Klopt, en ik heb het nog ernstig gecensureerd ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van wie was dat handschrift dan? Niet van SCH want ik kon het lezen!
We hadden de tijd niet goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:21 schreef dndiek het volgende:
In de pub hadden ze zelfs wat tafeltjes gereserveerd voor methodmich zodat hij om 18 uur zou kunnen eten en dan komt hij niet![]()
![]()
Die vooral isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:35 schreef VoreG het volgende:
Je bedoelt met een koud bierglas aan de zwoele lippen gekluisterd?
Vraag er dan omquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Eilanden Tja, Eilanden. Vormt altijd groepjes om zich heen die naar hem moeten luisteren. Jury is benieuwd naar het rode SCHaamhaar.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vraag er dan omDan leg ik 'em de volgende keer in de Ierse of Engelse pub wel op tafel
Moet je uiteraard wel de tafels tegen elkaar aanzetten
*kuch kuch kuch*
Zoveel mogelijk alle rode oogjes weggewerkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar geduld want golfer is aan het toveren met die rode oogjes
Leg je je lul ook op tafel de volgende keer dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit me bij Eilanden aan.
Ouderwets. Je scheert je niet eens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef Eilanden het volgende:
Vraag er dan omDan leg ik 'em de volgende keer in de Ierse of Engelse pub wel op tafel
Moet je uiteraard wel de tafels tegen elkaar aanzetten
*kuch kuch kuch*
te groot zelfs voor jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:54 schreef SCH het volgende:
Leg je je lul ook op tafel de volgende keer dan?
2 meter 5 - hoe zou zich dat verhouden?![]()
Nee, jullie zaten voortdurend met zo'n verlegen blik aan tafelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Bluezz en ik zijn nou eenmaal niet zo vrijpostig.
Die was leuk, ja.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef dndiek het volgende:
Ik kreeg wel nog een smerige blik van die kerel die niet kon inparkeren zonder te bumper kleven![]()
3 foto's zuiplapje, driequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef VoreG het volgende:
voorproefje --> en je staat op beide foto's. Hell i'm hot
Do most net sa eamelje feintsjequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar het was gezellig hoor. Rubber en ik zijn duidelijk de doordrinkers van de club
Jullie hadden inderdaad een lekker tempoquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar het was gezellig hoor. Rubber en ik zijn duidelijk de doordrinkers van de club
Hoezo verdeeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Het officiele Hools-meet juryrapport
jury: Henk Jan SCHmit en Jerney Bluezz
Op alfabetische volgorde:
The Boezelaar Vlezige Friese shrekkie - staat zijn mannetje. Jury is verdeeld.
[
wolst dy wol efkes de bek spyle ja ?quote:
ik was ook al eerder wegquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VoreG was bezopen toen de laatste 6 eindelijk het cafeetje verlieten
Marrums Friesquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wolst dy wol efkes de bek spyle ja ?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
VoreG was bezopen toen de laatste 6 eindelijk het cafeetje verlieten
Nee, Utregse Friezen trekken volle zalenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, Utregse Friezen trekken volle zalen
Ze vroegen nog naar je in Mick O'Connels - of die zwalkende Zeeuw met die grote neus nog kwam.quote:
Als jij dat wil SCH, primaquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]Heb je in bed die Cambuur-sjaal ook om?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |