Na het feest heeft hij eerst ongeveer een kwartier zitten janken en daarna kotsen, dus een kwartiertje ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om precies te zijn dus 37,5%
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
Mwah...ff kijken..zuipen...fesstje is afgelopen....half uurtje janken...mjah..dat was het wel zo'n beetje.......kleine 30 minuten dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om precies te zijn dus 37,5%
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
Als ze honger hebben kunnen ze altijd Nathalies kipfiletjes nog opetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie doet ff d'r kipfilet goed
[afbeelding]
BB grijpt al inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:35 schreef D.Rose het volgende:
Lieske maakt ff reclame?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het feest duurde 3 kwartier en binnen een kwartier daarna was ie al aan het kotsen.
Lieske moet het shirt uitdoen omdat er reclame op staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
Wat werd omgeroepen?
dat lieske dat NAC shirt uit moest trekken omdat er reclame op staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef TRiXeS het volgende:
Wat werd omgeroepen?
Welke kaarten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Wat zitten ze nou te kloten met die kaarten? Ze mochten toch geen geluid maken ermee?.
eerst haar sjaar nu shirt uit arme lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Ferdii het volgende:
roel is verhuist naar de dames slaapkamer omdat ie niet tegen de kots kon staat op talpa site, blijkbaar zit ie nu in didop der bed
lieske moet haar shirt uittrekken omdat er reclame op staat
Waarom mocht Menno t wel aan danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske moet het shirt uitdoen omdat er reclame op staat.
Het is niet te geloven wat een pedo's die BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:38 schreef Ferdii het volgende:
roel is verhuist naar de dames slaapkamer omdat ie niet tegen de kots kon staat op talpa site, blijkbaar zit ie nu in didop der bed
lieske moet haar shirt uittrekken omdat er reclame op staat
fuck the rulesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ja dit mag niet he van de STER![]()
En ze staat niet eens genomineerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef Bocaj het volgende:
Toch wel lief van Dido.....
Anders kijk je effe zelf meequote:
Nog steeds..Dido isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
Dido was Menno even aan het verzorgen
Dat vroeg ik me dus ook al af. Bij mijn weten hebben ze zelfs alles met merken en/of reclame erop in moeten leveren, dus zal hij wel speciaal voor z'n verjaardagsfeestje aan hebben mogen trekken ofzo. Weet het anders ook nietquote:
Het was trouwens Joostquote:
De STER gaat toch niet over Talpa!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ja dit mag niet he van de STER![]()
Het was Menno's shirtquote:
Niet zeuren,komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:42 schreef demins het volgende:
[..]
De STER gaat toch niet over Talpa!![]()
Ja dat zal wel zo zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Bij mijn weten hebben ze zelfs alles met merken en/of reclame erop in moeten leveren, dus zal hij wel speciaal voor z'n verjaardagsfeestje aan hebben mogen trekken ofzo. Weet het anders ook niet![]()
Ik vind dit wel positief. Ingrid heeft Tanja dus face to face de waarheid gezegd.quote:
Gaat ze weer naar huis voor de 8e keer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid heeft haar zegje tegen Tanja gedaan, maar Tanja wil blijkbaar niets meer met de groep te maken hebben en is gelukkig in het kamertje. Ze wil niet meer.
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je het alcoholpercentages uit kunt rekenen en ik heb de gegevens van Menno ingevuld.... Ik kom op een onwaarschijnlijk percentage van 4,5%..
Nu ben ik niet zo goed in wiskunde, misschien kan iemand anders ff rekenen...
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=707270298&action=viewStream&language=nl
Dat verklaard toch alles?quote:
Joost zo de wind waaidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef style het volgende:
Joost neemt klakkeloos aan dat het de waarheid is wat Ingrid vertelt, zonder zelf met Tanja te praten.
Vervelende eigenschap van hem.
Nee, ze hoopt dat ze eruit gestemd wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Gaat ze weer naar huis voor de 8e keer?
Alcoholpercentage van Bacardi is 37,5%..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%
meeste percentage zitten daarzoiets
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef style het volgende:
Joost neemt klakkeloos aan dat het de waarheid is wat Ingrid vertelt, zonder zelf met Tanja te praten.
Vervelende eigenschap van hem.
BB mag het bordje met "kunnen jullie lezen" (of wat er dan ook stond) wel weer terugzettenquote:
Menno 3, Tan 2, Rob 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef Knurkie het volgende:
Rob had toch 3 stemmen? Tanja 2 Menno 2 en Nathalie 1?
veel he en dat in zn korte tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alcoholpercentage van Bacardi is 37,5%..
Ik kom bij Menno dus uit op 4,5 promille
ik ook,hoop Rob maar vrees voor Menno.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze hoopt dat ze eruit gestemd wordt.
Ik hoop daarom dus dat er donderdag iemand anders uit gaat.
ze verteld haar eigen waarheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid verteld heel aardig hoe het "gesprek"was verlopen hoor, ze verzint er niks bij
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....quote:
Hij kan weer teruggaan naar zijn oude bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Ferdii het volgende:
nahalie en dido gaan op de heren slaapkamer slapen.
jammer voor roel dus
dat is wel heel heel erg veel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%
meeste percentage zitten daarzoiets
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcoholpercentage, door de grootte van het glas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je het alcoholpercentages uit kunt rekenen en ik heb de gegevens van Menno ingevuld.... Ik kom op een onwaarschijnlijk percentage van 4,5%..
Nu ben ik niet zo goed in wiskunde, misschien kan iemand anders ff rekenen...
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=707270298&action=viewStream&language=nl
zeker logisch dat hij ni dus out isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
BB mag het bordje met "kunnen jullie lezen" (of wat er dan ook stond) wel weer terugzetten.
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ik ook,hoop Rob maar vrees voor Menno.
Ze denkt dat NL vindt dat zij wel in de stront kan zakken, omdat ze Tanja genomineerd heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Hoorde ik Ingrid nu het woord: strontklootzak zeggen, of begin ik me dingen in te beelden
ik vertrouw haar niet meer ik vind haar vals (ben dus bevooroordeeld)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, maar het klopte toch heel aardig
Buiten de kamer van het feest mochten ze er geen geluid meer mee maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dus
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Dynabite het volgende:
[..]
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcolholpercentage, door de grootte van het glas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |