ze verteld haar eigen waarheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ingrid verteld heel aardig hoe het "gesprek"was verlopen hoor, ze verzint er niks bij
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....quote:
Hij kan weer teruggaan naar zijn oude bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef Ferdii het volgende:
nahalie en dido gaan op de heren slaapkamer slapen.
jammer voor roel dus
dat is wel heel heel erg veel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
volgens mij zit je wel goed zit zo rond de 5%
meeste percentage zitten daarzoiets
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcoholpercentage, door de grootte van het glas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je het alcoholpercentages uit kunt rekenen en ik heb de gegevens van Menno ingevuld.... Ik kom op een onwaarschijnlijk percentage van 4,5%..
Nu ben ik niet zo goed in wiskunde, misschien kan iemand anders ff rekenen...
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=707270298&action=viewStream&language=nl
zeker logisch dat hij ni dus out isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de berekening klopt is het deleriumwaardig zo'n promille....
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
BB mag het bordje met "kunnen jullie lezen" (of wat er dan ook stond) wel weer terugzetten.
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef charlysilva het volgende:
[..]
ik ook,hoop Rob maar vrees voor Menno.
Ze denkt dat NL vindt dat zij wel in de stront kan zakken, omdat ze Tanja genomineerd heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Hoorde ik Ingrid nu het woord: strontklootzak zeggen, of begin ik me dingen in te beelden
ik vertrouw haar niet meer ik vind haar vals (ben dus bevooroordeeld)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, maar het klopte toch heel aardig
Buiten de kamer van het feest mochten ze er geen geluid meer mee maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Joost moest ook stoppen van zn medebewoners en Ingrid zei dat ze binnen geen geluid mochten maken en ze zaten buiten, dus
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Dynabite het volgende:
[..]
In principe heeft elk drankje gemiddeld hetzelfde alcolholpercentage, door de grootte van het glas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |