Die slaapt alquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:26 schreef Coos het volgende:
APK medicijnen innemen!!!![]()
APK medicijnen innemen!!! !!!...........![]()
Die zijn er nog nietquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:31 schreef Isabeau het volgende:
En waar zijn die foto's dan?
Hier een foto van de mooie layout van Fok BBquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:31 schreef Isabeau het volgende:
En waar zijn die foto's dan?
[FB] BB5 - CartW0man, Ripley, Sanne batterijen wisselenquote:Op zondag 23 oktober 2005 04:51 schreef BBscanner het volgende:
Hier een foto van de mooie layout van Fok BB![]()
Klacht reeds gemeld op de FB!![]()
[afbeelding]
Ik wil niet zegen móói.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:35 schreef Wup het volgende:
[ als APK niet kijkt durf ik wel...]
[afbeelding]
Ik quote 'em even.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee dank je, krijg ik te horen dat ik positief moet zijn.
En alle veranderingen zijn positief.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:04 schreef Isabeau het volgende:
Nee dank je, krijg ik te horen dat ik positief moet zijn.
die verminderde streamkwaliteit is ook te zien in de screenshotsquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:05 schreef Gert het volgende:Ik wil niet zegen móói.
Maar wél schérp!
Deze vind ik ook mooi, als ik dan toch twee favoriete vrouwelijke bewoners aan moet wijzen dan zijn zij het wel:
Ik begrijp ook niet hoe sommigen het beeld zo scherp krijgen. Ben ik behoorlijk jaloers op. Mijn beeld lijkt meer op die foto van Dido en Lieske.quote:
Triest.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:08 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb een keer over een vernieuwd onderdeel van fok geklaagd en toen kreeg ik idd te horen dat ik niet negatief mocht zijn over vernieuwingen.
De aldi begint!quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn reactie was eerder een grapje hoorIk vind het ook gewoon storend en heb dat al eerder gezegd. Maar goed.
Hele BB huis slaapt nog steeds.
Yep, ik ben aan het kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |