Klopt. De mensen hier moeten maar eens koffie gaan drinken en wakker worden voordat ze verder gaan met ruzie makenquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef clauwheee het volgende:
Maar..Tanja zei toch dat het goed kwam wat betreft de kleine? En dat ze eerst afstand wilde nemen wat betreft haarzelf, juist omdat ze anders weer te snel toegaf? Het kwam goed tussen hem en de kleine, maar zij was er verder nog niet klaar mee, zei ze net toch?
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Sonique het volgende:
SANCTIE
ik wilde net zeggen over het aankleden.
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.quote:
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook daar moet je echt met z'n 2-en voor zijn. Dus daar is hij net zo schuldig aan als zij. En dat terwijl hij al een vrouw en kinderen heeft. Het was stom, maar dat is niet alleen haar fout.
En hoe betrouwbaar zijn dan de verhalen van iemand die ook binnen een paar weken gaat liggen neuken, een vrouw en kinderen heeft, en er schijnbaar weinig moeite mee heeft om thuis te zitten. (dit laatste dus opmakend uit de verhalen van Tanja en is dus idd niet zeker 100% waarheid)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zelfs als ze wel de pil had (weet niet of dit het geval was.) Had ook hij z'n verantwoording moeten nemen, wat zij ook zei. Pil is ook niet 100% betrouwbaar.
Van BB?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie, Chantal en Ingrid krijgen een 'standje' omdat ze nog niet zijn aangekleed
Ach, ik weet het ook allemaal niet. (ben nét wakker)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ze had gerekend en hem gezegd dat ze op dat moment met geen mogelijkheid zwanger zou kunnen worden. Ze denkt nu dat door haar eetstorrnis de cyclus wat van slag was en de berekening dus niet klopte.
Ze willen ook dat er weer een ritme in het huis komt.... (en dat gepraat van Chantal over de vorige bb's mag ook wel wat van gezegd worden ja.)quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook omdat ze over de oude bb's praten. Mag ook niet meer.
Is ook waar, maar hey je hebt het over Tanja. Die is dom, dat is inmiddels wel vaak genoeg gebleken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Als het wel de waarheid is, vind ik het dus een dwijl en Tanja naïef en dom. Ze wist vast wel wat ze er mee in huis haalde.
Hij had toch een condoom om kunnen doen?? Hij kende d'r pas zes weken! Ken je dit oude reclame spotje nog?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wie z'n schuld is dat??? Tanja had hem gezegd dat ze veilig was.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij had ze hem gewoon verteld dat ze zwanger zou kúnnen worden. Hij heeft er toen voor gekozen om toch zonder condoom te rampetampen. In dat geval vind ik hun beiden even schuldige eerlijk gezegd...
Ja. Het is waanzin ten top deze BB. En de bewoners slikken het als zoete koek.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Van BB?
Jezus, moeten ze voor een bepaald tijdstip ook nog aangekleed zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |