Hoezo? Met 320kbps kunnen dj's goed uit de voeten hoor, en er is zelfs een zaak die nu al wav bestanden aanbiedtquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef da_rippah het volgende:
Betalen voor mp3 slaat zowieso nergens op. Doe mij dan maar vinyl.
ghehe, wat ik dacht, vult jij aanquote:
James Holden - A Break In The Clouds (Steve May Remix)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef Veersesmurf het volgende:
en nu bij astateoftrance.nl
hij gaat weer lekker![]()
Ah, je bedoelt James Holden - A Break in the clouds (The Lamb Chops Whadday remix)quote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
James Holden - A Break In The Clouds (Steve May Remix)
Die was ergggg lekker... hopen dattie em spinned zaterdag!
Drol van een vent ook bij TA die de TL bijhoud. Je zal dus wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:26 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt James Holden - A Break in the clouds (The Lamb Chops Whadday remix)![]()
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineelquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef Joppy het volgende:
Mark Otten -So Serene (Menno de Jong's Fierce Dub)![]()
5 weken al? Ik heb een paar weken gemist geloof ik. Maar het origineel vind ik dan weer iets minderquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineel
Ik pak net weer even het orgineel erbij maar ik vind de vocal veeel beter in de menno de jong remix. Gewoon lekker in de break.... Echt stukken beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ja, erg lekker, maar haalt 't niet bij 't origineel imo. En hij wordt teveel gedraaid... Armin heeft 'm al 5 weken op rij in ASOT gespinned. Gelukkig draait Galen nog wel het origineel
Ziet er weer goed uit Xantra, zoals altijdquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Xantra het volgende:
Gister mixie gedaan:
Xperiment 'R'
1. The Beatles - Because (Shiloh' Just For Annie Remix)
2. Petter - These Days (Luke Chable Remix)
3. Depeche Mode - Precious (Sasha's Gargantuam Vocal Mix)
4. Guy Gerber - Stoppage Time (Osamu M Emagine Mix)
5. Royksopp - 49 Percent (Angello & Ingrosso Remix)
6. God's Uncle - Overclocked (The MFA Remix)
7. Tiefschwarz - Warning Siren (Cass And Mangan Remix)
8. Cirez D - Control freak (Özgür Can Remix)
9. Özgür Can - Changed (Gabriel & Dresden Remix)
10.Tony Senghore - Peace (S. Ingrosso Remix)
11.Tomas Andersson - Washing Up (Tiga Remix)
12.First Option Deal - Stockholm 2 Paris
13.Axwell & Ingrosso - Together (Remode)
14.Pryda - Aftermath
15.Perry O'Neill - Numb
thnx, die cass & mangan remix is goud waardquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:28 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit Xantra, zoals altijdCirez D
Tiefschwarz
Axwell & Ingrosso
This is aaaaa warning siiirreeenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
thnx, die cass & mangan remix is goud waard
Ik had veel eerder op MSn moeten komen!quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:29 schreef hp22 het volgende:
En de rest nog
19. Solid Sessions - Janeiro (Armin Van Buuren Remix)
20. Vincent De Moor - Shamu (Armin Van Buuren Remix)
21. Major League - Wonder?
22. Riva - Time Is The Healer (Armin Van Buuren Remix)
23. Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Vocal Mix)
24. Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
25. Armin Van Buuren ft. System F - From The Heart
26. Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub)
27. Armin Van Buuren - 24 (The Longest Day) (Vocal Mix)
*hele avond/nacht al 24 kijktquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:29 schreef hp22 het volgende:
En de rest nog
27. Armin Van Buuren - 24 (The Longest Day) (Vocal Mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |