Does luisteren!quote:
Ik heb zelf 0 euro'tjes betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja feestje was erg vet gister. Was gezellig druk en voor 6euro leuk betaalbaar. Gregor Salto kon me niet echt boeien maar draaide prima. Ben zelf ook rond 3uur weggegaan met veel pils op![]()
Ja gek heh als ze op de plee een kind staan uit te poepenquote:Op zondag 6 november 2005 03:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ik heb zelf 0 euro'tjes betaald!
Dat laatste heb ik dan ook wel weer volgas mee gekregen.... maar ik ben dan ook iemand die nogal eens gaat zeikenquote:Op zondag 6 november 2005 03:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja, bizar was dat. Gelukkig heb ik het zelf niet gezien.
Maar de toiletjuffrouw deed prompt haar handschoenen aan "on the way to the rescue".
Wat dus weer resulteerde in gratis pissen.
Die is super ja maar gaat inmiddels door het leven als Shiloh - Just Becausequote:
Is dat dezelfde als MDK - Can Heaven Wait?quote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef Xantra het volgende:
Matthew Dekay vs Luther Vandross - Gonna Make It
zelfde plaat hmm, ok...quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
Ik zag vandaag trouwens Johan Gielen op station Eindhoven staan
Is die gast echt homo of leek dat maar
Apart dat die kerel op et station staanquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
hoe meer kaas je draait, hoe meer je verdientquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef da_rippah het volgende:
Misschien verdient ie geen zak meer met zn kaas-trêns
Kale balletjes Marc!quote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
Ja is dezelfde plaat
kan er weinig mijn shit vinden dus nooit wat gekochtquote:Op woensdag 9 november 2005 23:33 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Iemand wel eens op dance -tunes mp3 gekocht, zo te zien via de zoekfunctie wel...
Wat is jullie mening over die site ?
Nou nou nouquote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Xantra het volgende:
[..]
hoe meer kaas je draait, hoe meer je verdient
Net als armin.... Kaas-Koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |