Radioshowsquote:Misja was born on the 21st of January in 1973 in Rotterdam. In 1992 Misja started to buy the records he liked, and his choice was Trance (Progressive House).
Misja started to play at parties he organized together with a friend in Rotterdam. In the mean time he became friends with DJ Tiësto, who was already a well known DJ in Holland, and he gave Misja the chance to mix his own CD. "In Trance We Trust 001" which was released in September 1998 on Black Hole Recordings. This CD was well sold in The Netherlands, Israel and Norway, which resulted in many dj bookings in these countries.
After a year Misja was looking for more than just a CD so he started his own sub-label at a record company in Rotterdam. In December 1999 his first CD on his own label was finished and called "The Creation - Day One". This was the first CD in a series of seven.
In the mean time his name was getting bigger in Scandinavia, and so did the venues he played at. In October 1999 in Denmark and April 2001 in Norway he played on Hyperstate (Inner city of Scandinavia).
Because of his success he was asked in August 2000 to do the number 10 of the successful CD compilation Forbidden Paradise. One month later the second part of his own CD series was released, "The Creation - Day Two".
In 2000 Misja started to invest in a studio at home and the first result was a remix of the Inkfish track Orange Envelope together with Alpha Breed.
In August 2001 a whole new record company was born. Gesture Music. Together with Roland K (San Project, 2 men strong) and Maarten v Oosten (Orientalist), Misja started his real dream. Misja's first release at his company was be "Misja Helsloot - First Second" in September 2002. This release was played a lot by Paul van Dyk. In the summer of 2002 Misja played at all major festivals in The Netherlands like Extrema, Love Fields and Dance Valley.
Misja's name was steadily rising, both as DJ and producer. Several remixes were made, and he had the honors to record the Impulz theme song, A Different World, on his own First Second label. New mix-cd's were released: Capital and (back to were it all began) ITWT 007.
And DJ bookings brought Misja around the globe: from the Cocorico in Italy to the Opium Garden in Miami to The Dome in Tell Aviv, and back home to major gigs such as Impulz, Dance Valley and the end party of the FFWD Dance Parade in Rotterdam.
In 2004, a new highlight was added to Misja's career. Ten thousands of party people saw him opening the Mainstage at Trance Energy.
Owquote:
Hmm, kan misschien wel langsgaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ow! Ken je Misja Helsloot niet? Dat vind ik nou een échte trance dj, aanstaande zaterdag weer te bewonderen in de Asta te Den Haag samen met o.a. Thrillseekers en Menno de Jong
Doe datquote:
Er is ook een promo van Niklas Harding presents Arcane - Red Jewelquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:09 schreef Xantra het volgende:
Pryda - Aftermath is eindelijk uit!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
ik een grote fan worden van producer Eric Prydzquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:19 schreef marciemarcs het volgende:
topplaat idd
John Digweed draaide deze op extrema.. écht iedereen ging los op die plaat
nu pasquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik een grote fan worden van producer Eric Prydz![]()
is dat die plaat die echt heeel veel op blue circles lijkt?quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is ook een promo van Niklas Harding presents Arcane - Red Jewel
Erg vette plaat weer van Niklas
Iets met laat,beter en nooit ofzoquote:
Now playing » Pryda - Aftermath (Original Mix) [Aftermath] [14:36m | 197kbps | 20,63MB] «quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:09 schreef Xantra het volgende:
Pryda - Aftermath is eindelijk uit!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat jij Ice Beach bedoelt... echt een ultra tune. Beste tune van dit jaar imoquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:03 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
is dat die plaat die echt heeel veel op blue circles lijkt?
14 minuten pure qualityquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing » Pryda - Aftermath (Original Mix) [Aftermath] [14:36m | 197kbps | 20,63MB] «
14 minuten!!!!!.
Hoe heet ze?!?! Ik wil pics!quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef marciemarcs het volgende:
Whaha ik zat dat programma ook te kijken.
Dacht al.... waar ken ik haar van :p
Ga ik zeker checkenquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor die ene die hem nog moest
01. The Freak Pres. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
02. Mark Norman - Overkill
03. Dj Joop - Sonsuz (Mark Norman Remix)
04. Salt Tank - Sunset Highway (Mark Norman Remix)
05. Smith & Pledger - Forever (Mark Norman Vocal Mix)
06. Mark Norman - Phantom Manor
07. Esmaya - Change Is Coming (Mark Norman Remix)
08. Mark Norman - Stream
09. Mark Norman - Rush
10. Blank & Jones Feat. Elles - Mind Of The Wonderful (Mark Norman Remix)
11. Tiesto Feat. BT - Love Comes Again (Mark Norman Remix)
12. Signum - First Strike (Mark Norman Remix)
http://ww3.sharebigfile.c(...)pvtZGJtdFAof4gz8eBdF
Jackson is even ziek op et moment vandaar dat ik vanavond niet bij u bij de radio ben en vrijdag niet in de soos waarna ik zaterdag ook de asta mis loop. Net de dokter het huis uit geschopt dus echt lekker gaat het hier niet. Dit was wat algemene infoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:43 schreef Tomaz het volgende:
Er is niet zo bar veel te doen oudjaarsnacht, dus dit is een prima alternatief! Maar waarschijnlijk wordt 't kansloos veel bier drinken en lawine-kogels door heel Buren schietenWat jij Jackson?!
Je bedoelt toch niet die achterlijke loempia-draaister van dat ene filmpje dat ze danst en daarna de camera langs haar beeldscherm haalt? Hoe durf je uberhaupt je tieten NIET te laten zien als je een filmpje online zetquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:45 schreef m-kay het volgende:
HOLY! Even voor de insiders! Net op Nederland 3 het programma 'De wereld draait door' met een reportage over een of andere alcohol (methanol geloof ik) in je benzine, waardoor je zuiniger gaat rijden.
Reportage gemaakt door hét meisje uit de TE-filmpjes!! Ze had ook hetzelfde vest aan! OMG OMG OMG!.
*fapfap*
Wtfquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die achterlijke loempia-draaister van dat ene filmpje dat ze danst en daarna de camera langs haar beeldscherm haalt? Hoe durf je uberhaupt je tieten NIET te laten zien als je een filmpje online zet
Neen! Ik bedoel dit godvergeten lekkere ding!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die achterlijke loempia-draaister van dat ene filmpje dat ze danst en daarna de camera langs haar beeldscherm haalt? Hoe durf je uberhaupt je tieten NIET te laten zien als je een filmpje online zet
is maar goed dat het geluid zo goed isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef m-kay het volgende:
[..]
Neen! Ik bedoel dit godvergeten lekkere ding!!.
[afbeelding]
FILMPIEEEE
edit: HANS!!!
Dit is de Nederlandse populairiteitslijst dus. Duidelijk te zien aan de hoge plek van Zani. De hele lijst kon ik niet zo snel vinden.quote:Release Dance Awards
Tiësto weer nr 1
Voor de derde keer op een rij is Neerlands trance-trots door het Nederlandse publiek verkozen tot de absolute nummer 1 in de categorie ‘Best DJ Overall’. Armin van Buuren sleepte op enkele stemmen verschil de tweede prijs in de wacht. Derde in de rij werd hardstyle dj Zani.
Nee, de Release dj-top 100. (dat blad van ID-T)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:46 schreef da_rippah het volgende:
Ehm, dit is de DJ MAG top 100 ?
Haha, daar won Dana volgens mij vorig jaar! Mwhehehhe!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:18 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nee, de Release dj-top 100. (dat blad van ID-T)
Nee, die werd dan 2e. Aangezien Tiesto al 3 keer op rij heeft gewonnenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, daar won Dana volgens mij vorig jaar! Mwhehehhe!.
Ik teken voor deep Dish boven Armin iigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:25 schreef da_rippah het volgende:
Xantra: Deep fucking Dish in de top 5? Ik denk het niet!
Idd, waarom hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef jackson het volgende:
PvD op 1... jammer
10. Carl Coxquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:is er al meer bekend van de top 10?
Had niet het idee dat hij veel in engeland had gedaan.... maarja... wel cool dat hij een keer nummer 1 is opzich. Ik gun het hem wel 100%. Vind het zelf ook een erg goeie DJ... zie hem al jaren graag na getipt te zijn door Tomazquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Idd, waarom hij
Maargoed tiesto niet op 1(wordt ie niet meer zo veel afgekraakt) Had toch liever Armin op 1 gezien
Fanboy!quote:
*twintig taperecorders, acht dvd-recorders, veertien minidisc-recorders, eenentwintig mp3-recorders en een harddisk-recorder klaar zet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef m-kay het volgende:
"Wil je de nieuwe nummer 1 DJ van de wereld meteen zien, dan kun je vanavond terecht in de Amsterdamse Escape tijdens het Amsterdam Dance Event. Daarnaast is hij samen met Ferry Corsten te gast op Radio 3FM vanaf 19:00 uur."
Wel luisteren vanavond, Tomaz..
[insiders joke modus]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef da_rippah het volgende:
Btw, DJ Sammy nieuw in de lijstDie zal een hoop spek-en-bonen votes gehad hebben van TrancdAddicts denk ik
DJ Sammy is een drukfout... dit moet Xantra zijn. Net als ik Jonas Steur sprak die zij dat ze em verwisseld hadden met ATBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef da_rippah het volgende:
Btw, DJ Sammy nieuw in de lijstDie zal een hoop spek-en-bonen votes gehad hebben van TrancdAddicts denk ik
whaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[insiders joke modus]
En van Xantra denk ik
[/insiders joke modus]
het gaat ook om de hele wereld, in de zomer was een amerikaanse maat van me in NL en toen vroeg ik hem of hij veel van Tiësto hoorde, toen zei hij dat Tiësto nauwleijk bekend is in USA, alleen PvD is een grote DJ daar zei hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Had niet het idee dat hij veel in engeland had gedaan....
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
DJ Sammy is een drukfout... dit moet Xantra zijn. Net als ik Jonas Steur sprak die zij dat ze em verwisseld hadden met ATB
Heej, wat doet mijn koptelefoon daar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Jongens, ik heb eindelijk een fotootje kunnen maken van mijn "pride & joy"
[afbeelding]
Bah... Synq'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Jongens, ik heb eindelijk een fotootje kunnen maken van mijn "pride & joy"
[afbeelding]
idd nu kan je last krijgen van feedback!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef m-kay het volgende:
[..]
Is het trouwens niet handiger om die speakers op oorhoogte te zetten?
vanavond? wist ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef kippiekippie het volgende:
wie gaat er vanaaf naar de Armada night op de Ocean diva???![]()
ik niet...![]()
np: Perry vs. Moor - Numb Halycon (Solid Syn's Numb Bootleg)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:18 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Perry O'Neil - Numb - Original Mix [ ] [09:49m | 320kbps | 22,48MB] «
*fapfapfapfapfapfapfapfapfapfap*.
Cool, en wat vind je van z'n muziek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
Misschien leuk om even te melden dat ik een neef van Jonas ben(zag dat jullie het vorige topic aan hem gewijd hadden
)
De nummers die ik gehoord heb zijn zeker wel mooi! (Maar ik zit verder totaal niet in de 'trance wereld'). Ik vind het echt geweldig wat hij doet en ik zit op zijn grote doorbraak te wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef Joppy het volgende:
[..]
Cool, en wat vind je van z'n muziek?
Cool... Ik ken hem een klein beetje en het is ook een toffe gozer die Jonas! Zal tegen hem zeggen dat ik zijn neef heb "gesproken"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
Misschien leuk om even te melden dat ik een neef van Jonas ben(zag dat jullie het vorige topic aan hem gewijd hadden
)
Ik zie hem komende zaterdag weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Cool... Ik ken hem een klein beetje en het is ook een toffe gozer die Jonas! Zal tegen hem zeggen dat ik zijn neef heb "gesproken"
Zeg maar tegen hem dat je een dronken krullebol hebt gesproken.... misschien legt hij dan de linkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zie hem komende zaterdag weer'Ons' opa wordt dan 90!!!
haha is goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat je een dronken krullebol hebt gesproken.... misschien legt hij dan de link.
Wordt lastig marco, ik ben flink aan de studie ivm tentamen dinsdag. Daarna ben ik weer een vrij man.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef m-kay het volgende:
Now playing » XiJaro - Sunset Excitement 002 Hour 2 on Party107 (10-30-05) (Party107 - Your Place to Party 24/7) [] [00:00m | 160kbps | 0,00MB] «
Lekker heur! Net Drax & Scott Mac vs. Kyau & Albert - Must Have Been Falling Anywhere (XDR mashup) voorbij horen komen! SWEEET!
MM_X, kom weer eens op msn, aap!
Ik ben na woensdag weer een vrij man, drie dagen tentamens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wordt lastig marco, ik ben flink aan de studie ivm tentamen dinsdag. Daarna ben ik weer een vrij man.
Nee, was helaas ziek. Maar kreeg snachts een smsje om half 4 dat ik weinig aan het missen was. Maar het zal ongetwijfeld wel oke geweest zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Asta geweest dit weekend? The Thrillseekers was er.
Hiet hebben HP22 en ik ons al meeerdere malen over verbaasd. Toen ze nog de normale verkoop ik moesten waren ze al voor 90 euro te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef Tomaz het volgende:
Voor de mensen die nog geen kaartje hebben voor Tiesto, onlineticketshop.nl verkoopt ze nog:
Tiesto 03-12-2005 - Toegangskaarten
Aanvang: 22.00 Prijs: ¤ 115.00
Leuk prijsje![]()
Ik heb tentamens gemist... *vrij man isquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik ben na woensdag weer een vrij man, drie dagen tentamens..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef kippiekippie het volgende:
Armada x-mas night...![]()
![]()
![]()
weer es wat anders dan bierdrinken en kut roepen ...![]()
ow ghehe d8 dat het erbij stond, vrijdag iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Tomaz het volgende:
misschien handig om de datum erbij te zetten...
ow...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef jackson het volgende:
Armada x-mas night...
weer es wat anders dan bierdrinken en kut roepen ...
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan!?!!quote:
Die nare man heeft ze al weken op msn en voorziet haar van de nieuwste deunenquote:
Ja ik weet het. (ook) Joost heet die kerel he? Ik denk dat ik daar wel bij ben, want volgens de planning ben ik sowieso vrijdag in de stad te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef jackson het volgende:
Komende vrijdag moet natuurlijk iedereen naar de "Club The Jam" in Utrecht. Leuke lineup met o.a Gregor Salto.
==> http://partyflock.nl/party/48105.html <==
Bijkomend voor leuk detail is dat er vrienden draaien van Tomaz en mij. Gaat wel een toffe avond worden denk
neuh niet jvl, maar rien heet die...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja ik weet het. (ook) Joost heet die kerel he? Ik denk dat ik daar wel bij ben, want volgens de planning ben ik sowieso vrijdag in de stad te vinden.
yeah...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Die nare man heeft ze al weken op msn en voorziet haar van de nieuwste deunen
Mwhehe!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
en jij moet je niet zo aangesproken voelen![]()
Man... ik heb de hele dag aan elkaar gejankt en gestorven....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mwhehe!.
Now playing: Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Original Mix) [Ice Beach]
JACKSON! BEUKEN!!!.
damn wat een snelle server...je zou bijna denken dat er een glasvezeldraadje aan vast zitquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef jackson het volgende:
Goede avond allen!
Ik ben druk geweest afgelopen dagen met een mix te maken in/met Ableton. Mijn 2e mix alweer met Ableton en mocht iemand hem willen luisteren is hij te downloaden(zie link onderaan). Niet de style die ik normaal draai maar heeeeeeel anders. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en sta open voor alle coment
.
Tracklist:
<<<<>>>> A-Live Sessions 002 Mixed By Beat <<<<>>>>
1. Blendbrank - Muslces Da Sushiman (Uncutmix)
2. A Ha - Celice (Thomas Schumacher Remix)
3. Axwell and Sebastian Ingrosso - Together (Remode Mix)
4. Montero - Captain Hook (House Mix)
5. Sikk - My Washing Machine (Original Mix)
6. Eurythmics - Ive Got a Life (David Guetta and Joachim Garraud Remix)
7. Mylo - In Your Arms (Tocadiscos Zwischen Den Stuehlen Mix)
8. Marc Romboy vs Fyta and Ray Willbern - Shake It Again (Marc Romboy Version)
9. Luna and Lemoch - All Nite Long (Tom Sawyer Acid Mix)
10. Denis The Menace and Jerry Ropero - Time To Turn Around (Dub Mix)
11. Mike Yello - Little Love (Paper Nation Remix)
Total Play time: 66.59
http://livesession.no-ip.com/
leuk voor je, nu opzouten uit dit topic!quote:
Bij deze wil ik BF bedanken voor de webspacequote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
damn wat een snelle server...je zou bijna denken dat er een glasvezeldraadje aan vast zit![]()
Vloeken doe je maar in de kerk.... niet hier.....quote:
Ja feestje was erg vet gister. Was gezellig druk en voor 6euro leuk betaalbaar. Gregor Salto kon me niet echt boeien maar draaide prima. Ben zelf ook rond 3uur weggegaan met veel pils opquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo lekker feestje gister in The Jam!![]()
Beste plaat van die avond: LCD Soundsystem - Tribulations (Tiga Remix)11/10.
Was overigens om half 3 weggegaan om naar de Woo te gaan. Daar nog tot half 6 lopen stampen
.
Does luisteren!quote:
Ik heb zelf 0 euro'tjes betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja feestje was erg vet gister. Was gezellig druk en voor 6euro leuk betaalbaar. Gregor Salto kon me niet echt boeien maar draaide prima. Ben zelf ook rond 3uur weggegaan met veel pils op![]()
Ja gek heh als ze op de plee een kind staan uit te poepenquote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik heb zelf 0 euro'tjes betaald!
Dat laatste heb ik dan ook wel weer volgas mee gekregen.... maar ik ben dan ook iemand die nogal eens gaat zeikenquote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja, bizar was dat. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien.
Maar de toiletjuffrouw deed prompt haar handschoenen aan "on the way to the rescue".
Wat dus weer resulteerde in gratis pissen.
Die is super ja maar gaat inmiddels door het leven als Shiloh - Just Becausequote:
Is dat dezelfde als MDK - Can Heaven Wait?quote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef Xantra het volgende:
Matthew Dekay vs Luther Vandross - Gonna Make It
zelfde plaat hmm, ok...quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
Ik zag vandaag trouwens Johan Gielen op station Eindhoven staan
Is die gast echt homo of leek dat maar
Apart dat die kerel op et station staanquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
hoe meer kaas je draait, hoe meer je verdientquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef da_rippah het volgende:
Misschien verdient ie geen zak meer met zn kaas-trêns
Kale balletjes Marc!quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
kan er weinig mijn shit vinden dus nooit wat gekochtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Iemand wel eens op dance -tunes mp3 gekocht, zo te zien via de zoekfunctie wel...
Wat is jullie mening over die site ?
Nou nou nouquote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
hoe meer kaas je draait, hoe meer je verdient
Net als armin.... Kaas-Koning
Hoezo? Met 320kbps kunnen dj's goed uit de voeten hoor, en er is zelfs een zaak die nu al wav bestanden aanbiedtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef da_rippah het volgende:
Betalen voor mp3 slaat zowieso nergens op. Doe mij dan maar vinyl.
ghehe, wat ik dacht, vult jij aanquote:
James Holden - A Break In The Clouds (Steve May Remix)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef Veersesmurf het volgende:
en nu bij astateoftrance.nl
hij gaat weer lekker![]()
Ah, je bedoelt James Holden - A Break in the clouds (The Lamb Chops Whadday remix)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
James Holden - A Break In The Clouds (Steve May Remix)
Die was ergggg lekker... hopen dattie em spinned zaterdag!
Drol van een vent ook bij TA die de TL bijhoud. Je zal dus wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt James Holden - A Break in the clouds (The Lamb Chops Whadday remix)![]()
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineelquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef Joppy het volgende:
Mark Otten -So Serene (Menno de Jong's Fierce Dub)![]()
5 weken al? Ik heb een paar weken gemist geloof ik. Maar het origineel vind ik dan weer iets minderquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineel
Ik pak net weer even het orgineel erbij maar ik vind de vocal veeel beter in de menno de jong remix. Gewoon lekker in de break.... Echt stukken beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineel
Ziet er weer goed uit Xantra, zoals altijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Xantra het volgende:
Gister mixie gedaan:
Xperiment 'R'
1. The Beatles - Because (Shiloh' Just For Annie Remix)
2. Petter - These Days (Luke Chable Remix)
3. Depeche Mode - Precious (Sasha's Gargantuam Vocal Mix)
4. Guy Gerber - Stoppage Time (Osamu M Emagine Mix)
5. Royksopp - 49 Percent (Angello & Ingrosso Remix)
6. God's Uncle - Overclocked (The MFA Remix)
7. Tiefschwarz - Warning Siren (Cass And Mangan Remix)
8. Cirez D - Control freak (Özgür Can Remix)
9. Özgür Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix)
10.Tony Senghore - Peace (S. Ingrosso Remix)
11.Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Remix)
12.First Option Deal - Stockholm 2 Paris
13.Axwell & Ingrosso - Together (Remode)
14.Pryda - Aftermath
15.Perry O'Neill - Numb
thnx, die cass & mangan remix is goud waardquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:28 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit Xantra, zoals altijdCirez D
Tiefschwarz
Axwell & Ingrosso
This is aaaaa warning siiirreeenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
thnx, die cass & mangan remix is goud waard
Ik had veel eerder op MSn moeten komen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:29 schreef hp22 het volgende:
En de rest nog
19. Solid Sessions - Janeiro (Armin Van Buuren Remix)
20. Vincent De Moor - Shamu (Armin Van Buuren Remix)
21. Major League - Wonder?
22. Riva - Time Is The Healer (Armin Van Buuren Remix)
23. Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Vocal Mix)
24. Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
25. Armin Van Buuren ft. System F - From The Heart
26. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
27. Armin Van Buuren - 24 (The Longest Day) (Vocal Mix)
*hele avond/nacht al 24 kijktquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:29 schreef hp22 het volgende:
En de rest nog
27. Armin Van Buuren - 24 (The Longest Day) (Vocal Mix)
Post anders even je Armin-msn-plaatje erbij.quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Xantra het volgende:
ik heb het van 23.30 tot. 01.00 vol weten te houden, toen raakte ik hevig aan de schijt en toen was het toch wijzer dat ik naar bed zou gaan
Ga eens slapen ofzo, haha.quote:Op zondag 13 november 2005 13:03 schreef Veersesmurf het volgende:
man man wat een feest, verslagje staat ongeveer hier
kwas pas om half 12 thuis en straks komt er nog visite voor mijn verjaardag. daarnaast heb ik op't moment zoveel energie van die muziek dat ik gewoon niet kan slapenquote:
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
kwas pas om half 12 thuis en straks komt er nog visite voor mijn verjaardag. daarnaast heb ik op't moment zoveel energie van die muziek dat ik gewoon niet kan slapenen nee ik heb niet in grootmoeders medicijnenkastje gezeten
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 13:11 schreef m-kay het volgende:
[..]
Post anders even je Armin-msn-plaatje erbij..
Luister ik net.quote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef jackson het volgende:
Zeer matige avond was et. De goeie shit is gespinned toen ik op me nest lag begrijp ik.
12. Armin van Buuren Feat. Jan Vayne - Serenity
13. Armin van Buuren - Communication Part 3
14. Mark Norman - Touchdown
Ik denk dan toch dat je dingen niet snapt als Armin zijnde
Wil je hier nog iets over kwijt? Of... ?quote:
Dat et best een tof stukje is, alleen dat geschreeuw vind ik wel beetje overheersenquote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Wil je hier nog iets over kwijt? Of... ?
Yup, Love You More Armin remixquote:Op zondag 13 november 2005 17:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Racoon was er?
Verder vond ik Armin erg puik mixen. Heb slechts 1-2x gehoord dat ie minimaal moest pitch-benden. Chapeau.
Wat was er zo leuk aan de terugweg?quote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef marciemarcs het volgende:
Het was een kutfeest
meer woorden maak ik er niet aan vuil en de terugweg was het leukste van de hele nacht
Terecht! En het was inderdaad matig.... erg matig....quote:Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef marciemarcs het volgende:
Esther, Rogier, Stephan en ik waren behoorlijk melig omdat we het allemaal een kutfeest vonden. Hadden opeens heel veel energie en dat hebben de mensen die in het zelfde coupe zaten geweten
Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trokquote:Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef marciemarcs het volgende:
Esther, Rogier, Stephan en ik waren behoorlijk melig omdat we het allemaal een kutfeest vonden. Hadden opeens heel veel energie en dat hebben de mensen die in het zelfde coupe zaten geweten
Wel een nieuwe move bedachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht! En het was inderdaad matig.... erg matig....
Ik was binnen notime door mijn kaas heen... voor 2uur al
Hoogepunt van de avond iddquote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trok. Zaten we te kijken op het parkeerterrein nog.
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...quote:
Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen. Daarna kwam er al vrij snel lompe techtrance. Te vroeg, net als anderen in dit topic vinden, maar ik kan me daar ook wel mee vermaken. Maar aan het eind kwam er weer lekkere trance voorbij, dat heeft voor mij heel veel goed gemaakt. Ook Remy & Roland Klinkenberg vond ik wel vet als gast-dj's.quote:Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...
al lopen hier natuurlijk minder kaasmannetjes dan bij cc - ta
Ga jij (en anderen) vrijdag ook mee naar de Asta dan? Voor een tientje weer een puik feest!quote:Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Verder denk ik ook dat ik het een beetje gehad heb met de grote feesten. Ik ga toch liever naar een wat kleiner feest in een club. Minder duur en toch is het net even iets gezelliger.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik dacht al, waar ken ik Day-V van.
Was gezellig gister he, in #Armind.![]()
quote:<Day-V> Marvo V - False Light (Live vocals by Tijs Verwest)
<vic7orius> boom
* XDR has quit IRC (Quit: Trillian (http://www.ceruleanstudios.com)
<Ciryon> lol Wandii
<Nsonic> lol
<DarkMemoria> lol
<vic7orius> lol
<Wandii> lol
<Day-V> lol
<Wandii> haha
<spacediverx> lol
<Ciryon> LOL
<MoN-SooN> lol
<tiidus> Tijs Verwest??
<Nsonic> lol
* Wandii joins in
<Wandii> lol!
<spacediverx> Tiesto
<Day-V> yeah tiesto
<tiidus> Tiësto?
<Day-V> allure
<Nsonic> lol
<Day-V> whatever
<Nsonic> lol
<Ciryon> lol
<MoN-SooN> lol
<Wandii> marvo
<Day-V> lol
quote:Armin van Buuren - Grazy Frog (Perpethious Dreamer's Universal Rising Star Religion Reworked Club Mix) <-- (PvD Edit) <--- Couldhardbour reconstruction <--- Matthew Adams Rework <----- Return To Coldharbour After Getting Hit By Squid Ultimate Mash-Up <---- <The Gimmick Rework) <== Mr sam my only and only vision, just mine <------ Ozgur Can vs. Markus Schulz Let's Go To Bed And Jerk Each Other While Thinking Of Tiësto Remix,
Ik ken nog wel een koper die daar graag heen wilquote:Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Zit er ook nog steeds over te denken of ik mijn Tiesto in HMH kaartje moet verkopen. Maar ik hoorde gister dat Tiesto de nieuwe matthew dekay remix heeft van Belfunk en dan is het misschien toch wel een reden om te gaan
Ik ben er vrijdag ook bijquote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet
hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile
Die gaan denk ik, wie nog meer, cman, da_rippah?
Smaken verschillen... het begin was top na half2 had ik het wel gehadquote:Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...
al lopen hier natuurlijk minder kaasmannetjes dan bij cc - ta
Jackson!quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet
hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile
Die gaan denk ik, wie nog meer, cman, da_rippah?
GMTA.quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef swopfile het volgende:
Ha! Zoals ik al verwachte, een matige AO.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen.
Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
![]()
sorry moet het zeggenik zie geen progressive plaat in het eerste uur, nou vooruit numb
Als ik toch weer de tracklist zie, is tiësto toch wel beter qua platenkeuze zeg, en meer gedurfd, bijna alle platen die armin draaide waren bekend, beetje jammer, zo'n avond is juist goed om te experimenteren lijkt mij...
maja das toch meer smaak als ik het nu terug lees![]()
rustige trance okquote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.
Ik geloof dat iedereen in de chat dronken wasquote:
Dat was even smullen jaquote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef marciemarcs het volgende:
Numb was dan ook een van de knallers van de avond samen met James Holden - A Break In The Clouds (nieuwe remix)
Apart dingquote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
rustige trance ok![]()
![]()
![]()
maatje van me heeft Pioneer CMX-5000 te koop voor 650 euro
[afbeelding]
als iemand geintresseeerd is hoor ik het wel
mixer Numark 5000FX dacht ik, hij heeft er een paar keer gedraaid en vind hem fantastisch, effecten enzo zijn super zei diequote:
Had hij beter in zijn CDJ1000 tijd kunnen blijven hangen imoquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
mixer Numark 5000FX dacht ik, hij heeft er een paar keer gedraaid en vind hem fantastisch, effecten enzo zijn super zei die
die gst is koop ziek, heeft al van alles gehad, 2 cdj1000 die die weer verkocht heeft, pioneer djm500 ook verkocht, hij gaat graag met de tijd mee denk ik![]()
neej, hij gebruikte ze nooit, deze 5000player heeft ook een half jaar stil gestaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Had hij beter in zijn CDJ1000 tijd kunnen blijven hangen imo
geen treinen tussen utrecht en geldermalsen...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef swopfile het volgende:
Vrijdag! Asta! Ik heb mn trancebroek al klaarliggen!![]()
Fuck... grapje zeker ?!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
geen treinen tussen utrecht en geldermalsen...![]()
misschien werden er bussen igezet ofzo... maar weet niet zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Fuck... grapje zeker ?!
Hellll wat zou dat genaaid zijn
Ik heb al wat anders geregeld... en gelukkig maar want zaterdag moet ik redelijk fit zijn want dan gaan we knallen in de Escapequote:Op donderdag 17 november 2005 17:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
misschien werden er bussen igezet ofzo... maar weet niet zeker
Correct!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef Tomaz het volgende:
Woei! Knallen vanavond!!!
toch kazig die pvd héquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct!
En we gaan los hoor.
Ik hoor net 2 opmerkelijke dingen:
1. Explodera van Cellec is gespinned door de beste DJ ter wereld
2. Elevation is pas 18
Ik zag het ja! Echt heel stoer!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct!
En we gaan los hoor.
Ik hoor net 2 opmerkelijke dingen:
1. Explodera van Cellec is gespinned door de beste DJ ter wereld
Jong belegen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
toch kazig die pvd hé![]()
het is natuurlijk wel leuk voor die gast, wou dta ik al zo ver was met producen
Tofheid dat we elkaar tegenkwamen trouwens.... nouja jij mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Joppy het volgende:
Het was idd een erg leuk en gezellig feestje gister![]()
Wereldplaat nogsteeds. die Gielen remix is ook niet slecht en werd toen het meest gedraaid natuurlijk overal (TE enzowquote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
Klassiekertje:
now playing: Minimalistix - Close Cover (Boss @ Nova Remix) [06:24m/192Kbps/44KHz]
Nooit geweten dat er zo'n goeie Boss @ Nova remix was. Vroegah luisterde ik altijd de Svenson & Gielen remix.![]()
Matthew Dekay is echt goed bezigquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef marciemarcs het volgende:
Hebben jullie Matthew Dekay- Trousy cd al geluisterd?? zoja, wat is je mening?
Persoonlijk vind ik het 2 wereldcd's met echt alleen maar vette platen
dat vind ik juist 1 van zijn slechtste werken ooit...quote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Matthew Dekay is echt goed bezigZijn mix van swing to harmony (Perasma) is echt briljant
Ach, laten we het dan eens zijn dat digifruitella en space mountain tablet wel vet zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat vind ik juist 1 van zijn slechtste werken ooit...
cd is vet jah![]()
Nee... nog niet. Maar ben erg benieuwd. Ik ben Dekay-fanquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef marciemarcs het volgende:
Hebben jullie Matthew Dekay- Trousy cd al geluisterd?? zoja, wat is je mening?
Persoonlijk vind ik het 2 wereldcd's met echt alleen maar vette platen
haha die zijn wel erg coolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ach, laten we het dan eens zijn dat digifruitella en space mountain tablet wel vet zijn
nickson remix! lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef star_gazer het volgende:
Iemand Elevation - Ocean rain al gehoord? Heerlijke nieuwe trancer
Ik prefereer het orgineelquote:
Je usericon, wat doe je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |