Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Minpunten dus voor Roel (wederom), en pluspunten voor Dido en Lieske...
volgens mij liep hij met fles met bacardiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoeveel heeft Menno nu werkelijk gehad?
Het meisje is toch afkomstig uit Groningen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef BB5kijker het volgende:
Lieske laat zich weer van haar slechtste kant zien: ze eet, en dat doet ze altijd met haar mond open (net als de meeste Noord-Hollanders trouwens, zo merkte ik de afgelopen jaren).
Yep, en nu is ze hem aan het uitlachenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.
Probeerde Chantal op het eind met Menno nou nog even puntjes te scoren, of zag ik dat verkeerd?
Inderdaad. Ik zou ook niet veel hulp zijn hoor, ik zou zijn emmer alleen maar inpikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt er weinig aan doen als je niet tegne kotsen kan. Roel kan daar blijkbaar niet tegen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef BBscanner het volgende:
Pas op niet schrikken!!!!![]()
Chantal doet Menno na![]()
[afbeelding]
En die enorme huilbui heeft hem ook uitgedroogd...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:04 schreef Timon223 het volgende:
Zow, en die menno heeft morgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
want al het vocht uitgekotst maar de alcohol blijft.... DAMN
Idd, kan het begrijpen dat hij wegloopt. Ik zou waarschijnlijk het bed volkotsen als iemand in men buurt ligt te kotsen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
't Is een enorm eng wijf, dat is zequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
En blind en doof isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef tjCherryman het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze daadwerkelijk 1 mannelijke aanmelding voor Chantal hebben (die niet aan de medicijnen zit)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Och, misschien slaat ze wel een leuke bajesklant aan de haak...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef tjCherryman het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze daadwerkelijk 1 mannelijke aanmelding voor Chantal hebben (die niet aan de medicijnen zit)
Ergens uit het oosten. Overal in NL wordt met open mond gegeten, maar vooral in Noord-Holland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Het meisje is toch afkomstig uit Groningen?
en ademdquote:
[afbeelding]
Wist Menno toen dat Ingrid aant kotsen wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar hij liet Ingrid één vd eerste zaterdagavonden alleen, toen die ziek werd
Haaksbergenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BB5kijker het volgende:
Ergens uit het oosten.
Alsof dat nog helpt als je zo snel op een vrijwel lege maag zo'n hoeveelheid drinktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Wat ik meestal doe als ik draaierig word is me concentreren op één punt, bijvoorbeeld het display van je wekker in je slaapkamer en dat helpt meestal razendgoed
dat kan andersom net zo goed want Ingrid was degene die bij het voorlaatste feestje kotsend dr nest in ging en toen liep Menno wel met emmers ipv minachtend om te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Je zult maar Ingrid heten.....een levendige fantasie hebben...en nu terugdenken aan alle keren dat je met je lap in Menno's mond hebt gehangen
ga altijd zitten of liggen en hou mn ogen dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Wat ik meestal doe als ik draaierig word is me concentreren op één punt, bijvoorbeeld het display van je wekker in je slaapkamer en dat helpt meestal razendgoed
Ik zou zeggen...probeer het nog eens na het achterover slaan van een fles Bacardi binnen 45 minuten......pas dan wens ik dit te beschouwen als een wetenschappelijk onderbouwd medicatiemiddelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
* BONG4002 word gewoon verliefd op drquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Geweldige foto van Nathalie:
[afbeelding]
Ik ga altijd preventief kotsen als ik voel dat ik teveel gehad heb.... Vingers in m'n keel en weg met de drank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Zolang hij maar blijft ademen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Menno ademd trouwens heel zwaar alsof ie onder narcose is
Ze zullen er wel van uitgaan dat BB dat doet, stelletje **Piep**quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Kan er overigens niet iemand even bij Menno gaan checken of het wel goed gaat?
Als ik het goed begrepen heb heeft hij binnen drie kwartier dus bijna een fles bacardi leeggehaald.... Dat zou hem ook nog wel eens een delerium op kunnen levern.
Dat is idd wel een erg grote hoeveelheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...probeer het nog eens na het achterover slaan van een fles Bacardi binnen 45 minuten......pas dan wens ik dit te beschouwen als een wetenschappelijk onderbouwd medicatiemiddel![]()
Chuckie's bride is in tha house?quote:
Zou dit dan misschien een voorbeeld zijn van een extreem laat tot besefkom momentje ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat kan andersom net zo goed want Ingrid was degene die bij het voorlaatste feestje kotsend dr nest in ging en toen liep Menno wel met emmers ipv minachtend om te kijken
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Kan er overigens niet iemand even bij Menno gaan checken of het wel goed gaat?
Als ik het goed begrepen heb heeft hij binnen drie kwartier dus bijna een fles bacardi leeggehaald.... Dat zou hem ook nog wel eens een delerium op kunnen levern.
Ze moeten áls hij écht zoveel in zo'n korte tijd gedronken heeft minstens elk kwartier ff voelen of hij niet oververhit aan het raken is....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nog
Scanman, het mag best eens gezegd worden: Chapeau.. Ouvre award!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Een jonge Catherine Deneuve
[afbeelding]
wel met geluid uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb liever Menno die aant janken en kotsen is als dit achtelijke gedoe
Dan doet ze dat wel verkeerd. Gadverdamme wat een mens is datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef BBscanner het volgende:
Waar is Nathalie in godsnaam mee bezig??? Probeert ze stemmen te winnen?
Ingrid is gewoon een misselijk mens (vind ik) en volgens mij heeft ze geen gewetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou dit dan misschien een voorbeeld zijn van een extreem laat tot besefkom momentje ?
Goed zo Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat even bij Menno kijken
brrrrrr Jappiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Je zult maar Ingrid heten.....een levendige fantasie hebben...en nu terugdenken aan alle keren dat je met je lap in Menno's mond hebt gehangen
ja nog ni zo lang geleden sliep hij in de woonkamer na de bevalling van tanja toen hoorde je m ook heel hardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nog
ze mishandeld 'mquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
Lieske gaat al kijken bij Menno!
vastquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Lieske weet schijnbaar wel hoe het moet.... ervaring met andere studenten ????
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef snakelady het volgende:
met dank aan BBscanner
[afbeelding]]
Dat was Roel volgens mij toen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja nog ni zo lang geleden sliep hij in de woonkamer na de bevalling van tanja toen hoorde je m ook heel hard
Ik schrik me kapotquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Geweldige foto van Nathalie:
[afbeelding]
uiteindelijk rechtstreeks uit de fles.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel % zit er eigenlijk in bacardi en dronk Menno het puur of gemixed?
Moet je ff aan Scan vragen...die is Baco expertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel % zit er eigenlijk in bacardi en dronk Menno het puur of gemixed?
nee menno roel was wakker en zat bij lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij toen.
Ja hij gaat meteen weer over zijn nekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
ze legt hem op ze zij.. dat is beter
roel heeft nu een blauwe tongquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef ruby het volgende:
Haha, dat vindt Roel zeker niet grappig?
doegiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef snakelady het volgende:
ik ben er weer vandoor.
D.roze,goed getimed.
Okquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je ff aan Scan vragen...die is Baco expert
Nummer 3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef tjCherryman het volgende:
Boeit Roel die blauwe tanden nou.. haha hij heeft Nat en Did zien zoenen en met Nat gezoen.. voor de tellers onder ons.. BB meisje nummer 4 voor Roel ; -)
Scan, geef ik je een keer een compliment over het feit dat je juist alle een geweldige diversiteit hebt in je caps.. een goed "oog" en nu dit... Zucht...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF .. dat heb ik helemaal gemist.
Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgens Google is het alcoholpercentage van Bacardi trouwens 37,5%
Dat is veel drank binnen drie kwartier, iemand hier die weet hoe je een promillage uitrekent?
Ja, die Chantal is echt een sympathieke meid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
Bah wat een rotopmerking van Chantal:
Dido: we hebben ons rotgelachen joh, was echt humor.
Chantal (met bitcherige stem): Ja jouw humor.
![]()
Lieske mis jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nummer 3
Linda, Dido en NathalieAls je dit voor een zoen wilt aanzien
Ja was Roel, Menno en Joost waren een spelletje aan het doen en moesten lachen om dat gesnurk van Roel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij toen.
baco zelf volgens mij 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
@Scanman01 dus de vraag wat het percentage Alc. is van Bacardi
Kan nog steeds Bong... Ligt eraan hoelang het geleden was dat hij zoveel dronk vóór hij ging kotsen. (ik weet het niet, ben pas later ingeschakeld) Ook ligt het er aan hoeveel alcolhol al in zijn bloed is opgenomen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopen
Lieske en Roel hebben niet gezoendquote:
Iets van 30%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
volgens mij is het 35%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
Weet je wat het is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef teun911 het volgende:
[..]
die hebben niet gezoend. volgens eigen zeggen tenminste..
Dido gaf een snoepje over aan Nathalie en Nathalie gaf dat snoepje weer over aan Roel (met de mond) In principe geen zoen dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft Natte lie nu eigenlijk met Roel gezoend? Of gewoon een kusje op zijn wang of wat was er gebeurd?
ze hebben wel een nacht samen geslapen, maar dat zou bij knuffelen zijn gebleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Laat mij nou toch in die waan!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido gaf een snoepje over aan Nathalie en Nathalie gaf dat snoepje weer over aan Roel (met de mond) In principe geen zoen dus
Nee, die hebben niets gedaan. Alleen kusje op de wang. Lieske wilde niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Ik was een beetje laat zag ikquote:
Om precies te zijn dus 37,5%quote:
Okayquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:30 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Laat mij nou toch in die waan!!!
Alsof ze getrouwd zijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
- geanalyseerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik word werkelijk schijtziek van Chantal's geanalyseer![]()
Helaas schakelde ik net te laat inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
En broertje kijkt toequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie doet ff d'r kipfilet goed
[afbeelding]
Ze zaten nog niet zo lang buiten toch? 2o minuten na het feestje ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om precies te zijn dus 37,5%
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
half uurtjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Het feestje was 45 minuten geloof ik. Buiten heeft hij nog een kwartier ofzo gehuild. Dus reken maar uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dan maar hopen dat de camera's hem in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef wickie het volgende:
Ojee Menno is weer op zn rug gaan liggen das niet slim....
Een ex van me is ooit bijna gestikt in zn eigen kots doordat ie op zn rug lag..... Ik was er net op tijd bij toen.... Dat zijn geen leuke momenten om mee te maken ik was toen 16 dus dat kwam best heftig aan..
Het feest duurde 3 kwartier en binnen een kwartier daarna was ie al aan het kotsen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Na het feest heeft hij eerst ongeveer een kwartier zitten janken en daarna kotsen, dus een kwartiertje ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwah...ff kijken..zuipen...fesstje is afgelopen....half uurtje janken...mjah..dat was het wel zo'n beetje.......kleine 30 minuten dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ze honger hebben kunnen ze altijd Nathalies kipfiletjes nog opetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie doet ff d'r kipfilet goed
[afbeelding]
BB grijpt al inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
Lieske maakt ff reclame?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het feest duurde 3 kwartier en binnen een kwartier daarna was ie al aan het kotsen.
Lieske moet het shirt uitdoen omdat er reclame op staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
Wat werd omgeroepen?
dat lieske dat NAC shirt uit moest trekken omdat er reclame op staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
Wat werd omgeroepen?
Welke kaarten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Wat zitten ze nou te kloten met die kaarten? Ze mochten toch geen geluid maken ermee?.
eerst haar sjaar nu shirt uit arme lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Ferdii het volgende:
roel is verhuist naar de dames slaapkamer omdat ie niet tegen de kots kon staat op talpa site, blijkbaar zit ie nu in didop der bed
lieske moet haar shirt uittrekken omdat er reclame op staat
Waarom mocht Menno t wel aan danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske moet het shirt uitdoen omdat er reclame op staat.
Het is niet te geloven wat een pedo's die BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Ferdii het volgende:
roel is verhuist naar de dames slaapkamer omdat ie niet tegen de kots kon staat op talpa site, blijkbaar zit ie nu in didop der bed
lieske moet haar shirt uittrekken omdat er reclame op staat
fuck the rulesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ja dit mag niet he van de STER![]()
En ze staat niet eens genomineerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel lief van Dido.....
Anders kijk je effe zelf meequote:
Nog steeds..Dido isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
Dido was Menno even aan het verzorgen
Dat vroeg ik me dus ook al af. Bij mijn weten hebben ze zelfs alles met merken en/of reclame erop in moeten leveren, dus zal hij wel speciaal voor z'n verjaardagsfeestje aan hebben mogen trekken ofzo. Weet het anders ook nietquote:
Het was trouwens Joostquote:
De STER gaat toch niet over Talpa!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ja dit mag niet he van de STER![]()
Het was Menno's shirtquote:
Niet zeuren,komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
De STER gaat toch niet over Talpa!![]()
Ja dat zal wel zo zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Bij mijn weten hebben ze zelfs alles met merken en/of reclame erop in moeten leveren, dus zal hij wel speciaal voor z'n verjaardagsfeestje aan hebben mogen trekken ofzo. Weet het anders ook niet![]()
Ik vind dit wel positief. Ingrid heeft Tanja dus face to face de waarheid gezegd.quote:
Gaat ze weer naar huis voor de 8e keer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft haar zegje tegen Tanja gedaan, maar Tanja wil blijkbaar niets meer met de groep te maken hebben en is gelukkig in het kamertje. Ze wil niet meer.
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je het alcoholpercentages uit kunt rekenen en ik heb de gegevens van Menno ingevuld.... Ik kom op een onwaarschijnlijk percentage van 4,5%..
Nu ben ik niet zo goed in wiskunde, misschien kan iemand anders ff rekenen...
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=707270298&action=viewStream&language=nl
Dat verklaard toch alles?quote:
Joost zo de wind waaidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef style het volgende:
Joost neemt klakkeloos aan dat het de waarheid is wat Ingrid vertelt, zonder zelf met Tanja te praten.
Vervelende eigenschap van hem.
Nee, ze hoopt dat ze eruit gestemd wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Gaat ze weer naar huis voor de 8e keer?
Alcoholpercentage van Bacardi is 37,5%..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%
meeste percentage zitten daarzoiets
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef style het volgende:
Joost neemt klakkeloos aan dat het de waarheid is wat Ingrid vertelt, zonder zelf met Tanja te praten.
Vervelende eigenschap van hem.
BB mag het bordje met "kunnen jullie lezen" (of wat er dan ook stond) wel weer terugzettenquote:
Menno 3, Tan 2, Rob 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef Knurkie het volgende:
Rob had toch 3 stemmen? Tanja 2 Menno 2 en Nathalie 1?
veel he en dat in zn korte tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alcoholpercentage van Bacardi is 37,5%..
Ik kom bij Menno dus uit op 4,5 promille
ik ook,hoop Rob maar vrees voor Menno.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hoopt dat ze eruit gestemd wordt.
Ik hoop daarom dus dat er donderdag iemand anders uit gaat.
ze verteld haar eigen waarheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid verteld heel aardig hoe het "gesprek"was verlopen hoor, ze verzint er niks bij
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....quote:
Hij kan weer teruggaan naar zijn oude bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Ferdii het volgende:
nahalie en dido gaan op de heren slaapkamer slapen.
jammer voor roel dus
dat is wel heel heel erg veel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%
meeste percentage zitten daarzoiets
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcoholpercentage, door de grootte van het glas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je het alcoholpercentages uit kunt rekenen en ik heb de gegevens van Menno ingevuld.... Ik kom op een onwaarschijnlijk percentage van 4,5%..
Nu ben ik niet zo goed in wiskunde, misschien kan iemand anders ff rekenen...
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=707270298&action=viewStream&language=nl
zeker logisch dat hij ni dus out isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
BB mag het bordje met "kunnen jullie lezen" (of wat er dan ook stond) wel weer terugzetten.
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ik ook,hoop Rob maar vrees voor Menno.
Ze denkt dat NL vindt dat zij wel in de stront kan zakken, omdat ze Tanja genomineerd heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Hoorde ik Ingrid nu het woord: strontklootzak zeggen, of begin ik me dingen in te beelden
ik vertrouw haar niet meer ik vind haar vals (ben dus bevooroordeeld)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, maar het klopte toch heel aardig
Buiten de kamer van het feest mochten ze er geen geluid meer mee maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dus
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Dynabite het volgende:
[..]
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcolholpercentage, door de grootte van het glas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |