Tanja is gewoon hartstikke Ego gericht. Als er wat is, krijgen anderen de schuld. Echter kan ze ook eens naar zichzelf kijken. Uiteindelijk ben je het zelf die dat soort situaties creeërt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:19 schreef Snaptnix het volgende:
Tis een raar wijf, maar om haar nou werkelijk overal over aan te vallen.
Zoals ik al zei: ik had er nog een zinnetje aan toegevoegd over Tanja. Dat zij nou ook niet echt een voorbeeld was.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dus jij neemt altijd bij voorbaat stelling zonder dat je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord ? En hoe betrouwbaar kunnen de verhalen van iemand zijn die vandaag de dag na een paar weken al gaat liggen neuken met iemand zonder condooms te gebruiken??
Dus bij voorbaat spreken mensen die veilig sex hebben meer de waarheid dan mensen die dat niet hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dus jij neemt altijd bij voorbaat stelling zonder dat je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord ? En hoe betrouwbaar kunnen de verhalen van iemand zijn die vandaag de dag na een paar weken al gaat liggen neuken met iemand zonder condooms te gebruiken??
Jeetje... Hoe krijg je het voor elkaar...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef CGJung het volgende:
[..]
Hij schijnt nog een andere vrouw te hebben en daar ook twee kinderen bij the hebben. Toen Tanja zwanger van hem was, heeft hij duidelijk voor de andere vrouw gekozen. Ik weet niet hoe die relatie in elkaar zit maar als je hem bedrieger en sukkel noemt zit je volgens mij aardig in de buurt.
BTW Goedemiddag alleman![]()
Dat is dan heel dom van Tanja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.
Ook daar moet je echt met z'n 2-en voor zijn. Dus daar is hij net zo schuldig aan als zij. En dat terwijl hij al een vrouw en kinderen heeft. Het was stom, maar dat is niet alleen haar fout.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:20 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. In ieder geval zeer zeker dat ze zwanger is geworden.
Klopt. De mensen hier moeten maar eens koffie gaan drinken en wakker worden voordat ze verder gaan met ruzie makenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef clauwheee het volgende:
Maar..Tanja zei toch dat het goed kwam wat betreft de kleine? En dat ze eerst afstand wilde nemen wat betreft haarzelf, juist omdat ze anders weer te snel toegaf? Het kwam goed tussen hem en de kleine, maar zij was er verder nog niet klaar mee, zei ze net toch?
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Sonique het volgende:
SANCTIE
ik wilde net zeggen over het aankleden.
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.quote:
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook daar moet je echt met z'n 2-en voor zijn. Dus daar is hij net zo schuldig aan als zij. En dat terwijl hij al een vrouw en kinderen heeft. Het was stom, maar dat is niet alleen haar fout.
En hoe betrouwbaar zijn dan de verhalen van iemand die ook binnen een paar weken gaat liggen neuken, een vrouw en kinderen heeft, en er schijnbaar weinig moeite mee heeft om thuis te zitten. (dit laatste dus opmakend uit de verhalen van Tanja en is dus idd niet zeker 100% waarheid)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.
Van BB?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie, Chantal en Ingrid krijgen een 'standje' omdat ze nog niet zijn aangekleed
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.
Ze willen ook dat er weer een ritme in het huis komt.... (en dat gepraat van Chantal over de vorige bb's mag ook wel wat van gezegd worden ja.)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.
Is ook waar, maar hey je hebt het over Tanja. Die is dom, dat is inmiddels wel vaak genoeg gebleken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.
Hij had toch een condoom om kunnen doen?? Hij kende d'r pas zes weken! Ken je dit oude reclame spotje nog?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Ja. Het is waanzin ten top deze BB. En de bewoners slikken het als zoete koek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Van BB?
Jezus, moeten ze voor een bepaald tijdstip ook nog aangekleed zijn?
Dat zeg ik niet. Maar we hebben in de afgelopen weken kunnen zien wat voor labiel persoon Tanja is. En als je vandaag de dag met alle risisco's vandien gaat liggen neuken met iemand die je amper kent spoor je in mijn ogen niet, en neem ik ook de verhalen van mesnen die zo omgaan met risico's een stuk minder serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus bij voorbaat spreken mensen die veilig sex hebben meer de waarheid dan mensen die dat niet hebben.
Vind ik ook...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is ook waar, maar hey je hebt het over Tanja. Die is dom, dat is inmiddels wel vaak genoeg gebleken.![]()
Maar gaat mij nu even meer om het idee, dat zij alle schuld krijgt en als hoer wordt aangeduid, terwijl hij minstens net zo schuldig is in de hele situatie.
Vind het voor de kleine iig wel goed, dat ze hem een kans wil geven om als vader figuur toch een rol in haar leven te spelen.
Precies. It takes two to tango!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)
Maar in mijn beleving ben je als kerel nét zo schuldig als de vrouw. Zelfs al zou ze zeggen dat het veilig is. Als je als kerel besluit om geen condoom te gebruiken neem je gewoon een risico, zeker als je de andere persoon pas nét kent...
Is nogal makkelijk om de verantwoordelijkheid zo op een ander af te schuiven....
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen dingen verzinnen Flugeltje. Ze had gewoon verkeerd gerekend.
Dat is de boel omdraaien. Natuurlijk is hij ook niet slim geweest. Maar hij gaat er hier om dat een aantal de schuld volledig op Shurendy willen schuiven. En dat wil ik dan toch eerder omdraaien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)
Maar in mijn beleving ben je als kerel nét zo schuldig als de vrouw. Zelfs al zou ze zeggen dat het veilig is. Als je als kerel besluit om geen condoom te gebruiken neem je gewoon een risico, zeker als je de andere persoon pas nét kent...
Is nogal makkelijk om de verantwoordelijkheid zo op een ander af te schuiven....
Dan kan je zijn verhalen net zo min serieus nemen. Zitten toch echt in hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar we hebben in de afgelopen weken kunnen zien wat voor labiel persoon Tanja is. En als je vandaag de dag met alle risisco's vandien gaat liggen neuken met iemand die je amper kent spoor je in mijn ogen niet, en neem ik ook de verhalen van mesnen die zo omgaan met risico's een stuk minder serieus.
Ik verzin niets lieve schat... In eerste instantie heeft ze steeds gezegd dat ze verkeerd gerekend had en ze had gedacht niet zwanger te kunnen worden. Later gaf ze een keer toe dat ze wel wist dat de methode niet betrouwbaar was en ze dat ook tegen Shurendy had gezegd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Geen ding verzinnen Flugeltje. Ze had gewoon verkeerd gerekend.
Ze heeft dus het 'reken' verhaal ook al vele malen aan meerdere bewoners verteld. Ze heeft hem gezegd dat ze niet zwanger kon worden op dat moment.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:33 schreef CGJung het volgende:
[..]
..niet verzonnen ze heeft het voor de bevallen zelf vertelt....iets in de trant van : ik gebruik geen pil, maar als je dan zonodig moet.....
Ja, ze hadden haar best effe kunnen terugfluiten... (Lezen kreng!)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef D.Rose het volgende:
Sanctie
BB vroeg Nathalie de kaart voor te lezen, dat deed ze niet
Ik draai niets om Scan... Ik begon er zelfs mee dat ze beiden even schuldig waren in dit geval!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de boel omdraaien. Natuurlijk is hij ook niet slim geweest. Maar hij gaat er hier om dat een aantal de schuld volledig op Shurendy willen schuiven. En dat wil ik dan toch eerder omdraaien.
Maar zoals gezegd zijn ze beide niet al te nozel geweest.
Amen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
Shurendy heeft niet de volledige schuld, maar zeker ook Tanja niet... Beiden even dom dus....
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik draai niets om Scan... Ik begon er zelfs mee dat ze beiden even schuldig waren in dit geval!!
Shurendy heeft niet de volledige schuld, maar zeker ook Tanja niet... Beiden even dom dus....
Heeft Chantal zich eigenlijk al eens zonder badpak gewassen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef Sonique het volgende:
Moet Chantal en andere zich niet eerst wassen/douchen ofzo?
Gatverdamme!
Dat geldt toch nog veel meer voor Tanja, of niet dan!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien vind ik dat je als kerel zowieso na moet denken vóór je met iemand die pas net een blauwe maandag kent in bed duikt...
Tijdens dat zelfde gesprek vertelde ze dat ze toch altijd graag wel eens een keer een kindje wilde hebben, en dat ze een eventuele zwangerschap niet als probleem zat. Of Shurendy hiervan volledig op de hoogte was weet ik niet. Wat ik wel weet is dat beide in dit geval niet God's intelligentste creaties zijn (maar wie weet wat Joscelyn ons voor moois gaat brengen..quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft dus het 'reken' verhaal ook al vele malen aan meerdere bewoners verteld. Ze heeft hem gezegd dat ze niet zwanger kon worden op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |