Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:
Volgens Google is het alcoholpercentage van Bacardi trouwens 37,5%
Dat is veel drank binnen drie kwartier, iemand hier die weet hoe je een promillage uitrekent?
Ja, die Chantal is echt een sympathieke meid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
Bah wat een rotopmerking van Chantal:
Dido: we hebben ons rotgelachen joh, was echt humor.
Chantal (met bitcherige stem): Ja jouw humor.
![]()
Lieske mis jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nummer 3
Linda, Dido en NathalieAls je dit voor een zoen wilt aanzien
Ja was Roel, Menno en Joost waren een spelletje aan het doen en moesten lachen om dat gesnurk van Roel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij toen.
baco zelf volgens mij 5%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
@Scanman01 dus de vraag wat het percentage Alc. is van Bacardi
Kan nog steeds Bong... Ligt eraan hoelang het geleden was dat hij zoveel dronk vóór hij ging kotsen. (ik weet het niet, ben pas later ingeschakeld) Ook ligt het er aan hoeveel alcolhol al in zijn bloed is opgenomen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...dat is wel vrij veel als ie bijna ene fles opheeft (en dat nog wel op een nuchtere maag) dit is gewoon gevaarlijk, snap niet dat BB ingreep het had namelijk heel anders kunnen aflopen
Lieske en Roel hebben niet gezoendquote:
Iets van 30%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
volgens mij is het 35%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ok
Weet je wat het is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |