abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 19:48:13 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_32239755
quote:
Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef marciemarcs het volgende:
Esther, Rogier, Stephan en ik waren behoorlijk melig omdat we het allemaal een kutfeest vonden. Hadden opeens heel veel energie en dat hebben de mensen die in het zelfde coupe zaten geweten
Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trok . Zaten we te kijken op het parkeerterrein nog.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_32246342
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Terecht! En het was inderdaad matig.... erg matig....
Ik was binnen notime door mijn kaas heen... voor 2uur al
Wel een nieuwe move bedacht
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 14 november 2005 @ 00:23:40 #228
36461 Joppy
geen colaboy
pi_32247724
Ik vond het wel een leuk feest
Let the beat control your body!
pi_32249173
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trok . Zaten we te kijken op het parkeerterrein nog.
Hoogepunt van de avond idd Doen we vaker! Afteren op het parkeerterrein!
  maandag 14 november 2005 @ 10:08:39 #230
105311 Xantra
Cinematographer
pi_32252208
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef Joppy het volgende:
Ik vond het wel een leuk feest
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...

al lopen hier natuurlijk minder kaasmannetjes dan bij cc - ta
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_32253128
the killers - mr brightside thin white duke remix-pulse

aanradertje!!
BlaBlaBla
  maandag 14 november 2005 @ 11:26:15 #232
36461 Joppy
geen colaboy
pi_32253790
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:

[..]

Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen. Daarna kwam er al vrij snel lompe techtrance. Te vroeg, net als anderen in dit topic vinden, maar ik kan me daar ook wel mee vermaken. Maar aan het eind kwam er weer lekkere trance voorbij, dat heeft voor mij heel veel goed gemaakt. Ook Remy & Roland Klinkenberg vond ik wel vet als gast-dj's.
Verder vond ik de sfeer ook gewoon top.
pi_32254223
Met de sfeer was idd nix mis mee. Maar ik heb gewoon de Armin van 2 of 3 jaar geleden nog vers in het geheugen zitten en toen draaide hij echt bijna altijd meesterlijk. Stiekem had ik gehoopt omdat dat hij dat afgelopen zaterdag ook zou doen omdat hij lang de tijd had om flink op te bouwen. Bovendien had ik verwacht dat armin wat meer klassiekers zou draaien.
Verder wel heel stoer dat hij een paar dikke technoplaten draaiden en toen ben ik ook zeker goed los gegaan.
Verder denk ik ook dat ik het een beetje gehad heb met de grote feesten. Ik ga toch liever naar een wat kleiner feest in een club. Minder duur en toch is het net even iets gezelliger. Zit er ook nog steeds over te denken of ik mijn Tiesto in HMH kaartje moet verkopen. Maar ik hoorde gister dat Tiesto de nieuwe matthew dekay remix heeft van Belfunk en dan is het misschien toch wel een reden om te gaan
pi_32256435
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Verder denk ik ook dat ik het een beetje gehad heb met de grote feesten. Ik ga toch liever naar een wat kleiner feest in een club. Minder duur en toch is het net even iets gezelliger.
Ga jij (en anderen) vrijdag ook mee naar de Asta dan? Voor een tientje weer een puik feest!

Area 1
Above & Beyond
Danjo
Jav D
Menno de Jong
Rob Styles

Area 2
Arctic Quest
Galen Behr
Progression
Yanave

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_32256475
Nope Marc kan niet

hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile

Die gaan denk ik, wie nog meer, cman, da_rippah?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_32256807
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik dacht al, waar ken ik Day-V van .

Was gezellig gister he, in #Armind.

Lekker droog ook
quote:
<Day-V> Marvo V - False Light (Live vocals by Tijs Verwest)
<vic7orius> boom
* XDR has quit IRC (Quit: Trillian (http://www.ceruleanstudios.com)
<Ciryon> lol Wandii
<Nsonic> lol
<DarkMemoria> lol
<vic7orius> lol
<Wandii> lol
<Day-V> lol
<Wandii> haha
<spacediverx> lol
<Ciryon> LOL
<MoN-SooN> lol
<tiidus> Tijs Verwest??
<Nsonic> lol
* Wandii joins in
<Wandii> lol!
<spacediverx> Tiesto
<Day-V> yeah tiesto
<tiidus> Tiësto?
<Day-V> allure
<Nsonic> lol
<Day-V> whatever
<Nsonic> lol
<Ciryon> lol
<MoN-SooN> lol
<Wandii> marvo
<Day-V> lol
quote:
Armin van Buuren - Grazy Frog (Perpethious Dreamer's Universal Rising Star Religion Reworked Club Mix) <-- (PvD Edit) <--- Couldhardbour reconstruction <--- Matthew Adams Rework <----- Return To Coldharbour After Getting Hit By Squid Ultimate Mash-Up <---- <The Gimmick Rework) <== Mr sam my only and only vision, just mine <------ Ozgur Can vs. Markus Schulz Let's Go To Bed And Jerk Each Other While Thinking Of Tiësto Remix,
pi_32258174
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Zit er ook nog steeds over te denken of ik mijn Tiesto in HMH kaartje moet verkopen. Maar ik hoorde gister dat Tiesto de nieuwe matthew dekay remix heeft van Belfunk en dan is het misschien toch wel een reden om te gaan
Ik ken nog wel een koper die daar graag heen wil
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 14 november 2005 @ 14:38:37 #238
36461 Joppy
geen colaboy
pi_32258331
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet

hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile

Ik ben er vrijdag ook bij
En net kaartjes aangeschaft voor Tiesto in de Palace in Groningen. Kan ik niet naar Tiesto komen, dan komt Tiesto maar naar mij toe
pi_32258332
Ha! Zoals ik al verwachte, een matige AO.
  maandag 14 november 2005 @ 15:25:19 #240
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_32259639
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:

[..]

Smaken verschillen... het begin was top na half2 had ik het wel gehad
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 november 2005 @ 15:30:33 #241
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_32259786
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet

hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile

Jackson!
Dat ben ik .... whoei .... ik ga erheen zie ik
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_32261538
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef swopfile het volgende:
Ha! Zoals ik al verwachte, een matige AO.
GMTA. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 14 november 2005 @ 18:43:14 #243
105311 Xantra
Cinematographer
pi_32265212
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Joppy het volgende:

[..]

Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen.

sorry moet het zeggen ik zie geen progressive plaat in het eerste uur, nou vooruit numb
Als ik toch weer de tracklist zie, is tiësto toch wel beter qua platenkeuze zeg, en meer gedurfd, bijna alle platen die armin draaide waren bekend, beetje jammer, zo'n avond is juist goed om te experimenteren lijkt mij...

maja das toch meer smaak als ik het nu terug lees
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 14 november 2005 @ 18:52:20 #244
36461 Joppy
geen colaboy
pi_32265443
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Xantra het volgende:

[..]

sorry moet het zeggen ik zie geen progressive plaat in het eerste uur, nou vooruit numb
Als ik toch weer de tracklist zie, is tiësto toch wel beter qua platenkeuze zeg, en meer gedurfd, bijna alle platen die armin draaide waren bekend, beetje jammer, zo'n avond is juist goed om te experimenteren lijkt mij...

maja das toch meer smaak als ik het nu terug lees
Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.
pi_32265589
Numb was dan ook een van de knallers van de avond samen met James Holden - A Break In The Clouds (nieuwe remix)
  maandag 14 november 2005 @ 20:38:15 #246
105311 Xantra
Cinematographer
pi_32268679
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.
rustige trance ok

maatje van me heeft Pioneer CMX-5000 te koop voor 650 euro

als iemand geintresseeerd is hoor ik het wel
pi_32277696
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Lekker droog ook
[..]

[..]
Ik geloof dat iedereen in de chat dronken was .

Verder - nogmaals - AO was op de stream echt heel vet. Had telkens het idee van "fuck, was ik er maar bij". En dan hoor je de live verhalen; dan denk ik van . Hoe kan dat.

Ben het wel eens met wat hp22 zei: het had zo mooi kunnen worden (lees: zoals Tiesto @ HMH), en toch deed Armin het niet. Jammer.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2005 03:41:34 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:00:21 #248
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_32287027
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef marciemarcs het volgende:
Numb was dan ook een van de knallers van de avond samen met James Holden - A Break In The Clouds (nieuwe remix)
Dat was even smullen ja
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:36:40 #249
105311 Xantra
Cinematographer
pi_32287937
Fairmont - Gazebo/Gazelle

lekker freaky
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:50:53 #250
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_32292901
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef Xantra het volgende:

[..]

rustige trance ok

maatje van me heeft Pioneer CMX-5000 te koop voor 650 euro

[afbeelding]

als iemand geintresseeerd is hoor ik het wel
Apart ding
Wat gaat hij kopen ?!
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')