in bed is gekomen en dat heeft toch echt Lieske gedaan en niet Dido.
Ik hoor haar net zeggen dat ze hem naar bed heeft gebracht, wat samen met Lieske was, dat ze zijn emmers heeft staan omspoelen en dat ze zijn gezicht nog schoon heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat walgelijk dit zeg. Dido wil echt alle eer opstrijken. Nu ook tegenover Tanja
Ik vind het best en ga er ook niet meer over discussieren. Je zult het wel zien morgenavond op tv.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Naar bed brengen deden ze samen.
Lieske bedoelde het waarschijnlijk goed, maar als ik moet kotsen heb ik niemand die over mijn rug zit te wrijven en vraagt 'ben je misselijk? wil je kotsen?'
Wat mij ook altijd opvalt dat als er iets leuks gaat gebeuren dan komt Dido met het verhaal dat ze erover gedroomd heeft....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat walgelijk dit zeg. Dido wil echt alle eer opstrijken. Nu ook tegenover Tanja
En waarom is hij een bedrieger? Ken je hem??quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
AAHHH, jammer hoor...
Tanja laat zich weer helemaal inpakken door die bedrieger...
Dikke krokodille tranen...
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar zwanger heeft gemaakt is een sukkel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom is hij een bedrieger? Ken je hem??
zij wilde hem toch niet zien?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar swanger heeft gemaakt is een sukkel...
Lekkere veel te snelle conclusiequote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar elke vent die een vrouw laat vallen nadat hij haar zwanger heeft gemaakt is een sukkel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |