Ik teken voor deep Dish boven Armin iigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:25 schreef da_rippah het volgende:
Xantra: Deep fucking Dish in de top 5? Ik denk het niet!
Idd, waarom hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:03 schreef jackson het volgende:
PvD op 1... jammer
10. Carl Coxquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:05 schreef rubbereend het volgende:is er al meer bekend van de top 10?
Had niet het idee dat hij veel in engeland had gedaan.... maarja... wel cool dat hij een keer nummer 1 is opzich. Ik gun het hem wel 100%. Vind het zelf ook een erg goeie DJ... zie hem al jaren graag na getipt te zijn door Tomazquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Idd, waarom hij
Maargoed tiesto niet op 1(wordt ie niet meer zo veel afgekraakt) Had toch liever Armin op 1 gezien
Fanboy!quote:
*twintig taperecorders, acht dvd-recorders, veertien minidisc-recorders, eenentwintig mp3-recorders en een harddisk-recorder klaar zet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef m-kay het volgende:
"Wil je de nieuwe nummer 1 DJ van de wereld meteen zien, dan kun je vanavond terecht in de Amsterdamse Escape tijdens het Amsterdam Dance Event. Daarnaast is hij samen met Ferry Corsten te gast op Radio 3FM vanaf 19:00 uur."
Wel luisteren vanavond, Tomaz..
[insiders joke modus]quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef da_rippah het volgende:
Btw, DJ Sammy nieuw in de lijstDie zal een hoop spek-en-bonen votes gehad hebben van TrancdAddicts denk ik
DJ Sammy is een drukfout... dit moet Xantra zijn. Net als ik Jonas Steur sprak die zij dat ze em verwisseld hadden met ATBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef da_rippah het volgende:
Btw, DJ Sammy nieuw in de lijstDie zal een hoop spek-en-bonen votes gehad hebben van TrancdAddicts denk ik
whaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[insiders joke modus]
En van Xantra denk ik
[/insiders joke modus]
het gaat ook om de hele wereld, in de zomer was een amerikaanse maat van me in NL en toen vroeg ik hem of hij veel van Tiësto hoorde, toen zei hij dat Tiësto nauwleijk bekend is in USA, alleen PvD is een grote DJ daar zei hijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Had niet het idee dat hij veel in engeland had gedaan....
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
DJ Sammy is een drukfout... dit moet Xantra zijn. Net als ik Jonas Steur sprak die zij dat ze em verwisseld hadden met ATB
Heej, wat doet mijn koptelefoon daar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Jongens, ik heb eindelijk een fotootje kunnen maken van mijn "pride & joy"
[afbeelding]
Bah... Synq'squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Jongens, ik heb eindelijk een fotootje kunnen maken van mijn "pride & joy"
[afbeelding]
idd nu kan je last krijgen van feedback!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:32 schreef m-kay het volgende:
[..]
Is het trouwens niet handiger om die speakers op oorhoogte te zetten?
vanavond? wist ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef kippiekippie het volgende:
wie gaat er vanaaf naar de Armada night op de Ocean diva???![]()
ik niet...![]()
np: Perry vs. Moor - Numb Halycon (Solid Syn's Numb Bootleg)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:18 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Perry O'Neil - Numb - Original Mix [ ] [09:49m | 320kbps | 22,48MB] «
*fapfapfapfapfapfapfapfapfapfap*.
Cool, en wat vind je van z'n muziek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
Misschien leuk om even te melden dat ik een neef van Jonas ben(zag dat jullie het vorige topic aan hem gewijd hadden
)
De nummers die ik gehoord heb zijn zeker wel mooi! (Maar ik zit verder totaal niet in de 'trance wereld'). Ik vind het echt geweldig wat hij doet en ik zit op zijn grote doorbraak te wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef Joppy het volgende:
[..]
Cool, en wat vind je van z'n muziek?
Cool... Ik ken hem een klein beetje en het is ook een toffe gozer die Jonas! Zal tegen hem zeggen dat ik zijn neef heb "gesproken"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:56 schreef Mr-Z het volgende:
Misschien leuk om even te melden dat ik een neef van Jonas ben(zag dat jullie het vorige topic aan hem gewijd hadden
)
Ik zie hem komende zaterdag weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Cool... Ik ken hem een klein beetje en het is ook een toffe gozer die Jonas! Zal tegen hem zeggen dat ik zijn neef heb "gesproken"
Zeg maar tegen hem dat je een dronken krullebol hebt gesproken.... misschien legt hij dan de linkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik zie hem komende zaterdag weer'Ons' opa wordt dan 90!!!
haha is goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat je een dronken krullebol hebt gesproken.... misschien legt hij dan de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |