Een broodje na de crematie klinkt gezelliger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Klonken ze gezellig tong?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef tong80 het volgende:
En ook nog twee mannen van 80 die er de tijd voor nemen
Moest voetballen vanmiddag, had ik ook beter niet kunnen doen...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
en een nog veel grotere neus dan dat ik al had
de meetwas erg leuk opgegecven moment zat ik nog met heatwave, missbliss, rubbereend, boez, eilanden en nog 1? maar volgens mij hebben we iedereeen de kroeg uitgejaagd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
He Vreg..
Hoe was de meet?
Sterkte trouwens maar weer DIGGER...
Ah dus Naffel was er tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
de meetwas erg leuk opgegecven moment zat ik nog met heatwave, missbliss, rubbereend, boez, eilanden en nog 1? maar volgens mij hebben we iedereeen de kroeg uitgejaagd.
dan was je nog veel moeier geweest, all the way from Groningen naar Utregquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben moehoeeeee! En dan was ik nog niet eens op de meet
Gaat prima, hij is een uitermate vrolijk ventje, en als het een beetje mee zit is hij halverwege november van die beugel af voor zijn (zeer kleine) heupafwijking.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef Noca het volgende:
Gaat alles goed met Axel AZ?
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat prima, hij is een uitermate vrolijk ventje, en als het een beetje mee zit is hij halverwege november van die beugel af voor zijn (zeer kleine) heupafwijking.
Als alle kinderen zo zijn, dan kan ik er nog wel 10 hebbenmaar dat moet ik dan wel even met mijn vrouw overleggen....
Ik ging weer op mijn hoogtepunt wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was SCH er niet al te lang
Klinkt allemaal eng maar ook mooi omdat je er een nieuw gezinslidje bij hebt. Maar twee dingen vraag ik me nog af; 1. wat is en ductus en 2. wat is de normale hartslag voor een pasgebren baby?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:49 schreef DIGGER het volgende:
Even een hele korte update:
- Kady ligt nog steeds op de HC in Sophia
- Kady heeft uiteindelijk toch nog een 2e keer medicatie gehad om de ductus te doen sluiten
- Na deze 2e medicatie bleek de ruis nog steeds duidelijk hoorbaar.
- Morgen als het goed is een check van de cardioloog maar gezien bovenstaande is de kans dat de ductus dan gesloten is nihil
- Kady heeft het met regelmaat heel zwaar met ademen, soms wel 120 keer per minuut, is snel moe.
- Verwachting is derhalve dat op korte termijn de knoop doorgehakt zal worden mbt opereren (We vermoeden zelf gewoon maandag of dinsdag de beslissing al).
- Na een operatie moet Kady weer naar de IC voor minimaal 24 uur.
- Na de operatie moet ze ook nog minimaal 6 dagen in Sophia blijven (Eerst dus IC, daarna weer HC)
- Operatie zal gaan van opzij/achteren, achter de ribben langs "longetje optillen" en een nietje (2 a 3 mm) zetten.
- Kady weegt inmiddels 2115 gram
- Glenn heeft Kady vanmiddag voor het eerst gezien
- Glenn vond het leuk, nieuw, spannend, eng, onwennig.
- "Bimba", "Baby" en met moeite "Kady" komen al uit Glenn z'n mond.
- Hij knipoogde uit zichzelf naar de vrouwelijke verpleegsters (!)
Ach ja, een fotootje zegt meer dan duizend woorden:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |