Met al dat geld.... zo'n bril en zo'n kapselquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:33 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
De nr 2 van de werekd dus.
En die Aldi-man dus 8e hè
Hij moet zijn hoofd kaal scheren en lenzen nemenquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met al dat geld.... zo'n bril en zo'n kapsel![]()
De rijkste vrouw van Nederland was toch die kleindochter van heineken? Ziet er ook nooit uit. Slonzige kleren, slonzig haar. Stinkend rijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Met al dat geld.... zo'n bril en zo'n kapsel![]()
Ik ben blij dat ik het niet heb. Serieus.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:36 schreef Isabeau het volgende:
Bill heeft trouwens bijna 47 miljard dollar. Peanuts
quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:36 schreef beelz het volgende:
Die mensen nu hebben wel gelijk... bij de ALDI is gewoon goede kwaliteit. En ze hebben struisvogelbiefstuk
Die biefstuk is echt zaaaalig!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:36 schreef beelz het volgende:
Die mensen nu hebben wel gelijk... bij de ALDI is gewoon goede kwaliteit. En ze hebben struisvogelbiefstuk
Da's diegene die er uit ziet alsof ze zo achter een raam kan toch?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De rijkste vrouw van Nederland was toch die kleindochter van heineken? Ziet er ook nooit uit. Slonzige kleren, slonzig haar. Stinkend rijk.
Oh, ik zou dat best willen hebben hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:36 schreef beelz het volgende:
Ik ben blij dat ik het niet heb. Serieus.
Dan verdient ze geen moer.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Da's diegene die er uit ziet alsof ze zo achter een raam kan toch?
Zalig is een understatement. Shit die dingen zijn echt geweldig tot de macht 66quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die biefstuk is echt zaaaalig!!
En ze hebben de allerlekkerste pakken chocolademelk en ook de toetjes zijn yummie!! En het ijs is lekker en en...etc
Ik ga ze maandag weer halen!! Ze zijn absoluut goddelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:38 schreef beelz het volgende:
Zalig is een understatement. Shit die dingen zijn echt geweldig tot de macht 69
Qua uitstraling en uiterlijk bedoel ik natuurlijkquote:
Ik denk dat ik maandag ook even naar de ALDI gaquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ze maandag weer halen!! Ze zijn absoluut goddelijk.
Harige sinaasappeltjes met luis?quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, ik zag "malathion" op de sinaasappels van de Aldi. Dat is een middel tegen hoofdluis.
Zou je eerder bij perziken verwachten he?quote:
Dit doet me denken aan die keer dat ik met Tijn de documentaire Supersize me had gezien en we direct naar de MacDonalds renden (was daar in geen jaren geweest, maar ik had zo'n trek in de Mac na die documentaire)quote:Op zondag 23 oktober 2005 05:40 schreef beelz het volgende:
Ik denk dat ik maandag ook even naar de ALDI ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |