quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef SCH het volgende:
Over welke Hool zal ik eens gaan dromen?
Die met die mooie radio-stem? Of toch die van 2 meter 5, of uiteindelijk weer die met die 2 kleine tietjes?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:41 schreef SCH het volgende:
Over welke Hool zal ik eens gaan dromen?
Je weet dat je nu gedold wordt 3 december. Ik heb de hele dag al geslapen, was wel even benieuwd hoe het geweest is. Klinkt gezellig!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een grunnings steekje onder water . Go Gollem
![]()
Bjoro iddquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
of uiteindelijk weer die met die 2 kleine tietjes?
sch paste er maar net doorquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft het er maar druk mee om jullie allemaal te screenen, de maten te nemen en uiteindelijk, eventueel goed te keuren op zijn site.
ajoh grapje! maaruh ga je nog ff mee de stad in?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je weet dat je nu gedold wordt 3 december. Ik heb de hele dag al geslapen, was wel even benieuwd hoe het geweest is. Klinkt gezellig!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VoreG was bezopen toen de laatste 6 eindelijk het cafeetje verlieten
Maar het was gezellig hoor. Rubber en ik zijn duidelijk de doordrinkers van de club
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jullie hadden inderdaad een lekker tempo
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Toen fluisterde hij nog. Je had em moeten horen schreeuwen toen we uiteindelijk weggingen
Rubber met de geniaalste versiertruc ooit: HALLO. Ik heb hier een mes
Dat was dat meisje dat van schrik vervolgens het halve servies in mijn nek liet vallen na jouw opmerking en zich daarna ver-excuseerde omdat ze het deed omdat je zo leuk kwaakte?quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:goed hè
maar k vond mn eerste hoi voor dat leuke blonde meisje nog steeds de beste
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dat meisje dat van schrik vervolgens het halve servies in mijn nek liet vallen na jouw opmerking en zich daarna ver-excuseerde omdat ze het deed omdat je zo leuk kwaakte?
Hoe dan ook: je hebt je best gedaan en je gekwaak maakte duidelijk indruk bij de dames.quote:
maarja dat is niet een bepaald goede indrukquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe dan ook: je hebt je best gedaan en je gekwaak maakte duidelijk indruk bij de dames.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Het officiele Hools-meet juryrapport
jury: Henk Jan SCHmit en Jerney Bluezz
Op alfabetische volgorde:
Bos81 Het kleine baardaapje van de meet met een merkwaardige tongval - kan goed tekenen -type: kan je er goed bij hebben.
knopje omgezet, nu kan je ze wel zienquote:Op zondag 23 oktober 2005 05:19 schreef HeatWave het volgende:
OK, registeren is gelukt (vaag met die verborgen menu's) maar foto's zie ik niet....
Is dat het knopje waar ik gisteren even aan mocht zitten?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knopje omgezet, nu kan je ze wel zien![]()
wel ingelogd?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef VoreG het volgende:
Pascaaaaaaaaaal ik ken die foto's ni zien!
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:08 schreef VoreG het volgende:
Pascaaaaaaaaaal ik ken die foto's ni zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |