ga altijd zitten of liggen en hou mn ogen dichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Wat ik meestal doe als ik draaierig word is me concentreren op één punt, bijvoorbeeld het display van je wekker in je slaapkamer en dat helpt meestal razendgoed
Ik zou zeggen...probeer het nog eens na het achterover slaan van een fles Bacardi binnen 45 minuten......pas dan wens ik dit te beschouwen als een wetenschappelijk onderbouwd medicatiemiddelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Wat ik meestal doe als ik draaierig word is me concentreren op één punt, bijvoorbeeld het display van je wekker in je slaapkamer en dat helpt meestal razendgoed
* BONG4002 word gewoon verliefd op drquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Foreverblue het volgende:
Geweldige foto van Nathalie:
[afbeelding]
Ik ga altijd preventief kotsen als ik voel dat ik teveel gehad heb.... Vingers in m'n keel en weg met de drank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
Info van BONG
Zolang hij maar blijft ademen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Menno ademd trouwens heel zwaar alsof ie onder narcose is
Ze zullen er wel van uitgaan dat BB dat doet, stelletje **Piep**quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Kan er overigens niet iemand even bij Menno gaan checken of het wel goed gaat?
Als ik het goed begrepen heb heeft hij binnen drie kwartier dus bijna een fles bacardi leeggehaald.... Dat zou hem ook nog wel eens een delerium op kunnen levern.
Dat is idd wel een erg grote hoeveelheidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen...probeer het nog eens na het achterover slaan van een fles Bacardi binnen 45 minuten......pas dan wens ik dit te beschouwen als een wetenschappelijk onderbouwd medicatiemiddel![]()
Chuckie's bride is in tha house?quote:
Zou dit dan misschien een voorbeeld zijn van een extreem laat tot besefkom momentje ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat kan andersom net zo goed want Ingrid was degene die bij het voorlaatste feestje kotsend dr nest in ging en toen liep Menno wel met emmers ipv minachtend om te kijken
Menno ligt lekker te snurken hij leeft in iedergeval nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Kan er overigens niet iemand even bij Menno gaan checken of het wel goed gaat?
Als ik het goed begrepen heb heeft hij binnen drie kwartier dus bijna een fles bacardi leeggehaald.... Dat zou hem ook nog wel eens een delerium op kunnen levern.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |