Mag wel, maar niet de gehele dag....quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef markna het volgende:
uhhhh ochtend jassen enzz mocht niet meer he
tot na het ontbijtquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef markna het volgende:
uhhhh ochtend jassen enzz mocht niet meer he
Vals? I don't get it...quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Ik weet niet hoe ik in bed ben gekomen"
Dido: "Dat heb ik eh..... "
Menno: "Ja...?"
Dido.. Dat is knap vals.
Ik ook niet , maar heb het ook niet gehoord !quote:[..]
Vals? I don't get it...
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.quote:
Dido is ook de hele avond met hem bezig geweestquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft de hele tijd naast menno gezeten toen hij een half uur heeft zitten kotsen en heeft hem later met Dido naar de slaapkamer gebracht. Daar was het Lieske die hem helemaal heeft uitgekleed en in bed heeft gelegd. Het was ook Lieske die later nog een keer isterug gegaan om te kijken hoe het met hem was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |