Mja, ik had me er wel ff op verheugd eiglijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer Noca, is overmacht.
Daar weet jij niets meer van af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:48 schreef DIGGER het volgende:
En ga niet met Golfer en Bluezz mee naar Mr. Jack's!
Jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef spurs het volgende:
Wordt net gebeld, d'r is voor mij wat anders tussen gekomen, vind het wel erg jammer dat ik nu niet kan! Heel misschien schuif ik later nog aan, maar die kans is erg klein...
Veel plezier in ieder geval!
Homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
Veel plezier allemaal, ik wil wel foto's zien van de VBL-ers waar ik nog geen beeld, behalve de avatar, van heb.![]()
Ken je die van die vrouw met een vagina van 4 meter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:10 schreef Spideyman het volgende:
Tijd om te rellen nu de modjes weg zijn
maar ik denk dat ik met mn 20 ook in die richting zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Even de meeters gebeld. De gemiddelde leeftijd is volgens Bluezz zo laag dat ik eruit begreep dat ze de helft ervan nog de borst kan geven.
Neem er nog 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
I k heb een hekel aan hockey ja! Dat zei ik toen ook al waar het jurytrapport werd niet veranderd!
Je hebt een hokkie met een stokkie hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
I k heb een hekel aan hockey ja!
Ik heb nog 15euro openstaan, waar moet ik dat deponerenr?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Woeiiii!!!
Weer terug in Bloemendaal. Eerst ff litertje of 5 bier wegpissen, foto's uploaden en daarna volgen wat impressies.
Was gezellig leuk clubje van 15 m/v.
Regelen we wel even buiten dit forum om.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog 15euro openstaan, waar moet ik dat deponerenr?
En ik maar zoeken naar dat teringbriefjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Het officiele Hools-meet juryrapport
jury: Henk Jan SCHmit en Jerney Bluezz
Op alfabetische volgorde:
The Boezelaar Vlezige Friese shrekkie - staat zijn mannetje. Jury is verdeeld.
Bjoro![]()
Lieverdje met wallen onder zijn ogen - echte jonge papa, moet wel op zijn lijn letten en praat soms net iets te hard
Bos81 Het kleine baardaapje van de meet met een merkwaardige tongval - kan goed tekenen -type: kan je er goed bij hebben.
dndiek Leuke krulletjes - kan een echte Hools worden - alleen jammer dat ie uit Brabant komt. Gooi er tien eurocent in en het blijft rebbelen.
Eilanden Tja, Eilanden. Vormt altijd groepjes om zich heen die naar hem moeten luisteren. Jury is benieuwd naar het rode SCHaamhaar.
golfer FGeen rapport, de jury is te verdeeld
Gollemrulez Hools-aanwinst - komt alleen helemaal uit Groningen - iets te oud voor zijn leeftijd en zou kunnen overwegen zijn scheiding anders te kammen
Heatwave Deze Hools slettebak waagde het zijn verkering mee te nemen - is een stuk rustiger ineens - tepels zitten nog op hun plek.
MissBliss Wie? Heetwijfs hete wijf!
pascalheister Hoolsknuffeldiertje, komt in aanmerking voor adoptie - komt steeds meer los en soms zelfs verstaanbaar. Komt binnenkort uit op DVD.
rubbereend Verslaat SCH qua omvang en gewicht en dat is een hele prestatie. In alles aanwezig.
Vaduz Konijn van 2 meter 5. Is net zo keurig als hij modereert
VoreG Hools eigen kakkertje - zou eigen naar het hockeyforum moeten - vindt alles eng maar zat er toch maar mooi.
Van wie was dat handschrift dan? Niet van SCH want ik kon het lezen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond je GEEN hockier Voregje
Ik heb geen stick gevoeld!
Klopt, en ik heb het nog ernstig gecensureerd ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van wie was dat handschrift dan? Niet van SCH want ik kon het lezen!
We hadden de tijd niet goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:21 schreef dndiek het volgende:
In de pub hadden ze zelfs wat tafeltjes gereserveerd voor methodmich zodat hij om 18 uur zou kunnen eten en dan komt hij niet![]()
![]()
Die vooral isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:35 schreef VoreG het volgende:
Je bedoelt met een koud bierglas aan de zwoele lippen gekluisterd?
Vraag er dan omquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Eilanden Tja, Eilanden. Vormt altijd groepjes om zich heen die naar hem moeten luisteren. Jury is benieuwd naar het rode SCHaamhaar.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vraag er dan omDan leg ik 'em de volgende keer in de Ierse of Engelse pub wel op tafel
Moet je uiteraard wel de tafels tegen elkaar aanzetten
*kuch kuch kuch*
Zoveel mogelijk alle rode oogjes weggewerkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar geduld want golfer is aan het toveren met die rode oogjes
Leg je je lul ook op tafel de volgende keer dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit me bij Eilanden aan.
Ouderwets. Je scheert je niet eens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef Eilanden het volgende:
Vraag er dan omDan leg ik 'em de volgende keer in de Ierse of Engelse pub wel op tafel
Moet je uiteraard wel de tafels tegen elkaar aanzetten
*kuch kuch kuch*
te groot zelfs voor jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:54 schreef SCH het volgende:
Leg je je lul ook op tafel de volgende keer dan?
2 meter 5 - hoe zou zich dat verhouden?![]()
Nee, jullie zaten voortdurend met zo'n verlegen blik aan tafelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Bluezz en ik zijn nou eenmaal niet zo vrijpostig.
Die was leuk, ja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef dndiek het volgende:
Ik kreeg wel nog een smerige blik van die kerel die niet kon inparkeren zonder te bumper kleven![]()
3 foto's zuiplapje, driequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef VoreG het volgende:
voorproefje --> en je staat op beide foto's. Hell i'm hot
Do most net sa eamelje feintsjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar het was gezellig hoor. Rubber en ik zijn duidelijk de doordrinkers van de club
Jullie hadden inderdaad een lekker tempoquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar het was gezellig hoor. Rubber en ik zijn duidelijk de doordrinkers van de club
Hoezo verdeeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
The Boezelaar Vlezige Friese shrekkie - staat zijn mannetje. Jury is verdeeld.
[
wolst dy wol efkes de bek spyle ja ?quote:
ik was ook al eerder wegquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VoreG was bezopen toen de laatste 6 eindelijk het cafeetje verlieten
Marrums Friesquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wolst dy wol efkes de bek spyle ja ?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, Utregse Friezen trekken volle zalenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Utregse Friezen trekken volle zalen
Ze vroegen nog naar je in Mick O'Connels - of die zwalkende Zeeuw met die grote neus nog kwam.quote:
Als jij dat wil SCH, primaquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]Heb je in bed die Cambuur-sjaal ook om?
![]()
Dus als je nuchter bent, ben je nog saaier?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef VoreG het volgende:ik had al flink gedronken in de kantine van de voetbalcub
oke ik was wat ligt in mn hoofd...
Kloptquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je nuchter bent, ben je nog saaier?![]()
Aha... 1. bedankt! 2. te oud? 3.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Gollemrulez Hools-aanwinst - komt alleen helemaal uit Groningen - iets te oud voor zijn leeftijd en zou kunnen overwegen zijn scheiding anders te kammen
Vertelquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, welkom in Utrecht.
Ik hoorde dat je wel een enorme homo-entree had gemaakt![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:06 schreef Gollemrulez het volgende:
Natuurlijke haarval (niks mee gedaan), zit er zelf ook erg mee![]()
Toen fluisterde hij nog. Je had em moeten horen schreeuwen toen we uiteindelijk weggingenquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
VoreG komt aarzelend binnen en fluistert: "Hallo ik ben VvvvvoreGggg en ik vind het eng"
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
VoreG komt aarzelend binnen en fluistert: "Hallo ik ben VvvvvoreGggg en ik vind het eng"
![]()
geweldig iddquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Toen fluisterde hij nog. Je had em moeten horen schreeuwen toen we uiteindelijk weggingen
Rubber met de geniaalste versiertruc ooit: HALLO. Ik heb hier een mes
Jajaja enorum! ik weet het, maarja zou kaalscheren dan een optie zijn....quote:
De jury gaat zich erover beraden, u hoort nog van ons....quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jajaja enorum! ik weet het, maarja zou kaalscheren dan een optie zijn....
Waar ligt je hoofdquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:01 schreef VoreG het volgende:ik had al flink gedronken in de kantine van de voetbalcub
oke ik was wat ligt in mn hoofd...
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef SCH het volgende:
Ik heb een Vaduz-fantopic geopend, nou ja verkapt dan
Leuke jongen maar veel te lang
Goeie opmerking zegquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Als ik te ziek was had ik allang mn nachtrust gepakt....
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef dndiek het volgende:
slaat op Stanley.....
Dank!quote:
Idemquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef Gollemrulez het volgende:
"Geen afbeelding om te laten zien. " --> het ligt aan mij, maar hoe???
ff registeren hequote:Op zondag 23 oktober 2005 01:31 schreef Gollemrulez het volgende:
"Geen afbeelding om te laten zien. " --> het ligt aan mij, maar hoe???
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef SCH het volgende:
Over welke Hool zal ik eens gaan dromen?
Die met die mooie radio-stem? Of toch die van 2 meter 5, of uiteindelijk weer die met die 2 kleine tietjes?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef SCH het volgende:
Over welke Hool zal ik eens gaan dromen?
Je weet dat je nu gedold wordt 3 december. Ik heb de hele dag al geslapen, was wel even benieuwd hoe het geweest is. Klinkt gezellig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een grunnings steekje onder water . Go Gollem
![]()
Bjoro iddquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
of uiteindelijk weer die met die 2 kleine tietjes?
sch paste er maar net doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft het er maar druk mee om jullie allemaal te screenen, de maten te nemen en uiteindelijk, eventueel goed te keuren op zijn site.
ajoh grapje! maaruh ga je nog ff mee de stad in?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je weet dat je nu gedold wordt 3 december. Ik heb de hele dag al geslapen, was wel even benieuwd hoe het geweest is. Klinkt gezellig!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jullie hadden inderdaad een lekker tempo
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Toen fluisterde hij nog. Je had em moeten horen schreeuwen toen we uiteindelijk weggingen
Rubber met de geniaalste versiertruc ooit: HALLO. Ik heb hier een mes
Dat was dat meisje dat van schrik vervolgens het halve servies in mijn nek liet vallen na jouw opmerking en zich daarna ver-excuseerde omdat ze het deed omdat je zo leuk kwaakte?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:goed hè
maar k vond mn eerste hoi voor dat leuke blonde meisje nog steeds de beste
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dat meisje dat van schrik vervolgens het halve servies in mijn nek liet vallen na jouw opmerking en zich daarna ver-excuseerde omdat ze het deed omdat je zo leuk kwaakte?
Hoe dan ook: je hebt je best gedaan en je gekwaak maakte duidelijk indruk bij de dames.quote:
maarja dat is niet een bepaald goede indrukquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe dan ook: je hebt je best gedaan en je gekwaak maakte duidelijk indruk bij de dames.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Bos81 Het kleine baardaapje van de meet met een merkwaardige tongval - kan goed tekenen -type: kan je er goed bij hebben.
knopje omgezet, nu kan je ze wel zienquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:19 schreef HeatWave het volgende:
OK, registeren is gelukt (vaag met die verborgen menu's) maar foto's zie ik niet....
Is dat het knopje waar ik gisteren even aan mocht zitten?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knopje omgezet, nu kan je ze wel zien![]()
wel ingelogd?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef VoreG het volgende:
Pascaaaaaaaaaal ik ken die foto's ni zien!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef VoreG het volgende:
Pascaaaaaaaaaal ik ken die foto's ni zien!
Het is denk ik niet moeilijk om te raden wie ik ben.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:45 schreef pfaf het volgende:
Was leuk dus, ben benieuwd naar de gezichten bij SCH's verhaaltjes.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:45 schreef pfaf het volgende:
Was leuk dus, ben benieuwd naar de gezichten bij SCH's verhaaltjes.
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezetquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
meet was weer geslaagd, foto's staan online
Dankje verduidelijkt een boel.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezet
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
Ik geniet de hele dag nog na, zoveel nieuwe vrienden maak je niet vaak in 1 x.
Ze waren allemaal zo aardig en vol respect, mededogen, liefde en barmhartigheid. Waar zie je dat nog? Lieve, aardige mannen die best een pilsje lusten maar toch niet over hun grens gaan. Ook zo veelzijdig, ze praten natuurlijk best veel over voetbal maar hebben ook oog voor de rest van de wereld. En gelukkig nooit een botte, sexistische opmerking.
Ik ben op die ene middag al van ze gaan houden
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
Ze waren allemaal zo aardig en vol respect, mededogen, liefde en barmhartigheid. Waar zie je dat nog? Lieve, aardige mannen die best een pilsje lusten maar toch niet over hun grens gaan. Ook zo veelzijdig, ze praten natuurlijk best veel over voetbal maar hebben ook oog voor de rest van de wereld. En gelukkig nooit een botte, sexistische opmerking.
Bij welke meet benj jij geweestquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
Bij welke meet bij jij geweestquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]Ongelovelijk, en zelfs dan kreeg Eend niks voormekaar
Ik dacht dat liefde door de maag ging, maar je was al voor het eten wegquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
Man, ik zou geen hap naar binnen krijgen met al die beminnelijke jongemannen om me heenquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik dacht dat liefde door de maag ging, maar je was al voor het eten weg
als jij betaaldquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:38 schreef appelsientje het volgende:
Toch jammer dat ik deze meet gemist heb ... volgend jaar maar weer
Of jullie komen deze kant op 8)
Pascal moet je eerst nog handmatig toegang tot de foto's verlenen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb me ook geregistreerd op die foto-site maar geen foto's...
kom volgende keer maar gewoonquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:38 schreef Gollemrulez het volgende:
dan kan je ook naar jezelf kijken... is een erg bijzondere ervaring kan ik meedelen....
In het echt ben ik leuker, vind je dat ook?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef MissBliss het volgende:
Thanks
Vele malen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
In het echt ben ik leuker, vind je dat ook?
specificeer leukerquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben alweer bang voor onze volgende ontmoeting.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:42 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet je dan je echte naam invullen, Jan-Willem![]()
Lees even het topic terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar staan die foto's ?
Bier ZA... en wij zijn dan echt in volle glorie te zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze hadden er beter bij kunnen zijn, in levende lijve zijn we vele malen leuker... Dan smaakt het bier ook beter, in het echt...
sommige meer dan anderenquote:
En de serveerster kan dit vast beamenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat alle mannen na verloop van tijd wel geluidsdempers nodig hadden hoor HW.
Als er meer vrouwen van voetbal houden worden mannen dus stiller? Uit ontzag dan ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten er maar meer vrouwen van voetbal houden.
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meetingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als er meer vrouwen van voetbal houden worden mannen dus stiller? Uit ontzag dan ofzo?
Ik hoorde nou niet echt veel verschil tussen jouw volume en dat van de anderen.. Moet ik me zorgen gaan maken dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meeting.
Zie mijn bovenstaande reply.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je vrijgezel was geweest was je dus ook zo'n schreeuwer?
Ook wel eens leuk. Ach ja schreeuwen moet je ook maar kunnen he, stel macho's dat we zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik loop letterlijk achter de feiten aan deze keer.
nee daar heb je bestek voorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meeting.
Het is kudde gedrag, ik zeg het jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoorde nou niet echt veel verschil tussen jouw volume en dat van de anderen.. Moet ik me zorgen gaan maken dan?
Die positie heb je verworven door een gewei-gevecht met Golfer te houden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is kudde gedrag, ik zeg het je.
Ik was de alpha male.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die positie heb je verworven door een gewei-gevecht met Golfer te houden?
Tssssk, alsof jij nog serveerstertjes moet versierenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is kudde gedrag, ik zeg het je.
Ik was de alpha male.
Vrouwen die van voetbal houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten er maar meer vrouwen van voetbal houden.
owquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
-dat weet ik ook wel- (kdacht kop em even in) -soort van humoristisch bedoelde opmerking, ach ja het lukt niet altijd-
Ja, al die legergrappen uit de Vietnam-oorlog zekerquote:
hopelijk komt bloem danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, al die legergrappen uit de Vietnam-oorlog zeker
Maar goed, het was een leuke meeting, volgende keer meer vrouwen is idd geen bezwaar
Maar dan krijg je ook wat! Vaduz volop in beeld, uitprinten en boven je bed hangen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet eerst door de keuringscommissie.
Moet je het wel op schaal doen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ook wat! Vaduz volop in beeld, uitprinten en boven je bed hangen!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je het wel op schaal doen dan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je het wel op schaal doen dan.
vouw je foto om een hoekjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]want dat pas niet op mijn kamer van 2 bij 2
![]()
schaam je je zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
Deze gaat unsticky om vervolgens langzaam in de vergetelheid weg te zakken.
Dat had je gedachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
*KICK*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:12 schreef golfer het volgende:
Graag gedaan. Credit naar SCH (nooit gedacht zoiets te zeggen) voor het ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
*KICK*
Bedankt voor de leuke kaart voor Kady!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
(nooit gedacht zoiets te zeggen)
Heb de wallen ingeruild voor een frisse bruine teint.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Bjoro![]()
Lieverdje met wallen onder zijn ogen - echte jonge papa, moet wel op zijn lijn letten en praat soms net iets te hard
Er is een tijdje geleden al over gesproken en onlangs heb ik het er met wat andere over gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nieuwe mods, nieuwe meet?
3 Dagen feesten en zuipen rond een crossbaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klinkt goed. Wat is zwarte cross ook weer, iets in de Achterhoek??
Voor meer informatie; www.zwartecross.nlquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahahaha.. geweldig. Achterhoek dus. Een van de weinige plaatsen in die contreien die bereikbaar is met het openbaar vervoer. Met andere woorden: topidee.
een traditionele FAC meet lijkt mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar voor die tijd komt er nog wel een andere meet toch?
ze durven nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou dat ook een reden hebben?
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Hebben ze er bier?
kinky hoor Vaduz, zo'n opmerking verwacht je toch niet snel van jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij drinken ze alles wat vochtig is daar.
Grolsch goed genoeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Als er maar bier is... (Oranjeboom, Lindeboom en soortgelijks is geen bier)
Ik moet alleen nog leren tegen die tijd hoe een tentje op te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het concept, jezelf 3 dagen helemaal van de wereld zuipen, klinkt veelbelovend![]()
Je wilt ook nog gaan slapen?quote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog leren tegen die tijd hoe een tentje op te zetten
De helft van wat er komt is Brabantsquote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me wel lachen, alleen versta je die halve Duitsers niet.
Hallo,ik moet toch ergens mijn scharrels neuken?quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Voor een biertje per uur, wil ik wel tolken.quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Ah, goed volk.quote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De helft van wat er komt is Brabants
quote:
quote:Zeggen jullie ook thuis: 'Ik ga naar een leuk openlucht concert met mijn internet vriendjes'?
ik zit er al dat scheeltquote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou wel wat zijn als iedereen helemaal naar het oosten kwam.
Ja, da klopt wel. Volgende keer Utrecht is dan natuurlijk ook onzin, dat zoeken we dichter bij huisquote:Op zondag 27 november 2005 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. en er zit een hele VBL enclave ondertussen heb ik de indruk, ik weet niet preceis wie allemaal..
Bloemendaler resortquote:Op maandag 5 december 2005 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, da klopt wel. Volgende keer Utrecht is dan natuurlijk ook onzin, dat zoeken we dichter bij huis
altijd nog een hoger niveau dan ajaxquote:Op maandag 5 december 2005 02:57 schreef Jajong het volgende:
Zwarte Cross, niveautje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |