Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.
Je moet wel rekenen dat hij waarschijnlik de helft heeft uitgekots. De drank kan niet zo snel in zijn bloed komen. Maar hij zit wel op het randje van gevaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....
Echt waar als de berekening op die site klopt heeft Menno nu een promillage van 4,5
En het klopt dat dat levensgevaarlijk is.... Mensen drinken wel vaker zoveel, maar dan verdeeld over langere tijd, je breekt per uur ook weer 0,15 promille af.... Dus als je op een hele avond een fles drinkt komt je promillage niet zo hoog. Daarnaast had Menno amper gegeten.
Kortom, levensgevaarlijk dit.
quote:
Zal wel kloppen.Rikkert werdt voor zak stront uitgemaakt rememberquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Hoorde ik Ingrid nu het woord: strontklootzak zeggen, of begin ik me dingen in te beelden
huh....lijkt wel een cum shotquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de mooiste foto tot nu toe van Nathalie![]()
We kunnen het ook best eens zijn Scan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als zij eruit vliegt dan is het hier echt een feest van jewelste.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno dronk rechtstreeks uit de fles, zonder cola.....
Echt waar als de berekening op die site klopt heeft Menno nu een promillage van 4,5
En het klopt dat dat levensgevaarlijk is.... Mensen drinken wel vaker zoveel, maar dan verdeeld over langere tijd, je breekt per uur ook weer 0,15 promille af.... Dus als je op een hele avond een fles drinkt komt je promillage niet zo hoog. Daarnaast had Menno amper gegeten.
Kortom, levensgevaarlijk dit.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Menno zit wel goed. Helemaal na vanavond. Dat huilen wordt kort in beeld gebracht, maar dat gaat wel scoren. Komt bij dat hij sowieso al beter staat op de polls dan een paar anderen. Ik denk dat Rob gewoon exit gaat. Op de talpa poll staat hij ook als laatste.
een lekkere kut opmerking van die takke trolquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Chantal zegt dat Tanja te positief in beeld wordt gebracht, want als ze de echte Tanja hadden gezien zouden haar ouders Tanja geen kaartje sturen
Je vergeet Rallufquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En om het compleet te maken gaat Tanja deze keer ook mee naar buiten, want nog zo'n week kan ze echt niet aan.... Nathalie rent daar dan weer jankend achteraan om de baby af te pakken, omdat dat Dido teveel wordt, die kan niet meer zonder die kleine. Maar ja buiten het huis is buiten het huis, sorry Naat. Nee je mag nu echt niet meer terug. En toen.....
....werd ik erg vrolijk wakker....
wat een egoistisch mens zeg wees nou blij dat tanja een kaartje heeft gehad t zijn toch ook haar ouders kom op zeg dat mens is echt jaloursquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
Chantal zegt dat Tanja te positief in beeld wordt gebracht, want als ze de echte Tanja hadden gezien zouden haar ouders Tanja geen kaartje sturen
Dus:quote:Berekening van het alcoholgehalte
Om het alcoholgehalte nauwkeuriger te berekenen, kan
men de volgende formule gebruiken :
n x ml x % x mv
-----------------------
p x r
n = aantal glazen
ml = milliliter drank per glas (een glas pils komt overeen
% = alcoholgehalte van de drank (een glas pils = 5%)
mv = soortelijk gewicht van alcohol (0,8 g/ml)
p = lichaamsgewicht in kg
r = afbraakfactor (gemiddeld 0,68 voor mannen en 0,56
voor vrouwen). Het product p r geeft het effectief gewicht
waarin de alcohol wordt verspreid (bijvoorbeeld 68 kg bij
een man van 100 kg).
dat zou super zijn Rob eruit gestemd en Tanja die vrolijk mee huppeld met beeb op dr armquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En om het compleet te maken gaat Tanja deze keer ook mee naar buiten, want nog zo'n week kan ze echt niet aan.... Nathalie rent daar dan weer jankend achteraan om de baby af te pakken, omdat dat Dido teveel wordt, die kan niet meer zonder die kleine. Maar ja buiten het huis is buiten het huis, sorry Naat. Nee je mag nu echt niet meer terug. En toen.....
....werd ik erg vrolijk wakker....
Je zou maar voor Versatel betalen omdat je dan de "ongecensureerde" streams kan bekijken!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef regenworm het volgende:
BB zeikt over de bewoners en hun regels.
Maar ze houden er zelf ook niet aan kut regie.
Elke keer draaien ze de badkamer weg
Die Menno,wat een drankorgel,kan Linda nog een puntje aan zuichenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus:
1fles X 700ml X 37,5% X 0,8
---------------------------------------
80kg X 0,68
Uitkomst volgens mij iets van 4,5 of 4,6
Laat daar dus idd maar de helft van opgenomen zijn en we hebben hier geen gezonde situatie.
Is dat zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je zou maar voor Versatel betalen omdat je dan de "ongecensureerde" streams kan bekijken!.
Ow maar dan komt Hummie met de boete clausule en is ons Tan weer braafjes in het huisquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zou super zijn Rob eruit gestemd en Tanja die vrolijk mee huppeld met beeb op dr arm![]()
![]()
Oftewel, het is ff tijd om Menno ff wakker te maken om te kijken of ie nog wakker wordt, en dat elk uur..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
De concentratie alcohol in het bloed heet ook wel bloed-alcoholgehalte (BAG) of alcoholpromillage. Het BAG-gehalte of het alcoholpromillage is dus de maat die de concentratie alcohol in het bloed aangeeft. Iemand kan een alcoholvergiftiging oplopen vanaf 4 promille = meer dan 20 glazen alcohol. De kans op bewusteloosheid is groot. Er is sprake van levensgevaar. Bij 5 promille kun je in coma raken. Uiteindelijk kan het zenuwstelsel zo sterk worden verdoofd dat ook de ademhalingscentra verlamd raken. Dit is dodelijk.
Maar wat ik net ook al zei. De alcohol is niet zo snel in zijn bloed gekomen omdat hij heeft gekots. Als hij dit niet had gedaan had het wel gevaarlijk kunnen zijn. Alcohol vergifitging oid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef regenworm het volgende:
De concentratie alcohol in het bloed heet ook wel
Spannend,voor het eerst een comateuze bewoner in BBquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef wickie het volgende:
[..]
Oftewel, het is ff tijd om Menno ff wakker te maken om te kijken of ie nog wakker wordt, en dat elk uur..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ow maar dan komt Hummie met de boete clausule en is ons Tan weer braafjes in het huis![]()
en of dat zo isquote:
hier nog 1 mensjes kijk ff nar mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef Sanne het volgende:
Die Menno. Ik ga hem wel steeds zieliger vinden.
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat BB dit walgelijke stukje ook uitzendt.
Yup, en ze hebben de hand continu hangen boven de "rode knop" zoals net bij Naat in de badkamer, meteen stream geblokt op de woonkamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef regenworm het volgende:
De regie is echt kut vanavond springt van de hak op de tak.
Is niet te volgen zo
Als Chantal zichzelf sociaal noemt, dan wil ik mezelf nooit meer sociaal noemenquote:
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Mits het niet een te (fysiek) zware opdracht is moet dat gewoon weer kunnen. Kom nou, ze zit daar nog steeds in het BB spel. Ze heeft een paar dagen gehad om lekker hele dagen te tuttelen met de kleine. Na het weekend is het wel welletjes geweest vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid vindt dat WE (de bewoners dus) moeten eisen dat Tan meedoet met de volgende weekopdracht
na vijf glasjes is hij de tel kwijtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Scan?
Hoeveel bacootjes krijg je normaal gesproken uit één fles?
Gadver dat hoorde ik ook...Ze heeft dus ook totaal geen zelfkennis. Dit is echt het ergste mens ever in alle BB reeksenquote:
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
Scan?
Hoeveel bacootjes krijg je normaal gesproken uit één fles?
Nee, uit het huis is uit het huis... Klaar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:02 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ow maar dan komt Hummie met de boete clausule en is ons Tan weer braafjes in het huis![]()
eens na de 10 kraamdagen kan ze weer "normaal"fuctioneren in de groep een bbfoon erin klaarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar ben ik het nou helemaal mee eens. Mits het niet een te (fysiek) zware opdracht is moet dat gewoon weer kunnen. Kom nou, ze zit daar nog steeds in het BB spel. Ze heeft een paar dagen gehad om lekker hele dagen te tuttelen met de kleine. Na het weekend is het wel welletjes geweest vind ik.
Tijd om weer 'normaal' aan het spel deel te gaan nemen. Mits ze wel de kans krijgt om te rusten natuurlijk, maar dan wel binnen de perken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef jessie het volgende:
Ik hoop zo dat Naat of Rob eruit gaat donderdag!
Zou ik met 20 glazen een beetje in de richting zitten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ligte er heel erg aan hoeveel je erin doet per glas hè. Ik heb ongeveer 1/3 rum en 2/3 cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |