Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het is nu wel een goed moment voor de haan, want Menno lijkt weer in slaap te vallen
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:13 schreef Mike1964 het volgende:
Hebben de bewoners ook weer wat te roken gekregen trouwens?
AC/DC met thunder....of whole lotta rosie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Of Slayer - Angel of Deathquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:12 schreef ChantalC het volgende:
Doe maar wat sterkers.... Limp Bizkit - Take A Look Around ofzo...![]()
Child in Time?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Of Slayer - Angel of Death(speciaal voor Rob en Chantal een muzikaal hoogtepuntje uit de jaren 80)
Zonde....bracht wel wat emoties en daarmee weer wat reuring in de tent... Ik ben zelf een stevige roker en kan me dus goed voorstellen wat het met iemand doet om onder deze omstandigheden je verslaving niet te kunnen voeden...quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Helaas wel. In ieder geval shag. Ik geloof dat er ook wat peuken in omloop zijn.![]()
Erg jammer. Want Chantal was gisteren weer helemaal aan het flippen toen het (bijna) op was.
ook leuk: Iets van de Sex Pistols?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |