Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.
Je moet wel rekenen dat hij waarschijnlik de helft heeft uitgekots. De drank kan niet zo snel in zijn bloed komen. Maar hij zit wel op het randje van gevaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....
Echt waar als de berekening op die site klopt heeft Menno nu een promillage van 4,5
En het klopt dat dat levensgevaarlijk is.... Mensen drinken wel vaker zoveel, maar dan verdeeld over langere tijd, je breekt per uur ook weer 0,15 promille af.... Dus als je op een hele avond een fles drinkt komt je promillage niet zo hoog. Daarnaast had Menno amper gegeten.
Kortom, levensgevaarlijk dit.
quote:
Zal wel kloppen.Rikkert werdt voor zak stront uitgemaakt rememberquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Hoorde ik Ingrid nu het woord: strontklootzak zeggen, of begin ik me dingen in te beelden
huh....lijkt wel een cum shotquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de mooiste foto tot nu toe van Nathalie![]()
We kunnen het ook best eens zijn Scan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als zij eruit vliegt dan is het hier echt een feest van jewelste.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....
Echt waar als de berekening op die site klopt heeft Menno nu een promillage van 4,5
En het klopt dat dat levensgevaarlijk is.... Mensen drinken wel vaker zoveel, maar dan verdeeld over langere tijd, je breekt per uur ook weer 0,15 promille af.... Dus als je op een hele avond een fles drinkt komt je promillage niet zo hoog. Daarnaast had Menno amper gegeten.
Kortom, levensgevaarlijk dit.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.
een lekkere kut opmerking van die takke trolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Chantal zegt dat Tanja te positief in beeld wordt gebracht, want als ze de echte Tanja hadden gezien zouden haar ouders Tanja geen kaartje sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |