Wordt lastig marco, ik ben flink aan de studie ivm tentamen dinsdag. Daarna ben ik weer een vrij man.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef m-kay het volgende:
Now playing » XiJaro - Sunset Excitement 002 Hour 2 on Party107 (10-30-05) (Party107 - Your Place to Party 24/7) [] [00:00m | 160kbps | 0,00MB] «
Lekker heur! Net Drax & Scott Mac vs. Kyau & Albert - Must Have Been Falling Anywhere (XDR mashup) voorbij horen komen! SWEEET!
MM_X, kom weer eens op msn, aap!
Ik ben na woensdag weer een vrij man, drie dagen tentamens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wordt lastig marco, ik ben flink aan de studie ivm tentamen dinsdag. Daarna ben ik weer een vrij man.
Nee, was helaas ziek. Maar kreeg snachts een smsje om half 4 dat ik weinig aan het missen was. Maar het zal ongetwijfeld wel oke geweest zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Asta geweest dit weekend? The Thrillseekers was er.
Hiet hebben HP22 en ik ons al meeerdere malen over verbaasd. Toen ze nog de normale verkoop ik moesten waren ze al voor 90 euro te krijgenquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:24 schreef Tomaz het volgende:
Voor de mensen die nog geen kaartje hebben voor Tiesto, onlineticketshop.nl verkoopt ze nog:
Tiesto 03-12-2005 - Toegangskaarten
Aanvang: 22.00 Prijs: ¤ 115.00
Leuk prijsje![]()
Ik heb tentamens gemist... *vrij man isquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik ben na woensdag weer een vrij man, drie dagen tentamens..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef kippiekippie het volgende:
Armada x-mas night...![]()
![]()
![]()
weer es wat anders dan bierdrinken en kut roepen ...![]()
ow ghehe d8 dat het erbij stond, vrijdag iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:56 schreef Tomaz het volgende:
misschien handig om de datum erbij te zetten...
ow...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef jackson het volgende:
Armada x-mas night...
weer es wat anders dan bierdrinken en kut roepen ...
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan!?!!quote:
Die nare man heeft ze al weken op msn en voorziet haar van de nieuwste deunenquote:
Ja ik weet het. (ook) Joost heet die kerel he? Ik denk dat ik daar wel bij ben, want volgens de planning ben ik sowieso vrijdag in de stad te vinden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef jackson het volgende:
Komende vrijdag moet natuurlijk iedereen naar de "Club The Jam" in Utrecht. Leuke lineup met o.a Gregor Salto.
==> http://partyflock.nl/party/48105.html <==
Bijkomend voor leuk detail is dat er vrienden draaien van Tomaz en mij. Gaat wel een toffe avond worden denk
neuh niet jvl, maar rien heet die...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja ik weet het. (ook) Joost heet die kerel he? Ik denk dat ik daar wel bij ben, want volgens de planning ben ik sowieso vrijdag in de stad te vinden.
yeah...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Die nare man heeft ze al weken op msn en voorziet haar van de nieuwste deunen
Mwhehe!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:09 schreef kippiekippie het volgende:
[..]
en jij moet je niet zo aangesproken voelen![]()
Man... ik heb de hele dag aan elkaar gejankt en gestorven....quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mwhehe!.
Now playing: Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Original Mix) [Ice Beach]
JACKSON! BEUKEN!!!.
damn wat een snelle server...je zou bijna denken dat er een glasvezeldraadje aan vast zitquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:53 schreef jackson het volgende:
Goede avond allen!
Ik ben druk geweest afgelopen dagen met een mix te maken in/met Ableton. Mijn 2e mix alweer met Ableton en mocht iemand hem willen luisteren is hij te downloaden(zie link onderaan). Niet de style die ik normaal draai maar heeeeeeel anders. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en sta open voor alle coment
.
Tracklist:
<<<<>>>> A-Live Sessions 002 Mixed By Beat <<<<>>>>
1. Blendbrank - Muslces Da Sushiman (Uncutmix)
2. A Ha - Celice (Thomas Schumacher Remix)
3. Axwell and Sebastian Ingrosso - Together (Remode Mix)
4. Montero - Captain Hook (House Mix)
5. Sikk - My Washing Machine (Original Mix)
6. Eurythmics - Ive Got a Life (David Guetta and Joachim Garraud Remix)
7. Mylo - In Your Arms (Tocadiscos Zwischen Den Stuehlen Mix)
8. Marc Romboy vs Fyta and Ray Willbern - Shake It Again (Marc Romboy Version)
9. Luna and Lemoch - All Nite Long (Tom Sawyer Acid Mix)
10. Denis The Menace and Jerry Ropero - Time To Turn Around (Dub Mix)
11. Mike Yello - Little Love (Paper Nation Remix)
Total Play time: 66.59
http://livesession.no-ip.com/
leuk voor je, nu opzouten uit dit topic!quote:
Bij deze wil ik BF bedanken voor de webspacequote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef BrainFuel het volgende:
[..]
damn wat een snelle server...je zou bijna denken dat er een glasvezeldraadje aan vast zit![]()
Vloeken doe je maar in de kerk.... niet hier.....quote:
Ja feestje was erg vet gister. Was gezellig druk en voor 6euro leuk betaalbaar. Gregor Salto kon me niet echt boeien maar draaide prima. Ben zelf ook rond 3uur weggegaan met veel pils opquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo lekker feestje gister in The Jam!![]()
Beste plaat van die avond: LCD Soundsystem - Tribulations (Tiga Remix)11/10.
Was overigens om half 3 weggegaan om naar de Woo te gaan. Daar nog tot half 6 lopen stampen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |