nee hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:30 schreef D.Rose het volgende:
Is dit het 'post hier je oude screencaps' topic?
Kan je dat preciseren en/ of nuanceren?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:04 schreef foetre het volgende:
wat een teven!!
Jij bent Kermis.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben een genuanceerde, meerdimensionale, empthatische aanwinst op dit forum
Vind het (eerlijk gezegd helaas) wel meevallenquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Menno ziet er slecht uit na de mini party.
Dat is jammer voor hem, maar hij zal wel te horen krijgen dat lieske hem heeft uitgekleed.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Alles van na het kotsen kan Menno zich niet meer herinneren
Positief jaloersquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef Marrije het volgende:
Tanja is jaloers op het shirtje!!
hopelijk houdt ie het nu wel droogquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:50 schreef Marrije het volgende:
Menno neemt zijn fanmail door...
Dat zal Chantal vandaag wel een paar keer vertellen, is het niet tegen Menno dan wel tegen een ander.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:48 schreef D.Rose het volgende:
Alles van na het kotsen kan Menno zich niet meer herinneren
lol @ sommige typo'squote:Op zondag 23 oktober 2005 09:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil schaamte en verslagenheid zijn![]()
chantal en ingrid hebben dat gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hebben ze weer heel de avond Tanja lopen bashen ben blij dat ik niet kon kijken
Hier geen tranenquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
lol @ sommige typo's
Menno houdt het wéér niet droog overigens![]()
leek er net wel op maar de bui is weer overgetrokken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:57 schreef stopp het volgende:
weer huilen?
Hoiquote:Op zondag 23 oktober 2005 09:58 schreef Bep het volgende:
mogguh allen
Chantal rob ingrid nathquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had weinig mensen waar in een hekel aan had in het huis maar nu wel hoor
![]()
En? Wie zijn de gelukkigen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had weinig mensen waar in een hekel aan had in het huis maar nu wel hoor
![]()
whehehhe echt? Ik bn gek op kleine babytjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je bent een stuk milder geworden sinds de geboorte van Joscelyn![]()
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het is nu wel een goed moment voor de haan, want Menno lijkt weer in slaap te vallen
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:13 schreef Mike1964 het volgende:
Hebben de bewoners ook weer wat te roken gekregen trouwens?
AC/DC met thunder....of whole lotta rosie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Of Slayer - Angel of Deathquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Child in Time?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Of Slayer - Angel of Death(speciaal voor Rob en Chantal een muzikaal hoogtepuntje uit de jaren 80)
Zonde....bracht wel wat emoties en daarmee weer wat reuring in de tent... Ik ben zelf een stevige roker en kan me dus goed voorstellen wat het met iemand doet om onder deze omstandigheden je verslaving niet te kunnen voeden...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.![]()
Erg jammer. Want Chantal was gisteren weer helemaal aan het flippen toen het (bijna) op was.
ook leuk: Iets van de Sex Pistols?quote:
Liever wat lifemetal.....quote:
Schijnt vooral met de bewoners afgesproken te zijn...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:02 schreef Showtime het volgende:
Wat een trieste regie, als Dido haar slip zichtbaar wordt in de badkamer draaien ze al weg naar de slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |