mixer Numark 5000FX dacht ik, hij heeft er een paar keer gedraaid en vind hem fantastisch, effecten enzo zijn super zei diequote:
Had hij beter in zijn CDJ1000 tijd kunnen blijven hangen imoquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
mixer Numark 5000FX dacht ik, hij heeft er een paar keer gedraaid en vind hem fantastisch, effecten enzo zijn super zei die
die gst is koop ziek, heeft al van alles gehad, 2 cdj1000 die die weer verkocht heeft, pioneer djm500 ook verkocht, hij gaat graag met de tijd mee denk ik![]()
neej, hij gebruikte ze nooit, deze 5000player heeft ook een half jaar stil gestaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Had hij beter in zijn CDJ1000 tijd kunnen blijven hangen imo
geen treinen tussen utrecht en geldermalsen...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef swopfile het volgende:
Vrijdag! Asta! Ik heb mn trancebroek al klaarliggen!![]()
Fuck... grapje zeker ?!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
geen treinen tussen utrecht en geldermalsen...![]()
misschien werden er bussen igezet ofzo... maar weet niet zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Fuck... grapje zeker ?!
Hellll wat zou dat genaaid zijn
Ik heb al wat anders geregeld... en gelukkig maar want zaterdag moet ik redelijk fit zijn want dan gaan we knallen in de Escapequote:Op donderdag 17 november 2005 17:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
misschien werden er bussen igezet ofzo... maar weet niet zeker
Correct!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef Tomaz het volgende:
Woei! Knallen vanavond!!!
toch kazig die pvd héquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct!
En we gaan los hoor.
Ik hoor net 2 opmerkelijke dingen:
1. Explodera van Cellec is gespinned door de beste DJ ter wereld
2. Elevation is pas 18
Ik zag het ja! Echt heel stoer!quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct!
En we gaan los hoor.
Ik hoor net 2 opmerkelijke dingen:
1. Explodera van Cellec is gespinned door de beste DJ ter wereld
Jong belegen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
toch kazig die pvd hé![]()
het is natuurlijk wel leuk voor die gast, wou dta ik al zo ver was met producen
Tofheid dat we elkaar tegenkwamen trouwens.... nouja jij mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef Joppy het volgende:
Het was idd een erg leuk en gezellig feestje gister![]()
Wereldplaat nogsteeds. die Gielen remix is ook niet slecht en werd toen het meest gedraaid natuurlijk overal (TE enzowquote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
Klassiekertje:
now playing: Minimalistix - Close Cover (Boss @ Nova Remix) [06:24m/192Kbps/44KHz]
Nooit geweten dat er zo'n goeie Boss @ Nova remix was. Vroegah luisterde ik altijd de Svenson & Gielen remix.![]()
Matthew Dekay is echt goed bezigquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef marciemarcs het volgende:
Hebben jullie Matthew Dekay- Trousy cd al geluisterd?? zoja, wat is je mening?
Persoonlijk vind ik het 2 wereldcd's met echt alleen maar vette platen
dat vind ik juist 1 van zijn slechtste werken ooit...quote:Op maandag 21 november 2005 22:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Matthew Dekay is echt goed bezigZijn mix van swing to harmony (Perasma) is echt briljant
Ach, laten we het dan eens zijn dat digifruitella en space mountain tablet wel vet zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat vind ik juist 1 van zijn slechtste werken ooit...
cd is vet jah![]()
Nee... nog niet. Maar ben erg benieuwd. Ik ben Dekay-fanquote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef marciemarcs het volgende:
Hebben jullie Matthew Dekay- Trousy cd al geluisterd?? zoja, wat is je mening?
Persoonlijk vind ik het 2 wereldcd's met echt alleen maar vette platen
haha die zijn wel erg coolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ach, laten we het dan eens zijn dat digifruitella en space mountain tablet wel vet zijn
nickson remix! lekker!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:57 schreef star_gazer het volgende:
Iemand Elevation - Ocean rain al gehoord? Heerlijke nieuwe trancer
Ik prefereer het orgineelquote:
Je usericon, wat doe je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |