Ze moeten áls hij écht zoveel in zo'n korte tijd gedronken heeft minstens elk kwartier ff voelen of hij niet oververhit aan het raken is....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nog
Scanman, het mag best eens gezegd worden: Chapeau.. Ouvre award!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Een jonge Catherine Deneuve
[afbeelding]
wel met geluid uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb liever Menno die aant janken en kotsen is als dit achtelijke gedoe
Dan doet ze dat wel verkeerd. Gadverdamme wat een mens is datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef BBscanner het volgende:
Waar is Nathalie in godsnaam mee bezig??? Probeert ze stemmen te winnen?
Ingrid is gewoon een misselijk mens (vind ik) en volgens mij heeft ze geen gewetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou dit dan misschien een voorbeeld zijn van een extreem laat tot besefkom momentje ?
Goed zo Lieskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat even bij Menno kijken
brrrrrr Jappiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Jappie het volgende:
Je zult maar Ingrid heten.....een levendige fantasie hebben...en nu terugdenken aan alle keren dat je met je lap in Menno's mond hebt gehangen
ja nog ni zo lang geleden sliep hij in de woonkamer na de bevalling van tanja toen hoorde je m ook heel hardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |