ze mishandeld 'mquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef Bocaj het volgende:
Lieske gaat al kijken bij Menno!
vastquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef Bocaj het volgende:
Lieske weet schijnbaar wel hoe het moet.... ervaring met andere studenten ????
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef snakelady het volgende:
met dank aan BBscanner
[afbeelding]]
Dat was Roel volgens mij toen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja nog ni zo lang geleden sliep hij in de woonkamer na de bevalling van tanja toen hoorde je m ook heel hard
Ik schrik me kapotquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Geweldige foto van Nathalie:
[afbeelding]
uiteindelijk rechtstreeks uit de fles.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel % zit er eigenlijk in bacardi en dronk Menno het puur of gemixed?
Moet je ff aan Scan vragen...die is Baco expertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel % zit er eigenlijk in bacardi en dronk Menno het puur of gemixed?
nee menno roel was wakker en zat bij lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij toen.
Ja hij gaat meteen weer over zijn nekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
ze legt hem op ze zij.. dat is beter
roel heeft nu een blauwe tongquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef ruby het volgende:
Haha, dat vindt Roel zeker niet grappig?
doegiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef snakelady het volgende:
ik ben er weer vandoor.
D.roze,goed getimed.
Okquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moet je ff aan Scan vragen...die is Baco expert
Nummer 3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef tjCherryman het volgende:
Boeit Roel die blauwe tanden nou.. haha hij heeft Nat en Did zien zoenen en met Nat gezoen.. voor de tellers onder ons.. BB meisje nummer 4 voor Roel ; -)
Scan, geef ik je een keer een compliment over het feit dat je juist alle een geweldige diversiteit hebt in je caps.. een goed "oog" en nu dit... Zucht...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WTF .. dat heb ik helemaal gemist.
Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgens Google is het alcoholpercentage van Bacardi trouwens 37,5%
Dat is veel drank binnen drie kwartier, iemand hier die weet hoe je een promillage uitrekent?
Ja, die Chantal is echt een sympathieke meid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
Bah wat een rotopmerking van Chantal:
Dido: we hebben ons rotgelachen joh, was echt humor.
Chantal (met bitcherige stem): Ja jouw humor.
![]()
Lieske mis jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nummer 3
Linda, Dido en NathalieAls je dit voor een zoen wilt aanzien
Ja was Roel, Menno en Joost waren een spelletje aan het doen en moesten lachen om dat gesnurk van Roel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij toen.
baco zelf volgens mij 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
@Scanman01 dus de vraag wat het percentage Alc. is van Bacardi
Kan nog steeds Bong... Ligt eraan hoelang het geleden was dat hij zoveel dronk vóór hij ging kotsen. (ik weet het niet, ben pas later ingeschakeld) Ook ligt het er aan hoeveel alcolhol al in zijn bloed is opgenomen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopen
Lieske en Roel hebben niet gezoendquote:
Iets van 30%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
volgens mij is het 35%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
Weet je wat het is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef teun911 het volgende:
[..]
die hebben niet gezoend. volgens eigen zeggen tenminste..
Dido gaf een snoepje over aan Nathalie en Nathalie gaf dat snoepje weer over aan Roel (met de mond) In principe geen zoen dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft Natte lie nu eigenlijk met Roel gezoend? Of gewoon een kusje op zijn wang of wat was er gebeurd?
ze hebben wel een nacht samen geslapen, maar dat zou bij knuffelen zijn gebleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Laat mij nou toch in die waan!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido gaf een snoepje over aan Nathalie en Nathalie gaf dat snoepje weer over aan Roel (met de mond) In principe geen zoen dus
Nee, die hebben niets gedaan. Alleen kusje op de wang. Lieske wilde niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Ik was een beetje laat zag ikquote:
Om precies te zijn dus 37,5%quote:
Okayquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:30 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Laat mij nou toch in die waan!!!
Alsof ze getrouwd zijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
- geanalyseerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik word werkelijk schijtziek van Chantal's geanalyseer![]()
Helaas schakelde ik net te laat inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
En broertje kijkt toequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie doet ff d'r kipfilet goed
[afbeelding]
Ze zaten nog niet zo lang buiten toch? 2o minuten na het feestje ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om precies te zijn dus 37,5%
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
half uurtjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Het feestje was 45 minuten geloof ik. Buiten heeft hij nog een kwartier ofzo gehuild. Dus reken maar uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dan maar hopen dat de camera's hem in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef wickie het volgende:
Ojee Menno is weer op zn rug gaan liggen das niet slim....
Een ex van me is ooit bijna gestikt in zn eigen kots doordat ie op zn rug lag..... Ik was er net op tijd bij toen.... Dat zijn geen leuke momenten om mee te maken ik was toen 16 dus dat kwam best heftig aan..
Het feest duurde 3 kwartier en binnen een kwartier daarna was ie al aan het kotsen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |