ze hebben wel een nacht samen geslapen, maar dat zou bij knuffelen zijn gebleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Laat mij nou toch in die waan!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dido gaf een snoepje over aan Nathalie en Nathalie gaf dat snoepje weer over aan Roel (met de mond) In principe geen zoen dus
Nee, die hebben niets gedaan. Alleen kusje op de wang. Lieske wilde niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch gezoend? Dat was Roel zijn eerste slachtoffer? Hoezo zeggen ze dat het niet is gebeurd?
Ik was een beetje laat zag ikquote:
Om precies te zijn dus 37,5%quote:
Okayquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:30 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Laat mij nou toch in die waan!!!
Alsof ze getrouwd zijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef frizti het volgende:
Ingrid kijkt niet eens naar Menno, wat een kutwijf. Wel de lusten niet de lasten, heeft ze toch alleen maar gespeelt.
- geanalyseerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef Michelle-74 het volgende:
Ik word werkelijk schijtziek van Chantal's geanalyseer![]()
Helaas schakelde ik net te laat inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
En broertje kijkt toequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie doet ff d'r kipfilet goed
[afbeelding]
Ze zaten nog niet zo lang buiten toch? 2o minuten na het feestje ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om precies te zijn dus 37,5%
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Hoeveel tijd zat er trouwens tussen het drinken en de kotsbui? Iemand die dat weet?
half uurtjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is best wel sterk dus. Zeker in het tijdsbestek dat Menno erover gedaan heeft.
Het feestje was 45 minuten geloof ik. Buiten heeft hij nog een kwartier ofzo gehuild. Dus reken maar uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dan maar hopen dat de camera's hem in de gaten houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef wickie het volgende:
Ojee Menno is weer op zn rug gaan liggen das niet slim....
Een ex van me is ooit bijna gestikt in zn eigen kots doordat ie op zn rug lag..... Ik was er net op tijd bij toen.... Dat zijn geen leuke momenten om mee te maken ik was toen 16 dus dat kwam best heftig aan..
Het feest duurde 3 kwartier en binnen een kwartier daarna was ie al aan het kotsen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |