Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trokquote:Op zondag 13 november 2005 18:02 schreef marciemarcs het volgende:
Esther, Rogier, Stephan en ik waren behoorlijk melig omdat we het allemaal een kutfeest vonden. Hadden opeens heel veel energie en dat hebben de mensen die in het zelfde coupe zaten geweten
Wel een nieuwe move bedachtquote:Op zondag 13 november 2005 19:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht! En het was inderdaad matig.... erg matig....
Ik was binnen notime door mijn kaas heen... voor 2uur al
Hoogepunt van de avond iddquote:Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Terugweg bij ons was ook meesterlijk. Tomaz zette even zijn portable dvdplayer aan. Jiskefet... die aflevering dattie de fiets van de buurvrouw zo door het raam tieft. Ik dacht ff dat McIntosh het niet meer trok. Zaten we te kijken op het parkeerterrein nog.
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...quote:
Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen. Daarna kwam er al vrij snel lompe techtrance. Te vroeg, net als anderen in dit topic vinden, maar ik kan me daar ook wel mee vermaken. Maar aan het eind kwam er weer lekkere trance voorbij, dat heeft voor mij heel veel goed gemaakt. Ook Remy & Roland Klinkenberg vond ik wel vet als gast-dj's.quote:Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...
al lopen hier natuurlijk minder kaasmannetjes dan bij cc - ta
Ga jij (en anderen) vrijdag ook mee naar de Asta dan? Voor een tientje weer een puik feest!quote:Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Verder denk ik ook dat ik het een beetje gehad heb met de grote feesten. Ik ga toch liever naar een wat kleiner feest in een club. Minder duur en toch is het net even iets gezelliger.
quote:Op zondag 13 november 2005 13:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik dacht al, waar ken ik Day-V van.
Was gezellig gister he, in #Armind.![]()
quote:<Day-V> Marvo V - False Light (Live vocals by Tijs Verwest)
<vic7orius> boom
* XDR has quit IRC (Quit: Trillian (http://www.ceruleanstudios.com)
<Ciryon> lol Wandii
<Nsonic> lol
<DarkMemoria> lol
<vic7orius> lol
<Wandii> lol
<Day-V> lol
<Wandii> haha
<spacediverx> lol
<Ciryon> LOL
<MoN-SooN> lol
<tiidus> Tijs Verwest??
<Nsonic> lol
* Wandii joins in
<Wandii> lol!
<spacediverx> Tiesto
<Day-V> yeah tiesto
<tiidus> Tiësto?
<Day-V> allure
<Nsonic> lol
<Day-V> whatever
<Nsonic> lol
<Ciryon> lol
<MoN-SooN> lol
<Wandii> marvo
<Day-V> lol
quote:Armin van Buuren - Grazy Frog (Perpethious Dreamer's Universal Rising Star Religion Reworked Club Mix) <-- (PvD Edit) <--- Couldhardbour reconstruction <--- Matthew Adams Rework <----- Return To Coldharbour After Getting Hit By Squid Ultimate Mash-Up <---- <The Gimmick Rework) <== Mr sam my only and only vision, just mine <------ Ozgur Can vs. Markus Schulz Let's Go To Bed And Jerk Each Other While Thinking Of Tiësto Remix,
Ik ken nog wel een koper die daar graag heen wilquote:Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef marciemarcs het volgende:
Zit er ook nog steeds over te denken of ik mijn Tiesto in HMH kaartje moet verkopen. Maar ik hoorde gister dat Tiesto de nieuwe matthew dekay remix heeft van Belfunk en dan is het misschien toch wel een reden om te gaan
Ik ben er vrijdag ook bijquote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet
hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile
Die gaan denk ik, wie nog meer, cman, da_rippah?
Smaken verschillen... het begin was top na half2 had ik het wel gehadquote:Op maandag 14 november 2005 10:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik lees bijna overal dat het top was, behalve in dit topic...
al lopen hier natuurlijk minder kaasmannetjes dan bij cc - ta
Jackson!quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef hp22 het volgende:
Nope Marc kan niet
hp22
m-kay
jackson
tomaz
swopfile
Die gaan denk ik, wie nog meer, cman, da_rippah?
GMTA.quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef swopfile het volgende:
Ha! Zoals ik al verwachte, een matige AO.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Liefhebbers van de progressive kant konden alleen in de eerste paar uur aan hun trekken komen.
Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
![]()
sorry moet het zeggenik zie geen progressive plaat in het eerste uur, nou vooruit numb
Als ik toch weer de tracklist zie, is tiësto toch wel beter qua platenkeuze zeg, en meer gedurfd, bijna alle platen die armin draaide waren bekend, beetje jammer, zo'n avond is juist goed om te experimenteren lijkt mij...
maja das toch meer smaak als ik het nu terug lees![]()
rustige trance okquote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat pure progressive was, ik zei de progressive kant, daar bedoelde ik dus trance mee. Maar dan de wat rustigere varianten met progressive invloeden.
Ik geloof dat iedereen in de chat dronken wasquote:
Dat was even smullen jaquote:Op maandag 14 november 2005 18:57 schreef marciemarcs het volgende:
Numb was dan ook een van de knallers van de avond samen met James Holden - A Break In The Clouds (nieuwe remix)
Apart dingquote:Op maandag 14 november 2005 20:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
rustige trance ok![]()
![]()
![]()
maatje van me heeft Pioneer CMX-5000 te koop voor 650 euro
[afbeelding]
als iemand geintresseeerd is hoor ik het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |