Klopt, maar dat wordt ook nergens tegen gesproken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het best en ga er ook niet meer over discussieren. Je zult het wel zien morgenavond op tv.
Er is maar één persoon niet van zijn zijde geweken.
Hoezo?quote:
Ze NOEMDE Lieske niet eens.. en dat vind ik knap tragisch. De vraag was "hoe ben ik in bed gekomen" en Dido zegt keihard dat zij dat heeft gedaan. Dat vind ik knap asociaal. Als Dido klasse had gehad, had ze alle lof aan Lieske gegeven (zo zou ik dat gedaan hebben), maar haar naam viel zelfs niet eens.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt ook nergens tegen gesproken.
Je moet niet alles wat je maar enigzins anti-Lieske kunt opvatten verdedigen.
Ik ben ook meer voor Lieske als voor Dido, maar om dan Dido aan te vallen omdat
Lieske niet genoeg credits krijgt
"Trieste actie"quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido wordt op de talpa site ook niet eens genoemd. Lieske wel een paar keer.
Ik vind dit best wel een trieste actie weer van DidoIk snap ook niet waarom ze dit flikt.
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.quote:
Tanja heeft een beetje bijgeslapen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is Tanja spraakzaam!
Die vent is gewoon een enorme lapzwans.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.
BTW Goedemiddag alleman![]()
Ja, sorry. Ik vind het beneden alle peil. En dat had ik ook gevonden als het niet Lieske was geweest, maar bv Nathalie.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Trieste actie"
"Flikt"
Doe ff relaxt zeg.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
"Trieste actie"
"Flikt"
Doe ff relaxt zeg.![]()
En Tanja zegt dus dat het allemaal weer goed komt tussen hen tweeen...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Die vent is gewoon een enorme lapzwans.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik weet niet hoe ik in bed ben gekomen"
Dido: "Dat heb ik eh..... "
Menno: "Ja...?"
Dido.. Dat is knap vals.
![]()
![]()
...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Die vent is gewoon een enorme lapzwans.
Ow god, nou dan weet je het wel weer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
En Tanja zegt dus dat het allemaal weer goed komt tussen hen tweeen...
"Hij was helemaal aan het trillen, en was aan het huilen"
Krokodille tranen dus...
En Tanja valt weer in dezelfde valkuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |